Hmmm....een verbod op peilingen een bepaalde periode voor de stemming bestaat in meer landen waar er geen enkel probleem is met democratie of vrijheid van de pers.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben daar om principiële redenen tegen. De staat bepaalt niet wat de krant opschrijft. Dat is aan de hoofdredacteur, dat principe is voor mij heilig. Maar praktisch zou het wel beter zijn. Het is aan de media om er terughoudend mee om te gaan.
Klopt. We krijgen gewoon VVD-NSC beleid. Conservatief-liberalisme icm christendemocratiequote:Op woensdag 22 november 2023 23:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Omtzigt kan met deze uitslag zeer goed uit de voeten
stikstof gezeik van tafel , woningbouw komt weer los dan
wilders geeft hem de ruimte om de zaken op orde te brengen
Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar bekijk zijn pohi. Deze user is niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:38 schreef Evenstar het volgende:
Echt mensen die denken dat stikstofprobleem opeens in het niets gaat verdwijnen. Poef paf, weg.
Sure. Doe mij ook een beetje van dat spul.
Ja, mijn vrouw maakte de fout om hem helemaal uit te vouwen, ik heb zeker 5 minuten staan lachen terwijl ik moest wachten tot ze hem weer op gevouwen had.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Net wegenkaarten van vroeger toen ik nog op de achterbank zat
Zouden ze er Wittewaterland van willen maken?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:40 schreef bertrandtraore het volgende:
PVV grootste in Zwartewaterland. Opvallend.
Nou die hebben er ook duidelijk genoeg van ...quote:Op woensdag 22 november 2023 23:40 schreef bertrandtraore het volgende:
PVV grootste in Zwartewaterland. Opvallend.
Dat weet ik. Maar toch vind ik dat het schuurt. Het is gewoon een grens die je niet over moet willen. Juist omdat het zo raakt aan de machtsvorming. Dan is vrije pers nog belangrijker.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hmmm....een verbod op peilingen een bepaalde periode voor de stemming bestaat in meer landen waar er geen enkel probleem is met democratie of vrijheid van de pers.
Benieuwd of Zwelbast Timmermans nog een laagwaardige stikstof functie gaat innemen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
Denk dat Abouthaleb beter score had gehaald.
Strenge man, maar wel met een echte arbeiders look-a-like
Nee, ik snap je bezwaar wel maar ik vind het in dit geval toch wat problematischer omdat peilingen verkiezingen kunnen beinvloeden.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar toch vind ik dat het schuurt. Het is gewoon een grens die je niet over moet willen. Juist omdat het zo raakt aan de machtsvorming. Dan is vrije pers nog belangrijker.
Moest eens lachen dat mijn ma het zicht (sturen) benam omdat ze de hele kaart uitvouwde. Ruziequote:Op woensdag 22 november 2023 23:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, mijn vrouw maakte de fout om hem helemaal uit te vouwen, ik heb zeker 5 minuten staan lachen terwijl ik moest wachten tot ze hem weer op gevouwen had.
Recenseren achteraf kan iedereen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:43 schreef trein2000 het volgende:
Die no-no’s bij de nos die dit allemaal niet zagen aankomen gaan even uitleggen hoe het allemaal zit. Treurige bedoening.
Ik gok dat rechts heel blij is en links nu in een hoekje ligt te janken.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
Vraag me af hoe “strategische” kiezers nu naar de strategie kijken.
Ik heb een uur geluisterd, vooral voor de uitslagen, maar mijn god wat praten ze een hoop onzin zeg. Ze verdraaien van alles, leggen mensen woorden in hun mond, maken fouten, roepen onzin. Echt schandalig slecht. Nooit eerder zo'n laag niveau gezien bij een verkiezingsavond.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:43 schreef trein2000 het volgende:
Die no-no’s bij de nos die dit allemaal niet zagen aankomen gaan even uitleggen hoe het allemaal zit. Treurige bedoening.
Ze mogen ook iets langer stil staan hoe ze de zaken duiden. Wees bewust van je verantwoordelijkheid. Vanavond erger ik mij eraan (en deze ergernis had ik ook met de vorige 2 kamer verkiezingen) de grootste partij zijn is niet hetzelfde als de grootste winnaar.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En die peilingen kloppen niet eens.
Eigenlijk zou je peilingen net zoals in Frankrijk niet eens moeten toelaten.
Waarom?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
Vraag me af hoe “strategische” kiezers nu naar de strategie kijken.
Echt hè. Ik heb 'm nog aanstaan omdat ik op echt uitslagen wacht, maar alles eromheen heeft het niveau van de analyse van een voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik heb een uur geluisterd, vooral voor de uitslagen, maar mijn god wat praten ze een hoop onzin zeg. Ze verdraaien van alles, leggen mensen woorden in hun mond, maken fouten, roepen onzin. Echt schandalig slecht. Nooit eerder zo'n laag niveau gezien bij een verkiezingsavond.
NOS doet het vaak voorafquote:Op woensdag 22 november 2023 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Recenseren achteraf kan iedereen.
Nou ja, Voetbal Inside had een belangrijke rol bij deze verkiezingen, he? Dat is Nederland nu.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Echt hè. Ik heb 'm nog aanstaan omdat ik op echt uitslagen wacht, maar alles eromheen heeft het niveau van de analyse van een voetbalwedstrijd.
Dat programma heet tegenwoordig Vandaag Inside. U loopt achter.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, Voetbal Inside had een belangrijke rol bij deze verkiezingen, he? Dat is Nederland nu.
Had het zin? Was het achteraf niet beter op de eigen voorkeur te stemmen of wellicht op weer een andere partij strategisch?quote:
Als je uren moet praten over een onderwerp wat best smal is dan begin je vanzelf te herkauwen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik heb een uur geluisterd, vooral voor de uitslagen, maar mijn god wat praten ze een hoop onzin zeg. Ze verdraaien van alles, leggen mensen woorden in hun mond, maken fouten, roepen onzin. Echt schandalig slecht. Nooit eerder zo'n laag niveau gezien bij een verkiezingsavond.
Ik weet hoe het heet maar het is nog steeds Voetbal Insidequote:Op woensdag 22 november 2023 23:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat programma heet tegenwoordig Vandaag Inside. U loopt achter.
Nee nee, dat is Veronica offside!quote:Op woensdag 22 november 2023 23:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet hoe het heet maar het is nog steeds Voetbal Inside
Er hebben ook mensen strategisch op de PVV gestemd he?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Had het zin? Was het achteraf niet beter op de eigen voorkeur te stemmen of wellicht op weer een andere partij strategisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |