abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211409781
twitter

Oud Kamerlid. Gaat goed @Hanca
zie email 27 oktober
pi_211409784
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:08 schreef KingRadler het volgende:
PVV/NSC/BBB en VVD gedogen
Waarom zou Omtzigt dat doen zeg?
zie email 27 oktober
pi_211409786
quote:
PVV/VVD/BBB en NSC gedogen, verwacht ik.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211409798
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Yesilgoz premier, Omtzigt vice premier, Wilders het ministerie van anti-immigratie?
Iedereen happy.
Als de VVD tweede was geworden, dan zou dit een optie geweest zijn. Maar ze zijn derde. Met veel verlies.
Zou heel bijzonder zijn als ze dan de premier zouden mogen leveren.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 24 november 2023 @ 13:11:14 #80
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_211409799
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:09 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Oud Kamerlid. Gaat goed @:hanca
Van Wijngaarden heeft 9 jaar lang niets anders gedaan dan dansen naar de pijpen van Rutte, maar is nu plots principieel?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_211409801
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:09 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Oud Kamerlid. Gaat goed @:hanca
Ja, die partij ontploft dit weekend en maandag komt ze netjes voor ze naar de verkenner gaat op haar woorden terug.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211409805
quote:
Suïcidaal voor Omtzigt. Het hoogste dat hij kan doen is ook gedogen.
pi_211409818
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:10 schreef Hanca het volgende:

[..]
Voor de VVD wel heel onaantrekkelijk om Omtzigt zo een vrije rol te geven. Maar ik verwacht dit ook.
zie email 27 oktober
  vrijdag 24 november 2023 @ 13:12:45 #84
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211409820
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:09 schreef Hanca het volgende:

[..]
Best kans dat Wilders een andere premierskandidaat naar voren gaat schuiven. Ook al omdat over de hele wereld reizen voor hem, toch op een aantal doodslijsten die gevonden zijn, heel gevaarlijk is helaas.
Klopt. Beter kan hij de aandacht een beetje van zich afleiden op deze manier.
En als de PVV zich milder blijft opstellen, heb ik er geen problemen mee.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211409834
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:10 schreef Hanca het volgende:

[..]
En dat is nou net de optie die de VVD 'afgesneden' heeft met die verklaring vanmorgen. Het gras voor de voeten van twijfelaar Omtzigt weggemaaid.
Dan had ie sneller moeten zijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211409846
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:13 schreef capricia het volgende:

[..]
En dat is nou net de optie die de VVD 'afgesneden' heeft met die verklaring vanmorgen. Het gras voor de voeten van twijfelaar Omtzigt weggemaaid.
Dat valt wel mee, de VVD prominenten zijn al weer begonnen om Yeşilgöz terug het kabinet in te duwen. En Omtzigt laat zich niet zo makkelijk duwen door buitenstaanders.
pi_211409859
Kabinet PVV en BBB, gedoogd door VVD en NSC. Twee losse gedoogafspraken? Of gaan NSC en VVD gecoördineerd gedogen? Best een shit show voor Wilders.
pi_211409869
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Nou nou, afgesneden. Wat een grote woorden “wij hebben in tegenstelling tot de VVD telkens gezegd niet met de pvv ta gaan. Bovendien zijn zij nog altijd groter dan ons. De door mevrouw Yezilgoz geschetste weg ligt daarom niet voor de hand en is voor mijn partij ook niet begaanbaar. We zijn van harte bereid verantwoordelijkheid te nemen vanuit de Kamer”

Rechtgetrokken.
zie email 27 oktober
pi_211409871
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Voor de VVD wel heel onaantrekkelijk om Omtzigt zo een vrije rol te geven. Maar ik verwacht dit ook.
Voor Omtzigt toch ook niet aantrekkelijk om vanuit de oppositie een regering te gaan gedogen? Dat staat zo ongeveer haaks op alles wat hij heeft lopen te verkopen de afgelopen tijd.
pi_211409872
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:15 schreef bertrandtraore het volgende:
Kabinet PVV en BBB, gedoogd door VVD en NSC. Twee losse gedoogafspraken? Of gaan NSC en VVD gecoördineerd gedogen? Best een shit show voor Wilders.
Dat gaat niet gebeuren, dat is te instabiel. VVD gaat gewoon het kabinet in. Zo niet, dan komt er geen coalitie.
pi_211409875
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:11 schreef bertrandtraore het volgende:

[..]
Suïcidaal voor Omtzigt. Het hoogste dat hij kan doen is ook gedogen.
Dan hou je over een kabinet van PVV en BBB. Wat een kneuzenkermis moet dat worden qua bewindspersonen.
pi_211409876
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Voor Omtzigt toch ook niet aantrekkelijk om vanuit de oppositie een regering te gaan gedogen? Dat staat zo ongeveer haaks op alles wat hij heeft lopen te verkopen de afgelopen tijd.
Hij was voor een minderheidskabinet toch?
zie email 27 oktober
pi_211409884
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:16 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nou nou, afgesneden. Wat een grote woorden “wij hebben in tegenstelling tot de VVD telkens gezegd niet met de pvv ta gaan. Bovendien zijn zij nog altijd groter dan ons. De door mevrouw Yezilgoz geschetste weg ligt daarom niet voor de hand en is voor mijn partij ook niet begaanbaar. We zijn van harte bereid verantwoordelijkheid te nemen vanuit de Kamer”

Rechtgetrokken.
Dan is zij toast. Vernietigend.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211409889
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:16 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat gaat niet gebeuren, dat is te instabiel. VVD gaat gewoon het kabinet in. Zo niet, dan komt er geen coalitie.
De VVD gaat volgens mij niet in een minderheidskabinet met de PVV. Dan zou Omtzigt ook moeten meedoen.
pi_211409891
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Yesilgoz premier, Omtzigt vice premier, Wilders het ministerie van anti-immigratie?
Iedereen happy.
Nee, Wilders wil PM zijn.
pi_211409892
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Juist wel. Meer macht voor de kamer is wat hij steeds riep en dat heb je met een minderheidskabinet. Het is voor Omtzigt heel onaantrekkelijk om in een coalitie te gaan zitten met een dik regeerakkoord. En als je met de PVV regeert is dat dikke regeerakkoord wel nodig.
pi_211409895
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Van alle Nederlanders.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211409900
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat weet ik niet, ik denk dat zijn beveiliging hem dat zelfs af raadt.
pi_211409902
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:10 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Waarom zou Omtzigt dat doen zeg?
En wie gaat dan 30 bewindslieden leveren? MelkUnie?
pi_211409905
De VVD heeft 10 jaar lang een beroep gedaan op hun stokpaardje stabiel landsbestuur, en nu het voor de partij even zo uitkomt flikken ze dit. Lekker gewerkt weer :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')