Wel oké hierquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:49 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Mwah nog niet veel beter helaasmaar komt goed!!
hoe issie met jou??
Geweer?quote:
Oh kan ook.quote:
quote:
Het gaat wel lekker langzaam.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:58 schreef Sally het volgende:
Zit ik hier in de SlowChat... of in het Woordassociatiespel?!![]()
Nu wel jaquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker langzaam.
Hou die sneeuw maar daarquote:Op vrijdag 24 november 2023 16:01 schreef Sally het volgende:
Hier nu ECHT zon én hagel![]()
![]()
Ik had sneeuw besteld![]()
Gadver ....quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:01 schreef Sally het volgende:
Hier nu ECHT zon én hagel![]()
![]()
Ik had sneeuw besteld![]()
Hihiquote:Op vrijdag 24 november 2023 16:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou die sneeuw maar daar
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou die sneeuw maar daar
Sneeuw is mooi maar dan wel een dik pak sneeuwquote:
Jaquote:Op vrijdag 24 november 2023 17:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sneeuw is mooi maar dan wel een dik pak sneeuw
Alleen nadeel is dat je er vieze drab krijgt, als het gaat smelten
Dubbelhagel?quote:
Awwquote:
Heb t zelf ook koudquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijne niet
Maar het is echt guur buiten
Net nog nietquote:
Woud!quote:
Lekker luie zaterdagquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:26 schreef Sally het volgende:
* Sally ligt nog lui te wezen in bedje, met de Vrije Training van de Formule 1 aan
Dat zal wel... zo ziet het eruit ja... Nog niet op de thermometer gekeken - had ik net wel kunnen doen, toen ik het rolgordijn open deedquote:
Met melk?quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:55 schreef Sally het volgende:
Middâagghh![]()
![]()
Poeh. Kijken of die koffie helpt
Jep! Naar verhouding véél kokosmelk (en een scheut slagroomquote:
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:58 schreef Lovely het volgende:
Slagroom deed in ook wel eens in de koffie
Ja en nu?quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hallo allemaal, Stig is back
Welcome Back Stigquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou liever zonder slagroomquote:
Maar ik doe niet gezoete erdoor he, gewoon de "room"quote:
Kijk @maily, zo kan het ook!quote:
weg???quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik was even buiten de deurquote:
En weer niet hierquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was even buiten de deur
Misschien...quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
En weer niet hier
Wel bij jou @:Sally ?
quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft wel een halve dag in bed gelegen
Ze heeft alle trauma's liggen uithuilenquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:26 schreef Sally het volgende:
* Sally ligt nog lui te wezen in bedje, met de Vrije Training van de Formule 1 aan
Ik zeg niks.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
En weer niet hier
Wel bij jou @:Sally ?
Nope. Uitslapen, F1 in bed kijken, lunchen, F1 kijken en douchen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze heeft alle trauma's liggen uithuilen
Dat vind ik wel n beetje minder ...quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar ik doe niet gezoete erdoor he, gewoon de "room"
Ik zie hetquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijk @:maily, zo kan het ook!
quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Knufquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope. Uitslapen, F1 in bed kijken, lunchen, F1 kijken en douchen.
Me wel een beetje miserabel voelen, maar dat heeft een andere reden.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Me wel een beetje miserabel voelen, maar dat![]()
heeft een andere reden.
Ik nam aan....quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Knuffelquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:40 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:
quote:
Zou kunnen ....quote:Op zondag 26 november 2023 09:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zag n dode egel
Maar misschien wassie in winterslaap
Lovquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 26 november 2023 09:38 schreef HappyCharly het volgende:
Blijkbaar had ik de dierenambulance kunnen bellen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 november 2023 09:41 schreef maily het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zondag 26 november 2023 09:40 schreef maily het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Met rust gelaten? Begraven?
Nee ..quote:
Heel goed!quote:Op zondag 26 november 2023 09:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee ..
Hebben 'm voorzichtig opgepakt en iets meer tussen de blaadjes in de struikjes gelegd, iets beschutter
En dan is f1 klaar?quote:Op zondag 26 november 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
Morgen
Laatste racedag van het seizoen
Tot februari volgend jaar, dan mag Max op voor nummer 4quote:
Eind februari tochquote:Op zondag 26 november 2023 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tot maart volgend jaar, dan mag Max op voor nummer 4
Al aangepast lieve schatquote:
We kunnen nog steeds over F1 pratenquote:Op zondag 26 november 2023 09:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Balen voor jou en de andere fans
Ik vind t lekker rustig ...
Rijden ze bij jou door de straat dan?quote:Op zondag 26 november 2023 09:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Balen voor jou en de andere fans
Ik vind t lekker rustig ...
Deze vrouw weetquote:Op zondag 26 november 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen nog steeds over F1 praten
Ook al wordt er niet gereden
Ik schrok al hahaquote:Op zondag 26 november 2023 09:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee ..
Hebben 'm voorzichtig opgepakt en iets meer tussen de blaadjes in de struikjes gelegd, iets beschutter
I wishquote:Op zondag 26 november 2023 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rijden ze bij jou door de straat dan?
Bummerquote:Op zondag 26 november 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen nog steeds over F1 praten
Ook al wordt er niet gereden
Gelukkig niet zegquote:Op zondag 26 november 2023 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rijden ze bij jou door de straat dan?
Voor mij welquote:Op zondag 26 november 2023 09:55 schreef HappyCharly het volgende:
Was f1 altijd al zo'n ding? Heb t idee dat ik er dit jaar 10 keer zo veel over hoor..
Nederland heeft wellicht de beste coureur ooit in de F1 zitten. Dus zo gek is dat niet. Al is het al veel langer aan de gang.quote:Op zondag 26 november 2023 09:55 schreef HappyCharly het volgende:
Was f1 altijd al zo'n ding? Heb t idee dat ik er dit jaar 10 keer zo veel over hoor..
Ja maar jij bent altijd al fan.quote:
Het is ook best bijzonder wat hij laat zienquote:Op zondag 26 november 2023 09:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar jij bent altijd al fan.
Ik heb gewoon t idee dat iedereen t ineens over max heeft.. kan ook aan mij liggen
Ja dat is tof voor hem en de fansquote:Op zondag 26 november 2023 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nederland heeft wellicht de beste coureur ooit in de F1 zitten. Dus zo gek is dat niet. Al is het al veel langer aan de gang.
quote:Op zondag 26 november 2023 09:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar jij bent altijd al fan.
Ik heb gewoon t idee dat iedereen t ineens over max heeft.. kan ook aan mij liggen
quote:Op zondag 26 november 2023 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nederland heeft wellicht de beste coureur ooit in de F1 zitten. Dus zo gek is dat niet. Al is het al veel langer aan de gang.
Zeker.quote:Op zondag 26 november 2023 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is ook best bijzonder wat hij laat zien
Je hoeft niet te kijken. Maar in de SC kan het over van alles gaan. Hoef je ook niet te lezen of je leest er overheen.quote:Op zondag 26 november 2023 09:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat is tof voor hem en de fans
Ik vind er niks aan
Of je wordt ook fanquote:Op zondag 26 november 2023 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken. Maar in de SC kan het over van alles gaan. Hoef je ook niet te lezen of je leest er overheen.
I knowquote:Op zondag 26 november 2023 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken. Maar in de SC kan het over van alles gaan. Hoef je ook niet te lezen of je leest er overheen.
Awwquote:Op zondag 26 november 2023 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Greys, Sally en ik gaan samen een traantje wegpinken als de finishvlag gevallen is
Sallykequote:
Je bent nooit te oudquote:Op zondag 26 november 2023 10:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan had ik dat nu wel moeten worden denk ik
Misschien wel meer als Ferrari voor Mercedes eindigtquote:Op zondag 26 november 2023 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Greys, Sally en ik gaan samen een traantje wegpinken als de finishvlag gevallen is
Ik hoop het. Maar dan moet Sainz echt aan de bak.quote:Op zondag 26 november 2023 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien wel meer als Ferrari voor Mercedes eindigt
Dat gun ik @:Derrabbit
Of hami niet in de puntenquote:Op zondag 26 november 2023 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar dan moet Sainz echt aan de bak.
Die crasht in de 2e bocht eruit...?quote:
Doe eens gek en kijk mee!quote:
Vind oersaaiquote:Op zondag 26 november 2023 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe eens gek en kijk mee!
Maar nu gun ik het Lewisquote:Op zondag 26 november 2023 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is wel een Russell dingetje
Amai ... sterkte hoorquote:Op zondag 26 november 2023 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Thanksquote:
Het zou zo mooi zijnquote:
Helaas horen we dat niet meer. Maar ergens ook wel goed.quote:Op zondag 26 november 2023 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou zo mooi zijn
No no ( vul naam racedirector in ) thisss isss sooo not rrrighttt
Nog 1 keerquote:Op zondag 26 november 2023 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helaas horen we dat niet meer. Maar ergens ook wel goed.
Ik volg het niet, weet dat Max het goed doet.quote:Op zondag 26 november 2023 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou zo mooi zijn
No no ( vul naam racedirector in ) thisss isss sooo not rrrighttt
TOTO WOESTOLFF.quote:Op zondag 26 november 2023 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog 1 keer
Een booswoeste toto
Aaah toeee
En Lewis Hangryton. En George Roughsell.quote:
Hoejoequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hoejoe talking toe!quote:
Kreun.quote:
Zelf gaan racen?quote:
See you on the trackquote:
Hahaha - ik wist 'tquote:
quote:
Ow zooo fijnquote:Op maandag 27 november 2023 08:40 schreef Enfoire het volgende:
Goedemorgen![]()
Autostoelverwarminggenot hiero![]()
Daar is het nu wel lekker weer voorquote:Op maandag 27 november 2023 08:40 schreef Enfoire het volgende:
Goedemorgen![]()
Autostoelverwarminggenot hiero![]()
quote:
NEEquote:
Hiero nu ook koffie.quote:
quote:
quote:Op maandag 27 november 2023 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zullen we geen sneeuw doen? Sommige mensen moeten door de sneeuw fietsen
Helemaal mee eensquote:Op maandag 27 november 2023 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Sneeuw is leuk als ik niet naar buiten moet
Proestquote:Op maandag 27 november 2023 09:14 schreef Zucht. het volgende:
Sneeuw is leuk als het niet op de weg ligt...
Ik ga hier maar geen dingen noemenquote:Op maandag 27 november 2023 09:12 schreef Enfoire het volgende:
zijn wel meer dingen zeer onpraktisch. Mogen ook weg![]()
![]()
Donderdag in Gelderland! (Verwacht...)quote:
Ligt eraan hoe je het bekijktquote:Op maandag 27 november 2023 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Is een van de antwoorden mannen?
Sallykequote:
Vanuit de visie dat mannen stom zijn?quote:Op maandag 27 november 2023 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt
Das pechquote:Op maandag 27 november 2023 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zullen we geen sneeuw doen? Sommige mensen moeten door de sneeuw fietsen
Jawel doe eensquote:Op maandag 27 november 2023 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga hier maar geen dingen noemen
Nee want dan heb ik een banquote:
is het zoooo ergquote:Op maandag 27 november 2023 11:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee want dan heb ik een ban
Jaquote:
pak ze Sallyquote:Op maandag 27 november 2023 12:06 schreef Sally het volgende:
![]()
Kutvuurwerk knallen hier in het fietstunneltje
De zoon van de buurvrouw is erheen gelopen, zag ik.quote:
Leeft ie nog?quote:Op maandag 27 november 2023 12:10 schreef Sally het volgende:
[..]
De zoon van de buurvrouw is erheen gelopen, zag ik.
Zelf zou ik er niet heengaan...
nee ik zou dat zeker in A. ook niet doenquote:Op maandag 27 november 2023 12:10 schreef Sally het volgende:
[..]
De zoon van de buurvrouw is erheen gelopen, zag ik.
Zelf zou ik er niet heengaan...
Vast... hopelijkquote:
Ahwquote:
Haha, voor jou, mssquote:
Nou, kan toch nog?quote:Op maandag 27 november 2023 12:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha, voor jou, mss
De buurjongen is echt al ouder hoor dan "een jongetje", woont op zichzelfKwam wrs net met de auto aan, want ik zag zijn auto op de parkeerplaats achter staan (waar het tunneltje ook zit).
nog beterquote:Op maandag 27 november 2023 12:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha, voor jou, mss
De buurjongen is echt al ouder hoor dan "een jongetje", woont op zichzelfKwam wrs net met de auto aan, want ik zag zijn auto op de parkeerplaats achter staan (waar het tunneltje ook zit).
Ohaiquote:
""Zullen wij anders even een koffietje doen schat""quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 november 2023 13:07 schreef maily het volgende:
[..]
""Zullen wij anders even een koffietje doen schat""SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Maar wel vitaalquote:Op maandag 27 november 2023 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent weer veeeeeeeel ouder
Dan ik..?!quote:Op maandag 27 november 2023 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent weer veeeeeeeel ouder
nee dat dan weer nietquote:
Grijsje is jongquote:Op maandag 27 november 2023 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat dan weer niet![]()
wel ouder dan mijn man
Bus.quote:Op maandag 27 november 2023 17:10 schreef Sally het volgende:
In trein terug naar huis. Zo nog de bus.
Gaat dat dan wel sneller?quote:Op maandag 27 november 2023 17:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Bus.
Andere dan de rechtstreekse, moest anders 20 min wachten.
Dan maar een keer overstappen
Jep.quote:
Ah ok, dan idd maar een keer overstappen..met dit weer zo lang wachten is niksquote:Op maandag 27 november 2023 17:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep.
Sta al te wachten om in volgende bus te stappen.
Ik woon in een stadHet is nog net geen metro hier
Had 3 minuten voot de bus keam. Nu 4. Maar dat is al zo, inmiddels!
Zou wel droog staan, maar het is koud.quote:Op maandag 27 november 2023 17:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, dan idd maar een keer overstappen..met dit weer zo lang wachten is niks
Heel koud water kou, wordt nog kouder maar wel droog weer..en het gaat vriezen in de nachtquote:Op maandag 27 november 2023 17:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou wel droog staan, maar het is koud.
Al bijna thuis nu ;D
Op vrieskou kun je je kleden, of overwinteren in een warm landquote:Op maandag 27 november 2023 17:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heel koud water kou, wordt nog kouder maar wel droog weer..en het gaat vriezen in de nacht
Yep die regen is ook maar niks en al genoeg gehadquote:Op maandag 27 november 2023 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op vrieskou kun je je kleden, of overwinteren in een warm land
Die regen mag tijdens de F1 vallen en daarbuiten mag het droog blijvenquote:Op maandag 27 november 2023 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep die regen is ook maar niks en al genoeg gehad
Is meestal wel leuk ja..als het maar niet teveel regen valt..quote:Op maandag 27 november 2023 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die regen mag tijdens de F1 vallen en daarbuiten mag het droog blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |