Butterfly effectquote:Op woensdag 22 november 2023 23:51 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Deze mag in de eregalerij.
En waarom zouden zij dat eerder weten dan de kiesraad die de databases bheert?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:52 schreef trein2000 het volgende:
De HI, die er weer goed bij zat, komt met het goede nieuws: [ twitter ]
Fuck man.
Ik vrees dat als dat klopt GL/PvdA nog een zetel zakt. En gelijk komt met de VVDquote:Op woensdag 22 november 2023 23:52 schreef trein2000 het volgende:
De HI, die er weer goed bij zat, komt met het goede nieuws: [ twitter ]
Fuck man.
Je kunt rekenen aan de hand van uitslagen die al bekend zijn. Maurice deed dat vroeger wel eens live op YT. Je weet de historische gegevens en dan kun je best wel heel nauwgezet projecties maken.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En waarom zouden zij dat eerder weten dan de kiesraad die de databases bheert?
Het wordt wel tijd voor een waardig opvolger van Herman Heinsbroek. Of Philomena Bijlhout.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:53 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat voor figuren de PVV als minister gaat leveren. Zal wel een gezellige boel op die ministeries worden.
Agema op Volksgezondheid.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:53 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat voor figuren de PVV als minister gaat leveren. Zal wel een gezellige boel op die ministeries worden.
We gaan het wel zien, voorlopig zijn we nog lang niet bij een coalitie.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:53 schreef Hexagon het volgende:
Graus op dieren?quote:
Die kan op Justitie.quote:
Ja ok, een soort extrapolatie dus.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt rekenen aan de hand van uitslagen die al bekend zijn. Maurice deed dat vroeger wel eens live op YT. Je weet de historische gegevens en dan kun je best wel heel nauwgezet projecties maken.
Mischien wel, ja.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:56 schreef Felagund het volgende:
Omtzigt blij dat hij niet de grootste is geworden?
Dat kan ook niet, lijkt mij, wat hij ook zegt gaat problematisch zijn voor Yesilgoz.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:04 schreef capricia het volgende:
Rutte geeft geen commentaar op de puinhoop die hij achterlaat.
[ twitter ]
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:59 schreef trein2000 het volgende:
Vrienden, vriendinnen. Ik taai af. Prettige nacht!
Hij is een uurtje geweest. Achter, waar het campagne team zat.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, lijkt mij, wat hij ook zegt gaat problematisch zijn voor Yesilgoz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |