Neppaard.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:18 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je moet het gegeven paard niet in de bek kijken
1. 2015 is natuurlijk ook al 75 jaar geledenquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:12 schreef capricia het volgende:
De beste man lijkt me ook geen helder licht.![]()
[ twitter ]
Ja. Dat nepparlement en -kamer van toen is door het stijgen van de zetels opeens niet meer zo nep.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
1. 2015 is natuurlijk ook 75 jaar geleden
2. Van Strien zat hier al redelijk vlug op 70% irritatie. De verslaggever had nog een tandje mogen bijschakelen.
Die gasten spuien elke dag zoveel onzin, dat het me niks verbaast dat ze een paar jaar geleden alweer vergeten zijn wat ze precies gezegd hebben.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:12 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
En de vrouw van Omtzigt is ook een probleem, neem ik aan?quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:18 schreef capricia het volgende:
En nu is Geert boos dat ze niet direct met hem wil knikkeren.
[ twitter ]
Als Van Strien een van de meest ervaren politici is die ze kunnen inzetten, dan ben ik wel benieuwd wat voor vulling er straks in die zetels komt.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat nepparlement en -kamer van toen is door het stijgen van de zetels opeens niet meer zo nep.
de VVD gaat duidelijk in winterslaapquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Yesilgoz was in haar woorden wel vrij stellig, daar kun je niet heel makkelijk zonder gezichtsverlies op terugkomen.
Dat kan over een paar weken of maanden best, als de politieke realiteit weer is gedraaid en de onderhandelingspositie van de VVD is verbeterd.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Yesilgoz was in haar woorden wel vrij stellig, daar kun je niet heel makkelijk zonder gezichtsverlies op terugkomen.
Mja, als de nummer 3 op de lijst de uitbater van een poffertjeskraam op de kermis is...quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als Van Strien een van de meest ervaren politici is die ze kunnen inzetten, dan ben ik wel benieuwd wat voor vulling er straks in die zetels komt.
Zou ik niet zeggen waar ie bijzit. Dan gaat ie slaan.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die gasten spuien elke dag zoveel onzin, dat het me niks verbaast dat ze een paar jaar geleden alweer vergeten zijn wat ze precies gezegd hebben.
Gaat best, Segers was net zo stellig.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:29 schreef TheVulture het volgende:
en Kaag “hier scheiden onze wegen” ook.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Gaat best, Segers was net zo stellig.
Dan weet je wel wat er speelt onder het volk.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, als de nummer 3 op de lijst de uitbater van een poffertjeskraam op de kermis is...
Zou me ook niets verbazen als nota bene zijn eigen vrouw de dubbele nationaliteit heeft.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En de vrouw van Omtzigt is ook een probleem, neem ik aan?
Dat was juist niet stellig, ik ben nog steeds van mening dat dat (net als de woorden van Omtzigt van woensdagavond) volkomen verkeerd werd geïnterpreteerd.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en Kaag “hier scheiden onze wegen” ook.
Maar die gedoogsteun zijn ze niet vergeten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en Kaag “hier scheiden onze wegen” ook.
Verder malen ze bij de VVD niet zo om geloofwaardigheid met hun talloze leugens en “actieve herinneringen” (of beter gezegd; het gebrek daaraan).
Het is wel moeilijk om "hier scheiden onze wegen" te interpreteren als "we gaan het samen weer doen"quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:37 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat was juist niet stellig, ik ben nog steeds van mening dat dat (net als de woorden van Omtzigt van woensdagavond) volkomen verkeerd werd geïnterpreteerd.
Hongaars, die nationaliteit kun je inleveren en dus kan je wettelijk niet beide nationaliteiten hebben. Ze kan natuurlijk wel alleen Hongaars en niet Nederlands zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou me ook niets verbazen als nota bene zijn eigen vrouw de dubbele nationaliteit heeft.
Vond het soortement van opvallend, ik sprak een Turkse expat collega over de verkiezingen die echt een hekel heeft aan Islam (niet Islamieten) en Erdogan en wel fan van Ataturk en die zei van "nee, Yesilgoz is Koerdisch, niet Turks" en hij grapte met deze tweet of hij geen PM van Turkije kon worden.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:18 schreef capricia het volgende:
En nu is Geert boos dat ze niet direct met hem wil knikkeren.
[ twitter ]
Klopt. Maar hier scheiden onze wegen betekende dan ook niet meer als "hier volg ik je niet meer in je uitleg, hier ben ik het niet meer met je eens".quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is wel moeilijk om "hier scheiden onze wegen" te interpreteren als "we gaan het samen weer doen"
de bron van dit verhaal: 1limburgquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:12 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Dat is niet helemaal correct. Als je als vrouw Nederlander word via de optie regeling mag je beide paspoorten behouden.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hongaars, die nationaliteit kun je inleveren en dus kan je wettelijk niet beide nationaliteiten hebben. Ze kan natuurlijk wel alleen Hongaars en niet Nederlands zijn.
Ah, inderdaad, dat kan na 3 jaar huwelijk.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal correct. Als je als vrouw Nederlander word via de optie regeling mag je beide paspoorten behouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |