Die grenzen hoeven ook niet potdicht voor de achterban hoor. Net zoals er heel veel geen Nexit zullen willen. Maar een hard migratiebeleid kunnen ze alle drie prima verkopen aan hun achterban.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat kan hij niet want hij beloofde dat de grenzen dicht gaan. Dat kan dus gewoon niet en zeker niet op korte termijn.
Handig voor de meerderheid in de Eerste kamer. En je geeft ze zo niet de kans om oppositie te voeren. Zit je met een mooie meerderheid in het parlement en kunnen er ook nog wat kikkers uit de kruiwagen springen (wat met al die nieuwe gezichten vrij waarschijnlijk is) zonder je meerderheid kwijt te raken.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:23 schreef Evenstar het volgende:
BBB denkt dat ze in coalitie gaan komen, wut
Je snapt dus niet wat de absolute basis is van de EU. Dat kan.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je denkt dat er niet serieuze druk op de EU uitgeoefend kan worden naarmate er in steeds meer landen in de EU een rechtse regering opstaat?
Ik blijf dit verbijsterend vinden. Iedereen roep 'extreem rechts! Oh nee!' Maar niemand die zich afvraagt waarom rechts over de hele wereld aan een opmars bezig is.
Lijkt me niet verstandig. Dan wordt de PVV de volgende verkiezingen nog groterquote:Op woensdag 22 november 2023 21:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Neh, ze gaan de PVV gewoon negeren. Zelfs nu.
NSC, VVD, GL en D66 en je bent klaar.
Negeren niet. Zeker Dilan niet. Maar hangt wel af van hoe Wilders in de wedstrijd staat. Hij zal veel concessies moeten doen want zijn programma is niet uitvoerbaar op bepaalde onderdelen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Neh, ze gaan de PVV gewoon negeren. Zelfs nu.
NSC, VVD, GL en D66 en je bent klaar.
Leg uit? Bij mijn weten is de EU nog steeds een democratisch orgaan, dus die kan net zo makkelijk naar rechts bewegen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je snapt dus niet wat de absolute basis is van de EU. Dat kan.
dat is niet anders dan bij alle ander partijenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig. Dan wordt de PVV de volgende verkiezingen nog groter
Juist niet, omdat ze wederom laten zien dat het toch niet uit maakt hoeveel stemmen de PVV krijgt; dat toch niemand met ze wil regeren.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ja, en? De drie vrijheden van de EU zijn het punt en een van die vrijheden eruit slopen begint niemand behalve een complete idioot aan.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Leg uit? Bij mijn weten is de EU nog steeds een democratisch orgaan, dus die kan net zo makkelijk naar rechts bewegen.
En Dilan nog kleiner. (Een deel van) haar achterban gaat het echt niet waarderen als ze Timmermans premier maakt terwijl hij bij lange na niet de grootste is. Dat is ook nog onderliggende dynamiek.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De fundamenten van de EU moeten dan worden aangepast en dat vereist een unanieme instemming van alle lidstaten.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Leg uit? Bij mijn weten is de EU nog steeds een democratisch orgaan, dus die kan net zo makkelijk naar rechts bewegen.
Nog beter bestaat niet in Nederland, volgens mij.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:34 schreef capricia het volgende:
Mag hopen dat Wilders nog beter beveiligd gaat worden dan al het geval is.
Denk dat heel veel mensen dit namelijk slecht gaan trekken.
natuurlijk welquote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nog beter bestaat niet in Nederland, volgens mij.
Dilan zit klem inderdaad. Maar die heeft dan ook nog een NSC nodig. Die zijn de sleutel.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En Dilan nog kleiner. (Een deel van) haar achterban gaat het echt niet waarderen als ze Timmermans premier maakt terwijl hij bij lange na niet de grootste is. Dat is ook nog onderliggende dynamiek.
Niet als je nog in het openbaar wil verschijnen in ieder geval.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nog beter bestaat niet in Nederland, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |