Die kangoeroe had ik gezienquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-favoriet~aaa219e5/
Nopequote:
Dat is wel snoepenquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:28 schreef chufi het volgende:
EN dan daarna nog een stukje van de
[ afbeelding ]
Neem deze dan ook meequote:Op vrijdag 24 november 2023 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Komende week hier om de hoek te halen
Das het recept van Soury ... dat eet ik alleen als zij het maaktquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Neem deze dan ook mee
[ afbeelding ]
Die is echt foetsie lijkt hetquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Das het recept van Soury ... dat eet ik alleen als zij het maakt
Kwamen echt jaren terug al voorbij in 1 of andere seriequote:
Heeft @Soury geen zin meer?quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Das het recept van Soury ... dat eet ik alleen als zij het maakt
Het kan verkeren...quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die was 2 weken geleden even terug. Daarna weer foetsie.
Is het wat?quote:
Argh jammer dat heb ik gemist danquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die was 2 weken geleden even terug. Daarna weer foetsie.
Geen idee.. pas vanaf zondagquote:Op vrijdag 24 november 2023 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is het wat?
De Vomar is hier ook onze lokale.
Goedemorgenquote:
haha ja dat.quote:Op zaterdag 25 november 2023 06:49 schreef pullup het volgende:
My rule for snow: I like to go to it, I don't like it come to me.
O zo mooi als het net gesneeuwd heeft en nog helemaal wit en onbegaan is om er dan door heen te lopenquote:Op zaterdag 25 november 2023 08:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
haha ja dat.
Als ik niet naar buiten hoef vind ik het ook wel prima. Alleen ik moet altijd op een gegeven moment naar buiten.
Dat was hier gisteravond.quote:Op zaterdag 25 november 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo mooi als het net gesneeuwd heeft en nog helemaal wit en onbegaan is om er dan door heen te lopen
Ik las het her en der dat het gesneeuwd had, hier helaas nietquote:Op zaterdag 25 november 2023 08:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was hier gisteravond.
Alleen was het wit door de hagel en bleef niet lang liggen.
Harde wind en hagel hier.quote:Op zaterdag 25 november 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het her en der dat het gesneeuwd had, hier helaas niet
We zitten hier nog bij de warme zeestroom, dus zal wel landinwaarts zijnquote:Op zaterdag 25 november 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Geen idee, las in bijna het hele land, helaas hier niet
Ik zit niet bij de zeestroom maar hier ook geen sneeuw helaasquote:Op zaterdag 25 november 2023 08:39 schreef drakin het volgende:
[..]
We zitten hier nog bij de warme zeestroom, dus zal wel landinwaarts zijn
GOA's snowpic leek weinig wit.. oost nederland volgens mijquote:Op zaterdag 25 november 2023 08:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Die sneeuw moet nog komen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 08:39 schreef drakin het volgende:
[..]
All season hier.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:08 schreef drakin het volgende:
Hmm eens kijken naar winterbanden of all season banden dan
Het blijft afwachten op wat het weer gaat doen ...quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:11 schreef aloa het volgende:
[..]
All season hier.
Winterbanden vind ik niet nodig hier
Ziet er koud uit.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft afwachten op wat het weer gaat doen ...
Waterkoud idd.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan is het nu nog niet eens koud, maar zo voelt het wel..
Iets meer grip op de weg en all season slijt snellerquote:Op zaterdag 25 november 2023 10:11 schreef aloa het volgende:
[..]
All season hier.
Winterbanden vind ik niet nodig hier
Gelukkig wel ja. Ik heb echt een bloedhekel aan harde wind.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig waait het weer wat minder
Ligt vooral aan hoe koud het is begreep ik.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Iets meer grip op de weg en all season slijt sneller
Dat ga ik nog even navragen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ligt vooral aan hoe koud het is begreep ik.
2 keer per jaar banden vervangen kost ook wat. En ik weet niet of ik de 40.000 nog haal met deze auto.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:51 schreef Lovely het volgende:
Hoe snel slijten all season banden?
All season banden slijten namelijk snel als je veel rijdt en moeten dan na 40.000 km al weer vervangen worden. Een aparte set banden voor 's zomers en een set voor 's winters is in dat geval veiliger en uiteindelijk ook goedkoper.
Dan zou ik voor all season gaan..quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:56 schreef drakin het volgende:
[..]
2 keer per jaar banden vervangen kost ook wat. En ik weet niet of ik de 40.000 nog haal met deze auto.
Over 2 jaar wil ik een andere
Morge kerel.quote:
40.000 is veel wel. Red ik nooit in een jaar.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:51 schreef Lovely het volgende:
Hoe snel slijten all season banden?
All season banden slijten namelijk snel als je veel rijdt en moeten dan na 40.000 km al weer vervangen worden. Een aparte set banden voor 's zomers en een set voor 's winters is in dat geval veiliger en uiteindelijk ook goedkoper.
Redelijk. Twee bestralingen achter de rug. Nog 33 te gaan.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge kerel.![]()
Hoe gaat het?
Incontinentie bedoel je?quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:52 schreef Karzai het volgende:
hallo hoe gaat het hier nog geen incontentie enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |