Als de PM uit de PVV komt zet ik er wel mijn geld op. Vraag mij af wat Bosma gaat doen, de NPO ziet hun budget al halveren.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
Fleur wordt premier. Je mag me quoten
Asiel gaat natuurlijk weinig aan veranderen. Immers hebben we ons aan de EU regels te houdenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:08 schreef RipCity het volgende:
Slecht nieuws voor anniko wel
[ link | afbeelding ]
Fleur is niet het scherpste mesje in de lade hoor.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:07 schreef Bo-KataN het volgende:
Fleur, slimme en daadkrachtige vrouw.
Nee nooit meer Rutte.quote:
NEXIT makkerquote:Op woensdag 22 november 2023 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Asiel gaat natuurlijk weinig aan veranderen. Immers hebben we ons aan de EU regels te houden
Ook een stuk gezelliger om naar te luisteren.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:07 schreef Bo-KataN het volgende:
Fleur, slimme en daadkrachtige vrouw.
Timmermans toont zich wel een hele zure verliezer ja.. die baalt nu dat ie oppositieleider moet wordenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:08 schreef Bo-KataN het volgende:
Die Timmerfrans, ga harder huilen man.
hup iedereen 't land uut.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Asiel gaat natuurlijk weinig aan veranderen. Immers hebben we ons aan de EU regels te houden
Bikker is een slikkerquote:Op woensdag 22 november 2023 23:09 schreef Scorpie het volgende:
Das een hoop bloot bij de CU. Mag dat wel ?
Ze heeft MS hequote:Op woensdag 22 november 2023 23:08 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Idd ja, die herken ik niet meer terug.
Hoe zit het met haar beveiliging trouwens? Ook zo hoog?
🔥🐐quote:
Hahahaha, weg met de woke npo.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Als de PM uit de PVV komt zet ik er wel mijn geld op. Vraag mij af wat Bosma gaat doen, de NPO ziet hun budget al halveren.
Ik mis ‘m als VVD’er zeker. Een van meest sympathieke personen van Nederland.quote:
Het is verder ook geen ongebruikelijk fenomeen bij D66. Die doen het één of twee verkiezingen aardig en imploderen weer.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:09 schreef Garfield1985 het volgende:
Toen die nabeschouwing van het optreden van Jetten werd besproken heb ik toch echt even smakelijk moeten lachen;
Toen één van die presentatoren hem nog probeerde te "redden" door te stellen dat het "wel meeviel" met die daling naar 10 zetels en zijn collega rechts van hem hem eens bedenkelijk en met grote ogen aankeek. Ik verslikte me zowat van het lachen hier!
Als ik niet de grootste word, dan ga ik gewoon de kamer in!quote:Op woensdag 22 november 2023 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Timmermans toont zich wel een hele zure verliezer ja.. die baalt nu dat ie oppositieleider moet worden
Volgend jaar want Trump 2024quote:Op woensdag 22 november 2023 23:10 schreef TLC het volgende:
Zou Donald Trump ooit gehoord hebben van Fleur Agema ?
Vast!quote:Op woensdag 22 november 2023 23:10 schreef TLC het volgende:
Zou Donald Trump ooit gehoord hebben van Fleur Agema ?
Hongaars beleid.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |