SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:05 schreef brother52 het volgende:
Biffy Clyro - Who's Got A Match?
Editors - Smokers Outside The Hospital Doors
Dat is wel een heel specifieke tijd.quote:
Bij deze combinatie was het ook een goede vraag bij het antwoord zoeken.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel een heel specifieke tijd.
Dat heb je dan toch goed gedaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij deze combinatie was het ook een goede vraag bij het antwoord zoeken.
Ja maar heb mijn principes wel weer moeten laten varen.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je dan toch goed gedaan.
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja maar heb mijn principes wel weer moeten laten varen.
Het thema is redelijk heiligquote:Op woensdag 22 november 2023 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Brother52, de DJ met de flexibele principes
The Beach Boys weten het antwoord bedenk ik me nu ineens.... maar die had ik al bij een vraag in de 2e of 3e show gebruikt.quote:
Ja.... dat kan iedereen zeggen.... maar ik wil bewijs.quote:
Dat vraag ik me ook wel eens af.quote:
Hij gaat sowieso een paar optredens in de VS doen met A Perfect Circle (met Primus en Puscifer)quote:Op woensdag 22 november 2023 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Treedt Maynard eigenlijk ook nog wel eens in deze formatie op?
Over een minuut of 2 heb je het antwoordquote:Op woensdag 22 november 2023 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af.
Ik gok dat het antwoord 'yes' is.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:37 schreef brother52 het volgende:
Jonathan Wilson - Can We Really Party Today?
Ik denk eerder Maybe Tomorrowquote:Op woensdag 22 november 2023 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gok dat het antwoord 'yes' is.
Is dit naar waarheid of fictief?quote:
Ik bedenk me net dat Tool een antwoord heeft wat behoorlijk bij mijn leeftijd in de buurt komt.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit naar waarheid of fictief?
Dat komt in ieder geval niet in de buurt.quote:
Mentale leeftijdquote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat komt in ieder geval niet in de buurt.
Black, denk ik.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:51 schreef brother52 het volgende:
Living Colour - What's Your Favorite Color?
quote:
Toch weer rood, maar niet van Marco Borsato?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Het antwoord is een cover want ik weiger het origineel te draaien.
Van iemand die kaas als naam heeft, kan ook alleen geel de favoriete kleur zijn.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef brother52 het volgende:
creed - What If
The Cure - There is no if...
Ik heb nog voor een uur klaar staan maar die kan ik zo in de vervolgshows proppen. Na deze nog 1 antwoord en dan komt de rest gewoon de volgende keer.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:05 schreef Melting het volgende:
Fijne muziek wel, en een leuke thema, brother.
Tot hoe laat draai je, want ik ga zo meteen mijn bed opzoeken.
Dan luister ik die nog even af.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb nog voor een uur klaar staan maar die kan ik zo in de vervolgshows proppen. Na deze nog 1 antwoord en dan komt de rest gewoon de volgende keer.
quote:
Eigenlijk het meest logische antwoord.quote:
Soms liggen de antwoorden zo voor de hand dat je er niet omheen kunt.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk het meest logische antwoord.
Al had ik iets ludiekers verwacht.
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Death - Politicians in My Eyes
03. MxPx - Democracy
04. Soundgarden - Shes A Politician
05. Alice Cooper - Elected
06. Admiral Freebee - Admiral For President
07. Fitz And The Tantrums - Dear Mr. President
08. Death Cab For Cutie - President of What?
09. The Presidents of the United States of America - Japan
10. The Beastie Boys - So What'cha Want
11. The Breeders - I Just Wanna Get Along
12. The Come Ons - Whatcha Got?
13. Tom McRae - Got A Suitcase Got Regrets
14. REM - What's The Frequency Kenneth
15. At The Drive-In - 300 Mhz
16. Parquet Courts - What Color Is Blood
17. Ramkot - Red
18. Rammstein - Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen?
19. Manic Street Preachers - Yes
20. Biffy Clyro - Who's Got A Match?
21. Editors - Smokers Outside The Hospital Doors
22. KLF - America What Time Is Love
23. Dizzy Mizz Lizzy - 11:07 Pm
24. Fish - what colour is god?
25. A Perfect Circle - Blue
26. Devin Townsend - Why?
27. Beatles - Because
28. Jonathan Wilson - Can We Really Party Today?
29. Tomahawk - Sir Yes Sir
30. Blink-182 - What's My Age Again?
31. Levellers - Fifteen Years
32. Living Colour - What's Your Favorite Color? (Theme Song)
33. Richard Cheese - Yellow
34. creed - What If
35. The Cure - There is no if...
36. Fuzz - What's In My Head?
37. Foo Fighters - My Poor Brain
38. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Deel 2 en 3 van dit thema komen zeer binnenkort heb nog een en ander drieluik klaar staan maar het kwam er gewoon even niet van (veel te weinig energie en zo).quote:Op woensdag 22 november 2023 21:14 schreef Melting het volgende:
Bedankt in ieder geval voor de fijne show.
Bijzonder thema, maar leuk gedaan.
Je moet weer vaker draaien, brother.
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deel 2 en 3 van dit thema komen zeer binnenkort heb nog een en ander drieluik klaar staan maar het kwam er gewoon even niet van (veel te weinig energie en zo).
Ja, zelfbewoningsplicht is toch wel het minste wat je voor nieuwbouwwoningen mag eisen.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, sowieso in de hele gemeente niet, ook geen zelfbewoningsplicht voor een aantal jaren voor de goedkopere woningen ‘want dat opkopen komt hier niet voor’ . Ik weet het van zeker 3 goedkopere rijwoningen van 2 fases geleden dat dat dus wel gebeurd is, daar is door een investeerder fiks gecashed met eerst een jaar verhuur en toen verkoop.
Welkom Symph en Ddm.quote:
Die van Dolly Partonquote:Op donderdag 23 november 2023 19:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Symph en Ddm.
Wat is dan de juiste versie? Die op 500x speed?
Volgende keer krijg je een leuker cadeau.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgende keer wil ik een leuker kadootje
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgende keer krijg je een leuker cadeau.
Ssst....quote:Op donderdag 23 november 2023 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het Belgische mapje is nog niet leeg
quote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Alan Parsons project - Don’t answer me
Het wordt uiteindelijk code geel hierquote:Op donderdag 23 november 2023 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Was dat voorspelt. Hier is het vooralsnog windstil.
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het wordt uiteindelijk code geel hier
Welkom en goede avond, livelink.quote:
Ja, het vervoer zat tegen en het werk ook. Dus ging pas om 17.30 weg. Maar vanochtend om 07.10 de deur uit en dan pas na 19.00 thuis. En dan moet ik morgen weer naar kantoor.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom en goede avond, livelink.
Nu pas thuis van het werk?
Zat het vervoer zo tegen?
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het vervoer zat tegen en het werk ook. Dus ging pas om 17.30 weg. Maar vanochtend om 07.10 de deur uit en dan pas na 19.00 thuis. En dan moet ik morgen weer naar kantoor.
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik voel met je mee.
Kun je morgen niet vanuit thuis werken?
Morgen weer een afspraak op lokatie en dan weer een hele dag, ja.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
En dan morgen nog een hele dag?
Wat zul jij blij zijn als het weekend is....quote:Op donderdag 23 november 2023 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Morgen weer een afspraak op lokatie en dan weer een hele dag, ja.
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Morgen weer een afspraak op lokatie en dan weer een hele dag, ja.
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:30 schreef livelink het volgende:
Percy Sledge - When a man loves a woman
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:31 schreef Symphonic het volgende:
Zet je tuinmeubelen maar vast…
https://www.nu.nl/binnenl(...)e-van-situaties.html
Percy Sledge when a man loves a woman
Zandzakken voor de deurquote:Op donderdag 23 november 2023 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Dat komt wel dichtbij zo. Letterlijk.
Jullie zijn wel redelijk omringd door water ja…quote:Op donderdag 23 november 2023 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Dat komt wel dichtbij zo. Letterlijk.
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Welke Belgische artiest is dit nou weer?
Ik eerlijk gezegd ook..quote:Op donderdag 23 november 2023 19:36 schreef livelink het volgende:
Heel even dacht ik aan Ruth Jacott.
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook..
The green green grass of home![]()
![]()
Bij mijn shows ook, roen heb ik hem een keer een half uur non stop gedraaidquote:Op donderdag 23 november 2023 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet nog dat dit op Gup zowat het meest aangevraagde nummer was.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij mijn shows ook, roen heb ik hem een keer een half uur non stop gedraaid
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:46 schreef Melting het volgende:
Hierna eentje voor livelink om alvast in de stemming te komen.
Het is dat ik meestal uitgenodigd wordt om bij mijn broer en schoonzus te gaan eten.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
Eigenlijk zou ik stiekem wel een keertje alleen willen zijn met Kerstmis.
Nee, snap ikquote:Op donderdag 23 november 2023 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is dat ik meestal uitgenodigd wordt om bij mijn broer en schoonzus te gaan eten.
Maar alleen zijn met Kerst is anders ook geen pretje hoor.
Geef je vent en zoon een dagje uit cadeau op één van de kerstdagen.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, snap ik![]()
Maar gewoon een keertje in mijn eentje alleen maar kerstfilms kijken en kerstmuziek draaien en makkelijk eten.
Ik heb in plaats daarvan iedereen bij ons uitgenodigd voor 1e Kerstdag.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Geef je vent en zoon een dagje uit cadeau op één van de kerstdagen.
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb in plaats daarvan iedereen bij ons uitgenodigd voor 1e Kerstdag.
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:53 schreef livelink het volgende:
Dit is weer uit je Belgische mapje?
Singletje is uit 1974. Ellen zal toen wel zeker in de twintig zijn geweest. Dan zou ze nu een zeventiger zijn.quote:
Dat je die kent.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze Belg ken ik wel, da’s Arno Hintjes, oftewel TC Matic
Ow ja die had ik verdrongen, met die achterlijke nabestaanden van hem.quote:
Zijn portret hing in mijn stamkroeg, omdat de eigenaar ook Arno heettequote:Op donderdag 23 november 2023 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat je die kent.
[ afbeelding ]
Dat is geen Belgisch mapje.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoe groot is dat Belgische mapje?
Arno Hintjes kende ik wel qua naam, maar TC Matic niks.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze Belg ken ik wel, da’s Arno Hintjes, oftewel TC Matic
quote:Op donderdag 23 november 2023 20:15 schreef Symphonic het volgende:
Need your love so bad, maar daar zijn zoveel uitvoeringen van
quote:Op donderdag 23 november 2023 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig niet de Nederlandse cover
Paul Anka
Van wie was die ook alweer?quote:Op donderdag 23 november 2023 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig niet de Nederlandse cover
Paul Anka
Deze stem is er toch 1 uit duizenden.quote:
Was dat ook niet eens klaar?quote:Op donderdag 23 november 2023 20:26 schreef livelink het volgende:
Ik ben ondertussen ook nog met eten bezig. Dat moet ook nog gebeuren. Dus Adamo gemist
Nee, dat moest nog.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Was dat ook niet eens klaar?![]()
Zit je niet mee.
Nee inderdaad.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:27 schreef livelink het volgende:
Gelukkig een keer niet de hilarische versie.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 23 november 2023 20:45 schreef livelink het volgende:
Ik ga eten. Dank je wel voor de show Melting!
Dan heeft ze er een hele reis voor over.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag vandaag op facebook voorbij komen dat een vriendin naar Clouseau in Antwerpen gaat
Eet smakelijkquote:Op donderdag 23 november 2023 20:45 schreef livelink het volgende:
Ik ga eten. Dank je wel voor de show Melting!
2 van haar concertmaatjes wonen in Zeeland, dus dan is Antwerpen om de hoek en vanuit Rotterdam valt de reis voor haar ook wel mee eigenlijkquote:Op donderdag 23 november 2023 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heeft ze er een hele reis voor over.
quote:Op donderdag 23 november 2023 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Deze plaat is pertinent niet waar weet ik uit ervaring
Ik heb letterlijk een rij huizen van de berg zien spoelen en afgesloten wegen door tonnen zware rotsblokken op de weg. That was not funny. Uit het huis van mijn ouders keken we op die straat.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk een rij huizen van de berg zien spoelen en afgesloten wegen door tonnen zware rotsblokken op de weg. That was not funny. Uit het huis van mijn ouders keken we op die straat.
En dan het andere uiterste: vorig jaar is die straat waar ze woonden volledig verwoest door bosbrand
Wallace collection Daydream
quote:Op donderdag 23 november 2023 20:54 schreef Melting het volgende:
Wisten jullie trouwens dat dit Belgen zijn?
Gekeken. Erg bijzonder en goed gedaan.quote:
Gaaf gedaan hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 november 2023 23:57 schreef DJ11 het volgende:
Recent voor het eerst sinds tijden een paar cd's gekocht, dan wel besteld. Volgens mij had ik beloofd een fotootje te sturen als ze allemaal binnen waren. Welnu:Leuk. Pearl ken ik denk ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goedemorgen livelink. Sterkte vandaag.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 23:57 schreef DJ11 het volgende:
Recent voor het eerst sinds tijden een paar cd's gekocht, dan wel besteld. Volgens mij had ik beloofd een fotootje te sturen als ze allemaal binnen waren. Welnu:Dat hoesje van RhysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie aanschaf
Goedemorgen
Juin uit Eigen Tuin!
Meteen voor een heel jaar ingeslagen?quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Toch een Black Fridaydeal gekocht zojuist, ik wilde niet meedoen, maar die creme is zo duur dat 25% korting erg welkom was https://rosalique.nl/coll(...)ness-miracle-formula
Ik denk dat ik het met 1 tube wel red, ik gebruik het niet elke dag. Het is tot nu toe het enige product in die categorie dat echt werkt: ik zie er niet uit als een grijsgroene alien en krijg er geen jeuk van.quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Meteen voor een heel jaar ingeslagen?
Kun je dat volgend jaar zo weer doen.
En gelukt?quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Toch weer even het streamen testen i.v.m. vreemde/geen feedback op koptelefoon...
Ja en nee.quote:
Ik begrijp het trial and error-deel heel goed. En wel jammer dat je dan toch weer geld uit hebt moeten geven. Altijd stom als dingen gewoon niet direct werken.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ja, het streamen lukt op zich prima.
Maar nee, bij het noodzakelijke gebruik van Virtual DJ handelt de headphone poort van de controller de als zodanig ingestelde Cue (voorbeluisteren niet actieve kanalen) functie niet goed af. Ik hoor daar dan niks, wat heel irritant is.
Afgelopen week werkte het soms wel/soms niet, ik denk dat het te maken heeft met de volgorde van het opstarten van componenten. Maar dat is nu een beetje try en error, heb ook geen zin om steeds de hele zwik uit te zetten en weer aan te zwengelen. Dat is al een langer gebeuren dan bij de vorige controller.
Heb nu maar weer een externe geluidskaart aangeschaft, zodat ik niet meer afhankelijk ben van die poort van de controller.
De controller kan ook geheel stand alone functioneren, dan werkt alles wel goed, maar kan ik niet streamen. Daarvoor heb ik VDJ o.i.d. nodig…
Ik hoop dat je (een beetje) begrijpt wat ik schrijf…
quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp het trial and error-deel heel goed. En wel jammer dat je dan toch weer geld uit hebt moeten geven. Altijd stom als dingen gewoon niet direct werken.
Irritant is dat, ja. Wij moesten een paar jaar geleden ook regelmatig vragen aan mensen om de auto voor onze oprit weg te halen. En dan eerst achterhalen van wie de auto was, want het was meestal bezoek van bewoners van ons plein. Maar inmiddels heeft de buurman ook een eigen oprit gemaakt en als er nu iemand staat blokkeert die dus twee opritten en dat schijnt dan toch een oprit te veel te zijn, want het gebeurt nu echt nauwelijks meer of even hooguit een paar minuten.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Er staat al de hele dag een auto onze oprit te blokkeren, echt wat een asociaal parkeergedrag hier, het gebeurt met enige regelmaat. En het is niet dat het niet te zien is dat het een oprit is ofzo, onze auto staat er namelijk
Ik heb geen zolderkamer, dat scheelt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:59 schreef Tjoent het volgende:
Ja, dan moeten jullie al die FOK!-stickers maar van je auto halen hoor. Die mensen denken gewoon: 'ach, die zitten toch de hele dag op hun zolderkamer'
Elfletterigquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb geen zolderkamer, dat scheelt.
Lekker overzichtelijk wel.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:52 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Elfletterig![]()
Nee, maar jij hebt ook geen oprit, dat scheelt.
Partij tegen de Opritten oprichtenquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lekker overzichtelijk wel.Hoe is het met Tjoent?
Kippen lopen doorgaans in een ren, niet op een streamquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Heb vanmiddag bijna 3 uur de stream belast zonder er ook maar een kip tegen te komen.
Controller, draaier én stream hebben het in harmonie met elkaar doorstaan.
Zonder de gisteren nieuw bestelde/vandaag bezorgde externe soundcard zelfs, die nog niet eens uit de doos is gehaald...
Goed, beetje druk, verder weinig nieuws.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:02 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Partij tegen de Opritten oprichten![]()
Gaat goed met Tjoent. En met Elfletterig?
Het was weer een bijzondere 22/11 dit jaar
Dat zal je altijd zien.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Heb vanmiddag bijna 3 uur de stream belast zonder er ook maar een kip tegen te komen.
Controller, draaier én stream hebben het in harmonie met elkaar doorstaan.
Zonder de gisteren nieuw bestelde/vandaag bezorgde externe soundcard zelfs, die nog niet eens uit de doos is gehaald...
Goede avond en welkom.quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:01 schreef livelink het volgende:
Was er al sinds 21.00, maar nu pas geluid. Goedenavond
Oh ja......quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Mij was een leuker kadootje beloofd
Ik heb het altijd bij het opstarten. Meestal moet ik nog een keer opstarten omdat de website de eerste keer maar blijft laden.quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom.
Vreemd dat het zo laat pas binnenkomt dan.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:04 schreef livelink het volgende:
Golden Earring - When the lady smiles
Is dat niet gewoon de clip die ze bedoelen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:06 schreef Melting het volgende:
Heeft iemand van jullie deze film ooit gezien?
Geen idee..... het staat op het hoesje.quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de clip die ze bedoelen?
quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de clip die ze bedoelen?
Nope, ik wist dat die film bestond. Ik heb een grondige hekel aan de band, dus me er niet in verdieptquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:06 schreef Melting het volgende:
Heeft iemand van jullie deze film ooit gezien?
Oh... dacht ik een leuke cadeautje voor je te doen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope, ik wist dat die film bestond. Ik heb een grondige hekel aan de band, dus me er niet in verdiept
Zo vaak gehoord ja?quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Deze week wel een overdosis aan dit nummer gehad op de radio
Je draait gelukkig meestal leuke muziek, dus ik vergeef het jequote:Op zaterdag 25 november 2023 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh... dacht ik een leuke cadeautje voor je te doen.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je draait gelukkig meestal leuke muziek, dus ik vergeef het je
De vorige ook, die ik wel wist eigenlijk. Ook omdat ze haar eigen naam ook zong.quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
John Denver - Take me home, country roads
Misschien een zondagmiddag iets plannen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:22 schreef livelink het volgende:
Ik probeer een Sinterklaasavond met gezin te plannen. En dan juist mijn zoon die echt nooit iets heeft, heeft op de datum dat iedereen kan ineens een afspraak
Ja, maar even kijken.quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien een zondagmiddag iets plannen?
Pak die luchtgitaar er maar bij, Symph.quote:
Ik ben meer een luchtdrummerquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Pak die luchtgitaar er maar bij, Symph.
Beterschap voor mw. MadMaster.quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Nu ook audiologisch ingeschakeld.
Mw. MM is ziek, nadat ik afgelopen week, verkouden/griep of zo had.
Ik ben dus mantelzorger momenteel…
Ach, beterschap voor Mw. MM. Hopelijk knapt ze snel op en ben jij mantelzorger af.quote:Op zaterdag 25 november 2023 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Nu ook audiologisch ingeschakeld.
Mw. MM is ziek, nadat ik afgelopen week, verkouden/griep of zo had.
Ik ben dus mantelzorger momenteel…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |