cannibalenquote:Op woensdag 22 november 2023 06:41 schreef pullup het volgende:
Kijk @:prisha Zelfs kipjes vinden kippie lekkerder dan hun gewone voer
[ twitter ]
Prijs jezelf gelukkigquote:Op woensdag 22 november 2023 09:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Als 🇧🇪 moet ik nu niet stemmen hihi.
Oh jij was wel netjes uiteraard, grapjasquote:Op woensdag 22 november 2023 09:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat zijn mensen op Twitter toch eigenlijk onbeleefd en ongemanierd.
Ik vraag netjes aan Wouke van Scherrenburg of ze misschien als baby met accuzuur werd gezoogd in plaats van met moedermelk, maar denk je dat ik antwoord krijg??????![]()
[ afbeelding ]
Altijd.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh jij was wel netjes uiteraard, grapjas![]()
Je zit daar prima op je plek, hordes mensen die zo reagerenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vraag netjes aan Wouke van Scherrenburg of ze misschien als baby met accuzuur werd gezoogd in plaats van met moedermelk, maar denk je dat ik antwoord krijg??????![]()
[ afbeelding ]
Daarom kom ik niet veel op X : Tokkies daarquote:Op woensdag 22 november 2023 10:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zit daar prima op je plek, hordes mensen die zo reageren
waarom zou je dat vragenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ja preciesquote:Op woensdag 22 november 2023 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom kom ik niet veel op X : Tokkies daar
Was al langer maar toen waren er toch wel meer regels , het is nu echt een Tokkie ding geworden waar ik zo min mogelijk wil zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 11:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja precies
Was al langer zo natuurlijk maar het is er niet beter op geworden sinds die neo nazi het heeft opgekocht
Ze reageerde dus helemaal niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zit daar prima op je plek, hordes mensen die zo reageren
Heerlijk, beetje rellen op Twitter (geen X-onzin, gewoon Twitter)quote:Op woensdag 22 november 2023 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom kom ik niet veel op X : Tokkies daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |