Kennelijk moet de partij helemaal kapot voordat ze haar conclusie trekt.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is echt zo ongelooflijk treurig.
Eens, die blijft gewoon doorgaan met verliezen.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is echt zo ongelooflijk treurig.
Nou goed die heb je ook maar het aantal Nederlanders dat klaar is met migratie is meer dan de helft. Zie daar de breuklijn die de samenleving verdeelt.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook door veel VVD-stemmers horen zeggen dat ze dan nooit meer VVD stemmen.
Mensen die ontkennen dat dit echt een kruitvat is wat op ontploffen staat, weten niet wat er speelt
Dus we moeten doen wat zij willen omdat ze anders geweld gaan inzetten om op politiek vlak hun zin door te drijven?quote:Op donderdag 23 november 2023 17:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je niet ziet wat dit zal doen met de 'tegenpartij', sta je echt helemaal los van de samenleving
Marijnissen moet en zal blijven zitten totdat de allerlaatste zetel is geëvaporeerd. Waar nepotisme al niet goed voor is. Zielig voor Jan.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kennelijk moet de partij helemaal kapot voordat ze haar conclusie trekt.
Ik zou niet weten wat er zou kunnen gebeuren eigenlijk. Heb hier op Fok geleerd dat het juist de "linksen" zijn die gevaarlijk zijn. Kan me daarom niet voorstellen dat er PVV'erts boze dingen gaan doen als Geertjeuh niet in de regering zou komen.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook door veel VVD-stemmers horen zeggen dat ze dan nooit meer VVD stemmen.
Mensen die ontkennen dat dit echt een kruitvat is wat op ontploffen staat, weten niet wat er speelt
Waarom legt iedereen hier elkaar zo graag woorden in de mond? Dat is een ontzettend nare manier van discussiëren.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dus we moeten doen wat zij willen omdat ze anders geweld gaan inzetten om op politiek vlak hun zin door te drijven?
Hadden we daar trouwens niet een mooie term voor? Iets dat begint met een T en eindigt op errorisme?...
Je begint toch echt zelf over rellen lieve schattebout, dat legt niemand je in de mond:quote:Op donderdag 23 november 2023 18:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom legt iedereen hier elkaar zo graag woorden in de mond? Dat is een ontzettend nare manier van discussiëren.
Ik post waar ik bang voor ben dat gebeurt nu Wilders de grootste is, namelijk dat het land definitief in tweeën breekt. Krijg je meteen dit in je schoenen geschoven. Weirdos
quote:Op donderdag 23 november 2023 17:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is het enige waar ik echt bang voor ben. Clown Wilders kan het allemaal niet zo erg verpesten en dan klapt het kabinet als ie weer eens uit de bocht vliegt dus het ergste wat ons kan gebeuren is een paar jaar wanbestuur en we hebben inmiddels gezien dat we dat wel overleven. Nieuwe verkiezingen omdat we er allemaal niet uitkomen is ook prima, het is wat het is.
Maar als ze nu, met deze uitslag, zonder Wilders aan een kabinet Timmermans beginnen, breekt het land in tweeën. Dan ben ik echt bang dat het nooit meer goed komt met de polarisatie in dit land. Dan zie ik ook echt rellen in de straat, wat dwingender 'protesten' tegen de democratie dan die stinkhippies nou van plan zijn.
Nee, die blijft wel zitten, aangezien het risico heel groot is dat degene die nu met Wilders in zee gaat daar besmet uit komt. Ga je nu Yeşilgöz vervangen, ga je wel heel snel door je kandidaten heen.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:03 schreef capricia het volgende:
Denken jullie dat Yesilgoz weg gaat/moet?
Moet ze weg? Ja. Gaat ze weg? Ik betwijfel het. VVD'ers hebben er een verborgen talent voor om te laat tot conclusies te komen.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:03 schreef capricia het volgende:
Denken jullie dat Yesilgoz weg gaat/moet?
Dat ziet Omtzigt wel zitten denk ik. Geen verantwoordelijkheid maar wel als waakhond ervoor zorgen dat dit kabinet niet (grondwettelijk) uit de bocht vliegt.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:03 schreef Hanca het volgende:
Ik ben het wel eens met dat het heel gevaarlijk is om de PVV nu te passeren. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat NSC er niet aan gaat beginnen. Maar een VVD-PVV-BBB minderheidskabinet kan dan toch prima?
Goeie. Nog niet aan gedacht.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, die blijft wel zitten, aangezien het risico heel groot is dat degene die nu met Wilders in zee gaat daar besmet uit komt. Ga je nu Yeşilgöz vervangen, ga je wel heel snel door je kandidaten heen.
Mwoah, is JPB en Rutte ook neit overkomen.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, die blijft wel zitten, aangezien het risico heel groot is dat degene die nu met Wilders in zee gaat daar besmet uit komt. Ga je nu Yeşilgöz vervangen, ga je wel heel snel door je kandidaten heen.
Een heel jaar?quote:Op donderdag 23 november 2023 18:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Eerste jaar alleen maar verdrietige mensen op de NOS.
Ja, dat zie ik ook echt wel gebeuren, daar ben ik echt bang voor als men voor die optie kiest. Maar ik zeg toch nergens dat we daarom dit of dat moeten doen.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Je begint toch echt zelf over rellen lieve schattebout, dat legt niemand je in de mond:
[..]
Demonstratie voor verbinding: " Ze demonstreren tegen democratie"quote:Op donderdag 23 november 2023 18:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er zou kunnen gebeuren eigenlijk. Heb hier op Fok geleerd dat het juist de "linksen" zijn die gevaarlijk zijn. Kan me daarom niet voorstellen dat er PVV'erts boze dingen gaan doen als Geertjeuh niet in de regering zou komen.
En al die tijd hebben we Rutte hier?quote:Op donderdag 23 november 2023 18:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoelang mag je trouwens formeren tot er nieuwe verkiezingen komen? Stel je voor, VVD formeert een half jaar met PVV en dan nog een half jaar met PVDA en doet beiden niet?
Is dat nog een optie.
Denk dat daar geen regels over bestaan. De kamer moet dan in meerderheid tot de conclusie komen dat ze ontbonden moeten worden omdat er geen regering te vormen is, dat is een ultiem zwaktebod en zullen ze echt niet doen.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoelang mag je trouwens formeren tot er nieuwe verkiezingen komen? Stel je voor, VVD formeert een half jaar met PVV en dan nog een half jaar met PVDA en doet beiden niet?
Is dat nog een optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |