SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:05 schreef brother52 het volgende:
Biffy Clyro - Who's Got A Match?
Editors - Smokers Outside The Hospital Doors
Dat is wel een heel specifieke tijd.quote:
Bij deze combinatie was het ook een goede vraag bij het antwoord zoeken.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel een heel specifieke tijd.
Dat heb je dan toch goed gedaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij deze combinatie was het ook een goede vraag bij het antwoord zoeken.
Ja maar heb mijn principes wel weer moeten laten varen.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je dan toch goed gedaan.
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja maar heb mijn principes wel weer moeten laten varen.
Het thema is redelijk heiligquote:Op woensdag 22 november 2023 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Brother52, de DJ met de flexibele principes
The Beach Boys weten het antwoord bedenk ik me nu ineens.... maar die had ik al bij een vraag in de 2e of 3e show gebruikt.quote:
Ja.... dat kan iedereen zeggen.... maar ik wil bewijs.quote:
Dat vraag ik me ook wel eens af.quote:
Hij gaat sowieso een paar optredens in de VS doen met A Perfect Circle (met Primus en Puscifer)quote:Op woensdag 22 november 2023 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Treedt Maynard eigenlijk ook nog wel eens in deze formatie op?
Over een minuut of 2 heb je het antwoordquote:Op woensdag 22 november 2023 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af.
Ik gok dat het antwoord 'yes' is.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:37 schreef brother52 het volgende:
Jonathan Wilson - Can We Really Party Today?
Ik denk eerder Maybe Tomorrowquote:Op woensdag 22 november 2023 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gok dat het antwoord 'yes' is.
Is dit naar waarheid of fictief?quote:
Ik bedenk me net dat Tool een antwoord heeft wat behoorlijk bij mijn leeftijd in de buurt komt.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit naar waarheid of fictief?
Dat komt in ieder geval niet in de buurt.quote:
Mentale leeftijdquote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat komt in ieder geval niet in de buurt.
Black, denk ik.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:51 schreef brother52 het volgende:
Living Colour - What's Your Favorite Color?
quote:
Toch weer rood, maar niet van Marco Borsato?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Het antwoord is een cover want ik weiger het origineel te draaien.
Van iemand die kaas als naam heeft, kan ook alleen geel de favoriete kleur zijn.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef brother52 het volgende:
creed - What If
The Cure - There is no if...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |