Ik heb me netjes afgemeldquote:
Die zien we dan rond de start wel verschijnenquote:Op zondag 26 november 2023 13:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Of heleboel mensen denken dat de start om 15:00 uur is
Tevens heb ik al die sprintweekenden moeten doen vanaf de zomerstop zonder natttekittenquote:Op zondag 26 november 2023 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
egwel, dat had ze al in 3voud bij mij aangevraagd
ja de dubbele maat bij die knul is duidelijk te merkenquote:Op zondag 26 november 2023 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tevens heb ik al die sprintweekenden moeten doen vanaf de zomerstop zonder natttekitten
Niks top de RTL jaarclipsquote:
Wie heist die vatti van MaxVerstappen, paVerstappen paVerstappenquote:
Oostenrijk was voor de zomerstop, toen was ik er ook nietquote:Op zondag 26 november 2023 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tevens heb ik al die sprintweekenden moeten doen vanaf de zomerstop zonder natttekitten
Toen was ik nog geen modquote:Op zondag 26 november 2023 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oostenrijk was voor de zomerstop, toen was ik er ook niet
BBC jaarclipsquote:
I don't carequote:
Zullen wel volgend jaar een heel erg uitgeklede uitzending doen en daarna als een nachtkaars uit gaan.quote:Op zondag 26 november 2023 13:38 schreef DKUp het volgende:
Maar volgende week gaat toch duidelijk worden wat er met F1 volgend jaar gaat gebeuren? Viaplay moet nu duidelijk geven en geen uitstel meer.
Jij bent positief over Viaplayquote:Op zondag 26 november 2023 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zullen wel volgend jaar een heel erg uitgeklede uitzending doen en daarna als een nachtkaars uit gaan.
Je gunt ze nog een jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |