Ik denk eigenlijk dat de leden haar wel terugfluiten, zoals de Nee van Segers ook door de leden werd teruggefloten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:55 schreef trein2000 het volgende: Overigens moeten we ook de optie openhouden dat dit een poging tot prijsopdrijving is.
Helemaal mee eens. Dit hebben ze volledig aan zichzelf te danken én hadden ze totaal niet verwacht.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, maar dat scenario hebben ze zelf totaal gecreëerd door het kabinet te laten klappen en de deur voor Wilders open te zetten. Ze oogsten in dit geval wat ze hebben gezaaid. Ze hebben dit alleen nooit als realistisch scenario gezien, want anders had het kabinet er nu gewoon nog gezeten.
Kan me ook niet voorstellen dat dit zonder morren geaccepteerd wordt. Dat het na een informatiepoging mislukt kan gebeuren. Maar zo op voorhand? Vraag het me af.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de leden haar wel terugfluiten, zoals de Nee van Segers ook door de leden werd teruggefloten.
Tja. Die leden zullen ook wel nadenken wat strategisch gezien het meest handig is. Maar er zullen er ook veel zijn (gezien de peilingen) die zeggen: Als we migratie maximaal beperken en economisch de boel nog een beetje voor de rijken kunnen houden is het eigenlijk niet eens zo slecht. Voordeliger dan met links in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de leden haar wel terugfluiten, zoals de Nee van Segers ook door de leden werd teruggefloten.
Ik vraag het mij af, het is gewoon zeer onverstandig om in de auto van een brokkenpiloot te stappen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:55 schreef trein2000 het volgende: Overigens moeten we ook de optie openhouden dat dit een poging tot prijsopdrijving is.
Misschien wel interessant om een jaartje lid te worden van de VVD en mee te gaan stemmen.quote:
Dat is het enige wat ik mij ook afvraag. Tactisch lijkt dit vanuit het partijbelang van de VVD een goede keuze, maar voor wat betreft de timing hadden ze dit standpunt beter kunnen innemen na een mislukte informatiepoging zou je toch zeggen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat dit zonder morren geaccepteerd wordt. Dat het na een informatiepoging mislukt kan gebeuren. Maar zo op voorhand? Vraag het me af.
even lachen en leukquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af, het is gewoon zeer onverstandig om in de auto van een brokkenpiloot te stappen.
Voor iedere partij uitgezonderd de NSC en BBB is het het meest tactische om Geert te laten regeren, mensen erachter laten komen dat hij met zijn oneliners niet bijster veel kan doen aan migratie en sociale zekerheid en bij een volgende verkiezing te zeggen ‘zo, dat was even lachen en leuk, maar nu gaan we écht problemen oplossen en we hebben naar jullie geluisterd!’
Niet uitgezonderd NSC, juist voor NSC is het potentieel zeer gevaarlijk om met Wilders in zee te gaan.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af, het is gewoon zeer onverstandig om in de auto van een brokkenpiloot te stappen.
Voor iedere partij uitgezonderd de NSC en BBB is het het meest tactische om Geert te laten regeren, mensen erachter laten komen dat hij met zijn oneliners niet bijster veel kan doen aan migratie en sociale zekerheid en bij een volgende verkiezing te zeggen ‘zo, dat was even lachen en leuk, maar nu gaan we écht problemen oplossen en we hebben naar jullie geluisterd!’
Voor zulke dingen moet je altijd wel een tijd lid zijn geweest. Niet dat als ze volgende week zo'n raadpleging hebben met elkaar dat je dan al mee kan doen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien wel interessant om een jaartje lid te worden van de VVD en mee te gaan stemmen.
Kost 25 euro.
Dat ziet iedereen wel. Sterker nog, ook NSC en BBB brengen geen zwaargewichten mee. De keuze om nu al de deur dicht te gooien is echter opmerkelijk.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan is het na deze periode inderdaad weer klaar met die beweging.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Niet uitgezonderd NSC, juist voor NSC is het potentieel zeer gevaarlijk om met Wilders in zee te gaan.
Ja, de kans op een kabinet met VVD lijkt me nog altijd groter dan 50%. De kans op een snel kabinet is wel wat kleiner geworden.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:04 schreef KareldeStoute het volgende:
Jullie hechten nu echt te veel waarde aan haar woorden denk ik. Dit zijn slechts inleidende beschietingen. Kan ze de eerste ronde gesprekken lekker achterover leunen. Daarna komt men voor iedere optie toch wel bij de VVD uit en kan men met een beroep op het landsbelang vrij eenvoudig zwichten. En is gelijk de onderhandelingspositie verbeterd.
Ja. Een maand of 6 weken of zo.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Voor zulke dingen moet je altijd wel een tijd lid zijn geweest. Niet dat als ze volgende week zo'n raadpleging hebben met elkaar dat je dan al mee kan doen.
Had weleens begrepen dat 84 % van de kiezers van nsc voorstander is om te samenwerken met pvvquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:05 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dan is het na deze periode inderdaad weer klaar met die beweging.
Dat zeg ik. Een poging tot prijsopdrijving.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:04 schreef KareldeStoute het volgende:
Jullie hechten nu echt te veel waarde aan haar woorden denk ik. Dit zijn slechts inleidende beschietingen. Kan ze de eerste ronde gesprekken lekker achterover leunen. Daarna komt men voor iedere optie toch wel bij de VVD uit en kan men met een beroep op het landsbelang vrij eenvoudig zwichten. En is gelijk de onderhandelingspositie verbeterd.
Ik neem aan dat bij de VVD een maand 31 dagen duurt!quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Een maand of 6 weken of zo.
Geen idee hoe lang dat bij de VVD is.
Wellicht, maar kontengedraai doet het nooit goed. Al wordt VVD daar zelden voor afgestraftquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:04 schreef KareldeStoute het volgende:
Eigenlijk gaat elke uitkomst zonder de pvv betekenen dat ze de volgende keer nog veel groter gaat zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Een poging tot prijsopdrijving.
Maar die kan ook ontploffen hoor. Wat als Geert de opdracht teruggeeft na een mislukte poging en dreigt met de kiezer of premier Timmermans?
Als de VVD echt niet mee gaat doen dan wordt het een hele andere afweging voor die kiezers.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Had weleens begrepen dat 84 % van de kiezers van nsc voorstander is om te samenwerken met pvv
Ja zeg datquote:
Niet onterecht overigens. Dit kun je niet maken wat de VVD nu doet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat elke uitkomst zonder de pvv betekenen dat ze de volgende keer nog veel groter gaat zijn.
Ik lees net dat je 6 maanden lid moet zijn, bij de VVD, mag je willen stemmen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat bij de VVD een maand 31 dagen duurt!
Die deur openzetten heeft ze dan ook aardig wat zetels gekostquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet onterecht overigens. Dit kun je niet maken wat de VVD nu doet.
Kijk dat het na gesprekken mislukt kan. Maar zo op voorhand? Nadat ze zelf de deur hadden opengezet?
Oh, men gaat sowieso uitgebreid de tijd nemen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, de kans op een kabinet met VVD lijkt me nog altijd groter dan 50%. De kans op een snel kabinet is wel wat kleiner geworden.
De deur was opengezet voor de afstraffing. Nu na de afstraffing siert een pas op de plaats. Laat de winnaars het maar uitzoeken.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kijk dat het na gesprekken mislukt kan. Maar zo op voorhand? Nadat ze zelf de deur hadden opengezet?
Ja maar ook een mogelijkheid om het politieke spel te spelen zodat ze niet over links hoeft.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Die deur openzetten heeft ze dan ook aardig wat zetels gekost
Maar onder de leden en fractie vermoed ik dat dit percentage andersom is. Het trauma van de christendemocraten is nog vrij groot.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Had weleens begrepen dat 84 % van de kiezers van nsc voorstander is om te samenwerken met pvv
Dat is in de praktijk gelul natuurlijk, niet deelnemen van de VVD betekent een ramp voor de PVV. Dat snapt iedereen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
De deur was opengezet voor de afstraffing. Nu na de afstraffing siert een pas op de plaats. Laat de winnaars het maar uitzoeken.
Hopelijk neemt de kiezer die consequentie mee naar de volgende verkiezingen dan.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is in de praktijk gelul natuurlijk, niet deelnemen van de VVD betekent een ramp voor de PVV. Dat snapt iedereen.
Dat lijkt me twijfelachtig. De aanhang van de protestpartijen is flink op drift. Wilders schiet bij verkiezingen ook echt alle kanten op.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat elke uitkomst zonder de pvv betekenen dat ze de volgende keer nog veel groter gaat zijn.
Ministerie landbouw en stikstofquote:
Simplistisch gelul vanuit puur partijbelang. En dat vanuit een partij die altijd anderen verwijt geen verantwoordelijkheid te nemen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is in de praktijk gelul natuurlijk, niet deelnemen van de VVD betekent een ramp voor de PVV. Dat snapt iedereen.
En dan de ministerie verplaatsen naar het oostenquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ministerie landbouw en stikstof
VVD zal geen zin meer hebben het stikstof ministerie dat past niet bij hen, het budget wel overigens
Het is arrogant en minachtend naar de kiezer/je eigen achterban.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja, in elk scenario is het zeer twijfelachtig dat de VVD of weer de grootste gaat worden. Volgens mij moeten ze het gewoon een kans geven, dan kun je snel genoeg zien of het flopt of niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Simplistisch gelul vanuit puur partijbelang. En dat vanuit een partij die altijd anderen verwijt geen verantwoordelijkheid te nemen.
Ik snap hem strategisch vanuit de vvd (alhoewel ik ook dan denk dat het een verkeerde gok is). Maar vanuit een breder perspectief is het waanzin.
Het is vrij simpel. Ze hadden de deur opengezet met het uitgangspunt dat ze zelf groter zouden zijn dan PVV. Nu dat niet zo is geldt dat niet meer (al denkt de VVD stemmer daar misschien anders over).quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heeft ze dat ook letterlijk gezegd? Geloof dat niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het is vrij simpel. Ze hadden de deur opengezet met het uitgangspunt dat ze zelf groter zouden zijn dan PVV. Nu dat niet zo is geldt dat niet meer (al denkt de VVD stemmer daar misschien anders over).
precies 11 jaar geleden was het ook een andere tijd.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:16 schreef RipCity het volgende:
Idd benieuwd naar de polls maar denk dat 70% + van vvd-stemmers gewoon het wil proberen met pvv.
Datdenk ik ookquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:16 schreef RipCity het volgende:
Idd benieuwd naar de polls maar denk dat 70% + van vvd-stemmers gewoon het wil proberen met pvv.
quote:Yesilgöz: VVD niet in kabinet, wil wel gedogen
ONZE PARLEMENTAIRE REDACTIE
Aangepast: 1 min geleden52 min geledenin BINNENLAND
DEN HAAG - Dilan Yesilgöz (VVD) laat weten dat haar partij niet in een kabinet zal stappen vanwege de forse verkiezingsnederlaag. Wel zal de partij een centrumrechts kabinet steunen als gedoogpartner.
Lijken? Sinds Paars 1 alleen tijdens Balkenende 2 geloof ik niet in het centrum van de macht. Dan resteert per definitie een regentenpartij.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is arrogant en minachtend naar de kiezer/je eigen achterban.
Dit soort fratsen maken dat mijn minachting richting die partij alleen maar groeit. Het lijken wel regenten.
Welja, ze hebben allemaal dezelfde gemene deler. Alleen is de pvv nu de grootste. Daar niets mee doen gaat de mensen die er nu op gestemd hebben zeker niet bewegen ergens anders op te stemmen, bbb, nsc, etc stemmers daarentegen..quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:14 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat lijkt me twijfelachtig. De aanhang van de protestpartijen is flink op drift. Wilders schiet bij verkiezingen ook echt alle kanten op.
quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
VVD had ook gewoon kunnen zeggen: De kiezer heeft bepaald, onze kiezers delen de opvattingen van de PVV over migratie. We gaan nu keihard onderhandelen en sluiten een mooie deal. (en halen er economisch het beste uit)
Ik begrijp echt niet dat je dit standpunt al voor de eerste ronde meteen eruit gooit, dan maak je overduidelijk dat je de PVV gewoon niet ziet zitten en eigenlijk nooit met ze wilt regeren.
VVD en NSC hebben voor de verkiezingen gezegd dat ze niet met de PVV samen willen werken. Kiezers hebben op basis daarvan ook gestemd.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gezegd niet, maar dat was natuurlijk wel de strategie en de naïviteit achteraf dat ze "Milders" nooit aan hebben zien komen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft ze dat ook letterlijk gezegd? Geloof dat niet.
Bullshit, beide leiders hebben deurtjes opengehouden.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
[..]
VVD en NSC hebben voor de verkiezingen gezegd dat ze niet met de PVV samen willen werken. Kiezers hebben op basis daarvan ook gestemd.
Ik vind dan alsnog regeren met de PVV net zo'n kronkeling als regeren zonder PVV.
De VVD heeft dat helemaal niet gezegd. Die hebben juist telkens gezegd geen kiezer uit te sluiten. Voor NSC gaat je redenering wel op.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
[..]
VVD en NSC hebben voor de verkiezingen gezegd dat ze niet met de PVV samen willen werken. Kiezers hebben op basis daarvan ook gestemd.
Ik vind dan alsnog regeren met de PVV net zo'n kronkeling als regeren zonder PVV.
En nog steeds zijn politieke spelletjes belangrijker dan het land besturenquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:19 schreef Caland het volgende:
Alleen maar PVV, BBB en NSC ministers is ook wel vragen om een ramp he
Dit land is kapot
Dat is wel de enige manier om aan te tonen bij kiezers dat die partijen het ook niet kunnen realiseren, dat beeld van een utopia bij de populistische stemmer mag onderhand wel een keer doorgeprikt worden.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:19 schreef Caland het volgende:
Dit land is kapot
Lijkt me alleen maar positief. Geen Wiebes en geen Blokquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:18 schreef michaelmoore het volgende:
als gedoog partner kan je geen minister leveren
[..]
Op de barbeque?quote:
Wat er ook gebeurt, je krijgt domrechts vast weer zo ver dat het dan toch aan anderen ligt.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is wel de enige manier om aan te tonen bij kiezers dat die partijen het ook niet kunnen realiseren, dat beeld van een utopia bij de populistische stemmer mag onderhand wel een keer doorgeprikt worden.
Het idee alleen al.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:19 schreef Caland het volgende:
Dit land is kapot
NSC zal nog wel een ploeg op de been kunnen brengen. Mensen als Caspar Veldkamp, Van Hijum, Van Vroonhoven. Dat zijn gewoon capabele mensen. Maar PVV en BBB?quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:19 schreef Caland het volgende:
Dit land is kapot
Groot afbreukrisico voor VVD en NSC.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zoals Plasterk hier al aangeeft: De formatie hoeft helemaal niet zo ingewikkeld te zijn. Gewoon formeren over rechts en we zien wel waar het schip strandt.
https://archive.md/BAu5O
BBB op landbouw en klimaat.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
NSC zal nog wel een ploeg op de been kunnen brengen. Mensen als Caspar Veldkamp, Van Hijum, Van Vroonhoven. Dat zijn gewoon capabele mensen. Maar PVV en BBB?
Mona Keijzer en Henk Bleker willen vast welquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
NSC zal nog wel een ploeg op de been kunnen brengen. Mensen als Caspar Veldkamp, Van Hijum, Van Vroonhoven. Dat zijn gewoon capabele mensen. Maar PVV en BBB?
Rip alles dat ook maar een beetje op natuur lijkt.quote:
Je hebt het over de enige bewindspersoon die sinds mensenheugenis ontslagen is en Henk Bleker.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mona Keijzer en Henk Bleker willen vast wel
Staat lekker ver vd politiek af ookquote:
Waarom zou je je als kamer ook aan je eigen afspraken van een maand geleden houden?quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat lekker ver vd politiek af ook
En is ook zeer onafhankelijk als PVV'er.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat lekker ver vd politiek af ook
Slechte keuze idd. Iemand buiten de VVD-PVV-BBB-NSC moet je doen om de schijn te voorkomen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:27 schreef StephanL het volgende:
Eerste kamerlid van Strien(PVV) verkenner
Sowieso niet iemand die nog actief in de (landelijke) politiek is.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Slechte keuze idd. Iemand buiten de VVD-PVV-BBB-NSC moet je doen om de schijn te voorkomen.
Het is toch gewoon allemaal niet serieus te nemen? Afspraken zijn er om geschonden te worden wanner het ons uitkomt. We roepen wat we denken dat mensen wel willen horen, en doen vervolgens toch wat we zelf willen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Waarom zou je je als kamer ook aan je eigen afspraken van een maand geleden houden?
En maar zeuren dat de kabinetten zo'n slechte bestuurscultuur hebben, wat mij betreft is de Kamer veel schuldiger aan het wantrouwen in de politiek.
Is dit door de PVV bedacht?quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:27 schreef StephanL het volgende:
Eerste kamerlid van Strien(PVV) verkenner
Dat is natuurlijk ook geen vereiste. Figuren die geen partijpolitieke affiliatie hebben maar wel de ervaring en de kennis om op dit niveau in de politiek te opereren zijn héél dungezaaid.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En is ook zeer onafhankelijk als PVV'er.
Ik hoor dat iedereen er over uit was om dit te doen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is dit door de PVV bedacht?Dan wil je ook gewoon niet regeren.
Ik vind dat het desondanks toch weer de linkse kant op waait, zou zomaar kunnen dat we over 3 dagen al concluderen dat over rechts weer een totale flop gaat worden.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook geen vereiste. Figuren die geen partijpolitieke affiliatie hebben maar wel de ervaring en de kennis om op dit niveau in de politiek te opereren zijn héél dungezaaid.
Ongetwijfeld, die vinden altijd weer een nieuwe zondebok zodat niet naar realistische oplossingen hoeft te worden gekeken. Net als dat dom links altijd weer met het belerende vingertje naar rechts zal wijzen of zal schreeuwen pak de rijken!quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, je krijgt domrechts vast weer zo ver dat het dan toch aan anderen ligt.
Mwah, alleen Denk was tegen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is dit door de PVV bedacht?Dan wil je ook gewoon niet regeren.
Wie gaat dat concluderen? Uiteindelijk gaat het om de kiezer en die zie ik niet de linkse kant op waaien. Door de huidige ontwikkelingen eerder nog verder naar rechts.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat het desondanks toch weer de linkse kant op waait, zou zomaar kunnen dat we over 3 dagen al concluderen dat over rechts weer een totale flop gaat worden.
Het is hun eigen afspraak toch, van een maand geleden?quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook geen vereiste. Figuren die geen partijpolitieke affiliatie hebben maar wel de ervaring en de kennis om op dit niveau in de politiek te opereren zijn héél dungezaaid.
Jij hebt echt een obsessie met je links. Er gaat helemaal niets links.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat het desondanks toch weer de linkse kant op waait, zou zomaar kunnen dat we over 3 dagen al concluderen dat over rechts weer een totale flop gaat worden.
We gaan het zien Sly, ik roep al een tijdje dat het gewoon over links gaat. Met PVDA en D66 dus.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij hebt echt een obsessie met je links. Er gaat helemaal niets links.
Alsof die staat te popelen om Wilders uit te leggen hoe hij goed bestuur voor zich zietquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:34 schreef Brandhout14 het volgende:
Kansloos besluit van de VVD. Had ik dit geweten dan was mijn stem naar Omtzigt gegaan.
Ik vind het ook een beetje kinderachtig , dit wordt niet gewaardeerd door de VVDquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:34 schreef Brandhout14 het volgende:
Kansloos besluit van de VVD. Had ik dit geweten dan was mijn stem naar Omtzigt gegaan.
quote:We hebben tien zetels minder. Dan past zelfreflectie. Het past dan niet om automatisch weer bewindspersonen te gaan leveren”, aldus Yesilgöz bij aankomst in de Tweede Kamer. Yesilgöz wil wel nadenken over ’gedoogsteun’ aan een „centrum-rechts kabinet”, zegt ze. „Wij gaan een kabinet van winnaars mogelijk maken.”
Vast. Maar als je enkel lidmaatschap al definieert als afhankelijkheid blijft er niemand over.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is hun eigen afspraak toch, van een maand geleden?
Een onafhankelijk persoon op enige afstand van de politiek.
Die ziet denk ik nog minder zitten. Daarom stem ik dus nooit strategischquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:34 schreef Brandhout14 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |