Dat moeten we dan alleen niet beperken tot de Islam.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Eerst maar eens die zooi weg uit de openbare ruimte. Geloof belijden doe je maar lekker achter je eigen voordeur.
Ze hadden die knop rechtsboven beter 'Stel je aan!' kunnen noemen.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Die voorpagina van Joop.nl![]()
[ afbeelding ]
Misschien kunnen @Isdatzo en @xpompompomx ons uitleggen waarom de influx van migranten geen probleem is.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:01 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat als Links zou toegeven dat er wat problemen zijn met massa immigratie dat Links veel groter zou zijn.
Maar Nederlanders zijn het gewoon zat dat Links de problemen compleet nergeert en niet eens erkend.
Vingers in de oren en kop in het zand daar win je geen zieltjes mee!
Dat willen zij dus gewoon niet zien, zij denken echt dat het toelaten van meer migranten juist een goede ontwikkeling is. Hoe meer 'apothekers uit de Aleppo', hoe beter.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:05 schreef Zoddie het volgende:
Wat zijn die linksen toch een stel dramaqueens bij elkaar.
Er gaat niets groots gebeuren, enige dat er mogelijk gebeurd is dat immigratie wat minder wordt.
Wat een paniekzaaiers weer.
Zorgen dat mensen zich aanpassen en niet meer mensen toelaten die antiwesterse denkbeelden hebben.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:35 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Maar wat wil Geert dan doen aan de Islam? Hij wil toch premier van alle Nederlanders worden?
Waarom zouden @xpompompomx en ik dat moeten doenquote:Op donderdag 23 november 2023 13:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Misschien kunnen @:Isdatzo en @:xpompompomx ons uitleggen waarom de influx van migranten geen probleem is.
Dat doet de sp al jaren, maar voor de meeste linkse mensen is dat juist een reden om niet op ze te stemmenquote:Op donderdag 23 november 2023 13:01 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat als Links zou toegeven dat er wat problemen zijn met massa immigratie dat Links veel groter zou zijn.
Maar Nederlanders zijn het gewoon zat dat Links de problemen compleet nergeert en niet eens erkend.
Vingers in de oren en kop in het zand daar win je geen zieltjes mee!
Joop. Het dagblad der na-oorlogse verzet.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
De sp heeft wel wat meer haken en ogen die mensen er van weerhouden er op te stemmen.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat doet de sp al jaren, maar voor de meeste linkse mensen is dat juist een reden om niet op ze te stemmen
Heb vandaag de ramen van mn nieuwe zolderkamer provisorisch moeten blinderen, omdat de zon te fel is.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, volgens mij vinden jullie als Linkse users de influx van migranten helemaal geen probleem. Dus dan voegt het een belangrijk stuk diversiteit van gedachtegoed toe aan een discussie om dat standpunt verder te onderbouwen. Ik probeer op die manier inclusief te zijn.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom zouden @:xpompompomx en ik dat moeten doen.
Hoezo? Denemarken is toch ook lid van de EU?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:36 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk niet gebeuren zonder uittreding uit de EU.
Haha, ok danquote:Op donderdag 23 november 2023 13:37 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Wat die precies wilt geen idee hoe te realiseren.
Ik heb niet op Geert gestemd maar om nu in zo'n paniek te zijn als die mietjes van gl/PvdA stel je niet aan.
Uiteraard. Alle geloof.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:38 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat moeten we dan alleen niet beperken tot de Islam.
quote:Op donderdag 23 november 2023 13:44 schreef Drekkoning het volgende:
https://wiekrijgtderestzetel.nl/index.html
De restzetel lijkt de kant van Wilders op te gaan nu; Die zou dan op 38 komen
Denemarken had bij toetreding tot de EU bedongen dat zij vluchtelingen terug naar de dood konden sturenquote:Op donderdag 23 november 2023 13:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoezo? Denemarken is toch ook lid van de EU?
Wat doen al die Indiërs hier eigenlijk?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:44 schreef theunderdog het volgende:
Wie had dit durven dromen. Een man met Indische roots en een Joodse vrouw, die daadwerkelijk iets tegen hedendaags antisemitisme wil doen, wordt extreem-rechts genoemd door de mensen die de wortel van het hedendaagse antisemitisme laat groeien.
Het is prachtig.
Nee. Je kan gerust alle geloven achterlijk, debiel of wat dan ook vinden. Maar trek ze niet gelijk. Gooi het christelijke kind, niet met het islamitische badwater weg.quote:
Weer een aanname van jouw kant. Misschien hebben @xpompompomx er helemaal niet zo'n trek in om uitleg te komen geven nadat we er aan de haren bijgesleept te worden zodra jij weer eens een standpunt dat 'de linkse user' in zou nemen verzonnen hebt.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, volgens mij vinden jullie als Linkse users de influx van migranten helemaal geen probleem. Dus dan voegt het een stuk diversiteit van gedachtegoed toe aan een discussie om dat standpunt verder te onderbouwen. Ik probeer op die manier inclusief te zijn.
Denk dat het eerder neerkomt op het niet erkennen ervan als zijnde een werk van enige betekenis.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:35 schreef Korenfok het volgende:
[..]
niet kan, maar denk wel dat ze het zelf graag willen.
Ik twijfel of wilders echt de koran wil verbieden hoor, maar het oppert het wel.
Wonen en werken.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:46 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Wat doen al die Indiërs hier eigenlijk?
Ik stem niet op een nepo baby.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat doet de sp al jaren, maar voor de meeste linkse mensen is dat juist een reden om niet op ze te stemmen
Thuisbezorgd heeft ook mensen nodig.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:46 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Wat doen al die Indiërs hier eigenlijk?
De sp heeft wel wat meer haken en ogen die mensen er van weerhouden er op te stemmen.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit is nergens voor nodig. Dat persoonlijke gedoe kan ik echt missen als kiespijnquote:Op donderdag 23 november 2023 13:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, volgens mij vinden jullie als Linkse users de influx van migranten helemaal geen probleem. Dus dan voegt het een belangrijk stuk diversiteit van gedachtegoed toe aan een discussie om dat standpunt verder te onderbouwen. Ik probeer op die manier inclusief te zijn.
Die hebben een opt out genomen op asielgebied toen ze toetradenquote:Op donderdag 23 november 2023 13:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoezo? Denemarken is toch ook lid van de EU?
Dat kan, het staat je dan natuurlijk ook altijd vrij om niet te reageren. Maar een goede uiteenzetting rondom dit onderwerp vanuit een bepaalde hoek zien we hier eigenlijk maar zelden, dat is gewoon jammer.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Weer een aanname van jouw kant. Misschien hebben @:xpompompomx er helemaal niet zo'n trek in om uitleg te komen geven nadat we er aan de haren bijgesleept te worden zodra jij weer eens een standpunt voor 'de linkse user' verzonnen hebt.
Ik hoef ook geen politieagenten met enorme kruisen om of keppeltjes of vergieten op hun kop.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Je kan gerust alle geloven achterlijk, debiel of wat dan ook vinden. Maar trek ze niet gelijk. Gooi het christelijke kind, niet met het islamitische badwater weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |