Yayyy wat goed! Zo leuk om te zien vind ik het, nog steeds ook.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:46 schreef B.ertha het volgende:
Hij looptik ben zo trots
Hij liep al bijna half jaar aan de loopwagen of onze handen maar durfde nog niet los. Ineens heeft hij de smaak te pakken!
Hier loopt hij ook enkele meters, maar verder vind hij het nog heel spannend en gaat dan weer kruipen of op z'n knieën lopenquote:Op donderdag 23 november 2023 23:46 schreef B.ertha het volgende:
Hij looptik ben zo trots
Hij liep al bijna half jaar aan de loopwagen of onze handen maar durfde nog niet los. Ineens heeft hij de smaak te pakken!
Haha, hier kijkt hij elke keer van bovenaf in m'n bhquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ha wat leuk Bertha! Mijlpaal!![]()
Hier steekt dreumes constant een handje onder mijn shirt, en bij vriend ook. Vind t wel grappig, peuter deed dat nooit.
Ahhh zo leuk vind ik het, dat gestap.quote:Op woensdag 29 november 2023 15:28 schreef Smart_ass het volgende:
Onze dreumes loopt sinds een dag of twee ook echt nu. Grappig om te zien dat het zo gelijk op loopt met grote zus, die liep ruim twee weken eerder maar vrij klein verschil dus.
2 maanden, had al een nieuwe gekocht dus nu hebben we er tweequote:Op vrijdag 1 december 2023 13:28 schreef Smart_ass het volgende:
Gadverdamme hoelang duurde het voordat je die vond?
Speelkeukentje waar ze dingen in kan doen en uit kan halen misschien? Daar is de mijne uren zoet mee.quote:Op woensdag 6 december 2023 09:21 schreef DjVero het volgende:
Kleine van ons is gek op tientallen paperclips uit een bakje halen, weer erin doen en dat x100. Wat is leuk speelgoed dat dit concept heeft? En dan niet zo'n blokkendoos met vier van die vormpjes, want dat is ze na vijf minuten zat lol.
die is zoetquote:Op woensdag 6 december 2023 16:46 schreef Aure het volgende:
De sorteerbox van rupsje nooitgenoeghttps://www.lobbes.nl/spe(...)eeldingen-sorteerbox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |