geen ideequote:Op zondag 26 november 2023 23:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Even een misschien flauwe vraag, omdat dit gewoon te makkelijk was, maar als ipv zwarte Piet al die jaren er wat anders naast Sinterklaas had gelopen (team Krampus), had je dat niet veel meer aangestaan?
ja iedereen maar je moet de sport een beetje pushen vind ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Zolang ze niet zorgen dat ik die puck kan volgen zal ik geen fan worden.quote:Op zondag 26 november 2023 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja iedereen maar je moet de sport een beetje pushen vind ik
Foei. Hoe durf je!quote:Op zondag 26 november 2023 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee
ik ken alleen onze zwarte piet, die vind ik leuk
Het geeft wel gezever niet?quote:Op zondag 26 november 2023 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee
ik ken alleen onze zwarte piet, die vind ik leuk
Doel je nu op mij?quote:Op zondag 26 november 2023 23:26 schreef Inbox het volgende:
[..]
Foei. Hoe durf je!
En dat stoort me dus aan al die beroepsjankers. Die vinden het zelfs ergs als iemand met een kleurtje het niet met hen eens is. Dan ben je een verrader, moet je je schamen omdat je hen niet steunt in hun strijd tegen zwarte piet.
er zijn experimenten geweest met minder zwarte pucksquote:Op zondag 26 november 2023 23:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zolang ze niet zorgen dat ik die puck kan volgen zal ik geen fan worden.
ow ik heb niets tegen roetpietquote:Op zondag 26 november 2023 23:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het geeft wel gezever niet?
En neem van mijn zoontje van 4 aan dat hij met roetvegen net zo leuk is.
ik durf nagenoeg allesquote:
quote:Op zondag 26 november 2023 23:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn experimenten geweest met minder zwarte pucks
maar werkt niet, het is ook niet dat je de puck niet kunt volgen, je weet niet waar je moet kijken
daar ben je na een wedstrijd of 2 wel overheen
dan moet je een keer kijken met iemand die het wel snaptquote:Op zondag 26 november 2023 23:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]Neen ik weet het nog steeds niet !
Ach ja, ik zal je er niet om haten. Vraag me wel ineens af of je eigen familie ofzo er wel eens mot over krijgt. Maar dat is ook wel persoonlijk.quote:Op zondag 26 november 2023 23:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow ik heb niets tegen roetpiet
alleen liever zwarte piet
Als jij je aangesproken voelt, wellicht ook ja. Maar ik doelde meer op sp3c die een kleurtje heeft en zwarte piet leuk vind en de beroepsjankers van KOZP die hem daarom verafschuwen, 'want hij zou de strijd tegen zwarte piet juist moeten steunen'. Zoiets.quote:
Is goed, hoop dat de tijden wel christelijk zijn !quote:Op zondag 26 november 2023 23:29 schreef sp3c het volgende:
volgende winter olympics ga ik het je uitleggen, ik tag je wel
Ah nee prima. Vraag ik me dus ook wel af ja.quote:Op zondag 26 november 2023 23:31 schreef Inbox het volgende:
[..]
Als jij je aangesproken voelt, wellicht ook ja. Maar ik doelde meer op sp3c die een kleurtje heeft en zwarte piet leuk vind en de beroepsjankers van KOZP die hem daarom verafschuwen, 'want hij zou de strijd tegen zwarte piet juist moeten steunen'. Zoiets.
Ik vraag me werkelijk af welk deel van de gekleurde medemens in Nederland echt moeite heeft met zwarte piet.quote:Op zondag 26 november 2023 23:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ach ja, ik zal je er niet om haten. Vraag me wel ineens af of je eigen familie ofzo er wel eens mot over krijgt. Maar dat is ook wel persoonlijk.
we lachen wel eens om dat rare Hollandse gedoe maar verder komt het niet echt ter sprakequote:Op zondag 26 november 2023 23:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ach ja, ik zal je er niet om haten. Vraag me wel ineens af of je eigen familie ofzo er wel eens mot over krijgt. Maar dat is ook wel persoonlijk.
Mwa, er worden wel gekleurde medemensen uitgemaakt voor Piet. Volgens sp3c is het vooral ter afwisseling van kankerzwarte, maar er zullen er genoeg zijn die het niet op prijs stellen.quote:Op zondag 26 november 2023 23:34 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ik vraag me werkelijk af welk deel van de gekleurde medemens in Nederland echt moeite heeft met zwarte piet.
Zelf denk ik -en hoop ik- dat het overgrote deel van hen KOZP gewoon net als de rest van Nederland uitkotst om dr gedram en pigmentdenken. Ik vind deze mensen geen goede vertegenwoordigers van/voor de zwarte gemeenschap, zeg maar.
hipstersquote:Op zondag 26 november 2023 23:34 schreef Inbox het volgende:
Ik vraag me werkelijk af welk deel van de gekleurde medemens in Nederland echt moeite heeft met zwarte piet.
Ja die zijn wel een stille dood gestorven ja.quote:Op zondag 26 november 2023 23:40 schreef sp3c het volgende:
ken wel mensen die moeite hebben met dat accent en de rode lippen enzo
maja ... dat zie je ook niet zo veel meer
Waarschijnlijk was dat bloed. Als je niet productief was kreeg je een paar rotklappen.quote:Op maandag 27 november 2023 07:15 schreef Inbox het volgende:
Vanwaar de afkeer tegen rode lippen? Droegen slaven toen standaard rode lippenstift?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |