abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211405415
Wie posten hier mee:

eponine - R, januari 2022
KaBuf - Frummel, 24 januari 2022
B.ertha - T, april 2022
Bami - Pukje, 24 september 2022
Alpeko - Stef, 19 januari 2023

Welkom in het dreumestopic! *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door MaJo op 18-01-2024 21:24:08 ]
pi_211405419
Hij loopt *O* ik ben zo trots O+
Hij liep al bijna half jaar aan de loopwagen of onze handen maar durfde nog niet los. Ineens heeft hij de smaak te pakken!
pi_211407107
Mag ik in de OP erbij met Pukje? Geboren op 24 september 2022 O+

quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:46 schreef B.ertha het volgende:
Hij liep al bijna half jaar aan de loopwagen of onze handen maar durfde nog niet los. Ineens heeft hij de smaak te pakken!
Yayyy wat goed! Zo leuk om te zien vind ik het, nog steeds ook.
pi_211407703
Yay, zo'n fijne mijlpaal Bertha! Dan zijn ze ineens groot.

Ik word soms knettergek van Maggie. Het is een enorm zelf-doen-kind. Vaak heel fijn. Maar soms he. Als ze het echt nog niet kan is het frustrerend. Want niemand mag helpen. Zelfs niet in de buurt komen. Dat toch doen leidt tot krijsen, spartelen, weggooien wat ze vast heeft. En soms moet het gewoon. Zoals aankleden, en daar zit vaak ook een deadline op. Terwijl ik dit typ heeft ze een halve mandarijn op, gegeten als een appel. Ik vermoed zelfs een deel schil op. Want ik mag in geen geval dat ding schillen. Is het al 17u?
pi_211421683
Ha wat leuk Bertha! Mijlpaal! *O*

Hier steekt dreumes constant een handje onder mijn shirt, en bij vriend ook. Vind t wel grappig, peuter deed dat nooit :D.
pi_211423881
Mijn dreumesje is inmiddels afgezwaaid naar het peuter topic!
pi_211463154
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:46 schreef B.ertha het volgende:
Hier loopt hij ook enkele meters, maar verder vind hij het nog heel spannend en gaat dan weer kruipen of op z'n knieën lopen :') Onze oudste liep ook laat, maar toen hij eenmaal losse pasjes ging lopen bleef hij lopen. Onze jongste kruipt toch nog liever :+ Ben benieuwd wanneer hij echt de overstap maakt - zou soms echt wel handiger zijn.

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 15:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ha wat leuk Bertha! Mijlpaal! *O*

Hier steekt dreumes constant een handje onder mijn shirt, en bij vriend ook. Vind t wel grappig, peuter deed dat nooit :D.
Haha, hier kijkt hij elke keer van bovenaf in m'n bh :D
Shine bright like a diamond.
pi_211464520
Top concept toch zo’n speelotheek. Heb een keukentje geleend en Pukje is helemaal content ermee. Extra bonus was dat ze een bak hadden met speelgoed dat gratis weg ging dus we hebben ook meteen nog wat houten puzzels kunnen scoren. :D
pi_211465116
Onze dreumes loopt sinds een dag of twee ook echt nu *O* . Grappig om te zien dat het zo gelijk op loopt met grote zus, die liep ruim twee weken eerder maar vrij klein verschil dus.
pi_211484087
quote:
10s.gif Op woensdag 29 november 2023 15:28 schreef Smart_ass het volgende:
Onze dreumes loopt sinds een dag of twee ook echt nu *O* . Grappig om te zien dat het zo gelijk op loopt met grote zus, die liep ruim twee weken eerder maar vrij klein verschil dus.
Ahhh zo leuk vind ik het, dat gestap. O+

Huuu, hier is een speen inclusief speenkoord verdwenen. Ik weet dat we hem woensdag in de woonkamer gebruikt hebben en kan hem nu echt nergens vinden. Ik snap er niks van. :')
pi_211484719
Zoiets hadden wij ook laatst, maar dan met een knuffel. Die zat uiteindelijk tussen de kussens van de bank gepropt :')
pi_211484937
Wij hadden dat met de afstandsbediening:')
Had ze in het mechanisme onder de bank gestopt. Sowieso vinden we van alles in keukenkastjes, de haard, de oven wat dochter daarin verstopt. :P
  vrijdag 1 december 2023 @ 12:22:03 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_211485396
Het is maar goed dat de meesten geen videorecorder meer hebben. Daar past precies een dubbele boterham in.
disclaimer
pi_211485948
Gadverdamme hoelang duurde het voordat je die vond? :D
pi_211486226
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 13:28 schreef Smart_ass het volgende:
Gadverdamme hoelang duurde het voordat je die vond? :D
2 maanden, had al een nieuwe gekocht dus nu hebben we er twee :D
pi_211486233
Boterham is wel echt ranzig. _O-
pi_211489407
Speen is terecht en het was mijn eigen schuld. _O-
Het valt nog reuze mee eigenlijk, wat Pukje ergens wegstopt.
pi_211513758
Wij hadden dit weekend sinterklaas met de schoonfamilie. Met neefje/nichtje die erin geloven dus met veel te veel cadeautjes, R wist niet echt wat ze ermee aan moest, heeft de hele middag met een set autootjes gespeeld en de rest hebben we maar bewaard om thuis uit te pakken.
De kinderen vonden het vast leuk maar je maakt mij niet wijs dat zo'n circus goed voor ze is, volgens mij heeft iedereen ook een vreselijke nacht gehad erna. :P
pi_211514248
Vreselijke nacht, check ;)
Maar eigenlijk ging het boven verwachting goed en hebben ze bij momenten echt genoten (en ik ook) en weinig driftbuien gehad.

Enige jammere was dat peuter meteen de doos met treinbaan uitbreiding te pakken had en ze daarna allebei geen oog meer hadden voor de rest :+
pi_211531958
Kleine van ons is gek op tientallen paperclips uit een bakje halen, weer erin doen en dat x100. Wat is leuk speelgoed dat dit concept heeft? En dan niet zo'n blokkendoos met vier van die vormpjes, want dat is ze na vijf minuten zat lol.
pi_211533477
Montessori Speelgoed: bak met rijst, lepel of schepje, bakjes om het in te doen

https://www.howwemontesso(...)-months-3-years.html
pi_211534923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 09:21 schreef DjVero het volgende:
Kleine van ons is gek op tientallen paperclips uit een bakje halen, weer erin doen en dat x100. Wat is leuk speelgoed dat dit concept heeft? En dan niet zo'n blokkendoos met vier van die vormpjes, want dat is ze na vijf minuten zat lol.
Speelkeukentje waar ze dingen in kan doen en uit kan halen misschien? Daar is de mijne uren zoet mee. :P
Honderd keer hetzelfde doen en het blijft leuk.
pi_211535638
De sorteerbox van rupsje nooitgenoeg O+ https://www.lobbes.nl/spe(...)eeldingen-sorteerbox
pi_211536542
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:46 schreef Aure het volgende:
De sorteerbox van rupsje nooitgenoeg O+ https://www.lobbes.nl/spe(...)eeldingen-sorteerbox
die is zoet :D O+ !
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_211565135
Oh die sorteerbox ziet er super leuk uit! Kan ‘m hier helaas niet vinden maargoed we hebben al iets soortgelijks.
Wij genieten echt van dreumes hier. Ze loopt het hele huis door en geeft volop kusjes en knuffels. Heerlijke fase :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')