Hoe is vandaag voor je verlopen? Viel het tegen, mee? Hoe voel je je nu?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
5 per week. Weekend vrij. Net 10 taxiritten geboekt.
Verliep goed. Prima voorlichting, geen gedoe met taxi. Vriendelijke radiologen en kundig barpersoneel. Voel me nu moe, maar probeer zo lang mogelijk op te blijven. Genieten van het verlies van de VVD, boeren met kiespijn en verdere debilisering van Nederland.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is vandaag voor je verlopen? Viel het tegen, mee? Hoe voel je je nu?
Poeh pittig joh. Hou je goed.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt goed. Positief blijven.quote:
Sterkte man.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het ondanks alles wel goed is verlopen.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verliep goed. Prima voorlichting, geen gedoe met taxi. Vriendelijke radiologen en kundig barpersoneel. Voel me nu moe, maar probeer zo lang mogelijk op te blijven. Genieten van het verlies van de VVD, boeren met kiespijn en verdere debilisering van Nederland.
Dat weet ik ouwe dibbes. Hopelijk kom je er een beetje goed doorheen. En je weet het hé. #Kalekoppuhniettestoppuhquote:
Zoek of zeik in één of andere hoek.quote:
Oosterdok?quote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
Jongens het is tijd om weer even te lachen @:RamboDirk
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 november 2023 01:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is dit nu je coming-out post, dat je op Geert gestemd hebt?
Maar we laten niemand losquote:Op donderdag 23 november 2023 16:43 schreef Bezsen het volgende:
Loopt gigantisch uit de klauwen in VKZ
Heel naar sfeertje
Zekerquote:Op donderdag 23 november 2023 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker nadat jij een flinke boodschap heb weggelegd?
Kaal zijnquote:Op donderdag 23 november 2023 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat weet ik ouwe dibbes. Hopelijk kom je er een beetje goed doorheen. En je weet het hé. #Kalekoppuhniettestoppuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |