quote:Op zondag 26 november 2023 15:09 schreef TweedeKlum het volgende:
INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NOTED - PIT STOP INFRINGEMENT
oehquote:Op zondag 26 november 2023 15:09 schreef TweedeKlum het volgende:
INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NOTED - PIT STOP INFRINGEMENT
Mogelijk geen nieuwe softs meer?quote:Op zondag 26 november 2023 15:08 schreef PzKpfw het volgende:
Vreemd die keuze voor harde banden nog, lijkt me toch dat je hem vanaf hier zelfs op softs uit kunt rijden.
overtreding..quote:Op zondag 26 november 2023 15:10 schreef Tijn het volgende:
Wat is in godsnaam een "pitstop infringement"?
Banden misschienquote:Op zondag 26 november 2023 15:10 schreef Tijn het volgende:
Bij controle bleek ie geen rijbewijs te hebben?quote:Op zondag 26 november 2023 15:10 schreef Tijn het volgende:
Ja dat snappen we, maar waarvoor preciesquote:
Kan van alles zijn, speeding, impeding...quote:Op zondag 26 november 2023 15:10 schreef Tijn het volgende:
Zou toch wel passend zijn als Mercedes de plek in het kampioenschap verliest door een blunder van Hamilton.quote:
Wordt ook nergens nog gemeld wat het is.quote:
Oke doei.quote:Op zondag 26 november 2023 15:10 schreef wdn het volgende:
saai
geen regen. geen uitvallers. geen rode vlag
geen gele vlag.
Dat zou schitterend zijnquote:Op zondag 26 november 2023 15:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zou toch wel passend zijn als Mercedes de plek in het kampioenschap verliest door een blunder van Hamilton.
Maar dat wordt dan ook zo genoemd, speeding in the pitlane enzo.quote:Op zondag 26 november 2023 15:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, speeding, impeding...
Was dat niet eens met bottasquote:Op zondag 26 november 2023 15:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wordt ook nergens nog gemeld wat het is.
ik betaal voor f1tv dus moet kijkenquote:
Als Perez voor Sjors finisht, maar achter Leclerc, maakt het niet eens meer uit.quote:Op zondag 26 november 2023 15:11 schreef rotaderp44 het volgende:
Het zal toch niet dat HAM nu een straf krijgt van de wedstrijdleiding......en ze de 2de plaats verliezen .....
al besprokenquote:Op zondag 26 november 2023 15:11 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - PIT STOP INFRINGEMENT
En dat zonder Michael Masiquote:Op zondag 26 november 2023 15:11 schreef rotaderp44 het volgende:
Het zal toch niet dat HAM nu een straf krijgt van de wedstrijdleiding......en ze de 2de plaats verliezen .....
Fucking fiaquote:Op zondag 26 november 2023 15:11 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - PIT STOP INFRINGEMENT
Ah. Ze willen dus eerst ff de uitslag weten.quote:Op zondag 26 november 2023 15:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat zei hij niet.quote:Op zondag 26 november 2023 15:12 schreef Tekaschi het volgende:
Max: mijn versnellingen doen het niet
Max: snelste ronde
Was te verwachten natuurlijk, eerst klagen over de auto en vervolgens de FL rijdenquote:
prachtige afsluiter van het seizoenquote:Op zondag 26 november 2023 15:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zou toch wel passend zijn als Mercedes de plek in het kampioenschap verliest door een blunder van Hamilton.
Niet dat het pas na de race onderzocht wordt.quote:
Ja ik weet niet wat er gebeurd is?quote:Op zondag 26 november 2023 15:12 schreef SiGNe het volgende:
Ham wordt na de race bepaald.. raar is dat, zo moeilijk hoeft het neit te zijn, toch?
Hangt af van de onderhandelingen met Ferrari dus over een bijdragequote:Op zondag 26 november 2023 15:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah. Ze willen dus eerst ff de uitslag weten.
ja ik zag het nadat 3rr0r me het meldequote:Op zondag 26 november 2023 15:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Niet dat het pas na de race onderzocht wordt.
Misschien willen ze eerst met wat mensen van het team praten, of naar bepaalde data kijken die nu niet beschikbaar is.quote:Op zondag 26 november 2023 15:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat er gebeurd is?
Sainz gaat zelf de SC veroorzakenquote:Op zondag 26 november 2023 15:13 schreef PzKpfw het volgende:
Het zou wel typisch Ferrari zijn als Sainz zometeen nog uitvalt met een fikkende motor ofzo.
Dan moet het wel heel erg zijn tochquote:Op zondag 26 november 2023 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ook ernstig genoeg zijn om grotere gevolgen te hebben.
of Mercedes...die zijn niet vies van steekpenningen....quote:Op zondag 26 november 2023 15:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hangt af van de onderhandelingen met Ferrari dus over een bijdrage
Zoietsquote:Op zondag 26 november 2023 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel erg zijn toch
Je bedoelt dat er een DQ aan hangt ?
joh... wat hebben ze in vredesnaam gevonden die stewardsquote:Op zondag 26 november 2023 15:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Nog 1.
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 10 (GAS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - PIT STOP INFRINGEMENT
Verkerde banden of verkeerde box lijkt me.quote:Op zondag 26 november 2023 15:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat er gebeurd is?
Dat kan natuurlijk. Al is het niet perse gebruikelijk, zeker niet bij eenzijdige overtredingen van auto’s die nog rijden. Maar ik bedoelde eigenlijk waar praten we over? Te snel? Inhalen waar dat niet mag? Witte lijn?quote:Op zondag 26 november 2023 15:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien willen ze eerst met wat mensen van het team praten, of naar bepaalde data kijken die nu niet beschikbaar is.
Denk eerder dat t iets is geweest als te lang werken aan de auto ofzo.... en dat is boete dus gaan ze nu niet naar kijkenquote:
Ow kan het zijn dat ze te snel waren ?quote:Op zondag 26 november 2023 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh... wat hebben ze in vredesnaam gevonden die stewards
grote kans dat het inhalen is. Is een nieuwe regel sinds vrijdagquote:Op zondag 26 november 2023 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh... wat hebben ze in vredesnaam gevonden die stewards
feit dat het bij twee zo benoemd wordtquote:Op zondag 26 november 2023 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow kan het zijn dat ze te snel waren ?
Dus lampje niet op groen
Geen idee hoe snel ze waren ?
Dacht even terug te kijken op de driver cam van HAM, maar Mercedes zet de camera uit bij pitstops...quote:Op zondag 26 november 2023 15:13 schreef Zwoerd het volgende:
Wie gaat even onderzoeken wat er nou precies aan de hand is?
Nee de stop zelfquote:Op zondag 26 november 2023 15:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
feit dat het bij twee zo benoemd wordt
snel rijden staat er gewoon dat ze de snelheid overtreden hebben etc
Dan geen straf voor de coureursquote:
ja dan is het logisch dat ze dat nu niet gaan bekijken want de race is nu belangrijker dan een eventuele geldboete voor een teamquote:
Lijkt me een goed planquote:Op zondag 26 november 2023 15:16 schreef Jane het volgende:
Nou, dan moet Checo Russell ook maar pakken.
Kloptquote:Op zondag 26 november 2023 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat een boete oplevert maar verder ook niet
Help Ferrari naar plek 2quote:Op zondag 26 november 2023 15:18 schreef Nattekat het volgende:
Nooit gedacht dat ik zo erg voor Perez ging juichen deze race.
Ondertussen roept teamLH op tot het arresteren van de stewards.quote:Op zondag 26 november 2023 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan is het logisch dat ze dat nu niet gaan bekijken want de race is nu belangrijker dan een eventuele geldboete voor een team
Clarkson raced mee?quote:
Is dit hetzelfde gedoe als met die oorbellen ofzo? Hebben ze vandaag besloten regel 5373 op pagina 637 eens streng te gaan handhaven of is hier wat bijzonders aan de hand?quote:Op zondag 26 november 2023 15:19 schreef SiGNe het volgende:
Iedereen pitstop infringement.. blijkbaar zijn de regels niet geod doorgegeven
Perez bedoel jequote:Op zondag 26 november 2023 15:20 schreef Nattekat het volgende:
FIA verneukt gewoon het hele slot van de race.
Eensquote:Op zondag 26 november 2023 15:20 schreef beantherio het volgende:
Flauw. Norris was er net zo schuldig aan.
Nee eens.quote:
Maaris er 100% wel 1.quote:
wat ik nu op de herhaling zie is dat hij Norris geen enkele kans liet om te sturen doordat hij zo laat in de bocht pas zijn stuur draaidequote:Op zondag 26 november 2023 15:21 schreef Middelpunt het volgende:
Wtf, hele race is klaar door deze penalty. En het was toch minstens net zoveel Norris zn fout?
Hij MOET pitten. Bandenregelement!quote:
Hij moet. Heeft nog niet op medium of soft gereden.quote:
quote:Op zondag 26 november 2023 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iedereen pit stop infringement 🤣🤣
Beuken mag gewoon nietquote:Op zondag 26 november 2023 15:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit kan toch gewoon als race incident afgedaan worden zeg. Dus als ham in 2021 in die bocht gewoon had ingestuurd dan had ver een penalty gehad.
Albon heeft het het begin van het jaar of eind vorig jaar ook een keer niet gedaanquote:Op zondag 26 november 2023 15:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij MOET pitten. Bandenregelement!
Nee hoor hij doet de strategie eer aan: wachten op een safetycarquote:
OH, dat is dan erg dom geweest van Ferrari, een eenstopper met 2 keer dezelfde bandenquote:Op zondag 26 november 2023 15:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij MOET pitten. Bandenregelement!
Niet waarquote:Op zondag 26 november 2023 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Albon heeft het het begin van het jaar of eind vorig jaar ook een keer niet gedaan
Geen idee meer wat de straf was
Exact, hij zit er voor dus Norris moet maar opgeven en er achter gaan in plaats van gewoon in te sturen waar het niet kanquote:Op zondag 26 november 2023 15:22 schreef Starflyer het volgende:
De straf van Perez valt niet te rijmen net de overtaking guidelines van de FIA. Volgens die guidelines is het Norris die Perez ruimte moet geven.
[ afbeelding ]
man man man...zelfs ik snap ditquote:Op zondag 26 november 2023 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs F1TV commentators snappen het niet.
dat was die ene keer dat de pitstraat al vol stond met mensen zekerquote:
De wegen van de stewards zijn echt ondoorgrondelijk.quote:Op zondag 26 november 2023 15:22 schreef Starflyer het volgende:
De straf van Perez valt niet te rijmen net de overtaking guidelines van de FIA. Volgens die guidelines is het Norris die Perez ruimte moet geven.
[ afbeelding ]
Je moet als scheidsrechter soms ook een beetje de balans bewakenquote:Op zondag 26 november 2023 15:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De wegen van de stewards zijn echt ondoorgrondelijk.
quote:Op zondag 26 november 2023 15:26 schreef Nattekat het volgende:
Wacht, als ze gelijk eindigen, wint Ferrari toch?
ff gekiekt... nee dat was Oconquote:Op zondag 26 november 2023 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was die ene keer dat de pitstraat al vol stond met mensen zeker
Dan maakt Perez niet uit.quote:Op zondag 26 november 2023 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]die hebben namelijk wel een keertje gewonnen
Wikistatistiekjesquote:
Sainz WEER genaaid door zn team.quote:Op zondag 26 november 2023 15:27 schreef Tijn het volgende:
Zijn ze Sainz gewoon vergeten ofzo? Wat is dit?
1 rondje te weinig inderdaad.quote:Op zondag 26 november 2023 15:28 schreef StephanL het volgende:
Gaat Perez niet redden denk, tenzij Russel er doorheen zakt
Geld.quote:Op zondag 26 november 2023 15:28 schreef Haags het volgende:
Wat voor straffen moeten we aan denken bij al dat pitstop geouwehoer?
money voor Libertyquote:Op zondag 26 november 2023 15:28 schreef Haags het volgende:
Betalen voor dure dinertjes voor de bobo's.quote:Op zondag 26 november 2023 15:28 schreef Haags het volgende:
Ik hoopte er al opquote:Op zondag 26 november 2023 15:29 schreef Nizno het volgende:
hahahaha Lec wil Perez een tow geven? hoor ik dat goed?
Ow zelfs voor laten... Koel dat zou wel mooi zijnquote:
Perez krijgt +5 hequote:Op zondag 26 november 2023 15:29 schreef SiGNe het volgende:
Leclerc wil P2 opgeven voor P2 in het kampioenschap
schaken van Lecquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |