Maar de kernwaarden zijn toch anti-islam en anti-immigratie? Wat is dit nu weer voor een raar gedraai?quote:Op donderdag 23 november 2023 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Letterlijk vrij weinig maar de kernwaarden blijven inhoudelijk hetzelfde. Er worden sowieso vrijwel nooit punten uit het verkiezingsprogramma letterlijk overgenomen in een regeerakkoord. Dat leunt toch altijd wel op laffe compromissen. Dus in die zin is het allemaal niet zo wereldschokkend.
Van redelijk linkse CU naar PVV ?quote:Op donderdag 23 november 2023 00:59 schreef Houtenbeen het volgende:
Bunschoten
[ afbeelding ]
CU flink verlies
Zet er een muur om heen en maakt die waterdichtquote:Op donderdag 23 november 2023 01:00 schreef cabe0002 het volgende:
Om Amsterdam moeten ze een grote hek heen bouwen en nooit meer na uitkijken....
Dus dan wordt het een probleem als ze richting de 46 zetels gaan.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft inderdaad niet. Maar je kan geen mensen meer toevoegen aan de lijst. Bij 45 houdt het dus op.
Sterkte makker.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja.
En ik geloof lang niet meer in campagnepraatjes, dus ook die van hem niet.
Wel langer de bak in.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:58 schreef Momo het volgende:
En ook net alsof je derde generatie criminele gasten met een Marokkaanse achtergrond kan uitzetten ofzo.
2 jaar geleden niet joh en dat is de vergelijking.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:02 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
CU was niet altijd links. De voorgangers waren vroeger 'klein-rechts'.
Linkse leugens. Hij is helemaal geen pro Poetin. Pro Israel wel, maar dat hoort ook.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Sterkte makker.
Ik geloof zoals Aboutaleb zei dat de soep lang niet zo heet gegeten gaat worden als hij wordt opgediend.
Maak me meer zorgen om buitenland beleid. Men verweet dit kabinet al teveel pro Israël te zijn, nou dan moet je vooral bij Wilders zijn
Of wat te denken van zijn pro Poetin retoriek?
Anti immigratie kan gewoon blijven bestaan?quote:Op donderdag 23 november 2023 01:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar de kernwaarden zijn toch anti-islam en anti-immigratie? Wat is dit nu weer voor een raar gedraai?
Zelfs een punt waar ik het mee eens ben, draaideurcriminelen die maar overlast blijven geven gewoon opsluiten ter bescherming maatschappij. Al zal mij het een worst zijn of die Mohammed of Jeffrey heten.quote:
Bikker spreekt denk ik ook minder aan dan Segers. En veel CU-stemmers gingen toch naar SGP.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:03 schreef Momo het volgende:
[..]
2 jaar geleden niet joh en dat is de vergelijking.
Hij heeft een fucking onderscheiding van Poetin gekregen. NA MH 17.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:04 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Linkse leugens. Hij is helemaal geen pro Poetin. Pro Israel wel, maar dat hoort ook.
SGP is gelijk gebleven in die gemeente.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:04 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Bikker spreekt denk ik ook minder aan dan Segers. En veel CU-stemmers gingen toch naar SGP.
Sorry dat ik niet reageerde. Was naar stemmen tellen gaan kijken. Wat een losers. En maar fouten makenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RendacGoden neemt het linkse zooitje wel mee. @:de_boswachter
Hoe dan? Als hij zegt zich aan de wet te houden dan veranderd er niets aan de huidige migratie. Hoe moeilijk is dat?quote:Op donderdag 23 november 2023 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Anti immigratie kan gewoon blijven bestaan?
Anti Islam is een gepasseerd station. Alhoewel hij in de marge van de grondwet natuurlijk nog steeds links en rechts allerlei sneren kan uitdelen.
Precies, hier hebben we het echt te weinig over gehad.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij heeft een fucking onderscheiding van Poetin gekregen. NA MH 17.
Hij is op eigen kosten langs geweest bij de Duma en ziet of zag in Rusland een goede bondgenoot.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:04 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Linkse leugens. Hij is helemaal geen pro Poetin. Pro Israel wel, maar dat hoort ook.
Oh ja dat ook nog eens, is wel heel erg hoor.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij heeft een fucking onderscheiding van Poetin gekregen. NA MH 17.
Wow, GL/PvdA groter dan de VVD in VVD-bolwetk Den Haagquote:
FTM vertelt een heel ander verhaal over zijn Rusland reis en zijn banden met Rusland. En bij de inval in Oekraine gaf hij nog de NAVO de schuld van de inval.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is op eigen kosten langs geweest bij de Duma en ziet of zag in Rusland een goede bondgenoot.
https://www.hln.be/buiten(...)~aea4d3e6/115088302/
Voor of na de inval in Oekraine?quote:Op donderdag 23 november 2023 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is op eigen kosten langs geweest bij de Duma en ziet of zag in Rusland een goede bondgenoot.
https://www.hln.be/buiten(...)~aea4d3e6/115088302/
Doel je nu op Europese quota of welke wetgeving bedoel je?quote:Op donderdag 23 november 2023 01:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoe dan? Als hij zegt zich aan de wet te houden dan veranderd er niets aan de huidige migratie. Hoe moeilijk is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |