Vreselijk. Als ik dit zo lees, snap ik waarom ze nu je ex-partner is...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze wil 'm eigenlijk helemaal niet meer naar de opvang brengen en dat doet ze ook niet meer als hij bij haar is.
Opvang begint om 8.30 en ze bracht 'm meestal al rond 9.Ze bleef er dan ook zitten tot de mensen van de kinderopvang zeiden dat ze nu toch echt moet gaan. Als hij om 10 uur wakker is, dan is het half 12 voor hij op de opvang is en die is tot half 1.
Haar andere kinderen heeft ze pas naar school gedaan op de dag dat de leerplicht begon. En dan blijven ze nu ook nog om elk wissewasje thuis. Als de dochter op de kleine 'moet' passen, blijft ze thuis. Ze hebben geregeld hoofd- en buikpijn en dan blijven ze thuis. Huwelijk van een broer of neef? Dan vraagt ze 10 dagen vrij van school voor haar kinderen.
Ze vindt het simpelweg niet zo heel belangrijk en vooral een hinderlijke onderbreking van de dag.
Ik vind zelf 19:00 uur ook wel vroeg. Dan is hij ook nooit moe. Ook niet als hij naar de opvang is geweest en 's middags heeft geslapen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:57 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een normale bedtijd is, is voor iedereen anders (of in ieder geval voor elke cultuur, de kinderen van de broers van mijn vriend gaan voor mijn gevoel ook veel te laat naar bed en zij vinden 19:00u dan weer heel erg vroeg), maar genoeg slaap en structuur lijkt me wel essentieel. Dat er tussen zijn bedtijd bij jou en bij haar zoveel verschil zit lijkt me ook niet helemaal wenselijk (naast het feit dat ie natuurlijk veel te weinig slaap krijgt bij haar als ie de dag erna naar de opvang moet). Lastig hoor. En een middenweg voor nu? Hoewel 21:00/21:30u me ook al laat lijkt…
Aangezien het alleen ochtenden zijn, snap ik wel dat ze daar geen slaapvoorziening hebben. Soort PSZ?quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:24 schreef Bottoms_up het volgende:
We houden redelijk vaste tijden aan. In het weekend laten we het vaak ietsje losser. We proberen ze 19u30 op bed te hebben, vooral voor de oudste is dat nodig. Maggie slaapt vaak pas tegen 20u30. Eerder als ze niet geslapen heeft overdag. Veel later als ze later dan 14u is opgehaald.
Ik snap het issue van het kdv ook niet zo. Als Maggie moe is gaat ze gewoon eerder naar bed daar. Als ze een slechte nacht heeft gehad geven we dat aan en dan slaapt ze daar iets meer.
Wat lastig om op zo'n manier co-ouderschap te moeten doen. Was ze altijd zo? Want cultuurverschil ok, maar thuis houden van school want geen zin in? Ze lijkt weinig moeite te willen doen voor het welzijn van haar kinderen.
Ah overgelezen ik zag alleen kdv. Ik heb zelf geen ervaring met een psz maar dan moet die vermoeidheid wel heel erg zijn als ze dan bellen om eerder op te halen als het maar een halve dag is. Of ze bellen gewoon erg snel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Aangezien het alleen ochtenden zijn, snap ik wel dat ze daar geen slaapvoorziening hebben. Soort PSZ?
Hij gaat alleen in de ochtend naar de kinderopvang en er is daar geen slaapgelegenheid. Dus dan moet je 'm op komen halen als hij echt moe is of gewoon in slaap is gevallen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:24 schreef Bottoms_up het volgende:
We houden redelijk vaste tijden aan. In het weekend laten we het vaak ietsje losser. We proberen ze 19u30 op bed te hebben, vooral voor de oudste is dat nodig. Maggie slaapt vaak pas tegen 20u30. Eerder als ze niet geslapen heeft overdag. Veel later als ze later dan 14u is opgehaald.
Ik snap het issue van het kdv ook niet zo. Als Maggie moe is gaat ze gewoon eerder naar bed daar. Als ze een slechte nacht heeft gehad geven we dat aan en dan slaapt ze daar iets meer.
Wat lastig om op zo'n manier co-ouderschap te moeten doen. Was ze altijd zo? Want cultuurverschil ok, maar thuis houden van school want geen zin in? Ze lijkt weinig moeite te willen doen voor het welzijn van haar kinderen.
Hij was toen bezig in slaap te vallen. Laat 'm dan een paar minuten in je armen liggen en dan slaapt hij.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:57 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ah overgelezen ik zag alleen kdv. Ik heb zelf geen ervaring met een psz maar dan moet die vermoeidheid wel heel erg zijn als ze dan bellen om eerder op te halen als het maar een halve dag is. Of ze bellen gewoon erg snel.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:11 schreef B.ertha het volgende:
Wie heeft er allemaal een babboe? Wij dus wel. Ik hoop dat er echt een terugroepactie komt want echt lekker fiets ik er nu niet meer op en de restwaarde is nu natuurlijk ook 0 (we gingen uit van ¤500-700)
Horen lijkt wel goed te zijn, ze maakt bijhorende gebaren als ze een liedje hoort en vanmiddag riep oma haar nog even van achteren 'dag' achterna en begon ze meteen te zwaaien.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:08 schreef B.ertha het volgende:
Kan het zijn dat ze echt niet goed hoort? Of hoort ze de interessante dingen wel?
Onze jongste hoort alles, maar is het er heel vaak niet mee eens. De oudste leek vaak mijlenver weg maar reageerde wel altijd op chocoladetaart
(en bleek buisjes nodig te hebben)
Dat zou ook nog kunnen. Daar hebben we minder zicht op sinds ie soms gewoon stilletjes in bed ligt te spelen overdag. Daarvoor was wakker vaak ook meteen huilen. Nu vermaakt ie zich prima. Plus de nachten zijn wat onrustig met een verkoudheid die wel op zn einde loopt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Klinkt vooral alsof hij heel moe is!
Het komt niet helemaal overeen met hoe we hem kennen als ie moe is. Dat gefrustreerde wel maar dat gillen en grootse drama is iets nieuws maar past mss ook wel bij de leeftijd. Hij heeft zijn stem inmiddels ook wel ontdekt.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:15 schreef Bami het volgende:
Bij ons betekent dat idd dat Pukje moe is, dan is alles wat we 's avonds van haar vragen net teveel. Na opvangdagen is het vaak erger, dan heeft ze zich op de opvang groot gehouden denk ik en komt de emotie er 's avonds meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |