abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211429076
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
De meeste sociale huurwoningen gaan naar urgenten en niet naar statushouders. Kijk maar:
https://nos.nl/artikel/2497660-enquete-grote-gemeenten-ruim-kwart-van-sociale-huurhuizen-naar-urgenten
Urgenten ZIJN statushouders. Uit het artikel waar je zelf naar linkt:

quote:
Ook statushouders tellen in dit onderzoek mee binnen de 27 procent huurders met voorrang in de grotere steden (zie verantwoording onderaan).
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_211429086
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:41 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Jammer dat zoveel sociale huurwoningen zijn verkocht de afgelopen 10 jaar.
Maar vooral rechts blijven stemmen
Met iedere verkochte sociale huurwoning verdwijnt ook een sociale huurder van de markt. Dat heeft elkaar dus op.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_211429090
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 20:40 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Oja, daar geloof je voor ! Je ego. :') !
Ja niet dan?
pi_211429100
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Urgenten ZIJN statushouders. Uit het artikel waar je zelf naar linkt:
[..]

Nee hoor, beter lezen. Eerste grafiek.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_211429106
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Met iedere verkochte sociale huurwoning verdwijnt ook een sociale huurder van de markt. Dat heeft elkaar dus op.
Eh, nee
pi_211429108
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:35 schreef torentje het volgende:

[..]
Wat bedoel je met een 'beter bestaan'?
Dat alle shit waardoor je dakloos bent geworden wordt opgelost, en dat er goede begeleiding is die meehelpt om een stabiele basis op te bouwen waarin je zelfstandig kunt wonen.
pi_211429119
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Nee hoor, beter lezen.
Het staat toch echt letterlijk in je eigen tekst:

quote:
Ook statushouders tellen in dit onderzoek mee binnen de 27 procent huurders met voorrang in de grotere steden (zie verantwoording onderaan).
Waar zou uit blijken dat de zin die ze hierboven zelf opschrijven niet zou kloppen?
pi_211429126
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het staat toch echt letterlijk in je eigen tekst:
[..]
Waar zou uit blijken dat de zin die ze hierboven zelf opschrijven niet zou kloppen?
Eerste grafiek. Kijk maar.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_211429131
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:44 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Eh, nee
Euh jawel, of denk jij dat een sociale huurder zijn woning koopt, die vervolgens leeg laat staan en op zoek gaat naar een sociale huurwoning?
pi_211429133
quote:
Vervelend, er zit nogal wat onguur volk tussen die PVV-ers, ben ik bang.
We zullen zien wat er de komende tijd allemaal naar buiten komt.
Maar goed, wordt toch allemaal op de Trump-manier weggedaan als de pers is de vijand of zoiets.
pi_211429139
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2023 10:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik lees wat je zeg en weerleg dat met simpele feiten. Jouw anekdotisch bewijs is niets waard.
Over anekdotisch bewijs gesproken. Je aannames komen van een partij die letterlijk de asielzoekers aanwijst voor álle problematiek in Nederland.

quote:
Hebben we niet te maken met een tekort aan sociale huurwoningen? Hebben we geen daklozenopvang die vol zit? Hebben we niet te maken met grote groepen economisch daklozen? Slapen er niet honderden mensen noodgedwongen in hun auto?
Er valt op veel vlakken veel te verbeteren maar dit is tergend lang rechts VVD beleid geweest waar Wilders actief in mee heeft gestemd.

Verklaar mij eens waarom Wilders het hier met de VVD moet gaan doen en waarom je keuze niet ligt bij een linkse partij.
pi_211429148
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Er komen tegelijk weer huurders bij. Niet alleen Mohammed en Fatima, maar ook Ray en Ramona willen een nestje bouwen, terwijl de autogarage en de kassa van Kruidvat, zonder jubelton, geen hypotheek opleveren.
pi_211429150
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Eerste grafiek. Kijk maar.
En hoe weerlegt dat precies deze zin:

quote:
Gemeente Enschede, 100% van de huizen met voorrang naar statushouders, blijkt uit de eerste grafiek.
pi_211429160
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:48 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Er komen tegelijk weer huurders bij. Niet alleen Mohammed en Fatima, maar ook Ray en Ramona willen een nestje bouwen, terwijl de autogarage en de kassa van Kruidvat, zonder jubelton, geen hypotheek opleveren.
Okez dus niet het verkopen van huurwoningen is het probleem maar het feit dat Mohammed en Fatima op de stoep staan en ook een woning willen? Immigratie dus.
pi_211429166
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Euh jawel, of denk jij dat een sociale huurder zijn woning koopt, die vervolgens leeg laat staan en op zoek gaat naar een sociale huurwoning?
Nee. Als een sociale huurwoning verdwijnt, kan het niet meer sociaal worden verhuurd. Zo simpel is het.
En ja, sociale huurders kunnen kopers worden, maar dat hoeft geen koop van een sociale huurwoning te zijn.

Kortom, dit rampzalige VVD-beleid heeft deze ramp op de woningmarkt veroorzaakt
pi_211429169
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
En hoe weerlegt dat precies deze zin:
[..]
Gemeente Enschede, 100% van de huizen met voorrang naar statushouders, blijkt uit de eerste grafiek.
Kijk ook even naar de rest van de gemeentes. Lekker selectief weer Kapitein_Scheurbeuk. Maargoed, je bent dus niet voor rede vatbaar. Ga ik geen tijd aan besteden.
pi_211429176
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:47 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Over anekdotisch bewijs gesproken. Je aannames komen van een partij die letterlijk de asielzoekers aanwijst voor álle problematiek in Nederland.

Dat zijn niet mijn aannames vriend. Het zijn de feiten dat honderden mensen noodgedwongen in hun auto slapen omdat de daklozenopvang vol is en er geen woningen zijn.
  zondag 26 november 2023 @ 10:50:47 #168
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_211429181
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:43 schreef torentje het volgende:

[..]
Ja niet dan?
Nee. Getuigt ook niet van enig verstand wat gelovigen betreft.
pi_211429195
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:50 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Kijk ook even naar de rest van de gemeentes. Lekker selectief weer Kapitein_Scheurbeuk. Maargoed, je bent dus niet voor rede vatbaar. Ga ik geen tijd aan besteden.
Ja in de andere gemeentes ligt dat beeld iets genuanceerder maar dat verandert niks aan het feit dat die groep urgenten waar jij het over hebt voor een groot gedeelte uit statushouders bestaan in tegenstelling tot wat jij beweerde.
pi_211429208
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja in de andere gemeentes ligt dat beeld iets genuanceerder maar dat verandert niks aan het feit dat die groep urgenten waar jij het over hebt voor een groot gedeelte uit statushouders bestaan in tegenstelling tot wat jij beweerde.
quote:
Van de vrijkomende corporatiewoningen was 8 procent voor asielzoekers met een verblijfsvergunning, de zogenoemde statushouders. Dat alles blijkt uit een enquête van de NOS onder de vijftig grootste gemeenten in Nederland, die door 43 gemeenten volledig is ingevuld.
:W
pi_211429209
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:49 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Nee. Als een sociale huurwoning verdwijnt, kan het niet meer sociaal worden verhuurd. Zo simpel is het.
En ja, sociale huurders kunnen kopers worden, maar dat hoeft geen koop van een sociale huurwoning te zijn.

Kortom, dit rampzalige VVD-beleid heeft deze ramp op de woningmarkt veroorzaakt
Duuuhh als een sociale huurwoning verkocht wordt kan je hem niet meer sociaal verhuren. Maar de persoon die er in woont hoeft ook geen sociale huurwoning meer te huren want die is nu doorgestroomd naar de koopmarkt.

1 huurwoning minder, 1 huurder minder. Resultaat heeft elkaar op.
pi_211429221
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:53 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
[..]
:W

Ja en die vallen dus binnen die 27% urgenten zoals het artikel ook helder schrijft:

quote:
Begrijpend lezen is niet jouw ding blijkbaar.
pi_211429228
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Okez dus niet het verkopen van huurwoningen is het probleem maar het feit dat Mohammed en Fatima op de stoep staan en ook een woning willen? Immigratie dus.
En Ray en Ramona ook. Eigenlijk bevreemdt het me dat zo veel simpele zielen in dit land fokken als konijnen, hun kroost allemaal afzichtelijke voornamen meegeven, als opvoeding meegeven dat ze naar hun ouders moeten luisteren en verder overal recht op hebben, om trots te zijn als die tokkie levensstijl weer een generatie overleeft en Ramona op haar 20e zwanger is van Ray. Gemeente, regel ff een flatje voor die twee.
pi_211429239
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja en die vallen dus binnen die 27% urgenten zoals het artikel ook helder schrijft:
[..]
Begrijpend lezen is niet jouw ding blijkbaar.
Je wil gewoon niet toegeven dat je er vet naast zit met je bewering. Niet voor rede vatbaar dus. Hebben wel meer PVV-ers last van. En de groeten he.
pi_211429240
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 10:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat zijn niet mijn aannames vriend. Het zijn de feiten dat honderden mensen noodgedwongen in hun auto slapen omdat de daklozenopvang vol is en er geen woningen zijn.
Dan moet je links gaan stemmen vriend want je VVD en Wilders gingen gelijk op met rechts beleid erin stemmen. Als jij een van de twee hebt gestemd ben jij mede oorzaak van je geschetste probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')