Het is ook wel wat raar om te roepen dat er gedemonstreerd wordt tegen de democratie.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beetje raar om dat uit mijn post te halen. Drink jij veel?
Wat zou er in dat korte smsje hebben gestaan?quote:
Dat is stap twee, ik denk dat een aanzienlijk deel van zijn leden en kader het niet trekken en dat een regeringsdeelname met de PVV de snelste manier is om NSC om zeep te helpen. Maar het gesprek gaat wel gevoerd worden. Dat kan niet anders met twee zo duidelijke winnaars met, op het oog, overbrugbare inhoudelijke verschillen.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het hangt echt af van wat de rest van NSC wil, een deel komt bij GroenLinks vandaan. Het is niet puur ex-CDA.
Demonstreren omdat de meeste mensen op een partij hebben gestemd die je niet lief vindt, is geen aanklacht tegen de democratie. En je vindt het ondemocratisch dat wel te vinden.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:33 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het is ook wel wat raar om te roepen dat er gedemonstreerd wordt tegen de democratie.
Niemand kan NSC of wie dan ook dwingen om in een kabinet met PVV te gaan zitten, net zoals niemand PVV kan dwingen om PvdA/GL en D66 uit te nodigen.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bron: https://www.ad.nl/politie(...)d-begrepen~ac3dba56/
Iedereen mag demonstreren natuurlijk. Ik hoorde bij de boerenprotesten bar weinig geluiden over "democratische meerderheid" of "zure verliezers" om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:32 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dat klopt, volstrekt debiel en contraproductief. Maar niet verboden verder.
Ik zou het niet doen, komt nogal over als zure verliezers, maar heb sowieso niet zoveel met demonstreren.
Was je tegen mij nooit gelukt sukk0lquote:Op donderdag 23 november 2023 17:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat zou er in dat korte smsje hebben gestaan?
Ja duidelijk borrelop.quote:
Het kan evengoed een noodkreet zijn om te laten zien hoe belangrijk en kwetsbaar onze democratie is en hoe ondermijnend onze populistische vrienden daarin zijn.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Demonstreren omdat de meeste mensen op een partij hebben gestemd die je niet lief vindt, is geen aanklacht tegen de democratie. En je vindt het ondemocratisch dat wel te vinden.
Staat genoteerd en proost kameraad
Geen idee, zullenw e nooit weten met zijn oude nokia met 2mbquote:Op donderdag 23 november 2023 17:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lekker links laten liggen die heks.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]Wist wel dat die Koopmans niet spoorde
Nu komt de (communistische) aap uit de mouw
Waarom zou ik dat niet willen horen?quote:Op donderdag 23 november 2023 17:40 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het kan evengoed een noodkreet zijn om te laten zien hoe belangrijk en kwetsbaar onze democratie is en hoe ondermijnend onze populistische vrienden daarin zijn.
Maar goed, dat zal je niet willen horen.
we moeten de komende weken afwachtenquote:Op donderdag 23 november 2023 17:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Begin een beetje bang te worden dat Pietertje toch over links wil. (Wat ik eigenlijk al had voorspeld hier)
Jammer.
Ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:Op donderdag 23 november 2023 17:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk bizar wat ze zegt?quote:Op donderdag 23 november 2023 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lekker links laten liggen die heks.
Tja de voortekenen zijn niet zo goed.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
we moeten de komende weken afwachten
Waarom zou je niet tegen andermans stemkeuze mogen demonstreren?quote:Op donderdag 23 november 2023 17:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Demonstreren tegen de democratie
'premier nodig?'quote:Op donderdag 23 november 2023 17:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit gaat nooit gebeuren, want dan moet de VVD ook meedoen. Als de VVD nu over links gaat, is het weer klaar met de VVD als grote partijquote:Op donderdag 23 november 2023 17:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Begin een beetje bang te worden dat Pietertje toch over links wil. (Wat ik eigenlijk al had voorspeld hier)
Jammer. Toch Frans met z'n allen het torentje in gestemd.
Daar hoop ik aan de ene kant stiekem op.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jammer. Toch Frans met z'n allen het torentje in gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |