Vond het nu ook tegenvallen, ten opzichte van de clip en de snippetquote:Op zondag 26 november 2023 16:14 schreef molloot200 het volgende:
Ja ik snap ook niet waarom dit de afgelopen werd bestempeld als mogelijke winnaar
Thanxquote:
Het is dat de Spaanse fans zo fanatiek zijn, anders had ik rechterrijtje voorspeldquote:Op zondag 26 november 2023 16:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vond het nu ook tegenvallen, ten opzichte van de clip en de snippet
Caiway hebben we, en daar hebben wij de inloggegevens niet van. Mijn vriend wel maar die is van de aardbodem verdwenen lijkt hetquote:Op zondag 26 november 2023 16:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je Ziggo of KPN hebt dan heb je ook losse app toch? En er is ook nog YouTube link.
Nu ook weer zo bij nationale selectie 2024quote:Op zondag 26 november 2023 16:17 schreef TheVulture het volgende:
Malta stuurt altijd betere zangeressen dan de liedjes zelf
Malta in een notendop, altijd veel te gecalculeerdquote:Op zondag 26 november 2023 16:17 schreef Sableheart het volgende:
Weet niet goed wat ik van Malta moet vinden. Het klinkt niet gemeend.
14 jaar, ook de max voor JESCquote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef TheVulture het volgende:
Hoe oud is zij eigenlijk, die ziet er behoorlijk 16+ uit.
Zij is 14. Maar de make up maakt haar ouder.quote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef TheVulture het volgende:
Hoe oud is zij eigenlijk, die ziet er behoorlijk 16+ uit.
quote:Op zondag 26 november 2023 16:19 schreef Nexum het volgende:
Worden Maltese kinderen in de baarmoeder al exposed aan Chiara’s muziek?
Ja maar ESC Tom “overdrijft” wel vaker in hoe goed dingen kunnen scoren hahahahquote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
De immer sympathieke ESC Tom was wel enthousiast.
Die gingen eigenlijk niet door naar de finale van het NSF, maar door een fout van Angela Groothuizen die het toen presenteerde kregen ze een wildcard en wonnen ze.quote:Op zondag 26 november 2023 16:21 schreef NailQueen het volgende:
Een van deze meisjes was ook nog maar 9 jaar.
Ze is 9 Ari. Hou je in.quote:Op zondag 26 november 2023 16:22 schreef Arizona het volgende:
Ze kan wel zingen maar ik vind haar nog steeds eng
Nederland is een smakeloos landquote:Op zondag 26 november 2023 16:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die gingen eigenlijk niet door naar de finale van het NSF, maar door een fout van Angela Groothuizen die het toen presenteerde kregen ze een wildcard en wonnen ze.
Ze lijkt op zo'n pop uit een enge filmquote:
Die had toch ook meegeschreven aan het nummer ? Maar dan nog.quote:Op zondag 26 november 2023 16:24 schreef TheVulture het volgende:
Die Ierse zangeres van vorig jaar erbij halen voelt inderdaad wel erg raar...
Ik vind het wel mooi dromerigquote:Op zondag 26 november 2023 16:26 schreef molloot200 het volgende:
Liedje is saaiig, staging is wel mooi
Ze hadden misschien ook beter gewoon als duo kunnen gaanquote:Op zondag 26 november 2023 16:27 schreef NailQueen het volgende:
Nu lijkt het alsof het een duo is ipv achtergrondzangeres
Voor mij was het malta 2009quote:Op zondag 26 november 2023 16:28 schreef Cirilico het volgende:
Deze doet me weer denken aan Slovenië.
Deze was zo goedquote:Op zondag 26 november 2023 16:28 schreef Cirilico het volgende:
Ja volwassenen ESF team is wel echt sjenantquote:Op zondag 26 november 2023 16:29 schreef molloot200 het volgende:
En toch proef je bij het Junior-team van Ierland altijd veel meer Songfestivalpassie dan bij het volwassen team. Zonde.
Betere staging ookquote:Op zondag 26 november 2023 16:29 schreef molloot200 het volgende:
En toch proef je bij het Junior-team van Ierland altijd veel meer Songfestivalpassie dan bij het volwassen team. Zonde.
Typische Johnny Logan allures.quote:Op zondag 26 november 2023 16:27 schreef molloot200 het volgende:
De uithaal door de artiest van vorig jaar laten doen![]()
Volgend jaar weer de Late Late Show-genot.quote:Op zondag 26 november 2023 16:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja volwassenen ESF team is wel echt sjenant
Oh, dat is een bijzondere movequote:Op zondag 26 november 2023 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Ierse zanger van dit jaar is tegenwoordig de manager van Joker Out trouwens
Oeh vond ik mooiquote:Op zondag 26 november 2023 16:28 schreef Cirilico het volgende:
Heel benieuwd hoe dit zich live houdtquote:
Haal de opgezette vos er maar weer bij @H_Tquote:Op zondag 26 november 2023 16:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar weer de Late Late Show-genot.
Als NL niet wint dan hoop ik dat VK of iemand anders die bijna nooit wint dat doetquote:Op zondag 26 november 2023 16:34 schreef molloot200 het volgende:
Volgens mij ben ik er alleen in maar UK vind ik echt de verdiende winnaar in dit veld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |