cannibalenquote:Op woensdag 22 november 2023 06:41 schreef pullup het volgende:
Kijk @:prisha Zelfs kipjes vinden kippie lekkerder dan hun gewone voer
[ twitter ]
Prijs jezelf gelukkigquote:Op woensdag 22 november 2023 09:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Als 🇧🇪 moet ik nu niet stemmen hihi.
Oh jij was wel netjes uiteraard, grapjasquote:Op woensdag 22 november 2023 09:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat zijn mensen op Twitter toch eigenlijk onbeleefd en ongemanierd.
Ik vraag netjes aan Wouke van Scherrenburg of ze misschien als baby met accuzuur werd gezoogd in plaats van met moedermelk, maar denk je dat ik antwoord krijg??????![]()
[ afbeelding ]
Altijd.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh jij was wel netjes uiteraard, grapjas![]()
Je zit daar prima op je plek, hordes mensen die zo reagerenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vraag netjes aan Wouke van Scherrenburg of ze misschien als baby met accuzuur werd gezoogd in plaats van met moedermelk, maar denk je dat ik antwoord krijg??????![]()
[ afbeelding ]
Daarom kom ik niet veel op X : Tokkies daarquote:Op woensdag 22 november 2023 10:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zit daar prima op je plek, hordes mensen die zo reageren
waarom zou je dat vragenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ja preciesquote:Op woensdag 22 november 2023 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom kom ik niet veel op X : Tokkies daar
Was al langer maar toen waren er toch wel meer regels , het is nu echt een Tokkie ding geworden waar ik zo min mogelijk wil zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 11:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja precies
Was al langer zo natuurlijk maar het is er niet beter op geworden sinds die neo nazi het heeft opgekocht
Ze reageerde dus helemaal niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zit daar prima op je plek, hordes mensen die zo reageren
Heerlijk, beetje rellen op Twitter (geen X-onzin, gewoon Twitter)quote:Op woensdag 22 november 2023 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom kom ik niet veel op X : Tokkies daar
Moet je 'ns in dat smoelwerk kijken.quote:
slap gedoe dus , beetje losgaan op een vaak anoniem accountquote:Op woensdag 22 november 2023 12:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heerlijk, beetje rellen op Twitter (geen X-onzin, gewoon Twitter)
Anoniempjes zijn laf. Reageer ik ook nooit op.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
slap gedoe dus , beetje losgaan op een vaak anoniem account
Niet mijn ding
Maar dat is dus wel het punt: de meeste mensen reageren of posten anoniemquote:Op woensdag 22 november 2023 12:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Anoniempjes zijn laf. Reageer ik ook nooit op.
Hier ookquote:Op woensdag 22 november 2023 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is dus wel het punt: de meeste mensen reageren of posten anoniem
De meeste zou ik niet zeggen, maar wel veel. Meestal de aandacht niet waard. Blokken doe ik nooit, maar negeren kan ik goed.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is dus wel het punt: de meeste mensen reageren of posten anoniem
Ik doelde vooral op het schelden , mensen afzeiken etc.quote:
Blokken doe ik ook nooit.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De meeste zou ik niet zeggen, maar wel veel. Meestal de aandacht niet waard. Blokken doe ik nooit, maar negeren kan ik goed.
Op Twitter is dat echt asociaalquote:Op woensdag 22 november 2023 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op het schelden , mensen afzeiken etc.
Ja het is niet mijn ding, daarom kom ik er ook niet veel meer opquote:
Ik heb er een heleboel ontvolgt in corona tijd. Mijn hele tijdlijn zat op een gegeven moment vol met wappiesquote:Op woensdag 22 november 2023 13:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja het is niet mijn ding, daarom kom ik er ook niet veel meer op
quote:Op woensdag 22 november 2023 13:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb er een heleboel ontvolgt in corona tijd. Mijn hele tijdlijn zat op een gegeven moment vol met wappies
Met machtigingen?quote:Op woensdag 22 november 2023 14:09 schreef pullup het volgende:
Ik heb lekker op 3 verschillende mensen en partijen gestemd
quote:Op woensdag 22 november 2023 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb er een kleurplaat van gemaakt
Ja ook voor zusje en haar man. Die moesten zo nodig lekker in Rome zittenquote:
Heb je gewoon 3 keer op thierie kunnen stemmenquote:Op woensdag 22 november 2023 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ook voor zusje en haar man. Die moesten zo nodig lekker in Rome zitten
En dat heb ik mooi 3 x niet gedaanquote:Op woensdag 22 november 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je gewoon 3 keer op thierie kunnen stemmen
Soms lijk je net verstandigquote:Op woensdag 22 november 2023 14:17 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat heb ik mooi 3 x niet gedaan
Neenquote:Op woensdag 22 november 2023 14:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms lijk je net verstandig
En als je zusje nou had gezegd stem met mijn machtiging op hem, had je het dan voor haar gedaan?![]()
Hetgeen niet wil zeggen dat ik met beide keuzes eens was maar er zijn grenzen natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 14:27 schreef pullup het volgende:
En dit is bijna 3 x zoveel boerenkool, ga zo wel even terug
Ik zou uit protest op de Boerenkool Burger Beweging stemmenquote:Op woensdag 22 november 2023 14:27 schreef pullup het volgende:
En dit is bijna 3 x zoveel boerenkool, ga zo wel even terug
quote:Op woensdag 22 november 2023 14:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zou uit protest op de Boerenkool Burger Beweging stemmen
Ik ga wel zuurkool etenquote:Op woensdag 22 november 2023 14:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zou uit protest op de Boerenkool Burger Beweging stemmen
Die hebben te vroeg gepiekt denk ikquote:Op woensdag 22 november 2023 15:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Boerenkool lijkt ook veel op Boerenburger
Dat is wel positief in dit geval, niet dat het verder gaat helpen .. al dat rechtse gedoe maakt me niet echt blijquote:Op woensdag 22 november 2023 15:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Die hebben te vroeg gepiekt denk ik
Dan maar aan raketten denken?quote:Op woensdag 22 november 2023 15:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is wel positief in dit geval, niet dat het verder gaat helpen .. al dat rechtse gedoe maakt me niet echt blij
Ik denk nu niet aan raketten , wel aan stemmen in NLquote:Op woensdag 22 november 2023 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maar aan raketten denken?
Oh nee, die komen ook van rechts![]()
Mooi zoquote:
#ff0000 zoiets.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welke kleur heeft jouw bolletje gekregen?
Verstandige keuzequote:
quote:M'n moeder gaat vavanond stemmen tellen dus als ik zo eerder hoor wie er minister president wordt laat ik het weten
Ik moet nog, dus komt goed.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Opkomst tot 15.45 uur 40 procent, lager dan 2017" (tot 15:45)
Jeeh..dat valt me tegen.
Stemt ze namens het gehele 40+?quote:Op woensdag 22 november 2023 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoppa gelijk 7% erbij met jou !
quote:Op woensdag 22 november 2023 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stemt ze namens het gehele 40+?
Je weet het maar nooit met die crewleden.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]... het zal toch niet
Dan krijg je een revolutie Franse stijl zeg maarquote:Op woensdag 22 november 2023 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met die crewleden.
Deisyy met een kruiwagen vol volmachtenquote:Op woensdag 22 november 2023 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stemt ze namens het gehele 40+?
Ze is het echtquote:Op woensdag 22 november 2023 18:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deisyy met een kruiwagen vol volmachten![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig maar..quote:Op woensdag 22 november 2023 18:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, dan zijn de stemmen geldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Zorgelijk dit. Zeer zorgelijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoop dat het vandaag beter gaat dan in de EU vandaag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 november 2023 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met die crewleden.
Dan hebben we allemaal hier wel ons best gedaan geloof ikquote:
Was een hele opgave wel..quote:Op woensdag 22 november 2023 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan hebben we allemaal hier wel ons best gedaan geloof ik
Vanmorgen om 8 uur al, moest toch al vroeg de deur uit.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan hebben we allemaal hier wel ons best gedaan geloof ik
Ook heel lekker. Bij mij is het toch boerenkool met worst gewordenquote:Op woensdag 22 november 2023 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
Bruine bonen met gebakken sperziebonen, spek en appelmoes
Ben je nog teruggegaan met die te dure boerenkool?quote:Op woensdag 22 november 2023 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook heel lekker. Bij mij is het toch boerenkool met worst geworden
Ja die had ik al meteen afgegeven en niet verder afgerekend. Ik zag het toevallig staan voor ik afrekende want ik had maar een paar boodschapjes en vond het totaalbedrag veel te hoog. Dat bleek te herleiden tot die absurde prijs bij dat zakje boerenkool. dus die heb ik weg geklikt . Was daarnet 1.20 euro of zo en dat was meer wat ik er van had verwachtquote:Op woensdag 22 november 2023 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ben je nog teruggegaan met die te dure boerenkool?
Dat dusquote:Op woensdag 22 november 2023 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
@:tong80 Sterkte en succes morgen.
Ik sluit mij hier helemaal bij aanquote:Op woensdag 22 november 2023 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
@:tong80 Sterkte en succes morgen.
Had meer verwachtquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoppa gelijk 7% erbij met jou !
Ik lees net dat het inmiddels 50% is, matig hoor. Iedereen klaagt, maar voorlopig heeft maar 50% gestemd.quote:
Men is er achter dat stemmen geen zin heeft, ze doen toch wat ze zelf willenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net dat het inmiddels 50% is, matig hoor. Iedereen klaagt, maar voorlopig heeft maar 50% gestemd.
Als je niet gaat stemmen weet je zeker dat er niets veranderdquote:Op woensdag 22 november 2023 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Men is er achter dat stemmen geen zin heeft, ze doen toch wat ze zelf willen
Vreemd, In mijnomgeving leefde het wel, in alle "lagen"quote:Op woensdag 22 november 2023 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net dat het inmiddels 50% is, matig hoor. Iedereen klaagt, maar voorlopig heeft maar 50% gestemd.
Helemaal eens,,,al is ons parlement vandaag via de achterdeur bijna overbodig gemaakt.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je niet gaat stemmen weet je zeker dat er niets veranderd
Dat was twee uur geleden en dan moet er nog een hele meute gaan stemmen. Dit geeft al een ander beeld:quote:Op woensdag 22 november 2023 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 50% was een update van 19.56 uur.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was twee uur geleden en dan moet er nog een hele meute gaan stemmen. Dit geeft al een ander beeld.
Grote steden delen opkomstcijfers
In de gemeente Groningen is al 70 procent van de stemgerechtigden naar het stemlokaal gegaan. Andere gemeenten hikken net tegen dat percentage aan: in het Zeeuwse Hulst stond het opkomstpercentage om 19.00 uur op 66,7 procent.
In Rotterdam had om 19.30 uur 57 procent van de kiezers een stem uitgebracht. In Amsterdam was het opkomstpercentage op datzelfde tijdstip bijna 65 procent, in Utrecht 72 en in Den Haag 62 procent.
Andere gemeenten delen na 18.00 uur geen opkomstcijfers meer. Dat is bijvoorbeeld het geval in Heerlen, waar iets meer dan de helft van de kiesgerechtigde inwoners heeft gestemd. In het Brabantse Meierijstad was dat bijna 60 procent.
Nu.nl liveblog
ALs je gaat stemmen ookquote:Op woensdag 22 november 2023 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je niet gaat stemmen weet je zeker dat er niets veranderd
Wat best raar is, want ik lees ook dat Rotterdam achterblijft met 57%quote:Op woensdag 22 november 2023 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 50% was een update van 19.56 uur.
Hoe laat wordt zo'n beetje de uitslag verwacht?
Ik hoorde op tv de eerste rond de klok van 21 uurquote:Op woensdag 22 november 2023 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 50% was een update van 19.56 uur.
Hoe laat wordt zo'n beetje de uitslag verwacht?
Schiermonnikoog en Vlieland zijn altijd heel vlot.quote:
Goeie opkomst ookquote:Op woensdag 22 november 2023 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schiermonnikoog en Vlieland zijn altijd heel vlot.
Dat is knapquote:
Die hebben allemaal een stempas gejatquote:Op woensdag 22 november 2023 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie opkomst ook
Dat zijn al die Duitse toeristen met hun vakantiehuis
Zoiets jaquote:Op woensdag 22 november 2023 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hebben allemaal een stempas gejat
Of ze zaten nog in een fietstas.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoiets ja
Of de gemeente ze per abuis gestuurd.,.., zou me ook niets verbazen
Fijn dat Aboutaleb daar even voor waarschuwtquote:Op woensdag 22 november 2023 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha
Ze zijn iig slimmer als sommige Rotterdammers
Twitter:
[ afbeelding ]
1 miljoenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat vind ik dan weer best veel...![]()
Hoeveel NL'ers hebben we eigenlijk in het btl?
Nou al weer Duitse terroristen?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie opkomst ook
Dat zijn al die Duitse toeristen met hun vakantiehuis
42quote:Op woensdag 22 november 2023 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat vind ik dan weer best veel...![]()
Hoeveel NL'ers hebben we eigenlijk in het btl?
Had dat toevallig vorige week ergens gehoord en net voor de zekerheid gegoogledquote:
En dat zijn dus lange termijn Nederlanders. Vakantiegangers gaan niet per brief stellen vermoed ik zo.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Had dat toevallig vorige week ergens gehoord en net voor de zekerheid gegoogled
Vraag is alleen hoeveel er daarvan echt 'Nederlander' zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Had dat toevallig vorige week ergens gehoord en net voor de zekerheid gegoogled
Ik denk dat heel veel Nederlanders in het buitenland nog maar zo weinig binding met Nederland hebben, daarom de lage opkomst in het buitenland.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag is alleen hoeveel er daarvan echt 'Nederlander' zijn.
Of van origine van ergens anders komen en de NL nationaliteit erbij hebben maar weer gewoon terug in het land van herkomst zitten.
Netjesquote:Op woensdag 22 november 2023 20:48 schreef engine het volgende:
M'n broertje had vanuit Sierra Leone ook gestemd per post.
Maar komt het ook aan....quote:Op woensdag 22 november 2023 20:48 schreef engine het volgende:
M'n broertje had vanuit Sierra Leone ook gestemd per post.
Denk dat de 'herkomst' daar ook in meewerkt.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel Nederlanders in het buitenland nog maar zo weinig binding met Nederland hebben, daarom de lage opkomst in het buitenland.
Ik heb de NOS opstaanquote:Op woensdag 22 november 2023 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaan jullie de uitslagen kijken ?
Zoja:
1. Nos
2, RTL
3. Elders, namelijk:.............
NOS en GeenStijl/Saltoquote:Op woensdag 22 november 2023 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoja:
1. Nos
2, RTL
Ik wel want vrij vlot daarna geloof ik het welquote:Op woensdag 22 november 2023 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze zeggen de exitpoll op 1 a 2 stemmen nauwkeurig ...,.
Bah... vind exitpolls helemaal niet leuk
RTLquote:Op woensdag 22 november 2023 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoja:
1. Nos
2, RTL
5quote:
Nog 5 na deze avond volgens de exitquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog 5 na deze avond volgens de exit
Dat gaat moeilijk worden.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, zeg het maar,
welke coalitie is er nu mogelijk?
BBB is een walgelijk laf zooitje met het lelijke zusje van ma Flodder als oppermuts.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
BBB zegt nu dat ze die 2,5 miljoen PVVérs niet gaat negeren.
De verslaggever probeert het nog....
Topisch NOS
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
BBB is een walgelijk laf zooitje met het lelijke zusje van ma Flodder als oppermuts.
Nounounouquote:Op woensdag 22 november 2023 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
BBB is een walgelijk laf zooitje met het lelijke zusje van ma Flodder als oppermuts.
Heb het op hun niveau gebrachtquote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inhoudsloos en onfatsoenlijk antwoord.
78,7%quote:
Geen idee. Moet er wel bij zeggen dat dit tot 20:45 is.quote:
Neuh, dat voorspelde ik maanden geleden al.quote:
BBB is ook maar opgericht door een communicatie/reklame -bureauquote:Op woensdag 22 november 2023 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar vanuit mezelf praten en ik vind het onbegrijpelijkquote:Op woensdag 22 november 2023 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Neuh, dat voorspelde ik maanden geleden al.
Lekker warme jasquote:
Huh? Nog meer?quote:Op donderdag 23 november 2023 08:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet te geloven![]()
Toen ik naar bed ging 35 zetels, maar het is nog meer geworden zelfs.
Geen idee verder.quote:Op donderdag 23 november 2023 08:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Huh? Nog meer?
Welke partij is er dan de Sjaak en blijkt minder te hebben.
Ik kan het ook niet vindenquote:
15% die vorige verkiezing op VVD stemde, heeft nu op PVV gestemdquote:Op donderdag 23 november 2023 08:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Huh? Nog meer?
Welke partij is er dan de Sjaak en blijkt minder te hebben.
Dus we kunnen wel stellen dat het de schuld van Mark Rutte is.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
15% die vorige verkiezing op VVD stemde, heeft nu op PVV gestemd
12% die vorige verkiezing niet gestemd heeft, heeft nu op PVV gestemd
7% die vorige verkiezing op FVD stemde, heeft nu op PVV gestemd
6% op Ja, nu op PVV
5% op CDA nu op pVV
4% D66 nu op PVV
Dus het gross, 27%, komt van VVD en van niet stemmers die nu wel stemden
En 39% heeft vorige keer op PVV en nu weer.
Die Mark tochquote:Op donderdag 23 november 2023 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus we kunnen wel stellen dat het de schuld van Mark Rutte is.
En die ******** die ze nu lijsttrekker hadden gemaakt,quote:Op donderdag 23 november 2023 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tsjaa, daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:27 schreef Puzzie het volgende:
Vreselijk dat de PVV zo heeft kunnen winnen.
Nope , zwarte dag voor de politiek wmbquote:Op donderdag 23 november 2023 11:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa, daar wordt je niet vrolijk van.
Dat Racistische randje maakt het een zwarte dag idd.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nope , zwarte dag voor de politiek wmb
Yepquote:Op donderdag 23 november 2023 11:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat Racistische randje maakt het een zwarte dag idd.
Zeker 119quote:Op donderdag 23 november 2023 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
Maar wie in dit tpoic wordt hier nou wel blij van?
Er moeten, gezien de hoeveelheid stemmers op de pvv, er hier ook zitten.
Mensen komen er tegenwoordig wel open voor uit. Dat was een jaar of 15 geleden wel anders.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
Die partijen mogen idd wel wat minder, maar om nou voor nog erger te gaanquote:Op donderdag 23 november 2023 10:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
15% die vorige verkiezing op VVD stemde, heeft nu op PVV gestemd
12% die vorige verkiezing niet gestemd heeft, heeft nu op PVV gestemd
7% die vorige verkiezing op FVD stemde, heeft nu op PVV gestemd
6% op Ja, nu op PVV
5% op CDA nu op pVV
4% D66 nu op PVV
Dus het gross, 27%, komt van VVD en van niet stemmers die nu wel stemden
En 39% heeft vorige keer op PVV en nu weer.
Ik vind dit een prima uitslag. PVV/VVD/NSC/BBB moeten het maar eens met elkaar gaan doen.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vind het niks.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind dit een prima uitslag. PVV/VVD/NSC/BBB moeten het maar eens met elkaar gaan doen.
Daar dong Omtzigt gisteravond al behoorlijk op af.quote:
Een vriendin van mij is weleens door haar ouders vergeten. Achtergebleven op vliegveld.quote:
Ja hoor, dat wil hij welquote:
Hij heeft ook deze uitslag niet verwacht en moet die keuze wel maken.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar dong Omtzigt gisteravond al behoorlijk op af.
Politici zijn zo glad als een aal in een emmer snot.
Zelfs Wildersquote:Op donderdag 23 november 2023 13:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar dong Omtzigt gisteravond al behoorlijk op af.
Politici zijn zo glad als een aal in een emmer snot.
Wat een nachtmerriequote:Op donderdag 23 november 2023 13:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is weleens door haar ouders vergeten. Achtergebleven op vliegveld.
Wilders heeft het uitgevonden.quote:
Die meid kan een autobiografie volschrijven over nachtmerries als het gaat om verwaarlozing. Pappa en Mamma waren meer bezig met hun leven als socialites dan dat ze om hun kinderen gaven.quote:
Voor sommige ouders is een kind niets meer dan een accessoirequote:Op donderdag 23 november 2023 13:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die meid kan een autobiografie volschrijven over nachtmerries als het gaat om verwaarlozing. Pappa en Mamma waren meer bezig met hun leven als socialites dan dat ze om hun kinderen gaven.![]()
Mind you, dan heb je het over een van de rijkste families van Europa, wat maar weer bewijst dat dit soort misstanden echt niet alleen in de zogenaamde onderklasse voorkomt.
Helaas ja.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor sommige ouders is een kind niets meer dan een accessoire
Dan was het vliegveld nog een betere optie dan die familie zegquote:Op donderdag 23 november 2023 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Helaas ja.
De kinderen kwamen er ook alleen maar om Opa mild te stemmen, omdat zoonlief een echtgenote had gekozen die zijn voorkeur niet kon wegdragen. Maar Opa moest ook niets van de kinderen hebben.
Ze heeft een jaar of 20 geleden dan ook definitief het contact met haar familie verbroken, alleen met haar broer heeft ze nog een band. Na de scheiding van haar ouders heeft ze onmiddellijk met haar vader gebroken en een paar jaar later met haar moeder.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan was het vliegveld nog een betere optie dan die familie zeg
Het is de schuld van het gehele politieke klimaat in dit land.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 november 2023 14:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is de schuld van het gehele politieke klimaat in dit land.
De politiek, en met name de regeerende coalitie, heeft duidelijk het vertrouwen van de kiezer verloren. Mensen geven een signaal af.
Probleem is vaak alleen dat mensen schreeuwen dat het niet goed is, dat het kut is. Maar ze geven nooit aan hoe het dan wél moet.
Ik vind de uitslag niet verrassend. En eigenlijk ook niet zorgelijk. Politiek Den Haag heeft een flinke schop onder de hol gekregen, eens kijken wat ze ermee doen. En Dhr Wilders kan niet alles alleen beslissen, daar heb je in Nederlands nog altijd een meerderheid voor nodig. Hij kan nooit alleen regeren en andere partijen kunnen de boel in de hand houden. Hij moet ook binnen de grondwet blijven opereren en dat weet ie heel goed.
Ik zeg: geef het een kans. Veel slechter kan het niet worden. Als het al slecht was.
Sorryquote:Op donderdag 23 november 2023 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ssst! Niet zo veel lawaai maken!
Niks mis mee.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
Bruine bonen, sperziebonen, spek en appelmoes
74 niet te vretenquote:Op donderdag 23 november 2023 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
Het wordt echt steeds gekker,
75 verschillende smaken kruidnoten![]()
![]()
Keuzes makenquote:Op donderdag 23 november 2023 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
72 gok ik.quote:
Waar zijn die chips? Ik moet nog etenquote:Op donderdag 23 november 2023 19:21 schreef kree het volgende:
zijn jullie zo van het snoepen? Ik heb eigenlijk nooit koekjes of dingen in huis.
Af en toe zak chips gaat er nog wel doorheen trouwens
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had 55/60
https://www.moneypop.com/(...)sses-from-the-1980s/
De krompoucekruidnoten zijn het lekkerstquote:Op donderdag 23 november 2023 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De krompoucekruidnoten zijn het lekkerst
Ik heb ze alle 75 uitgebreid getestquote:Op donderdag 23 november 2023 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
En betaal je wel voor het gebruik van dat woord?
Wel een goed plan eigenlijk, dat testenquote:Op donderdag 23 november 2023 19:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 75 uitgebreid getest![]()
Nee
Ik ben vorige week met Aoibhin in een pepernotenwinkel (Van Delft) geweest.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel een goed plan eigenlijk, dat testen
En met hoeveel kilo van die dingen gingen jullie naar huis?quote:Op donderdag 23 november 2023 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben vorige week met Aoibhin in een pepernotenwinkel (Van Delft) geweest.
Er zaten lekkere dingen bij, maar ik hou het liever bij gewone kruidnootjes
Aoibhin heeft één zakje gekocht. Het is best prijzig daar.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En met hoeveel kilo van die dingen gingen jullie naar huis?
Das niet heel veel neequote:Op donderdag 23 november 2023 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aoibhin heeft één zakje gekocht. Het is best prijzig daar.
53/60quote:Op donderdag 23 november 2023 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had 55/60
https://www.moneypop.com/(...)sses-from-the-1980s/
Jaquote:Op donderdag 23 november 2023 19:21 schreef kree het volgende:
zijn jullie zo van het snoepen? Ik heb eigenlijk nooit koekjes of dingen in huis.
Af en toe zak chips gaat er nog wel doorheen trouwens
Ik heb nog chocolade en dingen die ik gehad heb, maar ligt er maar, gewoon soort van nooit trek in hahahaquote:
Geen last vanquote:Op donderdag 23 november 2023 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb nog chocolade en dingen die ik gehad heb, maar ligt er maar, gewoon soort van nooit trek in hahaha
Tis dat het wss duurder is als t kost om ff op te sturen maar anders had je ze zo van me mogen hebbenquote:
Kom morgen wel ff langsquote:Op donderdag 23 november 2023 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
Tis dat het wss duurder is als t kost om ff op te sturen maar anders had je ze zo van me mogen hebben
Groeit hier nu iets moois?quote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Groeit hier nu iets moois?
Heel heel smerigquote:Op donderdag 23 november 2023 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
72 gok ik.
Kruidnoten met chocolade zijn nog wel te doen.
Maar enkele van de smaken, speciaal voor jou:
- Blue Curacao chocolade
- Licor 43 chocolade
- Cookie cinnanon
- Mango passion fruit chocolade
- Bubble gum chocolade
- Hey baby blauwe chocolade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |