Wave?quote:
Ik zou het wel wonderbaarlijk vinden als Mercedes er ineens bij zit volgend seizoen.quote:
Precies zoals ik net al zei: Ik verwacht veel meer van Ferrari, McLaren en Aston buiten Red Bull.quote:Op zondag 26 november 2023 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het wel wonderbaarlijk vinden als Mercedes er ineens bij zit volgend seizoen.
Mercedes 100 punten voor Mclaren en Astonquote:Op zondag 26 november 2023 12:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Precies zoals ik net al zei: Ik verwacht veel meer van Ferrari, McLaren en Aston buiten Red Bull.
Dan had hij achteraan moeten staanquote:Op zondag 26 november 2023 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Still we rise and shine!"
Kun je nagaan wat voor shitbox de andere teams gebouwd hebbenquote:Op zondag 26 november 2023 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mercedes 100 punten voor Mclaren en Aston
Komt vooral omdat Mercedes consistenter is dan McLaren en Aston dit jaar. McLaren (begin) en Aston (midden en tegen het einde) rijden vaak buiten de punten. Veel meer pieken en dalen.quote:Op zondag 26 november 2023 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mercedes 100 punten voor Mclaren en Aston
Gaafquote:Op zondag 26 november 2023 12:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Red Bull Class of 2023
Die vent die rechts op de voorste rij zit kijkt helemaal niet in de cameraquote:Op zondag 26 november 2023 12:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Red Bull Class of 2023
Snotverquote:Op zondag 26 november 2023 12:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die vent die rechts op de voorste rij zit kijkt helemaal niet in de camera
spuugquote:
quote:
Je zou maar moeten betalen voor het eindeseizoeneestjequote:Op zondag 26 november 2023 12:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Red Bull Class of 2023
quote:Op zondag 26 november 2023 11:11 schreef Rianne84 het volgende:
[twitter]https://twitter.com/ErikvHaren/status/1728704612302217426[/twitter]
Grote kans wel.quote:Op zondag 26 november 2023 12:51 schreef Sally het volgende:
Ook even naar dit topic![]()
En, wie denkt ook dat Max op de stop zit met aan het einde de softs, voor de FL?
[..]
[ twitter ]
Of toch Sjors, zoals die dat eerder dit seizoen nog vaak deedquote:
Speciaal bewaard voor jou!quote:Op zondag 26 november 2023 12:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik schakel in en krijg meteen die Vegas troep in m'n gezicht gesmeten.
quote:Op zondag 26 november 2023 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Speciaal bewaard voor jou!
Vegasquote:Op zondag 26 november 2023 12:56 schreef Nattekat het volgende:
Terugblikje.quote:Op zondag 26 november 2023 12:56 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 26 november 2023 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Speciaal bewaard voor jou!
"VIVAAAAA LAS VEGAS!"quote:
that's my cue to enter againquote:
quote:Op zondag 26 november 2023 13:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
that's my cue to enter again![]()
even gebak gehaald
IK OOK!quote:
Ik ben er maar eventjesquote:
Pinky and the Brain ?quote:Op zondag 26 november 2023 13:26 schreef Donna het volgende:
Ik kijk bijna nooit voorbeschouwing als ik de kids heb. Dus we kijken nog Looney Tunes.
Kippensoepje voor de zieke?quote:Op zondag 26 november 2023 13:26 schreef schommelstoel het volgende:
Van de partij.
Eerst soepje weg werken en dan F1 app starten, vroom vroom.
Het gniffeltje ging natuurlijk over die laatste 2e plaats.quote:Op zondag 26 november 2023 09:31 schreef franklop het volgende:
[..]
5x gewonnen en 3x tweede. Is dat niet succesvol dan?
Ja was wel het beste geweest, maar had alleen nog Chinese tomatensoep.quote:
egwel, dat had ze al in 3voud bij mij aangevraagdquote:
Ik heb me netjes afgemeldquote:
Die zien we dan rond de start wel verschijnenquote:Op zondag 26 november 2023 13:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Of heleboel mensen denken dat de start om 15:00 uur is
Tevens heb ik al die sprintweekenden moeten doen vanaf de zomerstop zonder natttekittenquote:Op zondag 26 november 2023 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
egwel, dat had ze al in 3voud bij mij aangevraagd
ja de dubbele maat bij die knul is duidelijk te merkenquote:Op zondag 26 november 2023 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tevens heb ik al die sprintweekenden moeten doen vanaf de zomerstop zonder natttekitten
Niks top de RTL jaarclipsquote:
Wie heist die vatti van MaxVerstappen, paVerstappen paVerstappenquote:
Oostenrijk was voor de zomerstop, toen was ik er ook nietquote:Op zondag 26 november 2023 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tevens heb ik al die sprintweekenden moeten doen vanaf de zomerstop zonder natttekitten
Toen was ik nog geen modquote:Op zondag 26 november 2023 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oostenrijk was voor de zomerstop, toen was ik er ook niet
BBC jaarclipsquote:
I don't carequote:
Zullen wel volgend jaar een heel erg uitgeklede uitzending doen en daarna als een nachtkaars uit gaan.quote:Op zondag 26 november 2023 13:38 schreef DKUp het volgende:
Maar volgende week gaat toch duidelijk worden wat er met F1 volgend jaar gaat gebeuren? Viaplay moet nu duidelijk geven en geen uitstel meer.
Jij bent positief over Viaplayquote:Op zondag 26 november 2023 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zullen wel volgend jaar een heel erg uitgeklede uitzending doen en daarna als een nachtkaars uit gaan.
Je gunt ze nog een jaarquote:
1) een erg duidelijke prijsverhogingquote:Op zondag 26 november 2023 13:38 schreef DKUp het volgende:
Maar volgende week gaat toch duidelijk worden wat er met F1 volgend jaar gaat gebeuren? Viaplay moet nu duidelijk geven en geen uitstel meer.
Achterveld.quote:Op zondag 26 november 2023 13:41 schreef schommelstoel het volgende:
Oke, gokje.
Wie gaan er af in de eerste bocht?
Ocon en Strollquote:Op zondag 26 november 2023 13:41 schreef schommelstoel het volgende:
Oke, gokje.
Is ook niet gemaakt om beide te kijken. Je moet kiezenquote:Op zondag 26 november 2023 13:41 schreef Zorro het volgende:
Welke idioot heeft MotoGP ontknoping tegelijk met dit bedacht?
Nou ja, dan dat straks maar terugkijken.
Wil je niet dat ziggo een eerder F1 rechten heeftquote:Op zondag 26 november 2023 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik gun ze niets, maar dat is wat ik verwacht.
Yuki als dark horse op P6quote:Op zondag 26 november 2023 13:41 schreef schommelstoel het volgende:
Oke, gokje.
Die andere Mercedes. Om af te snijden.quote:Op zondag 26 november 2023 13:41 schreef schommelstoel het volgende:
Oke, gokje.
De echte Ronaldo weet dat vast wel.quote:Op zondag 26 november 2023 13:41 schreef DKUp het volgende:
Ronaldo weet niet wie Frank de Boer is.
F1 GENOT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Btw, hopelijk niet Max, en dan een DNFquote:Op zondag 26 november 2023 13:41 schreef schommelstoel het volgende:
Oke, gokje.
Wat ik wil hoeft niet per se hetzelfde te zijn als wat ik verwacht.quote:Op zondag 26 november 2023 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil je niet dat ziggo een eerder F1 rechten heeft
Max, lekker ffies korte vakantie voor alle mediaverplichtingen en FIA gedoe enzoquote:Op zondag 26 november 2023 13:41 schreef schommelstoel het volgende:
Oke, gokje.
Jaquote:Op zondag 26 november 2023 13:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is ook niet gemaakt om beide te kijken. Je moet kiezen
Mijn crush jaren geledenquote:Op zondag 26 november 2023 13:43 schreef Nizno het volgende:
Sharapova is er ook.
Had haar niet herkent, blij met die tekstbalkjes van Sky
Bottas, want we hebben nog een kegelactie tegoed van hemquote:Op zondag 26 november 2023 13:41 schreef schommelstoel het volgende:
Oke, gokje.
Tuurlijk wel. Dat heeft zijn landgenoot hem wel verteld.quote:Op zondag 26 november 2023 13:41 schreef DKUp het volgende:
Ronaldo weet niet wie Frank de Boer is.
F1 GENOT
Dan had jij dr vast zonder tekstbalkje herkentquote:
Ik hoop heel stiekem dat ze bij FER 5punten meer dan de huidige nummer 2 kunnen halen.quote:Op zondag 26 november 2023 13:44 schreef schommelstoel het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mijn vingers kruis voor Ferrari in de eerste bocht, of net na de bocht.
verkeerd kleur harenquote:Op zondag 26 november 2023 13:43 schreef Nizno het volgende:
Sharapova is er ook.
Had haar niet herkent, blij met die tekstbalkjes van Sky
Dat is waar ik deze race naar ga kijken als Max eenmaal is verdwenen.quote:Op zondag 26 november 2023 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik hoop heel stiekem dat ze bij FER 5punten meer dan de huidige nummer 2 kunnen halen.
Ben je ongesteld ofzo?. Je bent wel heel erg zuur aan het doen.quote:Op zondag 26 november 2023 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk die orange army dan met hun vlaggetjes
Veel te rijk land zijn we toch ook
Twee jaar geleden eindigde Yuki in Abu Dhabi op plek 4, alleen weet bijna niemand datquote:Op zondag 26 november 2023 13:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yuki als dark horse op P6
Georgie op P4
Magnussen, Zhou en Logan niet te vergeten
Weet je hoe wij ons voelen als jij weer postdiarree hebtquote:Op zondag 26 november 2023 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan Will Buxton nooit gewoon normaal doen
Wat een idiote act zeg
De augurken waren op, dus heeft ie de pot maar leeggedronkenquote:Op zondag 26 november 2023 13:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzo?. Je bent wel heel erg zuur aan het doen.
Was tevens de eerste keer ooit dat Sainz op het podium mocht staan. Weet ook bijna niemand.quote:Op zondag 26 november 2023 13:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Twee jaar geleden eindigde Yuki in Abu Dhabi op plek 4, alleen weet bijna niemand dat
Ik doe er tenminste geen miljoen kijkers kwaad meequote:Op zondag 26 november 2023 13:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Weet je hoe wij ons voelen als jij weer postdiarree hebt
Ja, die kwam zijn grootste fan Yuki ontmoetenquote:Op zondag 26 november 2023 13:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is dat Jason Stratham waar iedereen een selfie mee probeert te maken op F1TV?
de langste ookquote:Op zondag 26 november 2023 13:49 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, die kwam zijn grootste fan Yuki ontmoeten
Ik was iets van 12 en zij iets van 16 of 17quote:Op zondag 26 november 2023 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan had jij dr vast zonder tekstbalkje herkent
Pot twee met augurk ook al op?quote:Op zondag 26 november 2023 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je zou jezelf maar zo belangrijk vinden als Will Buxton
Ja, nu weten we het wel.quote:Op zondag 26 november 2023 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je zou jezelf maar zo belangrijk vinden als Will Buxton
Ja ik weet dat je het niet gewend bent van me, ik ben normaal een positief mens.quote:Op zondag 26 november 2023 13:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzo?. Je bent wel heel erg zuur aan het doen.
geen 16 en 28?quote:Op zondag 26 november 2023 13:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik was iets van 12 en zij iets van 16 of 17
Ja. Zie [Algemeen] topic.quote:
Ergens lijkt het toch van wel. De internetdomeinen zijn al vastgelegd.quote:Op zondag 26 november 2023 13:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat niet, Buxton noemde het als mogelijkheid volgens de geruchten.
In een pompende remix zo te horenquote:
wat is het snackmenu??quote:Op zondag 26 november 2023 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alles klaar gezet in de woonkamer.
Ik zit er klaar voor.
Mooiquote:Op zondag 26 november 2023 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit er klaar voor.
Ik blijf Russell grappig vinden in deze.quote:Op zondag 26 november 2023 13:52 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Nog genoeg te beslissen deze race
Starflyer in F1 / [F1 Algemeen] F1 2023 #880: Viva Las Vegasquote:Op zondag 26 november 2023 13:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat niet, Buxton noemde het als mogelijkheid volgens de geruchten.
quote:Op zondag 26 november 2023 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit er klaar voor.
Geen mooie kaas/worst/zilverui torentjes?quote:
Dat is voor Perez die denkt dat hij nog steeds kampioen kan worden.quote:
Kaasstengelsquote:
quote:Op zondag 26 november 2023 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit er klaar voor.
wat is de maat geworden?quote:Op zondag 26 november 2023 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Blij dat ik deze tv toch nog even voor het weekend heb gekocht
Nee, daar had ik geen tijd voor.quote:Op zondag 26 november 2023 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen mooie kaas/worst/zilverui torentjes?
gemiste kans
Volgend jaar gaan ze gewoon weer door hoor.quote:
Troost je, volgens jaar beginnen ze weer opnieuwquote:
100inch?quote:
Wat voor maat is reusachtig?quote:
karmaquote:Op zondag 26 november 2023 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik wilde net zeggen dat F1TV me niet meer dwingt van stream te wisselen, maar hij wordt midden in de intro afgekapt
Viaplayquote:Op zondag 26 november 2023 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor welk commentaar gaan: Sky of F1TV?
Hier zo lunchenquote:
Ik ga voor ViaPlay anders lig ik te veel op de stream achterquote:Op zondag 26 november 2023 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Skyquote:Op zondag 26 november 2023 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik F1TV Nederlands.. Viaplay dus eigenlijk.quote:Op zondag 26 november 2023 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ah lag niet aan mij dus, had het ookquote:Op zondag 26 november 2023 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik wilde net zeggen dat F1TV me niet meer dwingt van stream te wisselen, maar hij wordt midden in de intro afgekapt
tv's kopen voor een weekend, patserquote:Op zondag 26 november 2023 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Blij dat ik deze tv toch nog even voor het weekend heb gekocht
Maandag zet hij hem op de stoep.quote:
Je hebt ook echt F1TV commentaar wat niet van Sky is en niet schreeuwerig is.quote:Op zondag 26 november 2023 13:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik F1TV Nederlands.. Viaplay dus eigenlijk.
Engels commentaar vind ik te vaak geschreeuw
3/4 is makkelijkerquote:
Schrijft opquote:
Ja. @Cocoquote:Op zondag 26 november 2023 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op zondag 26 november 2023 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maandag zet hij hem op de stoep.
Volgend jaar weer elk weekend een nieuwe kopen
Dat verbaast me dan weer niks.quote:Op zondag 26 november 2023 13:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In dat filmpje met legendarische driver & cars combinaties slaat F1TV wel heel makkelijk de combinatie Vettel en Red Bull over trouwens.
ja klopt, maar ik heb geen F1abo, kan wel sky kijken en viaplay. en viaplay ligt voor want appquote:Op zondag 26 november 2023 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt ook echt F1TV commentaar wat niet van Sky is en niet schreeuwerig is.
Als ik hem vrijdag had gekocht, had ik hem nu nog niet gehadquote:Op zondag 26 november 2023 13:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
't was black friday dus eerder een cheap ass dan een patser
Hm. SAI out zou zonde zijn maar.....quote:Op zondag 26 november 2023 13:57 schreef Stoorzendert het volgende:
1. VER
- 20 seconden niets -
2. LEC
3. PER
SAI OUT
Tis geen Skyquote:Op zondag 26 november 2023 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan weer niks.
kijk uit voor TSU die over je heen komtquote:
net alsof RB niet meetelt ...quote:Op zondag 26 november 2023 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan weer niks.
Ik sta voor Georgequote:
Bijkomen*quote:Op zondag 26 november 2023 14:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Veel kijkplezier!
En dan weer wat maandjes afkicken...
IK ben Nederlands commentaar ook wel gewend dankzij Olav..quote:Op zondag 26 november 2023 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt ook echt F1TV commentaar wat niet van Sky is en niet schreeuwerig is.
Rustquote:Op zondag 26 november 2023 14:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Veel kijkplezier!
Volgens mijn klok kunnen ze nu onmogelijk al bezig zijnquote:Op zondag 26 november 2023 14:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heeft je stream zoveel vertraging?
yup, zie lijstje hier boven ergens waar RUS vast op 8 staatquote:
Dan moet je nog een keer schieten.quote:
quote:Op zondag 26 november 2023 14:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan moet je nog een keer schieten.
Dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 26 november 2023 14:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat leek even alsof Yuki zelf afscheid nam.
97 dagen volgens mijquote:Op zondag 26 november 2023 14:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Veel kijkplezier!
Kwaad. Woedend.quote:
Zolang ze starten is er niks aan de handquote:
Totdat de bandjes op zijnquote:
Nu dus al zo te zienquote:
Werkt prima hier.quote:
Van zeer korte duur welquote:
Nu wel. De tracker onderin niet. Daar stem ik bij starten van deFormation Lap meestal de sync op afquote:
Bijna?!quote:Op zondag 26 november 2023 14:06 schreef Peterselieman het volgende:
Albon al weer bijna in het achterveld ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |