abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 december 2023 @ 19:25:13 #280
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211597509
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 19:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Beetje ouderwets. Het is 2023, iedereen gaat alle kanten op. Ik zou lekker neerstrijken in een land waar ik me prettig voel.
En hele volksstammen willen naar het Westen. Nederland incluis.

Waarom?

Omdat het hier een hell-hole van racisme, discriminatie, intolerantie, armoe en dictatuur is? Waar de autochtone bevolking broodnodig op 'diversiteitscursus' moet? Waar bedrijven, scholen en universiteiten DIVERSITY & EQUITY MANAGERS nodig hebben om het volk te heropvoeden?

[ Bericht 9% gewijzigd door EttovanBelgie op 12-12-2023 19:34:34 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211597821
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 december 2023 18:16 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
[ twitter ]
'asielzoekers zijn zielugh en Nederlanders zijn raciest'.
pi_211597834
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 19:41 schreef Gehrman het volgende:

[..]
'asielzoekers zijn zielugh en Nederlanders zijn raciest'.
Ook jou zou ik aanraden om de column gewoon eens te beluisteren.
pi_211597864
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 19:42 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Heb ik gedaan.
pi_211597872
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 18:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Lees die eerste zin eens, dat in combinatie met het soort user weet ik al genoeg.
Zijn omschrijving is niet hetzelfde als 'umvolkung'. Dat was een concept van Nazi-Duitsland waarbij er werd geprobeerd gebieden etnisch te zuiveren, waarvan zij vonden dat te veel mensen leefden die zogenaamd 'raciaal inferieur' zouden zijn.

Dat heeft dus helemaal niets te maken met de demografieën van Europese landen, die in rap tempo veranderen door de instroom van veel migranten, wat in sommige kringen nogal wordt toegejuicht.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 19:10 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, dus ik ben benieuwd hoe ver je vandaag door zult slaan. De laatste weken lijkt er weinig meer over van je rationele, intelligente vermogens, maar is het de ene na de andere rant. Je lijkt Weltschmerz achterna te gaan, qua idioterie. Dat was vroeger ook een gerespecteerde, intelligente user.

Ik heb geen moeite met afwijkende meningen, maar wel met mensen die helemaal buiten de werkelijkheid functioneren en zich verliezen in allerlei feitenvrij gelul.
Jawel, dat heb je wel. Daarom ben je ook in menig topic te vinden dat over (arbeids)migranten, vluchtelingen, asielzoekers en de Islam gaat. Daar probeer je tegenwicht te bieden aan alle meningen die je niet bevallen.

En er wordt ook al langer gejammerd over Etto, die helemaal niet anders is gaan posten, maar zich als linkse user kritischer is gaan uitspreken jegens de idiote en bespottelijke denkbeelden die er steeds meer heersen onder progressieven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 12 december 2023 @ 19:46:52 #285
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211597906
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, dat heb je niet.

Waar je ook opduikt, het is vooral om alles wat Nederlands is af te serveren als dommig, boertig en achterlijk. En, uiteraard, zul je het niet nalaten met zware termen als racisme en discriminatie te zwaaien wanneer iemand je wijst op het debiele identiteitspolitieke denken dat dit land al jaren vergiftigt. Een politiek die in de kern en essentie zelf vergeven is van racisme en intolerantie, alleen willen jullie dat ergens maar niet begrijpen.

Kostelijk, dat onze huisprogressieven het hebben over 'de weg kwijt zijn' en het hebben van een manco aan 'ratio', en niet doorhebben dat steeds meer Nederlanders dat hele eenzijdige, hypocriete en oppervlakkige gereutel over het 'intolerante Nederland' van jullie zien als de farce die het is.
Lang niet alles wat Nederlands is. En er is niets mis met je afvragen welke tradities en gebruiken nog voor toegevoegde waarde hebben.

Vroeger had je nog wel eens wat goede opmerkingen, maar sinds je zelfverklaarde kruistocht tegen woke en dat je sindsien echt alles maar daadwerkelijk alles wat een beetje met vooruitgang te maken heeft (of het nou gaat om klimaat of onderwijs) al meteen onder het "woke" kopje schaart is gewoon hilarisch.

Nederland mag dan in een vaag lijstje staan met minst racistische landen, het betekent niet dat er geen racisme onder de bevolking zit, en dat er geen ruimte voor verbetering is. Ik ben zelf opgegroeid tussen lieden waar dit gewoon dagelijkse kost was. Jarenlang omgegaan met volk dat bewijst dat je je lijstje in de prullenbak kunt gooien.

En dat je zogenaamt denkt te spreken voor het "Nederlandse volk"(wie dat dan ook mag zijn) is nog hilarischer, ik denk niet dat er heel veel belangstelling is voor je heemkundekringen, en katholieke kerken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211597943
Hardop aan het lachen om de extreemlinkse club Harvest, Mutant en Sodemieters die elkaar aan het circlejerken zijn omdat ze het eens zijn over een andere user.

De drie Stooges die alledrie schuimbekkend van woede de uitslag van Wilders nog steeds niet kunnen verkroppen en dan maar uit pure geestelijke armoede troost vinden in het wegzetten van een user als “geradicaliseerd”, terwijl een van hen pro-Hamas demo’s bezoekt, “to the river” zingend, de ander vanuit de Grachtgordelincestclub niks anders kan doen dan users op formaliteiten proberen te pakken om zo een topic te laten willen ontsporen, en de derde niks anders is dan een veredelde schandknaap die de virtuele ballen kietelt van de andere 2, alsof het een 15 jarig jochie met de mentale capaciteit van een lama betreft.

Bedankt jongens, ik heb weer met veel plezier jullie vertwijfelende aanvallen op Etto zitten lezen, het enige wat we nu missen is de doorgedraaide Hexagon om te vertellen dat we allemaal nazi’s zijn en PVVers geen recht van spreken hebben, en als uitsmijter pompompom die weer een of ander wazige oneliner neerplempt om nooit meer terug te komen.
  dinsdag 12 december 2023 @ 19:49:24 #287
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211597954
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Goh, weer een stukje "Nederland en Nederlanders zijn kut" uit 'progressieve' hoek.

En maar janken over die 37 zetels.

Goed bezig, 'progressief' Nederland. Vooral geen zelfreflectie toepassen, vooral hele volksstammen blijven wegzetten als kwaadaardig, dom en uiteraard racistisch.
Ja dit hè. Als ze het zo framen dan luisteren ze nog steeds niet, 37 zetels later. Onbegrijpelijk.
  dinsdag 12 december 2023 @ 19:49:33 #288
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211597957
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 19:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Lang niet alles wat Nederlands is. En er is niets mis met je afvragen welke tradities en gebruiken nog voor toegevoegde waarde hebben.

Vroeger had je nog wel eens wat goede opmerkingen, maar sinds je zelfverklaarde kruistocht tegen woke en dat je sindsien echt alles maar daadwerkelijk alles wat een beetje met vooruitgang te maken heeft (of het nou gaat om klimaat of onderwijs) al meteen onder het "woke" kopje schaart is gewoon hilarisch.

Nederland mag dan in een vaag lijstje staan met minst racistische landen, het betekent niet dat er geen racisme onder de bevolking zit, en dat er geen ruimte voor verbetering is. Ik ben zelf opgegroeid tussen lieden waar dit gewoon dagelijkse kost was. Jarenlang omgegaan met volk dat bewijst dat je je lijstje in de prullenbak kunt gooien.

En dat je zogenaamt denkt te spreken voor het "Nederlandse volk"(wie dat dan ook mag zijn) is nog hilarischer, ik denk niet dat er heel veel belangstelling is voor je heemkundekringen, en katholieke kerken.
^O^
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 12 december 2023 @ 19:50:01 #289
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211597964
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 19:48 schreef Scorpie het volgende:
Hardop aan het lachen om de extreemlinkse club Harvest, Mutant en Sodemieters die elkaar aan het circlejerken zijn omdat ze het eens zijn over een andere user.

De drie Stooges die alledrie schuimbekkend van woede de uitslag van Wilders nog steeds niet kunnen verkroppen en dan maar uit pure geestelijke armoede troost vinden in het wegzetten van een user als “geradicaliseerd”, terwijl een van hen pro-Hamas demo’s bezoekt, “to the river” zingend, de ander vanuit de Grachtgordelincestclub niks anders kan doen dan users op formaliteiten proberen te pakken om zo een topic te laten willen ontsporen, en de derde niks anders is dan een veredelde schandknaap die de virtuele ballen kietelt van de andere 2, alsof het een 15 jarig jochie met de mentale capaciteit van een lama betreft.

Bedankt jongens, ik heb weer met veel plezier jullie vertwijfelende aanvallen op Etto zitten lezen, het enige wat we nu missen is de doorgedraaide Hexagon om te vertellen dat we allemaal nazi’s zijn en PVVers geen recht van spreken hebben, en als uitsmijter pompompom die weer een of ander wazige oneliner neerplempt om nooit meer terug te komen.
Sow koekoek.
  dinsdag 12 december 2023 @ 19:50:13 #290
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211597967
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 19:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat is precies hetzelfde :')
Nee, met gros wordt meestal de meerderheid bedoelt.
  dinsdag 12 december 2023 @ 19:54:54 #291
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211598047
quote:

Triest. Jij hebt het zo te zien hoog zitten hoor.
Wat een giftige post.
pi_211598059
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2023 19:44 schreef HowardRoark het volgende:
Jawel, dat heb je wel. Daarom ben je ook in menig topic te vinden dat over (arbeids)migranten, vluchtelingen, asielzoekers en de Islam gaat. Daar probeer je tegenwicht te bieden aan alle meningen die je niet bevallen.
Nee, dan let je niet goed op. Waar ik vaak tegen ageer zijn verzinsels. Als jij uit dezelfde feiten een andere conclusie trekt, vind ik dat geen enkel probleem. Ik vind het wel een probleem als jouw mening gebaseerd blijkt te zijn op onzin. Er wordt in zulke topics vaak van alles beweerd dat aantoonbaar feitelijk onjuist is. Het lijkt bovendien vaak of mensen hun mening niet baseren op de feiten, maar hun mening al klaar hebben en hetzij niet geïnteresseerd zijn in de feiten, hetzij zelf 'feiten' gaan verzinnen, hetzij heel selectief met feiten komen, om daarmee hun instinctieve mening enige schijn van objectiviteit te geven.

quote:
En er wordt ook al langer gejammerd over Etto, die helemaal niet anders is gaan posten, maar zich als linkse user kritischer is gaan uitspreken jegens de idiote en bespottelijke denkbeelden die er steeds meer heersen onder progressieven.
Je zegt hier nota bene zelf dat-ie anders is gaan posten. Alleen noem jij het 'kritischer'.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2023 20:00:30 ]
pi_211598113
quote:

Oei, dit is leuk! is het de bedoeling dat we nu gaan raden wie wie is?
  dinsdag 12 december 2023 @ 20:00:11 #294
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211598162
Mensen verdienen een menswaardige behandeling. Helemaal eens. Ze verdienen ook een eerlijke, snelle en rechtvaardige asielprocedure, snel uitsluitsel over hun status. Iedereen.

Ze verdienen ook: een omgeving waarin geen dealende, agressieve criminelen en jihadisten de dienst uitmaken, een omgeving waar de crimitienertoer-adepten en de draaideurappelanten niet steeds op blijven duiken en niet te straffen, vast te zetten of uit te zetten zijn. Die kunnen ze wat mij betreft niet hard genoeg de laars op de reet zetten.

Daarnaast verdienen wij, de inwoners die hier al zijn ook iets, namelijk veiligheid en acceptabele buren. In deze wijk staan juist de Turken (grootste minderheid hier) en overige niet-westerse mensen op hun achterste benen nu er hier een blik asielzoekers zonder overleg uitgeschud gaat worden. Die zien de bui al weer hangen: straks worden zij aangekeken op het geëikel van de nieuwkomers.

Oh en edit: er niet vanuit gaande natuurlijk dat al die asielzoekers overlast gaan veroorzaken. Maar zoals de familie Flodder ons leert: je hebt er maar een paar nodig om de hele buurt tot wanhoop te drijven.
pi_211598290
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2023 19:57 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Oei, dit is leuk! is het de bedoeling dat we nu gaan raden wie wie is?
Dat zou impliceren dat jij en je maten meer zelfreflectie dan een poffertje hebben. We weten allebei dat dat natuurlijk teveel gevraagd is ;)
pi_211598361
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 20:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat zou impliceren dat jij en je maten meer zelfreflectie dan een poffertje hebben. We weten allebei dat dat natuurlijk teveel gevraagd is ;)
Jij mag ook raden hoor! Wellicht kunnen we allemaal bedenken wie bij welke omschrijving hoort. Ik vind het wel een leuk spelletje, wat-ie bedacht heeft. Een soort roast, gecombineerd met Wie Van De Drie.

Wat denk jij, ben ik het schandknaapje, de elitaire, of toch de Hamas-sympathisant?
pi_211598385
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 19:42 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het is een belachelijke column.

Volgens deze man zou een groot deel van de Nederlanders vinden dat asielzoekers niet goed mogen slapen, genoeg eten zich ontspannen. Maar wie zegt dit eigenlijk?

Het is niet meer dan een stropop maken van de terechte kritiek die er wordt geleverd op de eindeloze instroom van migranten in Nederland. Deze mensen moeten nu in allerlei hotels worden geplaatst omdat er geen plek meer is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 19:55 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Nee, dan let je niet goed op. Waar ik vaak tegen ageer zijn verzinsels. Als jij uit dezelfde feiten een andere conclusie trekt, vind ik dat geen enkel probleem. Ik vind het wel een probleem als jouw mening gebaseerd blijkt te zijn op onzin. Er wordt in zulke topics vaak van alles beweerd dat aantoonbaar feitelijk onjuist is. Het lijkt bovendien vaak of mensen hun mening niet baseren op de feiten, maar hun mening al klaar hebben en hetzij niet geïnteresseerd zijn in de feiten, hetzij zelf 'feiten' gaan verzinnen, hetzij heel selectief met feiten komen, om daarmee hun instinctieve mening enige schijn van objectiviteit te geven.
Nee, je ageert telkens tegen posts die rechts en conservatief van aard zijn, dus bijv. kritisch over migratie of de Islam. Deze frame je dan eerst als 'verzinsels' of 'feitenvrij' waarbij dan jouw links en progressieve standpunten wél feitelijk zouden zijn.

Op die manier hoop je de discussie mbt bepaalde onderwerpen de nek om te draaien, maar dit is niet hoe de wereld werkt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 12 december 2023 @ 20:22:16 #298
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211598650
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 19:55 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
[..]
Je zegt hier nota bene zelf dat-ie anders is gaan posten. Alleen noem jij het 'kritischer'.
Dat is het ook, kritischer. Jullie zijn de doodgravers van wat ooit links was.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Forum Admin dinsdag 12 december 2023 @ 20:24:23 #299
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211598686
Ik ga dit niet meer vegen, dat persoonlijke gezeik elke keer komt me echt de neus uit.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')