ik heb het met haar te doen, de oude SDAP werd ook al geen succesquote:Op zondag 26 november 2023 19:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch ook prima? Jacobi is zelf ook aardig op leeftijd en ik vind het niet vreemd dat haar hart blijft bij de "oude" PvdA.
Dat is veel belangrijker, maar ook minder zichtbaarquote:Op zondag 26 november 2023 20:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Hebben we het nog niet eens over mentale gezondheid lol.
Dat heb ik hier dan ook altijd gelijk de kliko ingegooid als ik het zag.quote:Op zondag 26 november 2023 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind het uiterlijk van politici meewegen altijd een beetje meh. Het is behoorlijk irrelevant.
Al is het wel zo dat bijvoorbeeld een Timmermans, maar ook vd Plas, meerdere malen zijn beschimpt. Doet het politieke speelveld geen goed.
Ah ja, vandaar dat deze gast de meeste stemmen heeft verzameld.quote:Op zondag 26 november 2023 19:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is gewoon geen porem. Het gaat er ook om wat je wat uitstraalt. Dat je gezond en fit bent om dit land te sturen.
Ik denk dat zijn levenswijze, los van het roken, ook een behoorlijke rol speelt. Die man leeft als een hyperbeveiligde mol.quote:Op zondag 26 november 2023 20:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ja, vandaar dat deze gast de meeste stemmen heeft verzameld.
[ afbeelding ]
Ach, hij is gewoon een beetje verliefd op Yesilgoz en dat mag, natuurlijkquote:Op zondag 26 november 2023 20:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En daarom is BBB zo ontzettend ingezakt.quote:Op zondag 26 november 2023 20:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keizer Palpatine ziet er jeugdiger uit.quote:Op zondag 26 november 2023 20:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teveel zonnebank en een goedkoop scheermes lijkt het.quote:Op zondag 26 november 2023 20:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wilders rookt al geruime tijd niet meer.quote:Op zondag 26 november 2023 20:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn levenswijze, los van het roken, ook een behoorlijke rol speelt. Die man leeft als een hyperbeveiligde mol.
We weten heel goed wat de PVV er van vindt. Dus ik ben benieuwd of Rutte precies gaat doen wat de kamer wil.quote:Op zondag 26 november 2023 19:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat kun je heel feitelijk bekijken. Maar goed, er komt eerst een kamerdebat en dan zullen we gewoon horen wat de kamer er van vindt.
Ze heeft natuurlijk wél een punt. De PvdA is echt geen arbeiders partij meer. En Timmermans lijkt mij ook meer een GL figuur.quote:In een ongekend harde brief heeft voormalig PvdA-Kamerlid en oud-partijbestuurslid Lutz Jacobi uitgehaald naar GroenLInks-PvdA-leider Frans Timmermans. Volgens haar is de linkse samenwerking uitgelopen op een fiasco. „De partij die was opgericht om de lagere klassen te dienen, is door die lagere klassen verlaten en wordt omarmd door de hoogste klassen.”
Volgens Jacobi is lijsttrekker Frans Timmermans er niet in geslaagd om voldoende kiezers ’weer de centrumlinkse PvdA-tent in te krijgen’. „In de wijken waar de lagere klassen wonen (lager opgeleid of opleiding op mbo-niveau en met een lager of modaal inkomen) schiet de combinatie van GroenLinks en PvdA geen deuken in de boter.” Dat heeft te maken met de samenwerking met GroenLinks: een partij voor hoger opgeleiden, ziet Jacobi. „Dwaas, dwazer, de PvdA”, stelt het oud-Kamerlid.
De PVV is niet gelijk aan de Kamer, natuurlijk.quote:Op zondag 26 november 2023 20:14 schreef capricia het volgende:
[..]
We weten heel goed wat de PVV er van vindt. Dus ik ben benieuwd of Rutte precies gaat doen wat de kamer wil.
Super interessant.
Zeker. Maar doen alsof alles hetzelfde blijft, is ook niet echt de conform de realiteit.quote:Op zondag 26 november 2023 20:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
De PVV is niet gelijk aan de Kamer, natuurlijk.
Nee, natuurlijk niet. Maar uiteindelijk krijgt Rutte gewoon een mandaat en als demissionair premier is het wel zo netjes om dat mandaat gewoon uit te voeren. Dit kunnen ze niet controversieel verklaren en dan is luisteren naar de wel missionaire Kamer wel zo netjes.quote:Op zondag 26 november 2023 20:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeker. Maar doen alsof alles hetzelfde blijft, is ook niet echt de conform de realiteit.
En anders?quote:Op zondag 26 november 2023 21:03 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Niets verkennen, gewoon doen wat Geert wil.
Ze weet het heel goed te verwoorden.quote:Op zondag 26 november 2023 18:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Verhaal van Lale ook wel fascinerend, 15 allochtone vrienden die allemaal PVV hebben gestemd.
Vermoeiend die tweets van hem hoor.quote:Op zondag 26 november 2023 21:03 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Dan gaat ie nog meer milde tweets plaatsen die niet dreigend en dwingend zijn.quote:Op zondag 26 november 2023 21:04 schreef capricia het volgende:
[..]
En anders?
Als je niet doet wat Geert wil?
'als'quote:Op zondag 26 november 2023 21:03 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Wat dat betreft net Trump.quote:Op zondag 26 november 2023 21:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vermoeiend die tweets van hem hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |