Er moet out of the box gedacht worden.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:38 schreef Tijger_m het volgende:
Overigens, in het kader van Nexit en de grenzen dicht dit pareltje:
[..]
Nota bene: Het VK heeft hetzelfde vergrijzingsprobleem als Nederland.
Ok. Doe dat eens even? Leg eens uit hoe dat dan werkt?quote:Op donderdag 23 november 2023 14:43 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Er moet out of the box gedacht worden.
Mensen die nu nog vastklampen aan de bevolkingspiramide snappen er dus echt helemaal niks van.
Nee, Nederland heeft geen meer import nodig om de vergrijzing op te vangen, zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
juist rechts en links is onzin , realist dat is je warequote:Op donderdag 23 november 2023 14:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ben niet links, ik ben niet rechts. ik ben NSC
Je roept gewoon wat. Dat is hoe dat doorgaans werkt.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok. Doe dat eens even? Leg eens uit hoe dat dan werkt?
Waar halen we 10.000 agenten vandaan eigenlijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:43 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Mensen die nu nog vastklampen aan de bevolkingspiramide snappen er dus echt helemaal niks van.
Nee, Nederland heeft geen meer import nodig om de vergrijzing op te vangen, zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Waarom moet ik dat doen?quote:Op donderdag 23 november 2023 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok. Doe dat eens even? Leg eens uit hoe dat dan werkt?
Ik neem aan dat jij in de zorg werkt of je bij deze per omgaande aanmeld of te helpen met het oplossen van de personeelstekorten daar?quote:Op donderdag 23 november 2023 14:43 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Men lijkt niet te beseffen dat die immigranten die nodig zijn om de vergrijzing op te vangen zelf ook weer oud worden.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:43 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
De vraag is of al die migranten dan wel hier blijven of liever pensioneren in land van herkomst.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:52 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Men lijkt niet te beseffen dat die immigranten die nodig zijn om de vergrijzing op te vangen zelf ook weer oud worden.
Even door de vergrijzing heenbijten en een bevolkingskrimp kan geen kwaad. Lijkt mij ook beter voor de woningnood en de natuur.
Die hebben we al, ze werken echter een of andere nutteloos klotebaantje bij een grote multinational en voegen niks van waarde toe aan de samenleving m.u.v. de baas rijker maken.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Waar halen we 10.000 agenten vandaan eigenlijk.
En al dat zorgpersoneel.
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 23 november 2023 14:53 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De vraag is of al die migranten dan wel hier blijven of liever pensioneren in land van herkomst.
Dus je roept out of the box denken zonder ook maar enig idee te hebben wat er dan buiten de box is? Okquote:Op donderdag 23 november 2023 14:50 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat doen?![]()
Ik zeg alleen maar dat de traditionele bevolkingspiramide een achterhaalt concept is. Zelfs onder perfecte omstandigheden waarbij elk stel twee kinderen krijgt zal de piramide uiteindelijk scheefrgroeien doordat mensen veel langer leven en daardoor ook langer zorg nodig hebben.
jij gaat in de zorg werken begrijp ik. chapeauquote:Op donderdag 23 november 2023 14:53 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Die hebben we al, ze werken echter een of andere nutteloos klotebaantje bij een grote multinational en voegen niks van waarde toe aan de samenleving m.u.v. de baas rijker maken.![]()
Zolang je die prikkel niet weghaalt kan je volk hierheen halen tot je een ons weegt. Mensen blijven kiezen voor een influencer/ondernemer lifestyle zolang er droog brood in te verdienen valt.
Die worden veel later gepensioneerd, he? Na 2040 zal de situatie normaliseren en zullen de meeste babyboomers gestorven zijn.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:52 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Men lijkt niet te beseffen dat die immigranten die nodig zijn om de vergrijzing op te vangen zelf ook weer oud worden.
Even door de vergrijzing heenbijten en een bevolkingskrimp kan geen kwaad. Lijkt mij ook beter voor de woningnood en de natuur.
De vraag is of al die migranten dan wel hier blijven of liever pensioneren in land van herkoquote:Op donderdag 23 november 2023 14:52 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen cijfers. Jij wel?quote:
Jij gaat alle nieuwe woningen en voorzieningen bouwen voor het volk wat je hierheen wil halen?quote:Op donderdag 23 november 2023 14:54 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
jij gaat in de zorg werken begrijp ik. chapeau
Is dat een nee ?quote:Op donderdag 23 november 2023 14:55 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Jij gaat alle nieuwe woningen en voorzieningen bouwen voor het volk wat je hierheen wil halen?
Natuurlijk niet, want jij gaat al in de zorg werken, dus dan zijn die huizen niet meer nodig.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:55 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Jij gaat alle nieuwe woningen en voorzieningen bouwen voor het volk wat je hierheen wil halen?
Het CBS heeft die cijfers wel, er vertrekken best veel mensen uit Nederland:quote:Op donderdag 23 november 2023 14:54 schreef Jaeger85 het volgende:
Geen idee. Ik heb geen cijfers. Jij wel?
Nee, die worden al jaren gebouwd door migranten zowel voor Nederlanders als voor migrantenquote:Op donderdag 23 november 2023 14:55 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Nee, maar wel ervaringen uit het verleden.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De vraag is of al die migranten dan wel hier blijven of liever pensioneren in land van herko
[..]
Geen idee. Ik heb geen cijfers. Jij wel?
En die mensen ga je verplichten om dan maar agent te worden, ongemotiveerd met een minder salaris?quote:Op donderdag 23 november 2023 14:53 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Die hebben we al, ze werken echter een of andere nutteloos klotebaantje bij een grote multinational en voegen niks van waarde toe aan de samenleving m.u.v. de baas rijker maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |