Soms moet dat even eh?quote:
Waterfiets?quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:08 schreef Faxie het volgende:
Moet weer handschoentjes aan op het waterVandaag was de grens
Stukken leuker.quote:
Dat scheelt idd een hoopquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Scheelt dat je dan geen last hebt van gele sneeuw.
Weer een winterdrama minder.quote:
Kou vind ik niet erg, en een mooi maagdelijk wit landschap 's ochtends vroeg is prachtig om te zien. Water kou vind ik wel kut. Maar als het weer zou gaan sneeuwen en het blijft een paar dagen liggen , dan ga ik wel naar buitenquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weer een winterdrama minder.
Zo denk ik er ook over.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kou vind ik niet erg, en een mooi maagdelijk wit landschap 's ochtends vroeg is prachtig om te zien. Water kou vind ik wel kut. Maar als het weer zou gaan sneeuwen en het blijft een paar dagen liggen , dan ga ik wel naar buiten
Okay niet verder vertellen hoor,... maar ik ben geen maagd meerquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over.
Je zei maagdelijk! Whuehuehue!
het is zo heerlijk stil als er een goed pak sneeuw ligtquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kou vind ik niet erg, en een mooi maagdelijk wit landschap 's ochtends vroeg is prachtig om te zien. Water kou vind ik wel kut. Maar als het weer zou gaan sneeuwen en het blijft een paar dagen liggen , dan ga ik wel naar buiten
MIJN WERELD STORT INquote:Op zaterdag 25 november 2023 20:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay niet verder vertellen hoor,... maar ik ben geen maagd meer
Het ziet er ook altijd zo mooi uitquote:Op zaterdag 25 november 2023 22:38 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
het is zo heerlijk stil als er een goed pak sneeuw ligt
Ja nee sorryquote:Op zaterdag 25 november 2023 22:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
MIJN WERELD STORT IN![]()
![]()
Ik hou niet van sneeuwquote:Op zaterdag 25 november 2023 22:38 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
het is zo heerlijk stil als er een goed pak sneeuw ligt
Amykequote:
quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay niet verder vertellen hoor,... maar ik ben geen maagd meer
Van jou had ik het wel verwacht!quote:Op zondag 26 november 2023 10:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zal het maar opbiechten dan; ik ook niet.
Mogguh Stiggy en iedereen hier.quote:
Welke schrik?quote:Op zondag 26 november 2023 10:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Stiggy en iedereen hier.![]()
Al weer bekomen van de schrik?
Whehe, ja. Dat is dan wel weer zo.quote:Op zondag 26 november 2023 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van jou had ik het wel verwacht!
Puzzeke haar bekentenis natuurlijk.quote:
Oh ja. Was wel even buiten in de kou gaan staan.quote:Op zondag 26 november 2023 10:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Puzzeke haar bekentenis natuurlijk.
quote:Op zondag 26 november 2023 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja. Was wel even buiten in de kou gaan staan.
Werkt ook ja. Ik ben maar even laptimes gaan zetten.quote:Op zondag 26 november 2023 10:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik had even een glas water nodig.
Werkte dat ook?quote:Op zondag 26 november 2023 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Werkt ook ja. Ik ben maar even laptimes gaan zetten.
Elke keer sneller.quote:
Je zei sneller! Hohohoho!quote:
Nee man!quote:
Ja hoor, doe weinig vandaag. Beetje ruimen en schoonmaken en dat is het.quote:
Roep dat maar tegen je vriendin tussen de lakensquote:Op zondag 26 november 2023 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee man!
SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDD!!!
POOOOOOOOOOOOWWWWEEEEEEEEEEEERRRR!!!
Haiii!quote:
Die hoort dat toch niet met de helm op.quote:Op zondag 26 november 2023 10:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Roep dat maar tegen je vriendin tussen de lakens
En F1.....quote:Op zondag 26 november 2023 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, doe weinig vandaag. Beetje ruimen en schoonmaken en dat is het.
Oh ja, hmmm...quote:Op zondag 26 november 2023 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die hoort dat toch niet met de helm op.
Oh ja, hoogtepunt (Hihi) van de dagquote:
Ja hoor, lig nog lekker in bed. Onder de wolquote:
Ahw, ingerolde Sallykequote:Op zondag 26 november 2023 10:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoor, lig nog lekker in bed. Onder de wol
Net wakker.
Uhuhm.quote:Op zondag 26 november 2023 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, ingerolde Sallyke
Awwwww....quote:Op zondag 26 november 2023 10:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoor, lig nog lekker in bed. Onder de wol
Net wakker.
Mag dat?quote:
Jij welquote:
quote:
Verrassendquote:Op zondag 26 november 2023 10:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zal het maar opbiechten dan; ik ook niet.
Valt mij ook vies tegen van mezelf.quote:
Sallyke is liefquote:
Op haar laarsjes.quote:
quote:
Dat begrijp ik!! FOEIquote:Op zondag 26 november 2023 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Valt mij ook vies tegen van mezelf.
Was ik nu nog maar een maagdelijke rukker geweest.quote:
Op jouw leeftijd?quote:Op zondag 26 november 2023 15:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was ik nu nog maar een maagdelijke rukker geweest.
Mag dat niet meer als verse veertiger?quote:
Och alles kan.quote:Op zondag 26 november 2023 15:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mag dat niet meer als verse veertiger?
Uiteraard mag dat , maar ik zou er wel incel vibes van krijgenquote:Op zondag 26 november 2023 15:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mag dat niet meer als verse veertiger?
Gelukkig maar.quote:
Geldt dat ook voor een maagdelijke vrouw van in de veertig?quote:Op zondag 26 november 2023 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteraard mag dat , maar ik zou er wel incel vibes van krijgen
Die zijn er vast ook hoorquote:Op zondag 26 november 2023 15:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
[..]
Geldt dat ook voor een maagdelijke vrouw van in de veertig?
Ja klopt.quote:Op zondag 26 november 2023 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die zijn er vast ook hoor![]()
Ik heb ze wel gezien op FOK!
quote:Op zondag 26 november 2023 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die zijn er vast ook hoor![]()
Ik heb ze wel gezien op FOK!
Oh maar daar hoeven ze geen 40 voor te zijnquote:Op zondag 26 november 2023 16:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wel en de frustratie spatte er vanaf
NEE! Dat zou niet netjes zijn en bovendien heb ik haar al heel lang niet meer zien posten .quote:
In dat specifieke geval was ze volgens mij ook geen 40 maar wel overduidelijk een incelquote:Op zondag 26 november 2023 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh maar daar hoeven ze geen 40 voor te zijn
quote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In dat specifieke geval was ze volgens mij ook geen 40 maar wel overduidelijk een incel
Dat zei ze niet in zoveel woordenquote:Op zondag 26 november 2023 16:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En maar klagen dat ze geen seks heeft
Mannen zijn kut?quote:
Een kut met een hoge zuurgraad?!quote:Op zondag 26 november 2023 16:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het was wel met een grote zuurgraad
Ik doelde op de posts van desbetreffende userquote:Op zondag 26 november 2023 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een kut met een hoge zuurgraad?!![]()
Ik schrok alquote:Op zondag 26 november 2023 16:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doelde op de posts van desbetreffende user
Nou zeg.quote:Op zondag 26 november 2023 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
NEE! Dat zou niet netjes zijn en bovendien heb ik haar al heel lang niet meer zien posten .
Ik ruik een uitdaging.quote:Op zondag 26 november 2023 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een kut met een hoge zuurgraad?!![]()
Jij wil dat zij een incel blijft.quote:
Nee daar kan niemand wat aan doenquote:Op zondag 26 november 2023 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij wil dat zij een incel blijft.
Dan hoop ik voor haar dat ze een goede penis heeft gevonden.quote:
Zelfs ik heb grenzenquote:
Ik heb haar echt al een paar jaar niet meer gezien, maar ik denk het niet.quote:Op zondag 26 november 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor haar dat ze een goede penis heeft gevonden.
Gewoon denken aan zure yoghurt. Of aan die zure matjes.quote:
quote:Op zondag 26 november 2023 18:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb haar echt al een paar jaar niet meer gezien, maar ik denk het niet.
Het heeft ook met houding/gedrag te maken natuurlijk. Zoals je ook wel vaak bij de incel topics in R&P ziet/zagquote:
Ja okee, die gaan ook nooit poes krijgen. Dat lijkt mij nog het ergste.quote:Op zondag 26 november 2023 19:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het heeft ook met houding/gedrag te maken natuurlijk. Zoals je ook wel vaak bij de incel topics in R&P ziet/zag
quote:Op zondag 26 november 2023 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gewoon denken aan zure yoghurt. Of aan die zure matjes.
Ja dat is wel een heel stuk minder geworden.quote:Op zondag 26 november 2023 19:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het heeft ook met houding/gedrag te maken natuurlijk. Zoals je ook wel vaak bij de incel topics in R&P ziet/zag
Mja , ik denk dat de sleutel toch echt ligt in het gedrag/houding en je kijk op het leven misschien ook welquote:Op zondag 26 november 2023 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja okee, die gaan ook nooit poes krijgen. Dat lijkt mij nog het ergste.
En ik maar denken dat jij cool was.quote:
Behoorlijk jaquote:Op zondag 26 november 2023 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat is wel een heel stuk minder geworden.
Mee eens. Dat zet mij ook weer aan het denken.quote:Op zondag 26 november 2023 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja , ik denk dat de sleutel toch echt ligt in het gedrag/houding en je kijk op het leven misschien ook wel
Koele kikkerquote:Op zondag 26 november 2023 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij cool was.![]()
Tsss...
Zouden ze ineens succes hebben?quote:
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zondag 26 november 2023 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mee eens. Dat zet mij ook weer aan het denken.Stel: ze gaan uit een soort van wanhoop of lust naar een prostituee toe, zouden ze daar dan ook zo raar doen?
Meh ik ben er bang voorquote:Op zondag 26 november 2023 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Koele kikker
[..]
Zouden ze ineens succes hebben?
"Ik heb alleen theorie ervaring."quote:Op zondag 26 november 2023 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mee eens. Dat zet mij ook weer aan het denken.Stel: ze gaan uit een soort van wanhoop of lust naar een prostituee toe, zouden ze daar dan ook zo raar doen?
Ik zie het helemaal voor me: scheldend en foeterend op die arme meisjes.quote:
Politie op je hielen.quote:Op zondag 26 november 2023 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me: scheldend en foeterend op die arme meisjes.
Whehehe, de rukboekjes?quote:Op zondag 26 november 2023 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik heb alleen theorie ervaring."
Die zijn te min , daar kijken ze op neer , maar op alle vrouwen eigenlijkquote:Op zondag 26 november 2023 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me: scheldend en foeterend op die arme meisjes.
Ja en dan heb je je broek nog niet uitgedaan.quote:
Daar leerde je het toch uit? Vroeger dan. Tegenwoordig is dat veel makkelijker.quote:
Oh god ja. daar heb je meteen weer een goed punt.quote:Op zondag 26 november 2023 19:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die zijn te min , daar kijken ze op neer , maar op alle vrouwen eigenlijk
En fan worden ze neer gehoekt door zo'n vrouw, vinden dat geil en worden het subjesquote:Op zondag 26 november 2023 19:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die zijn te min , daar kijken ze op neer , maar op alle vrouwen eigenlijk
Ja, de Playboy en de Panorama uit de Leesmap.quote:Op zondag 26 november 2023 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar leerde je het toch uit? Vroeger dan. Tegenwoordig is dat veel makkelijker.
En de Aktueel!quote:Op zondag 26 november 2023 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, de Playboy en de Panorama uit de Leesmap.
Het is wel triest natuurlijk maar dan kom ik toch weer terug op eigen gedrag/houding, kijk op het leven en zelfreflectiequote:Op zondag 26 november 2023 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh god ja. daar heb je meteen weer een goed punt.
Had ook een leuke Anna Kournikova poster.quote:
Ik denk dat het bij sommigen nooit gaat gebeuren , daarvoor zit hun gedrag en ego teveel in de wegquote:Op zondag 26 november 2023 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En fan worden ze neer gehoekt door zo'n vrouw, vinden dat geil en worden het subjes
Vroeger zelf ook gedacht dat het aan anderen lag. Totdat ik zelfreflectie deed. Houding veranderd en toen meer succes gehad.quote:Op zondag 26 november 2023 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is wel triest natuurlijk maar dan kom ik toch weer terug op eigen gedrag/houding, kijk op het leven en zelfreflectie
Dat snap ik dus niet. Wat hebben die meisjes hun dan misdaan?quote:Op zondag 26 november 2023 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is wel triest natuurlijk maar dan kom ik toch weer terug op eigen gedrag/houding, kijk op het leven en zelfreflectie
Dat is echt de sleutel volgens mij: zelfreflectiequote:Op zondag 26 november 2023 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger zelf ook gedacht dat het aan anderen lag. Totdat ik zelfreflectie deed. Houding veranderd en toen meer succes gehad.
Ahum... de helm!quote:Op zondag 26 november 2023 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger zelf ook gedacht dat het aan anderen lag. Totdat ik zelfreflectie deed. Houding veranderd en toen meer succes gehad.
Je vraagt me dingen waar ik geen antwoord op hebquote:Op zondag 26 november 2023 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Wat hebben die meisjes hun dan misdaan?
Die hielp ookquote:
Geboren worden in de ogen van die mensen.quote:Op zondag 26 november 2023 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Wat hebben die meisjes hun dan misdaan?
Nee, dat weet ik. Probeer een beeld van die lui te krijgen en jij hebt er kijk op.quote:Op zondag 26 november 2023 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je vraagt me dingen waar ik geen antwoord op heb
Ze weten niet wat ze missen.quote:Op zondag 26 november 2023 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geboren worden in de ogen van die mensen.
Dat valt wel mee, ik heb wel veel gelezenquote:Op zondag 26 november 2023 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Probeer een beeld van die lui te krijgen en jij hebt er kijk op.
De eerste die dat bij mijn nichtje probeert krijgt een close-up van de helm. Heel close-up.quote:
Voorzichtig word je dan een ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 26 november 2023 19:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb wel veel gelezen
Whehe, dat heb ik dus ook bij de mijne.quote:Op zondag 26 november 2023 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De eerste die dat bij mijn nichtje probeert krijgt een close-up van de helm. Heel close-up.
Ervaringsdeskundige ben je toch al je zelf iets hebt of mee hebt gemaakt?quote:Op zondag 26 november 2023 19:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Voorzichtig word je dan een ervaringsdeskundige?
Officieel wel ja. Neem aan dat je persoonlijk geen incels kent?quote:Op zondag 26 november 2023 19:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige ben je toch al je zelf iets hebt of mee hebt gemaakt?
Nopequote:Op zondag 26 november 2023 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Officieel wel ja. Neem aan dat je persoonlijk geen incels kent?
Gelukkig maar.quote:
Cquote:
LoLquote:
quote:
Sallykequote:
Mwah.quote:
Ehm... oh...quote:
quote:
Ik wissetquote:[..]
Mwah.
[..]
Ehm... oh...
quote:
moet gewoon werkenquote:
Die delegeer ik al.quote:Op maandag 27 november 2023 12:49 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
moet gewoon werken
en kom nergens aan toe want mijn hele ochtend is alleen maar vergadering op vergadering
Dan wel jaquote:Op maandag 27 november 2023 12:51 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ik als manager denk ik toch lastig
Ik moest gapen toen ik dit typte.quote:Op maandag 27 november 2023 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
Hoop niet uitgeslapen mensen dus.
Ai, is het daar zo saai?quote:Op maandag 27 november 2023 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest gapen toen ik dit typte.
Beetje welquote:
Koop een confettikanon en laat die afgaan.quote:
Moet nu wel wakker zijn.quote:Op maandag 27 november 2023 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
Hoop niet uitgeslapen mensen dus.
Wat gaan ze je daar wijsmaken?quote:Op maandag 27 november 2023 13:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Moet nu wel wakker zijn.Zit al in de bus onderweg naar Intervisie middag.
Ben er erg benieuwd naar
Oei... laatst naast mn oorquote:Op maandag 27 november 2023 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Koop een confettikanon en laat die afgaan.
quote:Op maandag 27 november 2023 13:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Oei... laatst naast mn oornee, niet leuk..!!
Piepte nog lang na...
1e keer, dus ik weet nog niksquote:Op maandag 27 november 2023 13:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat gaan ze je daar wijsmaken?
Kung fu training?quote:Op maandag 27 november 2023 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
1e keer, dus ik weet nog niks
Is in navolging van de training die ik laatst gevolgd had.
Mocht je willenquote:
Is toch gaaf?!quote:
Jep!quote:
Nee hoor. Ik heb op judo gezeten.quote:
En wat vond Judo daarvan?quote:Op maandag 27 november 2023 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb op judo gezeten.
Ook gedaan. Judo, Tae Kwon Do en karate/kickboksen.quote:
Zwaar kut.quote:Op maandag 27 november 2023 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En wat vond Judo daarvan?
Jazeker.quote:
Beter zwaar kut dan een zware kut.quote:
Ik keek graag naar K1quote:Op maandag 27 november 2023 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook gedaan. Judo, Tae Kwon Do en karate/kickboksen.
Bestaat dat?quote:Op maandag 27 november 2023 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter zwaar kut dan een zware kut.
Ik naar K3 met het geluid af.quote:
quote:
Sallykequote:
Nog niet zo koud...quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sallyke
Ja hoor, alleen koud
En met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog niet zo koud...Ik denk daar ook over na eerlijk gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Amykequote:
LoLkequote:
Stigs! Alles wel onder de helm?quote:
Laatste keer dat ik keek wel! En bij jou?quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! Alles wel onder de helm?
Hangt er ook nog.quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek wel! En bij jou?
Hier staat hetquote:
De sneeuw meters hoog?quote:
Gelukkig nietquote:
quote:
Sneeuw, Sally!quote:
Die vrouwen ook he, altijd maar doordenken.quote:
Yeah, right.quote:
Waar zou dat toch aan liggen?quote:Op dinsdag 28 november 2023 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die vrouwen ook he, altijd maar doordenken.
Jij en je piemelobsessie...quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Yeah, right.
Sneeuw die hangt, en sneeuw die staat.
Uhuh.
Zal jou eens hangen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Yeah, right.
Sneeuw die hangt, en sneeuw die staat.
Uhuh.
Ja he, alsof wij mannen alleen daar goed voor zijnquote:Op dinsdag 28 november 2023 15:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waar zou dat toch aan liggen?
[..]
Jij en je piemelobsessie...
In welk forum zitten we nou.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waar zou dat toch aan liggen?
[..]
Jij en je piemelobsessie...
Oh als we zo gaan beginnen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:15 schreef Sally het volgende:
Mag ik... ik kom tekort.Ja, zoals jij constant in mijn DM hangtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Oh ja hoor.quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, zoals jij constant in mijn DM hangt
Ja ja, en in de DM's is het vooral het 'groot'-gedeelte waar je niet over uitgepraat raaktquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja hoor.
Mocht je willen
Meneer grootspraak
quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja, en in de DM's is het vooral het 'groot'-gedeelte waar je niet over uitgepraat raakt
Die ik hier helaas niet mag openbarenquote:
In je dromenquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ik hier helaas niet mag openbaren
Mag ik... ik kom tekort.Als de heren maar niets te kort komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Mag ik... ik kom tekort.HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh haaaiiiiquote:
Nee nee, nu niet de onschuld spelen jijquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:22 schreef Sally het volgende:
[..]
In je dromen
Oh, en dan mag ik zeker niet openbaren....
Er valt niet veel te openbaren![]()
Het is soms te langquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als de heren maar niets te kort komen
Ehhh... spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als de heren maar niets te kort komen
Definitie van te kort is natuurlijk per persoon verschillend. En de omtrek is ook van belang natuurlijkquote:
Ah - op die manierquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Definitie van te kort is natuurlijk per persoon verschillend. En de omtrek is ook van belang natuurlijk
Jij houdt van lekkere dikke?quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Definitie van te kort is natuurlijk per persoon verschillend. En de omtrek is ook van belang natuurlijk
Neuh, ik hou gewoon van lekkerquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij houdt van lekkere dikke?
Ja, maar nu ga ik naar huis fietsenquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:51 schreef Sally het volgende:
Ow. topic killer?
Edit: of iiedereen nog hard aan het werk, net als ik![]()
Ohaiquote:Op dinsdag 28 november 2023 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neuh, ik hou gewoon van lekker
[..]
Ja, maar nu ga ik naar huis fietsen
Ik voel me vaak wel een lul btw.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja he, alsof wij mannen alleen daar goed voor zijn
Mag ik... ik kom tekort.Ach gossie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
De omtrek van wat?quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zijn flinke joppen!quote:
Beetje ongelijk welquote:
Ik klaagde niet.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:02 schreef Sally het volgende:
En wie hebben er nou allemaal Likes gegeven.....![]()
De klagers!
De volgende 3 users hebben deze post geliked:
Faxie
TheStigsDutchCousin
LordofLeaves
Edit: en Modus zelf kon zn eigen post niet liken, natuurlijk
En diequote:
Zie edit.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:07 schreef Sally het volgende:
[..]
En diedan? Hoe mag ik die interpreteren.
Ik klaagde niet.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:02 schreef Sally het volgende:
En wie hebben er nou allemaal Likes gegeven.....![]()
De klagers!
De volgende 3 users hebben deze post geliked:
Faxie
TheStigsDutchCousin
LordofLeaves
Edit: en Modus zelf kon zn eigen post niet liken, natuurlijk
Amykequote:
Hm, je maakte de opmerking dat ze ongelijk warenquote:
Opmerking is geen klachtquote:Op woensdag 29 november 2023 08:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, je maakte de opmerking dat ze ongelijk waren![]()
Nu ja.
Whatever
Mogguh!
Mijn gezicht is ook niet symmetrisch en toch plant ik die er met liefde tussen.quote:
quote:Op woensdag 29 november 2023 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mijn gezicht is ook niet symmetrisch en toch plant ik die er met liefde tussen.
quote:Op woensdag 29 november 2023 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Opmerking is geen klacht
Ik ook niet!quote:
LoLkequote:
Stigs met de toverhelm!quote:
Gelukkig geen Magic Wandquote:
Die heb je toch al van jezelf?quote:Op woensdag 29 november 2023 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig geen Magic Wand
Dat is mijn +69 Staff of Penetration!quote:Op woensdag 29 november 2023 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die heb je toch al van jezelf?
Whehehe, mooie omschrijving.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is mijn +69 Staff of Penetration!
Kan het beest beter bij de naam noemenquote:Op woensdag 29 november 2023 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, mooie omschrijving.
You have a *real* Magic Wand....quote:Op woensdag 29 november 2023 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig geen Magic Wand
Als ik batterijen nodig zou hebben zou het wel heel erg met me gesteld zijnquote:Op woensdag 29 november 2023 13:59 schreef Sally het volgende:
[..]
You have a *real* Magic Wand....
Niet 1 op batterijen![]()
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik batterijen nodig zou hebben zou het wel heel erg met me gesteld zijn
Als zijn echte Wand ook trilt, dan klopt er iets niet.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:59 schreef Sally het volgende:
[..]
You have a *real* Magic Wand....
Niet 1 op batterijen![]()
Ik mag hopen dat hij wel eens kloptquote:Op woensdag 29 november 2023 15:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Als zijn echte Wand ook trilt, dan klopt er iets niet.
De mijne wel iig.quote:Op woensdag 29 november 2023 15:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij wel eens klopt![]()
En/Of... natrilt...
Ik lach!quote:
quote:Op woensdag 29 november 2023 15:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Als zijn echte Wand ook trilt, dan klopt er iets niet.
Uhm...quote:Op woensdag 29 november 2023 15:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij wel eens klopt![]()
En/Of... natrilt...
Sinds wanneer heet jij Faxie?quote:Op woensdag 29 november 2023 16:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik lach!
[..]
[..]
Uhm...
Ik ben gewoon vrolijkquote:
Is dat een ja of nee?quote:
Ah. Dan zal ik dat maar inprentenquote:
quote:Op woensdag 29 november 2023 18:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah. Dan zal ik dat maar inprenten
Lief hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ik ben wel eens liefquote:
quote:Op woensdag 29 november 2023 19:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben wel eens lief![]()
Een Engeltje!Jaja, vooral die laatste klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 november 2023 18:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah. Dan zal ik dat maar inprenten
Oeh kusjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 november 2023 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jaja, vooral die laatste klopt.
Wees dan maar vaker een engeltje.quote:
Okéquote:Op woensdag 29 november 2023 19:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat is jouw stoere houding face
quote:
Ik moest ook enorm lachen om die grappige faxie Hahahaquote:
Hm, ik denk niet dat Faxie nep is hoorquote:
Uiteraard is hij echt , heb vaak genoeg huilposts gelezen van zijn handquote:Op woensdag 29 november 2023 19:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, ik denk niet dat Faxie nep is hoor![]()
Mss doet hij wel zo. Maar hij is het niet
Ik las sallyquote:
Het scheelt 1 letter, met salty.. en zó gewend aan 'sally' inmiddelsquote:
Is wat minder flauwquote:Op woensdag 29 november 2023 23:16 schreef Faxie het volgende:
Met een beetje zout smaakt het wel beter
En vriezend.quote:Op donderdag 30 november 2023 08:40 schreef Caesalpinia het volgende:
grauwe grijze goedemorgen mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |