Goed dat Beau meteen al aangaf dat ze een groep willen met twee mannen en twee vrouwen. Daan denkt idd even over te stappen naar hun groep maar dat gaat het echt niet worden. Laat hem maar gewoon in zijn groep de dominante betweter spelenquote:Op donderdag 23 november 2023 10:23 schreef cinsan het volgende:
die daan wil zich in het team van de haaien nestelen , maar denk dat beau hem doorheeft , vind daan echt een gladjakker geworden is
Oh ik zou juist wel viben met die 3quote:Op donderdag 23 november 2023 09:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij Jorrit heb ik het gevoel dat daar niet helemaal alles goed zit onder zijn dakpan dus die neem ik niet serieus. Ik zou me daar meer irriteren aan een Jorim Jennemie en Melanie.. zij vinden zichzelf veel te belangrijk. Daar zou ik het eerste mee botsen. Daan en Casper de betweters mogen ook wel eens op hun plaats worden gezet met hun gedram de hele tijd. Nahh voor mij zijn het allemaal geen leuke mensen..
Oncontroleerbaar, nu krijgen wij alleen fragmenten te zien van een dag daar.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:43 schreef Frummelie het volgende:
Ik wil spanning, sensatie, gekonkel, ruzie, streams, ik wil alles...![]()
Waar is EJVJL als je het nodig hebt...
Ja maar als er een beetje spanning en sensatie zou zijn, zouden ze dat uitzenden.. die gasten worden daar ook in de gaten gehouden.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oncontroleerbaar, nu krijgen wij alleen fragmenten te zien van een dag daar.
Met EJVJL gebeurde er best veel wat nooit de tv haalde.
Streams zouden weer kunnen op Videoland aangezien Talpa Gooische Vrouwen ook gaat terug brengen op Videoland dus die samenwerking is er, dus chop chop Talpa!quote:Op donderdag 23 november 2023 10:43 schreef Frummelie het volgende:
Ik wil spanning, sensatie, gekonkel, ruzie, streams, ik wil alles...![]()
Waar is EJVJL als je het nodig hebt...
Dat verklaard inderdaad alles...die is niet zo blij vandaag, en Kaylee wel.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Daan blijkt een VVD stemmer te zijn dus dat verklaart, en Casper is een two-faced snitch die niks anders kent dan de slachtofferrol (het zal tenslotte ook nooit aan hem liggen).
Het lijkt erop dat het zonder streams ook goed genoeg scoort, dus waarom zouden ze zich die heisa op de hals halen.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Streams zouden weer kunnen op Videoland aangezien Talpa Gooische Vrouwen ook gaat terug brengen op Videoland dus die samenwerking is er, dus chop chop Talpa!
Met die cijfers is het hopen dat ze een tussenjaar inplannen na DB.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:37 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:
Kijkdichtheid: 3,3 Marktaandeel: 11,5 Kijkcijfer: 531.000
Wat een cijfers! En daarmede ook gelijk een Top 25 notering uiteraard.![]()
Gooise vrouwen wordt geproduceerd door TALPA (wat eigenlijk nu ITV is) voor RTLquote:Op donderdag 23 november 2023 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Streams zouden weer kunnen op Videoland aangezien Talpa Gooische Vrouwen ook gaat terug brengen op Videoland dus die samenwerking is er, dus chop chop Talpa!
Het een of het andere niet uit te sluiten, je bied dan wel een totaal pakket aan wat het ook op de langere termijn kan verstevigen met name het community gevoel wat je creëert. En al die heisa is het niet, de infrastructuur ligt daar al om die streams aan te kunnen bieden, ze moeten enkel nog gehost worden, en klaar.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het zonder streams ook goed genoeg scoort, dus waarom zouden ze zich die heisa op de hals halen.
Is toch concurrentie want voor de rest zijn alle Talpa programma's niet meer te zien alleen nog maar terug te kijken, zoals een LLDL wat nu enkel nog op NLZIET/KIJK terug te kijken is.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gooise vrouwen wordt geproduceerd door TALPA (wat eigenlijk nu ITV is) voor RTL
En staat los van de SBS-zenders.
het is niet alleen de infrastructuur die de heisa is, dat is maar een heel klein deel.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het een of het andere niet uit te sluiten, je bied dan wel een totaal pakket aan wat het ook op de langere termijn kan verstevigen met name het community gevoel wat je creëert. En al die heisa is het niet, de infrastructuur ligt daar al om die streams aan te kunnen bieden, ze moeten enkel nog gehost worden, en klaar.
Ze zitten echt niet op gezeik te wachten van al die schuimpjes die weer gaan lopen bellen en mailen als ze het ergens niet mee eens zijn. Ik denk eerder als het minder goed zou scoren ze de streams zouden gaan proberen.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het een of het andere niet uit te sluiten, je bied dan wel een totaal pakket aan wat het ook op de langere termijn kan verstevigen met name het community gevoel wat je creëert. En al die heisa is het niet, de infrastructuur ligt daar al om die streams aan te kunnen bieden, ze moeten enkel nog gehost worden, en klaar.
LLDL is toch ook nooit op VL geweestquote:Op donderdag 23 november 2023 11:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is toch concurrentie want voor de rest zijn alle Talpa programma's niet meer te zien alleen nog maar terug te kijken, zoals een LLDL wat nu enkel nog op NLZIET/KIJK terug te kijken is.
Precies knippen en plakken in de context zoals zij dat willen en vooral scènes eruit laten waarvan ze niet willen dat de kijkers die zien.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:56 schreef Verida het volgende:
[..]
het is niet alleen de infrastructuur die de heisa is, dat is maar een heel klein deel.
Nu hebben ze gewoon een hele dag opnames, kunnen uitzenden wat ze willen, dingen weglaten, dingen over doen enz.
Met die sl's liepen ze ook achter de feiten aan en waren bijna altijd te laat. Ook als er een al was geweeest kwam je er later toch wel achter wat er was gebeurd want de bewoners spraken er dan toch wel weer over. Ze zitten daar gewoon niet meer op te wachten.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:57 schreef freaky40 het volgende:
Dat was voorheen ook, dus ik zie daar het probleem niet in. Je zal misschien iets meer SL's hebben maar ja, dat heb je bij BB ook, dus no big deal.
🙏quote:Op donderdag 23 november 2023 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja precies dat.... als ze een scheet laten gaat er al een mail naartoe..quote:Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zitten echt niet op gezeik te wachten van al die schuimpjes die weer gaan lopen bellen en mailen als ze het ergens niet mee eens zijn. Ik denk eerder als het minder goed zou scoren ze de streams zouden gaan proberen.
Dan hadden ze tijdens EJVJL ook de streams er al uitgetrokken. Alsof ze zich hier wat van gaan aantrekken want dat is de wereld op zijn kop!quote:Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zitten echt niet op gezeik te wachten van al die schuimpjes die weer gaan lopen bellen en mailen als ze het ergens niet mee eens zijn. Ik denk eerder als het minder goed zou scoren ze de streams zouden gaan proberen.
Jawel, de afleveringen staan nog steeds online, maar de nieuwe worden niet meer toegevoegd alleen op NLZIET.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
LLDL is toch ook nooit op VL geweest
Dat zijn aannames, en mocht dat zo zijn gaan ze zich daar echt niet aan toegeven.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:27 schreef Frummelie het volgende:
🙏
[..]
Ja precies dat.... als ze een scheet laten gaat er al een mail naartoe..
Aanname, dat weten we niet en ik denk dat dit wel mee valt. Ik denk dat het gewoon te maken heeft dat ze het niet kunnen hosten. Anders was er gelijk al een dikke NEEN gekomen dat er geen streams bij zullen zijn, vooraf al. Ze hielden altijd nog een slag om de arm tot op het laatste moment.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met die sl's liepen ze ook achter de feiten aan en waren bijna altijd te laat. Ook als er een al was geweeest kwam je er later toch wel achter wat er was gebeurd want de bewoners spraken er dan toch wel weer over. Ze zitten daar gewoon niet meer op te wachten.
Ik denk dat ze zich daar wel degelijk iets van aantrekken, tegenwoordig wordt overal een punt van gemaakt en behalve dat word je stapelgek van dat gezeik.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zijn aannames, en mocht dat zo zijn gaan ze zich daar echt niet aan toegeven.
Dat zou niet moeten mogen, opdonderen met die wokeness, maar daar hebben we gisteren in de stembus al een antwoord op gegeven begrijp ik, maar dat terzijde...quote:Op donderdag 23 november 2023 13:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich daar wel degelijk iets van aantrekken, tegenwoordig wordt overal een punt van gemaakt en behalve dat word je stapelgek van dat gezeik.
Zelfs nog beter dan met streamsquote:Op donderdag 23 november 2023 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het zonder streams ook goed genoeg scoort, dus waarom zouden ze zich die heisa op de hals halen.
SPOILER: Off-topic over streamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ontloopt elkaar niet veel, de kijkcijfers van vorige week donderdag waren echt een uitschieter.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs nog beter dan met streams
Idd of ergens anders naartoe met het filmpje erbij en dan zie je het op allerlei socialsquote:Op donderdag 23 november 2023 13:27 schreef Frummelie het volgende:
🙏
[..]
Ja precies dat.... als ze een scheet laten gaat er al een mail naartoe..
quote:Op donderdag 23 november 2023 15:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd of ergens anders naartoe met het filmpje erbij en dan zie je het op allerlei socials
Oké.. ik wist niet dat het te zien was op VL.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan hadden ze tijdens EJVJL ook de streams er al uitgetrokken. Alsof ze zich hier wat van gaan aantrekken want dat is de wereld op zijn kop!
[..]
Jawel, de afleveringen staan nog steeds online, maar de nieuwe worden niet meer toegevoegd alleen op NLZIET.
Dat hebben we gezien toen Marciano zogenaamd Babette bijna smoorde. Ze zijn meteen twee weken van stream gehaald.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zijn aannames, en mocht dat zo zijn gaan ze zich daar echt niet aan toegeven.
Tuurlijk niet gelijk een nee.. zo houden ze het in het midden en hopen dat de streamers nu toch het op tv gaan en blijven volgen.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aanname, dat weten we niet en ik denk dat dit wel mee valt. Ik denk dat het gewoon te maken heeft dat ze het niet kunnen hosten. Anders was er gelijk al een dikke NEEN gekomen dat er geen streams bij zullen zijn, vooraf al. Ze hielden altijd nog een slag om de arm tot op het laatste moment.
Ja, dan is dat maar zo. Maar om het dan voor een grote groep streamers te verpesten vind ik echt te ver gaan. Het hoort gewoon bij dit format, het is nu halfslachtig waarbij je totaal geen zicht heb op hoe dingen zijn verlopen en zo totaal geen kijk hebt en kunt relativeren.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien toen Marciano zogenaamd Babette bijna smoorde. Ze zijn meteen twee weken van stream gehaald.
Ik ben het wel met je eens hoor.. voor mij horen er ook streams bij want van wat ik nu zie in de uitzendingen geloof ik nog geen 10% van.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, dan is dat maar zo. Maar om het dan voor een grote groep streamers te verpesten vind ik echt te ver gaan. Het hoort gewoon bij dit format, het is nu halfslachtig waarbij je totaal geen zicht heb op hoe dingen zijn verlopen en zo totaal geen kijk hebt en kunt relativeren.
beau en melanie is mi al verder dan vakantieliefde , denk 1 van de dagen wel wie eruit gaat , ze zijn al volop nieuwe bondjes aan hett smedenquote:Op donderdag 23 november 2023 16:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Jekenmenie is echt heel irritant met haar jaloerse gedrag elke keer.
De Beau & Melanie vakantieliefde opvulling mag ook wel iets minder.
Wanneer is eigenlijk de eerste finale? Moet onderhand toch plaatsvinden?
ze hebben met EJVL waarschijnlijk een les geleerd. Gewoon geen streams meer aanbieden, dan krijg je ook dit gezeik niet.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan hadden ze tijdens EJVJL ook de streams er al uitgetrokken. Alsof ze zich hier wat van gaan aantrekken want dat is de wereld op zijn kop!
[..]
Jawel, de afleveringen staan nog steeds online, maar de nieuwe worden niet meer toegevoegd alleen op NLZIET.
Dan laat je je gewoon kennen en geef je toe aan alle idioten die reageren, niet de goede manier mijns inziens! En dat is nog maar zacht uitgedrukt!quote:Op donderdag 23 november 2023 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben met EJVL waarschijnlijk een les geleerd. Gewoon geen streams meer aanbieden, dan krijg je ook dit gezeik niet.
mss dat die idioten dy hard fans eens beter hunne mond hielden en stoppen met naar iedereen mails te sturen, dus ik kan er beetje inkomen dat ze daar genoeg van hebben , neemt niet weg dat ik de stream misquote:Op donderdag 23 november 2023 18:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan laat je je gewoon kennen en geef je toe aan alle idioten die reageren, niet de goede manier mijns inziens! En dat is nog maar zacht uitgedrukt!
Nogmaals daar mogen ze zich nooit door laten leiden, als dat zo is want het zijn wel aannames die we hier nu doen en eigen invullingen geven.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
mss dat die idioten dy hard fans eens beter hunne mond hielden en stoppen met naar iedereen mails te sturen, dus ik kan er beetje inkomen dat ze daar genoeg van hebben , neemt niet weg dat ik de stream mis
en de febo kan de frikandellen omwisselen voor kroketten zonder dat iemand het doorheeftquote:Op donderdag 23 november 2023 17:17 schreef 5thencounter het volgende:
Scheelt allemaal, zoveel win win win zonder streams is ongekend, nauwelijks reacties, geen gezeik met Cossen,geen strijdt met de Mods, lekker rustig op het forum...
vanavond een ruzie tussen eduardo en jorritquote:Op donderdag 23 november 2023 19:19 schreef Cirilico het volgende:
Ik mag Eduardo echt totaal niet. Staat bij mij onderaan, gevolgd door Daan.
Jeeeej! Feest! Voorpret!quote:Op donderdag 23 november 2023 19:21 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
vanavond een ruzie tussen eduardo en jorrit
Ze kunnen allemaal elke dag wel een paar uur naar huis en niemand die het ziet op tvquote:Op donderdag 23 november 2023 19:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
en de febo kan de frikandellen omwisselen voor kroketten zonder dat iemand het doorheeft
Relatiedingetjes nu.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Eerste kwartier alweer verloren aan de 4 Sexertjes .. niet veel te doen daar blijkbaar
Denk dat ze wachten tot het eind van deze maand.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
TV-week 5 alweer bijna om en nog steeds geen zicht op een Ton
Daan denkt intellectueel gezien ver boven de anderen te staan.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:03 schreef Cirilico het volgende:
Daan is weer de baas hoor. Gaat ff bepalen of Jelle bondjes mag vormen of niet.
daan vind ik zo een gladjakker wil bij de haaien hun bondje komen , gelukkig had beau hem doorquote:Op donderdag 23 november 2023 20:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daan denkt intellectueel gezien ver boven de anderen te staan.
Nou die toon van Eduardo was nergens voor nodig. Ook zo'n agressieve schijnheil.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
idd Jorrit, niet je in een gesprek mengen en zeker niet op deze manier.
Maar de manier waarop Jorrit zich in het gesprek mengde zou ik ook niet geaccepteerd hebben, bemoei je maar ergens anders tegenaan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:12 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nou die toon van Eduardo was nergens voor nodig. Ook zo'n agressieve schijnheil.
Straks een publieke interview, een loods déjà vu.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
De racismevraag en aan wie.. en doet huilliehuillie..
Jemineee
Tot Zo
Jup, de verplichte testimonials verpakt in een kniullig interviewtje, alle BB's zitten er vol meequote:Op donderdag 23 november 2023 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Straks een publieke interview, een loods déjà vu.
Dat was niet mengen, dat was een opmerking tussendoor. Ook vervelend misschien, maar als je me zo aanspreekt ga ik mijn mond niet houden hoor.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar de manier waarop Jorrit zich in het gesprek mengde zou ik ook niet geaccepteerd hebben, bemoei je maar ergens anders tegenaan zou ik zeggen.
Blanke vrouwen worden ook lastiggevallen. ik denk dat het weinig met kleur te maken heeft maar met de mentaliteit van sommige mannen.quote:
Die zakken chips opentrekken is toch ook een idiote actie. Zij mag wel pesten maar bij kritiek op haar heeft het gelijk met haar kleur te maken.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Wie zat er aan de koekjes van Casper, dat uitgestreken smoelwerk van een Jennemie?
En "Een prettig gesprek" is schaamteloos gejat van Theo van Gogh.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Nou, Erik zijn talkshow formatje uit EJVJL is gewoon overgenomen inclusief logootje op een schildersezel, een 'Een Onprettig Gesprek', of beter gezegd 'een volkomen kansloos gesprek' met wokie/huiliehuilie Jennemie. Die Daan liegt ook dat het gedrukt staat omtrent zijn gevoelens voor Donna, wat dat betreft vind ik het niet vreemd dat hij VVD stemt...
Morgen wel weer een leuk vooruitzicht, vlam in de pan met Casper.
Kun je ook als een compliment zien aan Theo. We denken allemaal daardoor weer even aan Theo. Dat is mooi.quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En "Een prettig gesprek" is schaamteloos gejat van Theo van Gogh.
Ik constateer het ook alleen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:41 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Kun je ook als een compliment zien aan Theo. We denken allemaal daardoor weer even aan Theo. Dat is mooi.
Is het zoals de goudenkooi ?quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:53 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Hey Dr.Mikey. Is best wel een leuk programma.
Nou zo erg gaat nooit meer op de tv komen. Maar wel mooie mensen en leuke spellen en best wel een leuke soap gehalte is er aan het ontstaan.quote:
Was het maar zo`n feest.quote:
Heb jij DGK gevolgd?quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:56 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Nou zo erg gaat nooit meer op de tv komen. Maar wel mooie mensen en leuke spellen en best wel een leuke soap gehalte is er aan het ontstaan.
<3quote:Op vrijdag 24 november 2023 03:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heerlijk programma was dat zo een succes is er ook niet meer geweest.
Mijn broertje wees me er op van FF dit moet je even checken.En later ook veel terug gekekenquote:
Inderdaad.quote:
Eerste ronde zou 6 weken zijn, omdat ze halverwege de maand in het huis kwamen. Denk dat ze komende week die eindfase in gaan, en wij het dan de week erna op tv zien.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
TV-week 5 alweer bijna om en nog steeds geen zicht op een Ton
En vermoedelijk zou hij dan ook Jelle niet meenemen, dus waarom hij Jelle nou aan banden probeert te leggen is me een raadsel.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
daan vind ik zo een gladjakker wil bij de haaien hun bondje komen , gelukkig had beau hem door
2 dingen tegelijk kunnen waar zijn:quote:Op donderdag 23 november 2023 20:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Blanke vrouwen worden ook lastiggevallen. ik denk dat het weinig met kleur te maken heeft maar met de mentaliteit van sommige mannen.
Zie ook voornamelijk toneelstukken, het bewustzijn van de aanwezige camera's lijkt met elke opeenvolgende RLS toe te nemen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:27 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Eerste RLS waar ik voor geen enkele deelnemer een greintje sympathie heb. Wat een stelletje jankerds, aanstellers bij elkaar.
Dat zou ik niet te hard zeggen...quote:Op vrijdag 24 november 2023 03:03 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Die livestreams....ongekend....gaan we nooit meer meemaken en is wel te snappen.
Nogmaals de livestreams, die er niet zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:
Kijkdichtheid: 2,3 Marktaandeel: 7,6 Kijkcijfer: 369.000
Back to normal, EJVJL style dus blijkbaar mist dit programma toch echt streams om het nog succesvoller te maken....
De kijkcijfers geven al aan dat die ¤100.000 eigenlijk helemaal niet belangrijk is, 6 weken BB spelen zonder GeldPot in verschiet blijkt al voldoendequote:Op vrijdag 24 november 2023 10:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Eerste ronde zou 6 weken zijn, omdat ze halverwege de maand in het huis kwamen. Denk dat ze komende week die eindfase in gaan, en wij het dan de week erna op tv zien.
De maanden erna zijn volgens mij wel steeds 4 weken, dus steeds eind vd maand/eerste week vd maand die win/lose groepjes.
Dat was in de jaren 90, Jorrit was toen een klein kind.quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En "Een prettig gesprek" is schaamteloos gejat van Theo van Gogh.
De kijkcijfers zijn hoger dan EJVJL ooit gehad heeft, beter doen ze ook bij BB '24 ook maar geen streamsquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:
Kijkdichtheid: 2,3 Marktaandeel: 7,6 Kijkcijfer: 369.000
Back to normal, EJVJL style dus blijkbaar mist dit programma toch echt streams om het nog succesvoller te maken....
Anders bestaat onderstaande ook nog op Prime.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:29 schreef Chea49 het volgende:
Huilie, huilie, pestkoppen met eten, ?Een onprettig gesprek? gewoon gejat, Beau en Melanie die volhouden dat het alleen voor dáár is maar steeds geiler worden van elkaar, nooit overleg met Casper is nu besproken en nu moet Casper nog even leren dat hij niet meer op de kleuterschool zit. Maar ze kunnen al hun frustraties naar elkaar vandaag botvieren met het evenwichtsspel en elkaar de hersens inslaan met een rubberen stok. Wat heb ik weer genoten van al die leuke mensen daar.![]()
![]()
![]()
Heb een programma gevonden wat mij meer bevalt en dat is XDays Outside op Ned 3 van Pow. Ook allemaal verwende jongeren die in de wilde natuur worden gedropt zonder alle luxe die ze elke dag gedachteloos voorgeschoteld krijgen. 10 minuten de tijd om een knapzak in te pakken met belangrijke benodigdheden om te overleven. Make-up, gel, wimperroller, topjes etc., een enkeling denkt aan wat eten. Je ligt in een deuk als je ziet dat die jongelui werkelijk wereldvreemd zijn zonder hun social media en meer van die onnodige ellende. Een echte aanrader dit programma!![]()
Wie zou hier een topic over willen openen? Ik ben daar niet zo?n held in.![]()
Die zijn al bevestig gelukkig.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn hoger dan EJVJL ooit gehad heeft, beter doen ze ook bij BB '24 ook maar geen streams
Maakt nog niet uit, en doet niet onder voor mijn eerdere commentaar, met streams is het veel completer en bied je de kijker een heel palet aan mogelijkheden en het levert ook weer extra kijkers. Zo werkt dat.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nogmaals de livestreams, die er niet zijn.
Kijkcijfers zijn iets hoger dan Een Jaar Van, en die had, jawel, livestreams.
Ohhw, wat jammer, zoveel werk de hele dag.. en lagere kijkcijfers ook nog, de Bondgenoten moesten bewijzen dat streams inderdaad helpen de kijkcijfers omlaag te halen een jarenlange discussie eindelijk klaarquote:
Dat ben ik met je eens, maar betere kijkcijfers zonder streams is niet veelbelovend voor de toekomstige realiteiten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakt nog niet uit, en doet niet onder voor mijn eerdere commentaar, met streams is het veel completer en bied je de kijker een heel palet aan mogelijkheden en het levert ook weer extra kijkers. Zo werkt dat.
De kijkcijfers zijn er blij mee, maar ik doe zelf precies hetzelfde , kijken wat een klotezooi het eigenlijk isquote:Op vrijdag 24 november 2023 16:58 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik lees dat de meeste mensen hier Daan wel een gladjakker vinden, helemaal mee eens, misselijk joch is het die denkt dat hij boven iedereen staat.
Donna is ook wel zielig figuur , beetje om alles huilen.
Jorrit, had ik in het begin nog wel medelijden mee maar inmiddels zielig figuur.
Je ziet het vaker, mensen die een grote bek hebben, falen vaak gigantisch.
Jorrit was zo overtuigd van zijn kunnen maar faalt elke keer als hij een opdracht doet.
Dat vakantieliefde gevoel idee van Mel en Beau is ook om te kotsen..
Meestal zet ik de tv aan en ga ondertussen gewoon opruimen in huis en af en toe krijg ik dan wat mee. En dat is al niet veel soeps
Exact..quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn er blij mee, maar ik doe zelf precies hetzelfde , kijken wat een klotezooi het eigenlijk is
Vind Eduardo ook een valse nicht, Jorrit eerst onder zijn hoede nemen en hem nu totaal afstoten door die woorden wisseling gisteren en natuurlijk al eerder bij die opdracht hem te naaien.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:58 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik lees dat de meeste mensen hier Daan wel een gladjakker vinden, helemaal mee eens, misselijk joch is het die denkt dat hij boven iedereen staat.
Donna is ook wel zielig figuur , beetje om alles huilen.
Jorrit, had ik in het begin nog wel medelijden mee maar inmiddels zielig figuur.
Je ziet het vaker, mensen die een grote bek hebben, falen vaak gigantisch.
Jorrit was zo overtuigd van zijn kunnen maar faalt elke keer als hij een opdracht doet.
Dat vakantieliefde gevoel idee van Mel en Beau is ook om te kotsen..
Meestal zet ik de tv aan en ga ondertussen gewoon opruimen in huis en af en toe krijg ik dan wat mee. En dat is al niet veel soeps
Ja.. korte armpjesquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
1 minuut, als die twee watjes niet bewogen hebben, geen punten
Ze konden er niet bijquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
1 minuut, als die twee watjes niet bewogen hebben, geen punten
Hahaha kan ookquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, angsthaasjes , mooipopjes die geen haartje fout willen hebben
Was even een leuk stukkiequote:
beau is verliefde bakvis van 36quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:33 schreef spapaars het volgende:
Wat is dat toch dat gebrek aan goede humor dat je in de realiteit bij alle kandidaten ziet?
Koekjes verstoppen, te dom voor woorden.
En Beau is een 36-jarige kind.
Hij doet het enige wat 'ie kan.. als MooiBoy nog maar weer eens op een jong meiske gaan liggen.. en de Regie smult meequote:Op vrijdag 24 november 2023 20:33 schreef spapaars het volgende:
Wat is dat toch dat gebrek aan goede humor dat je in de realiteit bij alle kandidaten ziet?
Koekjes verstoppen, te dom voor woorden.
En Beau is een 36-jarige kind.
Jah. Casper, doet ook braaf wat van hem verlangd wordt.. verplicht mekkeren in een totaal mislukt formatquote:
Ja... ze manipuleert mensen enormquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:57 schreef PunkieePie het volgende:
Jenemie is wel echt een pestkop.
Maar ohwee als iemand iets tegen haar zegt/doet
Jij zegt wat ik niet durf te zeggen. Al mag je niet door de daden van een een hele groep van kleur over een kam scheren.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Nou, de Vossen die zowaar wat puntjes sprokkelen maar niet in de ranking stijgen, dat schiet dus niet op zo en klopt van geen kanten.
Die vreselijke Jennemie, gisteren de racisme kaart trekken en nu koekjes jatten, zo kom je nooit van de vooroordelen af zus! Ik snap Casper wel in deze.
Jij bent pas vreselijk. "racisme kaart trekken" , alleen die bewoording al laat wel zien dat je er niks van begrijpt. En ook zwarte mensen doen wel eens dingen die je niet begrijpt of zijn soms irritant, het is niet aan hun om zo sympathiek mogelijk te zijn om racisme en vooroordelen te voorkomen. Ze mogen gewoon hunzelf zijn. En het is toch ook nooit goed, er zal altijd wat te zeiken zijn. Als Jennemie het karakter had gehad van Jasmijn was ze vast erg geniepig, en niet te vertrouwen, en schuilde achter haar wat timide gedrag vast een manipulatief monster.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Nou, de Vossen die zowaar wat puntjes sprokkelen maar niet in de ranking stijgen, dat schiet dus niet op zo en klopt van geen kanten.
Die vreselijke Jennemie, gisteren de racisme kaart trekken en nu koekjes jatten, zo kom je nooit van de vooroordelen af zus! Ik snap Casper wel in deze.
Dus omdat ze van kleur is moeten we haar mogen? Die arts mogen we wel vanaf het begin niet mogen. Maar haar niet? Sorry het uitlachen en belachelijk, wat zij doet, is gewoon kut. Als het een van die blonde dames was had ik die irritant gevonden.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:56 schreef Cosima het volgende:
Ik lees in dit topic echt zo immens veel onbewust racisme, veel mensen vonden haar ook *gelijk* kut. Daar speelt 100% haar huidskleur een rol in (en nee ik hoef nu geen redenen te horen waarom ze kut is/was want dat zegt precies niks)
Het "Extreem Deugen" is trouwens het nieuwe racisme tegenwoordigquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:56 schreef Cosima het volgende:
[..]
Jij bent pas vreselijk. "racisme kaart trekken" , alleen die bewoording al laat wel zien dat je er niks van begrijpt. En ook zwarte mensen doen wel eens dingen die je niet begrijpt of zijn soms irritant, het is niet aan hun om zo sympathiek mogelijk te zijn om racisme en vooroordelen te voorkomen. Ze mogen gewoon hunzelf zijn. En het is toch ook nooit goed, er zal altijd wat te zeiken zijn. Als Jennemie het karakter had gehad van Jasmijn was ze vast erg geniepig, en niet te vertrouwen, en schuilde achter haar wat timide gedrag vast een manipulatief monster.
Ik lees in dit topic echt zo immens veel onbewust racisme, veel mensen vonden haar ook *gelijk* kut. Daar speelt 100% haar huidskleur een rol in (en nee ik hoef nu geen redenen te horen waarom ze kut is/was want dat zegt precies niks)
MOD EDITquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:56 schreef Cosima het volgende:
[..]
Jij bent pas vreselijk. "racisme kaart trekken" , alleen die bewoording al laat wel zien dat je er niks van begrijpt. En ook zwarte mensen doen wel eens dingen die je niet begrijpt of zijn soms irritant, het is niet aan hun om zo sympathiek mogelijk te zijn om racisme en vooroordelen te voorkomen. Ze mogen gewoon hunzelf zijn. En het is toch ook nooit goed, er zal altijd wat te zeiken zijn. Als Jennemie het karakter had gehad van Jasmijn was ze vast erg geniepig, en niet te vertrouwen, en schuilde achter haar wat timide gedrag vast een manipulatief monster.
Gewoon doen, zouden meer moeten...doen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij zegt wat ik niet durf te zeggen. Al mag je niet door de daden van een een hele groep van kleur over een kam scheren.
Maar ja... zelfde dacht ik ook hoor
Viel me nog mee dat ze die "poten" opmerking niet gelijk aan apen linkte en de racisme kaart ging spelen....quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:57 schreef PunkieePie het volgende:
Jenemie is wel echt een pestkop.
Maar ohwee als iemand iets tegen haar zegt/doet
Nog wel even hier een reactie op: op welk moment in dit programma heeft zij de "racisme kaart" getrokken toen ze ergens op aangesproken werd?quote:Op vrijdag 24 november 2023 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
Jennemie is bloedirritant en wordt daardoor vaak hier en daar op iets aangesproken maar dan is zij degene die de rascismekaart trekt omdat ze ergens op aangesproken wordt...en daar heb ik dus een bloedhekel aan.
Ooit heb ik iemand aangesproken op iets en werd (bleek achteraf) uitgemaakt als rascist. Tegenwoordig kun je dus niemand meer op zijn/haar fouten aanspreken of je wordt voor rascist uitgemaakt???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toen ie alleen buiten liep?Hotapnyc
Ehm, nee. Ze was meteen kut omdat z meteen kut was. Net zoals ze nu kut was. En ik geloof graag dat ze racisme meemaakt, maar wat ze laatst vertelde was puur voor aandacht, zoals alles wat ze doet. Aandacht of jaloezie kijken haar enige twee beweegredenen om iets te doen of laten. Ik trapte niet in haar krokodillentranen in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:56 schreef Cosima het volgende:
[..]
Amen op dit!quote:Op vrijdag 24 november 2023 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het "Extreem Deugen" is trouwens het nieuwe racisme tegenwoordig
En waarom maak je nu de vergelijking met Jasmijn? Volgens mij denk jij hier behoorlijk in hokjes en vakjes. Niemand maar dan ook niemand hier heeft het over de huidskleur of afkomst van Jennemie. Over Jorrit wordt vanaf het begin ook al van alles gezegd, over Jorim worden vrij stigmatiserende woorden gesproken...daar hoor je toch ook niemand over? Hier wordt gedrag besproken....dat is geheel anders.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:56 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ziet er ook leuk uit maar is een andere serie en kan ik niet bekijken, heb geen Instagram.quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:20 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Anders bestaat onderstaande ook nog op Prime.
https://www.instagram.com(...)hid=NGEwZGU0MjU5Mw==
Teveel luxe daar, beetje jammer.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:17 schreef chufi het volgende:
Elke dag worden er nieuwe koekjes gebakken..![]()
Wat slecht dit, bedoelen ze Beau en Melanie?quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:08 schreef spapaars het volgende:
https://www.televizier.nl(...)IAIA_QA.YAAAAAAAAAAA
en volgens mij heel erg veel verveling.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Teveel luxe daar, beetje jammer.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 04:52 schreef Cirilico het volgende:
En mompelde Casper nouTeruggeluisterd, ik versta wel heel duidelijk "kut Surinamer" (17m51s voor de liefhebber). En eerder al "walgelijk figuur, gatverdamme".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toen ie alleen buiten liep?
Ik vind dat Casper héél duidelijk laat zien wat voor persoon hij eigenlijk is. Iemand die de emotionele ontwikkeling heeft van een kind van 8, en anderen ook alszodanig behandelt (alsof ze zelf ook kinderen van 8 zijn).
Alles waar hij last van heeft ligt echt gewoon bij hem.Fuck the EBU.
Alsof ze alleen fragmenten van week 1 hebben gezien.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:08 schreef spapaars het volgende:
https://www.televizier.nl(...)IAIA_QA.YAAAAAAAAAAA
Hmm, niet zn beste opmerking dan.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Teruggeluisterd, ik versta wel heel duidelijk "kut Surinamer" (17m51s voor de liefhebber).
Dat is een adequate omschrijving.quote:En eerder al "walgelijk figuur, gatverdamme".
Ja, hij lijkt inderdaad toch wel te kinderlijk in zijn gedrag en communicatie. Hoewel hij meestal terecht kritiek heeft, is zijn reactie toch aardig abnormaal. Jammer.quote:Ik vind dat Casper héél duidelijk laat zien wat voor persoon hij eigenlijk is. Iemand die de emotionele ontwikkeling heeft van een kind van 8, en anderen ook alszodanig behandelt (alsof ze zelf ook kinderen van 8 zijn).
Alles waar hij last van heeft ligt echt gewoon bij hem.
Of gewoon wat berichtjes op social media meegelezen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:45 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Alsof ze alleen fragmenten van week 1 hebben gezien.
Jawel hoor, mensen hebben het hier over haar huidskleur. Daarom reageer ik. Er werd tot 2 keer toe gezegd dat ze geen koekjes moet verstoppen omdat dat de vooroordelen bevestigd.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:32 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
En waarom maak je nu de vergelijking met Jasmijn? Volgens mij denk jij hier behoorlijk in hokjes en vakjes. Niemand maar dan ook niemand hier heeft het over de huidskleur of afkomst van Jennemie. Over Jorrit wordt vanaf het begin ook al van alles gezegd, over Jorim worden vrij stigmatiserende woorden gesproken...daar hoor je toch ook niemand over? Hier wordt gedrag besproken....dat is geheel anders.
tja, nu ga je er wel van uit dat iedereen die hier reageert niet van kleur is......quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:13 schreef Cosima het volgende:
[..]
Jawel hoor, mensen hebben het hier over haar huidskleur. Daarom reageer ik. Er werd tot 2 keer toe gezegd dat ze geen koekjes moet verstoppen omdat dat de vooroordelen bevestigd.
Het punt is verder dat bijna iedereen onbewust racistisch is naar donkere vrouwen. Ook ik. En mensen reageren nu heel erg van "nee hoor ik vind haar echt gewoon kut vanwege haar gedrag", maar dat zegt dus niks zoals ik al zei. Want het gaat hier over het onderbewuste. Het is schijnbaar moeilijk om daar eerlijk naar te willen kijken, of te onderzoeken. Maar we zijn allemaal opgegroeid in een wereld waarin witte mensen als superieur worden gezien. Het is bizar om te denken dat je daar niet door beïnvloed bent. En dat het meespeelt in de eerste indruk die je krijgt van een persoon of hoe je zijn of haar gedrag interpreteert en labelled ("respectloos, onopgevoed, pestkop, extreem manipulatief") Waarom ik jasmijn erbij betrek is omdat ik wel wat positieve dingen over haar las in dit topic (niet veel want het is voornamelijk gezeik hier). Dus leek me een goede vergelijking.
Nog even on-topic want ik vind het verder wel heel leuk om hier te praten over het programma: ik word niet goed van hoeveel aandacht die love story tussen beau en die chick krijgt. Dat interesseert me echt 0. En ik vind het ook wel een beetje questionable dat een man van 36 een jonge meid van in de 20 gewoon gebruikt voor een leuke tijd. En hij denkt dat dat oké is enkel omdat hij er eerlijk over is.
Dat de gieren de dansopdracht verloren vond ik wel wat oneerlijk maar ik gunde het daan wel. Die had al bedacht dat hij weleens eerste zou kunnen worden en vond dat met name leuk omdat hij dan jennemie kon verslaan. Zo vals. Leuke vriendschap. Oh en hoe hij reageerde op jorrit in de badkamer tijdens het opruimen van die prank liet ook z'n ware aard zien zeg. Vind het echt een vreselijk figuur. Enige leuke is dat hij nog wel humor heeft.
Ik dacht eerst ook ‘wat een sympathieke goedzak’, maar als je echt niet aan jezelf wil werken, niet je eigen aandeel wilt leren zien, en alleen maar de vinger naar anderen wil wijzen (in combinatie met iedereen in je zwaarmoedigheid meetrekken en letterlijk chagrijnig worden van andermans blijdschap), vind ik je al niet zo sympathiek meerquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hmm, niet zn beste opmerking dan.
[..]
Dat is een adequate omschrijving.
[..]
Ja, hij lijkt inderdaad toch wel te kinderlijk in zijn gedrag en communicatie. Hoewel hij meestal terecht kritiek heeft, is zijn reactie toch aardig abnormaal. Jammer.
Heh, dat haal ik er echt totaal niet uit.quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:26 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, nu ga je er wel van uit dat iedereen die hier reageert niet van kleur is......
erg kort door de bocht weer geredeneerd. Alsof iedereen "onderbewust" rascistisch zou zijn.
Haha leuk dat je dit voor me invult. Ik heb zelf namelijk een donkere huidskleur (Je weet wel diezelfde prachtige kleur als Jennemie heeft) en zie helemaal niets in jouw pleidooi.quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:13 schreef Cosima het volgende:
[..]
Jawel hoor, mensen hebben het hier over haar huidskleur. Daarom reageer ik. Er werd tot 2 keer toe gezegd dat ze geen koekjes moet verstoppen omdat dat de vooroordelen bevestigd.
Het punt is verder dat bijna iedereen onbewust racistisch is naar donkere vrouwen. Ook ik. En mensen reageren nu heel erg van "nee hoor ik vind haar echt gewoon kut vanwege haar gedrag", maar dat zegt dus niks zoals ik al zei. Want het gaat hier over het onderbewuste. Het is schijnbaar moeilijk om daar eerlijk naar te willen kijken, of te onderzoeken. Maar we zijn allemaal opgegroeid in een wereld waarin witte mensen als superieur worden gezien. Het is bizar om te denken dat je daar niet door beïnvloed bent. En dat het meespeelt in de eerste indruk die je krijgt van een persoon of hoe je zijn of haar gedrag interpreteert en labelled ("respectloos, onopgevoed, pestkop, extreem manipulatief") Waarom ik jasmijn erbij betrek is omdat ik wel wat positieve dingen over haar las in dit topic (niet veel want het is voornamelijk gezeik hier). Dus leek me een goede vergelijking.
Nog even on-topic want ik vind het verder wel heel leuk om hier te praten over het programma: ik word niet goed van hoeveel aandacht die love story tussen beau en die chick krijgt. Dat interesseert me echt 0. En ik vind het ook wel een beetje questionable dat een man van 36 een jonge meid van in de 20 gewoon gebruikt voor een leuke tijd. En hij denkt dat dat oké is enkel omdat hij er eerlijk over is.
Dat de gieren de dansopdracht verloren vond ik wel wat oneerlijk maar ik gunde het daan wel. Die had al bedacht dat hij weleens eerste zou kunnen worden en vond dat met name leuk omdat hij dan jennemie kon verslaan. Zo vals. Leuke vriendschap. Oh en hoe hij reageerde op jorrit in de badkamer tijdens het opruimen van die prank liet ook z'n ware aard zien zeg. Vind het echt een vreselijk figuur. Enige leuke is dat hij nog wel humor heeft.
Klinkklare onzin. Ik kan heel goed eerlijk naar mijzelf kijken. Ik kan objectief naar het gedrag van Jennemie kijken en daar een waardeoordeel aan verbinden. Niet omdat ze 'zwart' is maar omdat dat gedrag mijns inziens onacceptabel is. Jouw opmerkingen zijn eigenlijk zelf erg racistisch. Omdat zij van kleur is, mogen wij geen kritiek hebben. Hoe krom? De filosofie van veel Afro-Amerikanen die zelf nog racistischer zijn dan de KKK.quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:13 schreef Cosima het volgende:
[..]
Het punt is verder dat bijna iedereen onbewust racistisch is naar donkere vrouwen. Ook ik. En mensen reageren nu heel erg van "nee hoor ik vind haar echt gewoon kut vanwege haar gedrag", maar dat zegt dus niks zoals ik al zei. Want het gaat hier over het onderbewuste.Het is schijnbaar moeilijk om daar eerlijk naar te willen kijken, of te onderzoeken.
Ongevraagd aan andermans spullen zitten wordt toch echt vrij universeel gezien als respectloos. Je toont dan namelijk geen respect voor de goederen van een ander. Welke huidskleur je hebt doet er totaal niet toe. Ze heeft slechte manieren dus ja dan noem ik haar onopgevoed. Nogmaals, niet vanwege haar huidskleur maar vanwege haar feitelijke gedragingen.quote:Maar we zijn allemaal opgegroeid in een wereld waarin witte mensen als superieur worden gezien. Het is bizar om te denken dat je daar niet door beïnvloed bent. En dat het meespeelt in de eerste indruk die je krijgt van een persoon of hoe je zijn of haar gedrag interpreteert en labelled ("respectloos, onopgevoed, pestkop, extreem manipulatief").
Jasmijn heeft er niks mee te maken. Overigens heb ik ook kritiek geleverd op onder andere de blonde Daan. Daar lees jij denk ik langs? Ook in andere programmatopics heb ik kritiek op blanke Nederlanders. Ik kan kleur en karakter perfect van elkaar scheiden.quote:Waarom ik jasmijn erbij betrek is omdat ik wel wat positieve dingen over haar las in dit topic (niet veel want het is voornamelijk gezeik hier). Dus leek me een goede vergelijking.
Eens.quote:Nog even on-topic want ik vind het verder wel heel leuk om hier te praten over het programma: ik word niet goed van hoeveel aandacht die love story tussen beau en die chick krijgt. Dat interesseert me echt 0.
Dan moeten ze aanpassen naar elke zes weken een ton kunnen winnen.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze wachten tot het eind van deze maand.
En dan verders elke maand verwacht ik.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan moeten ze aanpassen naar elke zes weken een ton kunnen winnen.
Denk het wel.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:25 schreef KinKiJan het volgende:
Jelle zei gisteren in overleg met de andere vossen dat ze nog 1.5 week met elkaar moeten zien vol te maken. Als ze ong. een week voorlopen dan aankomende week de finale van deze maand?
Ja ben benieuwd of er nog wel 1 gaat afvallen na het vertrek van Sylvia.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het wel.
Donderdag 30 nov, dus dan valt er 1 af, en 1 winnaar.
En dat zal wel weer een cliffhanger worden voor na het weekend.
Hun geduld is bewonderenswaardig, dat ze nu weten nog 1½ week te moeten voor de Ton omdat ze al een week in het huis zaten, dat ze er nu al 4 TV-weken in zitten maakt 5 en dan nog tot het einde vd maand uitzitten maakt 6 weken, ergens bekruipt mij het gevoel dat SBS helemaal niet elke maand ¤100.000 wil uitkeren maar dat ze die 6 weekse uitkering wel blijft oprekken elke zg "maand"quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:25 schreef KinKiJan het volgende:
Jelle zei gisteren in overleg met de andere vossen dat ze nog 1.5 week met elkaar moeten zien vol te maken. Als ze ong. een week voorlopen dan aankomende week de finale van deze maand?
Even afwachten hoe dat gaat met vertrekken, moeten ze erom strijden, of kiezen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Hoop echt niet dat de Vossen laatste worden, maar het ziet er wel naar uit vooralsnog. Maar Jorrit er uit zou nu voorspelbaar zijn voor een eerste exit van deze show. Je zult met een twist moeten komen om de boel op te hypen anders dooft het momentum van de eerste finale wel erg snel uit en wordt het een deceptie...
Het is toch van de gekke dat we dat nog niet eens weten na bijna 1½ maand, wat er in het format staat is na een maand wint er één en vertrekt er één uit de winnende groep , blijft achter 14 stuks ouwe meuk ( 13 nu omdat Silvia oprotte..)quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Even afwachten hoe dat gaat met vertrekken, moeten ze erom strijden, of kiezen?
Hoop op het eerste.
Mijn gevoel zegt dat we onderhand op 2 weken zitten aangezien ze soms dingen gewoon over 3 uitzendingen weten te smeren. In ieder geval was de kick off 22 oktober op tv dus de maand is wel om in het huis.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:46 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet het niet, maar de eerste finale zal dan afgelopen donderdag plaats gevonden moeten hebben als er nog steeds een week tussen draaien en uitzending zit.
Voor welke voorwaarde?quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:43 schreef cinsan het volgende:
hoorde van familie van inwoner dat ze 2000 euro borg moesten betalen
Regels waren altijd als je vroegtijdig opstapt ben je die borg kwijt, en dat bedrag gaat dan naar een goed doel.quote:
was bij utopia zo, bij ejvjl dacht ik geen borgquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Regels waren altijd als je vroegtijdig opstapt ben je die borg kwijt, en dat bedrag gaat dan naar een goed doel.
Dat was ooit de uitleg van J de Mol in een talkshow.
Ik weet het niet, maar dan is het vreemd dat ze het nu weer hebben geïntroduceerd.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
was bij utopia zo, bij ejvjl dacht ik geen borg
Daar verschillen de meningen over.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, voor het eerst sinds maanden weer eens op FOK ....![]()
Geen streams, maar is het programma de moeite waard ?
Ah, dus hoe-heet-ze-alweer is d'r geld kwijt?quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Regels waren altijd als je vroegtijdig opstapt ben je die borg kwijt, en dat bedrag gaat dan naar een goed doel.
Dat was ooit de uitleg van J de Mol in een talkshow.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sylvia.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:04 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ah, dus hoe-heet-ze-alweer is d'r geld kwijt?
Sylvia ja, maar klopt idd.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:04 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ah, dus hoe-heet-ze-alweer is d'r geld kwijt?
Hey DGK ik kijk heel af en toe. Het ligt er maar aan waar je van houdt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo, dat is inderdaad een tijd geleden.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja uiteraard, die lingo verwijzing maakt het juist grappig!quote:Op zondag 26 november 2023 12:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze waren aan het dollen en daar hoorde deze taalfout natuurlijk bij.
Ik moest echt wel om die 2 lachen. Zo op elkaar ingespeeld.quote:Op zondag 26 november 2023 12:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze waren aan het dollen en daar hoorde deze taalfout natuurlijk bij.
De taalfouten zijn daar wel hilarischquote:Op zondag 26 november 2023 16:25 schreef Moira het volgende:
Heeft iemand weet van een Bondgenoten Facebookgroep waar voornamelijk mensen in zitten die NIET te dom zijn om te poepen?
Of is dat gewoon inherent aan dit soort programma’s icm Facebook?
Wil naast FOK! ook op Facebook gewoon af en toe over shit kletsen zonder in een simpele kleuterklas terecht te komen..
Maar het is ook gewoon een wederzijds onbegrip, omdat zij normaal Nederlands niet begrijpen, en ik hun taal juist niet begrijpquote:Op zondag 26 november 2023 16:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De taalfouten zijn daar wel hilarisch
Ja en ze worden boos als je erom lacht of iets van zegt...quote:Op zondag 26 november 2023 16:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar het is ook gewoon een wederzijds onbegrip, omdat zij normaal Nederlands niet begrijpen, en ik hun taal juist niet begrijp
Zeker.. de hele Wereld buiten Fok bestaal uit bijzondere mensen, het is verschrikkelijkquote:Op zondag 26 november 2023 16:51 schreef Moira het volgende:
Ik heb ze denk ik verward en boos gemaakt door gewoon vriendelijke berichten in normaal Nederlands te typen, waar ze niks van snapten
Nee.. maar wie ben ik?quote:Op zondag 26 november 2023 20:54 schreef HappyCharly het volgende:
Jaaaaa daar was ik weer![]()
Gemist dat er weer een rls was..
Is het leuk?
Moeite waard om terug te kijken?
Voor een leuke rls moet je iig niet bij het Bondgekloten zijn..quote:Op zondag 26 november 2023 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet wel wie jij bent. Jij niet?
Die kijk ik niet.quote:Op zondag 26 november 2023 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voor een leuke rls moet je iig niet bij het Bondgekloten zijn..beter kijken naar Boer zoekt Hoer, Temptation Neukland , First Suckers, De Augurklul of Chateau Homo
Verstandig, hier is het nog even te vergeefs wachten ofquote:Op zondag 26 november 2023 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die kijk ik niet.
Ik keek Jaar van mijn leven.
Klinkt niet als n aanrader...quote:Op zondag 26 november 2023 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verstandig, hier is het nog even te vergeefs wachten of
(1) de streams nog aangingen..( geen kans op meer)
(2) Of die ¤100.000 ooit nog uitgekeerd gaat worden aan een van die waardoloze karakters in deze show
Klopt, dat is het ook niet, het wachten is eigenlijk op die ¤100.000 en dan gaat het hele circus weer overnieuw beginnen.. tot nu toe is het nog steeds een bijna 6 weken durende beschamde vertoningquote:
Dan zal ik maar niet aanhaken..quote:Op zondag 26 november 2023 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, dat is het ook niet, het wachten is eigenlijk op die ¤100.000 en dan gaat het hele circus weer overnieuw begeginnen.. tot nu toe is het nog steeds een bijna 6 weken durende beschamde vertoning
Nou ja, je stapt best wel op het goeie moment in, maandag is de 6e week dat ze erin zitten, week na week even saai , maar ja deze week zal en moet die ton er een keer uit moeten...quote:Op zondag 26 november 2023 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet aanhaken..
I will passquote:Op zondag 26 november 2023 22:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, je stapt best wel op het goeie moment in, maandag is de 6e week dat ze erin zitten, week na week even saai , maar ja deze week zal en moet die ton er een keer uit moeten...
Geniet ervan
Op geen enkele manier wist je t te verkopen.. dus tjaquote:
Je kan gewoon een keer kijken, en zelf beoordelen.quote:Op zondag 26 november 2023 22:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Op geen enkele manier wist je t te verkopen.. dus tja![]()
Kwam gewoon even kijken omdat hier de posters van JAA ook zijn
Beetje hetzelfde principe als bij Utopia.quote:Op maandag 27 november 2023 10:18 schreef cinsan het volgende:
las gister ergens , dat als inwoner er 2 maand inzit dat ze dan 3 personen mogen uitnodigen om op bezoek te komen
Zal wel duur zijn. Facetime voor 10 minuten is al 50 punten, dus bezoek krijgen zal wel minstens 100 zijn?quote:Op maandag 27 november 2023 10:18 schreef cinsan het volgende:
las gister ergens , dat als inwoner er 2 maand inzit dat ze dan 3 personen mogen uitnodigen om op bezoek te komen
weet ik niet gaan we zien als dat gebeurdquote:Op maandag 27 november 2023 10:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Zal wel duur zijn. Facetime voor 10 minuten is al 50 punten, dus bezoek krijgen zal wel minstens 100 zijn?
quote:Op zondag 26 november 2023 22:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Op geen enkele manier wist je t te verkopen.. dus tja![]()
Kwam gewoon even kijken omdat hier de posters van JAA ook zijn
''Beste winnende groep, jullie spelen nu tegen elkaar om de 100.000 te winnen. Het spel is simpel: het bedrag gaat elke 5 minuten met 10.000 omlaag tot er een overeenstemming is over wie het bedrag mee naar huis mag nemen.''quote:Op maandag 27 november 2023 11:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben ook deze weekweer benieuwd hoe lang SBS die ¤100.000 weet binnen te houden, én hoe ze die vervelende ongelijke punten stand gaan spinnen
![]()
minstens een aantal 500-punten spellen noodzakelijk
quote:Op maandag 27 november 2023 14:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
''Beste winnende groep, jullie spelen nu tegen elkaar om de 100.000 te winnen. Het spel is simpel: het bedrag gaat elke 5 minuten met 10.000 omlaag tot er een overeenstemming is over wie het bedrag mee naar huis mag nemen.''
''Gefeliciteerd x, jij gaat naar huis met het bedrag van 0 euro.''
Op de mening van 1 persoon? Er zijn ook mensen die het leuk genoeg vinden om het te volgen. Ik zou zeggen oordeel zelf.quote:
Ja als ik tijd heb zal ik even een stukje kijken en ontdekken wat de regels zijnquote:Op maandag 27 november 2023 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
De afleveringen zijn kort dus misschien 1 of 2 afleveringen kijken om te zien of het wat is? Persoonlijk vind ik dat het vermakelijk genoeg is (om in elk geval te blijven kijken tot de eerste maand-finale ergens in 2026).
Ahh, mooi mooi, als je de regels hebt doorgenomen kom ze dan snel hier even uitleggen, want daar is hier nog dringend behoefte aan..quote:Op maandag 27 november 2023 17:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja als ik tijd heb zal ik even een stukje kijken en ontdekken wat de regels zijn
Oh...quote:Op maandag 27 november 2023 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje logisch wel.
Dat doe je niet waar je loods-vriendinnetje bij aanwezig is.
Neem aan dat 300 een onderdeel is van een feest.quote:Op maandag 27 november 2023 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's te weinig om de standen wezenlijk te beinvloeden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |