Die kangoeroe had ik gezienquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-favoriet~aaa219e5/
Nopequote:
Dat is wel snoepenquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:28 schreef chufi het volgende:
EN dan daarna nog een stukje van de
[ afbeelding ]
Neem deze dan ook meequote:Op vrijdag 24 november 2023 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Komende week hier om de hoek te halen
Das het recept van Soury ... dat eet ik alleen als zij het maaktquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Neem deze dan ook mee
[ afbeelding ]
Die is echt foetsie lijkt hetquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Das het recept van Soury ... dat eet ik alleen als zij het maakt
Kwamen echt jaren terug al voorbij in 1 of andere seriequote:
Heeft @Soury geen zin meer?quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Das het recept van Soury ... dat eet ik alleen als zij het maakt
Het kan verkeren...quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die was 2 weken geleden even terug. Daarna weer foetsie.
Is het wat?quote:
Argh jammer dat heb ik gemist danquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die was 2 weken geleden even terug. Daarna weer foetsie.
Geen idee.. pas vanaf zondagquote:Op vrijdag 24 november 2023 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is het wat?
De Vomar is hier ook onze lokale.
Goedemorgenquote:
haha ja dat.quote:Op zaterdag 25 november 2023 06:49 schreef pullup het volgende:
My rule for snow: I like to go to it, I don't like it come to me.
O zo mooi als het net gesneeuwd heeft en nog helemaal wit en onbegaan is om er dan door heen te lopenquote:Op zaterdag 25 november 2023 08:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
haha ja dat.
Als ik niet naar buiten hoef vind ik het ook wel prima. Alleen ik moet altijd op een gegeven moment naar buiten.
Dat was hier gisteravond.quote:Op zaterdag 25 november 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo mooi als het net gesneeuwd heeft en nog helemaal wit en onbegaan is om er dan door heen te lopen
Ik las het her en der dat het gesneeuwd had, hier helaas nietquote:Op zaterdag 25 november 2023 08:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was hier gisteravond.
Alleen was het wit door de hagel en bleef niet lang liggen.
Harde wind en hagel hier.quote:Op zaterdag 25 november 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het her en der dat het gesneeuwd had, hier helaas niet
We zitten hier nog bij de warme zeestroom, dus zal wel landinwaarts zijnquote:Op zaterdag 25 november 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Geen idee, las in bijna het hele land, helaas hier niet
Ik zit niet bij de zeestroom maar hier ook geen sneeuw helaasquote:Op zaterdag 25 november 2023 08:39 schreef drakin het volgende:
[..]
We zitten hier nog bij de warme zeestroom, dus zal wel landinwaarts zijn
GOA's snowpic leek weinig wit.. oost nederland volgens mijquote:Op zaterdag 25 november 2023 08:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Die sneeuw moet nog komen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 08:39 schreef drakin het volgende:
[..]
All season hier.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:08 schreef drakin het volgende:
Hmm eens kijken naar winterbanden of all season banden dan
Het blijft afwachten op wat het weer gaat doen ...quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:11 schreef aloa het volgende:
[..]
All season hier.
Winterbanden vind ik niet nodig hier
Ziet er koud uit.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft afwachten op wat het weer gaat doen ...
Waterkoud idd.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan is het nu nog niet eens koud, maar zo voelt het wel..
Iets meer grip op de weg en all season slijt snellerquote:Op zaterdag 25 november 2023 10:11 schreef aloa het volgende:
[..]
All season hier.
Winterbanden vind ik niet nodig hier
Gelukkig wel ja. Ik heb echt een bloedhekel aan harde wind.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig waait het weer wat minder
Ligt vooral aan hoe koud het is begreep ik.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Iets meer grip op de weg en all season slijt sneller
Dat ga ik nog even navragen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ligt vooral aan hoe koud het is begreep ik.
2 keer per jaar banden vervangen kost ook wat. En ik weet niet of ik de 40.000 nog haal met deze auto.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:51 schreef Lovely het volgende:
Hoe snel slijten all season banden?
All season banden slijten namelijk snel als je veel rijdt en moeten dan na 40.000 km al weer vervangen worden. Een aparte set banden voor 's zomers en een set voor 's winters is in dat geval veiliger en uiteindelijk ook goedkoper.
Dan zou ik voor all season gaan..quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:56 schreef drakin het volgende:
[..]
2 keer per jaar banden vervangen kost ook wat. En ik weet niet of ik de 40.000 nog haal met deze auto.
Over 2 jaar wil ik een andere
Morge kerel.quote:
40.000 is veel wel. Red ik nooit in een jaar.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:51 schreef Lovely het volgende:
Hoe snel slijten all season banden?
All season banden slijten namelijk snel als je veel rijdt en moeten dan na 40.000 km al weer vervangen worden. Een aparte set banden voor 's zomers en een set voor 's winters is in dat geval veiliger en uiteindelijk ook goedkoper.
Redelijk. Twee bestralingen achter de rug. Nog 33 te gaan.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge kerel.![]()
Hoe gaat het?
Incontinentie bedoel je?quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:52 schreef Karzai het volgende:
hallo hoe gaat het hier nog geen incontentie enzo
mooi kan helaas geen f1 zien, ik rijd zo zelf weer een paar rondjes met gran turismo zesquote:Op zaterdag 25 november 2023 13:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Incontinentie bedoel je?
Hier nog niet
Gran Turismoquote:Op zaterdag 25 november 2023 13:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooi kan helaas geen f1 zien, ik rijd zo zelf weer een paar rondjes met gran turismo zes
ik verveel mequote:Op zaterdag 25 november 2023 14:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Gran Turismoik heb de eerste nog.
Niet dat ik het ooit speel nog.
De spanning is er wel af idd.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:24 schreef Karzai het volgende:
ja en de f1 boeit me niet zo max heeft toch al gewonnen, tis natuurlijk wel topsport maar ik vind het niet zo leuk om te kijken
jij bent voor real he, ook een maffia clubquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Spelen weer de sterren van het veld
Ik ookquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:37 schreef Karzai het volgende:
ik blijf ajax gewoon trouw hoe slecht ze het ook doen
Dat gaat het denk ik wel wordenquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan zou ik voor all season gaan..
Ja maar niet veelquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
in de academia is maar omgebouwt wel?
Die is nu bezig , maar geen beelden .. op Eurosprt was een tijdje beeld van een witte piste en verder niets , ondertussenquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:01 schreef mario390 het volgende:
ik zie dat skihupfen is
maar wanneer is slalom?
Wees blij, ze hadden ook 24ste kunnen worden.quote:
Dat is ze inmiddelsquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wees blij, ze hadden ook 24ste kunnen worden.
Arme mario.quote:
Varens houden van hun grond om vochtig te zijn, maar niet zompig, en te veel water kan tot wortelrot leiden. De beste manier om een varen water te geven is met een spuitfles of nevelsproeier de bladeren licht te besproeien.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:07 schreef Prisha het volgende:
Mijn varen doet het niet zo goed in mijn ecosysteempje. Hij wordt wat bruinig. Dat kan teveel of te weinig water zijn, lees ik. In elk geval iets met water. De rest gaat als een tierelier.
nee dat gaat niet. Ik heb hem alleen in het begin water gegeven (met plantenspuit langs het glas gespoten) en daarna zou het zichzelf in stand moeten houden dacht ik. Heb nu met de plantenspuit wat ver-neveld, even kijken hoe dat gaat.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Varens houden van hun grond om vochtig te zijn, maar niet zompig, en te veel water kan tot wortelrot leiden. De beste manier om een varen water te geven is met een spuitfles of nevelsproeier de bladeren licht te besproeien.
Weet niet of met een bloemengieter de varen water geeft..
Hoe voelt de grond aan is het niet té nat ?quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee dat gaat niet. Ik heb hem alleen in het begin water gegeven (met plantenspuit langs het glas gespoten) en daarna zou het zichzelf in stand moeten houden dacht ik. Heb nu met de plantenspuit wat ver-neveld, even kijken hoe dat gaat.
Ik kom er lastig bij maar het voelt niet nat. Ik denk misschien dat ik initieel te weinig water erin heb gedaan. Maar de andere planten doet het super goed.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe voelt de grond aan is het niet té nat ?
Misschien even met een lange saté prikker in de grond prikken? Ah dat kan ook, maar varens zijn ook wel gevoelige plantenquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kom er lastig bij maar het voelt niet nat. Ik denk misschien dat ik initieel te weinig water erin heb gedaan. Maar de andere planten doet het super goed.
Ik heb m op de lijst gezet, maar 3 uur is wel erg lang idd ...quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:06 schreef Prisha het volgende:
Heb gister naar Oppenheimer gekeken. Bijzondere film. Wel veel dialoog en momenten dat ik dacht dat het wel korter kon.
Maar, al met al uitstekende film van Nolan.
ah ja dat kan ik doenquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien even met een lange saté prikker in de grond prikken? Ah dat kan ook, maar varens zijn ook wel gevoelige planten
Erg lang, voor een film met heel veel dialoog. Was wel goed. Er zitten een paar briljante scenes in.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb m op de lijst gezet, maar 3 uur is wel erg lang idd ...
Of andere iets waarmee kan checken of de grond vochtig/nat genoeg isquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah ja dat kan ik doen. moet ik eerst sate prikkers kopen
Ik ga eens kijken wat ik kan vinden.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of andere iets waarmee kan checken of de grond vochtig/nat genoeg is
Er bleek minder in het pakje te zitten dan ik dachtquote:
Oh dat is wel balen, hoeveel zaten er in dan?quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er bleek minder in het pakje te zitten dan ik dacht
Het was iets nieuws van de Sjumbo.. dacht probeer het eens.. erg lekker.. maar weinig
5.. en ik had twee pakjesquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel balen, hoeveel zaten er in dan?
Maar 10 kluifjes is toch genoegquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
5.. en ik had twee pakjes
Verder niks wat je er dus bij atquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zat heul weinig vlees aan
Heb van ellende alsnog maar wat friet in de airfryer gedaanquote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb van ellende alsnog maar wat friet in de airfryer gedaan
quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:26 schreef aloa het volgende:
Goedenavond![]()
Was wel weer een dagje vandaag.
Hi aloaquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:26 schreef aloa het volgende:
Goedenavond![]()
Was wel weer een dagje vandaag.
ana ivanovic en schweinsteigerquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:13 schreef chufi het volgende:
Vetgemeste kippen wordt steeds zeldzamer
Ajax moet nu voetballenquote:Op zaterdag 25 november 2023 20:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ana ivanovic en schweinsteiger
bij wetten dass
Yepquote:
Fijn voor jequote:Op zaterdag 25 november 2023 21:08 schreef engine het volgende:
Arsenal heeft net gespeeld
[ afbeelding ]
Hoeveel vlees had je? Met aftrek van de gekruide jas en de botjes?quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je zou denken dat buffalo' s grotere vleugels hebben... en bovendien zaten er 4 poten en één vleugel in.
Oplichters![]()
[ afbeelding ]
Toch een beetje sneu voor die ene gastquote:
Ja boeien .... en de 2-0quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Toch een beetje sneu voor die ene gast
Wat is die Gottschalk oud en die gasten op de bank grijs.. Hoogste tijd om er eens mee te stoppenquote:Op zaterdag 25 november 2023 20:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ana ivanovic en schweinsteiger
bij wetten dass
dat is toch vanavond, zijn laatste wetten dassquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is die Gottschalk oud en die gasten op de bank grijs.. Hoogste tijd om er eens mee te stoppen
Oh ja dat zei je alquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is toch vanavond, zijn laatste wetten dass
Jij ziet ze vliegen, die buffelsquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je zou denken dat buffalo' s grotere vleugels hebben... en bovendien zaten er 4 poten en één vleugel in.
Oplichters![]()
[ afbeelding ]
Die ouwe gasten van Take That worden dan helemaal gekquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:44 schreef mario390 het volgende:
dat outfit is te sexy ze gaan zich
omtrekken
Ik wil dezequote:Op vrijdag 24 november 2023 22:28 schreef chufi het volgende:
EN dan daarna nog een stukje van de
[ afbeelding ]
Waar..quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen in de winkel hier ... ik heb net pizza gehad dus ik hoef ff niet
Had je toch zelf al verteld marioquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:58 schreef mario390 het volgende:
[..]achso yep maar
ze heet Cher
ho kom je op zij of
heb je gelezen?
Ik volg het niet echt hoor Mario ... het geluid staat zachtquote:Op zaterdag 25 november 2023 22:00 schreef mario390 het volgende:
hier?
de buitenwette met de
seilbahn in de schweiz werd interessant
Die funicular staat nog op de remquote:Op zaterdag 25 november 2023 22:03 schreef mario390 het volgende:
deze wette heeft dat selfde team vor
30 jaren gemakt hebben verloren en
vanavond willen ze nog en keer
maken
de seilbahn met de handen ziehen
wir verstehen dich auch nicht immerquote:Op zaterdag 25 november 2023 22:07 schreef mario390 het volgende:
funicular? ik snap toch deze
zort worden niet
Dat is een soort treintje voor steile hellingquote:Op zaterdag 25 november 2023 22:07 schreef mario390 het volgende:
funicular? ik snap toch deze
zort worden niet
Huhquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij is al lang acteres
and zangeres
ze hebben gewonnenquote:Op zaterdag 25 november 2023 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een soort treintje voor steile helling
wat moeten ze?quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Nee hoor, ze moeten nog 40 minuten
Ach 3-0 geef je toch niet meer wegquote:Op zaterdag 25 november 2023 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
ik bedoelde de wettequote:Op zaterdag 25 november 2023 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
4-0, en het is ajax dit seizoen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach 3-0 geef je toch niet meer weg
J maar ik zie wel dat het wat beter gaatquote:Op zaterdag 25 november 2023 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
4-0, en het is ajax dit seizoen.
Geloof het pas na het laatste fluitsignaal![]()
Of is vites zo bizar zwak?quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
J maar ik zie wel dat het wat beter gaat
Oeh, jij snapt hetquote:Op zaterdag 25 november 2023 22:34 schreef maily het volgende:
[..]
Meteen maar een bruine fruitschaal erbij
quote:
wil je ook een stukje bruin fruit?quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij de staplerwette
handy moest in stromdoos
gesteckt worden
En nu?quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij de staplerwette
handy moest in stromdoos
gesteckt worden
Smakelijkquote:
neequote:Op zaterdag 25 november 2023 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog naar het noorderlicht aan het kijken?
Op welke zender is dat?quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog naar het noorderlicht aan het kijken?
Dank je wel!quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-nederland~abe28fff/
Vuurwerkquote:Op zaterdag 25 november 2023 23:08 schreef chufi het volgende:
Ik zie wel een schijnsel, maar das vast gewoon een dorp verderop
Gekleurde streepjescode en welke weddenschapquote:Op zaterdag 25 november 2023 23:03 schreef mario390 het volgende:
de laatste wette was de beste
eraten van strichcode welke
zendung,welke jaar
Of was het een Nederlandse uitvinding, want hier hadden we ook wedden dat ...quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:17 schreef mario390 het volgende:
de mann de erfinder van de show
frank elstner
Wie is die?quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:36 schreef chufi het volgende:
gaat die langs alle malloten? Zelfs naar Maastricht ?!
Woon je daar?quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:36 schreef chufi het volgende:
gaat die langs alle malloten? Zelfs naar Maastricht ?!
Kersenbierquote:Op zaterdag 25 november 2023 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Een kriek is zeker lekker jaquote:
Wat is er volgende weekquote:Op zondag 26 november 2023 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens vragen of ze dat voor de volgende week kunnen regeleen
Hoe is het in de regio daar? Nog gekkigheid?quote:
vandaag rustig, ff naar Rotterdam Alexandrium wat wezen shoppen en vanavond m'n demente moeder te eten gehadquote:Op zondag 26 november 2023 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe is het in de regio daar? Nog gekkigheid?
Relaxt dagje dus.quote:Op zondag 26 november 2023 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vandaag rustig, ff naar Rotterdam Alexandrium wat wezen shoppen en vanavond m'n demente moeder te eten gehad
ja ze herkent mij en gezin gelukkig nog prima. Verder zit er niet echt veel meer in, ze zit voornamelijk te wachten tot ze dood gaat lijkt het somsquote:Op zondag 26 november 2023 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Relaxt dagje dus.
Herkent je moeder je nog wel?
Dat zal voor jullie zeker schelen jaquote:Op zondag 26 november 2023 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja ze herkent mij en gezin gelukkig nog prima. Verder zit er niet echt veel meer in, ze zit voornamelijk te wachten tot ze dood gaat lijkt het soms
trieste is ook dat ze zelf denkt dat ze prima is. Bracht d'r daarstraks terug (gelukkig zit ze sinds september hier in Zoetermeer, daarvoor een stuk verderop in Dordrecht) en toen vroeg een van de begeleidsters of ze nog in de huiskamer koffie kwam drinken. Je ziet d'r echt met walging kijken dat ze echt niets met die mensen te maken wil hebben. Terwijl ze zelf minimaal zo slecht is.quote:Op zondag 26 november 2023 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal voor jullie zeker schelen ja
Moeilijk om te zien is dat, mensen die eigenlijk 'klaar' zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Mjah, wordt het beter als ze zelf zou beseffen dat ze daar niet voor niets zit?quote:Op zondag 26 november 2023 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
trieste is ook dat ze zelf denkt dat ze prima is. Bracht d'r daarstraks terug (gelukkig zit ze sinds september hier in Zoetermeer, daarvoor een stuk verderop in Dordrecht) en toen vroeg een van de begeleidsters of ze nog in de huiskamer koffie kwam drinken. Je ziet d'r echt met walging kijken dat ze echt niets met die mensen te maken wil hebben. Terwijl ze zelf minimaal zo slecht is.
nope. Maar ze zwelgt soms irritant in d'r onvermogen, verwacht dingen van ons die ze echt zelf nog wel kanquote:Op zondag 26 november 2023 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, wordt het beter als ze zelf zou beseffen dat ze daar niet voor niets zit?
Ah ja, dat is wel vervelend.quote:Op zondag 26 november 2023 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope. Maar ze zwelgt soms irritant in d'r onvermogen, verwacht dingen van ons die ze echt zelf nog wel kan
ze is altijd wel gemakszuchtig geweest, en bij dementie worden de slechte eigenschappen vaak uitvergrootquote:Op zondag 26 november 2023 00:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel vervelend.
Zou dat erbij horen?
Hmmm, hoort er een beetje bij dus.quote:Op zondag 26 november 2023 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze is altijd wel gemakszuchtig geweest, en bij dementie worden de slechte eigenschappen vaak uitvergroot
nopequote:Op zondag 26 november 2023 01:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, hoort er een beetje bij dus.
En eigenlijk niets dat je er aan doen kan
Dan heb je nu wel een glas rum verdiend.quote:
ja ik neem er nog 1quote:Op zondag 26 november 2023 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je nu wel een glas rum verdiend.
En wat zeggen artsen oid daarvan? Zullen toch specialisten op dat gebied meedenken?quote:Op zondag 26 november 2023 01:02 schreef Koen66 het volgende:
alle onderwerpen om d'r te stimuleren zijn al geprobeerd, helpt geen zier
als die diagnose er eenmaal is ben je niet echt interessant meer want niet te genezenquote:Op zondag 26 november 2023 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat zeggen artsen oid daarvan? Zullen toch specialisten op dat gebied meedenken?
Oke, geen artsen.quote:Op zondag 26 november 2023 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als die diagnose er eenmaal is ben je niet echt interessant meer want niet te genezen
De beek is inmiddels een flinke stroom geworden en wat weilanden beginnen op moeras te lijken.quote:Op zondag 26 november 2023 01:06 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Paniek Piet ? of sta je nog droog?
genoeg begeleiding in haar tehuis, maar dergelijke tehuizen zijn toch min of meer een zachte begeleiding naar het eindequote:Op zondag 26 november 2023 01:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, geen artsen.
Maar zijn toch wel mensen in begeleiding?
Vorige week poste @pullup al verhoogde Rijn in Basel .... En als he dan ook nog regent in het onder land ....quote:
quote:Op zondag 26 november 2023 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
genoeg begeleiding in haar tehuis, maar dergelijke tehuizen zijn toch min of meer een zachte begeleiding naar het einde
Ja .... helaas ... mn moeder heeft hetzelfde doorgemaakt ..quote:Op zondag 26 november 2023 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
genoeg begeleiding in haar tehuis, maar dergelijke tehuizen zijn toch min of meer een zachte begeleiding naar het einde
Je huis staat toch wel hoger ?quote:Op zondag 26 november 2023 01:10 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
De beek is inmiddels een flinke stroom geworden en wat weilanden beginnen op moeras te lijken.
Mijn oom probeerde ooit iets met palingen , maar dat was geen succesquote:Op zondag 26 november 2023 01:12 schreef Steven_Stil het volgende:
Kan er altijd nog forellenvijvers van maken.
Die kruipen eruit.quote:Op zondag 26 november 2023 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn oom probeerde ooit iets met palingen , maar dat was geen succes
Als het sneeuwt "kun je skien? "quote:Op zondag 26 november 2023 01:20 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja dat scheelt wel 50 meter zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |