Dit is op zich redelijk eenvoudig op te lossenquote:Op maandag 27 november 2023 22:37 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Het lijkt me eigenlijk nog kutter in de periode dat de zon juist niet ondergaat en het continu daglicht ik.
Ik kan niet slapen als het buiten licht is, hoe moe ik ook ben.
Vond ik met nachtdienst vroeger al zo vreselijk kut.
2,5 weken ja. Was fijn hoor, heb toen ook op meerdere dagen een lange broek en een vestje aan moeten doen, erg interessante gewaarwording zo midden in de zomerquote:Op dinsdag 28 november 2023 07:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even een maandje naar het thuisland geweest ja?
Dat lijkt mij erger jaquote:Op dinsdag 28 november 2023 07:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Grootste nadeel is dat het in de zomer andersom is en de zon een tijdlang geen moment oprot
Bizar. Hier op de Veluwe was dat geen moment nodig geweest, integendeelquote:Op dinsdag 28 november 2023 08:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
2,5 weken ja. Was fijn hoor, heb toen ook op meerdere dagen een lange broek en een vestje aan moeten doen, erg interessante gewaarwording zo midden in de zomer
Naja in de avond vooral. Bedoel, dan koelde het vaak af naar een graad of 12 ofzo terwijl ik avond temperaturen van 26c gewend wasquote:Op dinsdag 28 november 2023 08:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bizar. Hier op de Veluwe was dat geen moment nodig geweest, integendeel
Woonwagenkamp. Al betaal je me bij.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit is op zich redelijk eenvoudig op te lossen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woonwagenkamp. Al betaal je me bij.
Oh ja, we hebben ook nog eventjes gehad in de zomer dat het 's nachts wel een beetje normaal afkoeldequote:Op dinsdag 28 november 2023 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja in de avond vooral. Bedoel, dan koelde het vaak af naar een graad of 12 ofzo terwijl ik avond temperaturen van 26c gewend wasdus ja
Ik las voorhuid bevrorenquote:Op dinsdag 28 november 2023 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
Voorruit bevroren. Maar wel blauw-roze lucht met zon.
Daarvoor moet het nog wel 10-20 graden kouder zijn.quote:
Mag van mij zo blijven. Dan neem ik de lagere temperatuur wel voor lief.quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:43 schreef INViCTuS het volgende:
Het is al best lang droog met blauwe lucht en weinig wind. Bizar en uniek
Dit weer tot aan het voorjaar, daar teken ik voor.quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Mag van mij zo blijven. Dan neem ik de lagere temperatuur wel voor lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |