cannibalenquote:Op woensdag 22 november 2023 06:41 schreef pullup het volgende:
Kijk @:prisha Zelfs kipjes vinden kippie lekkerder dan hun gewone voer
[ twitter ]
Prijs jezelf gelukkigquote:Op woensdag 22 november 2023 09:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Als 🇧🇪 moet ik nu niet stemmen hihi.
Oh jij was wel netjes uiteraard, grapjasquote:Op woensdag 22 november 2023 09:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat zijn mensen op Twitter toch eigenlijk onbeleefd en ongemanierd.
Ik vraag netjes aan Wouke van Scherrenburg of ze misschien als baby met accuzuur werd gezoogd in plaats van met moedermelk, maar denk je dat ik antwoord krijg??????![]()
[ afbeelding ]
Altijd.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh jij was wel netjes uiteraard, grapjas![]()
Je zit daar prima op je plek, hordes mensen die zo reagerenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vraag netjes aan Wouke van Scherrenburg of ze misschien als baby met accuzuur werd gezoogd in plaats van met moedermelk, maar denk je dat ik antwoord krijg??????![]()
[ afbeelding ]
Daarom kom ik niet veel op X : Tokkies daarquote:Op woensdag 22 november 2023 10:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zit daar prima op je plek, hordes mensen die zo reageren
waarom zou je dat vragenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ja preciesquote:Op woensdag 22 november 2023 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom kom ik niet veel op X : Tokkies daar
Was al langer maar toen waren er toch wel meer regels , het is nu echt een Tokkie ding geworden waar ik zo min mogelijk wil zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 11:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja precies
Was al langer zo natuurlijk maar het is er niet beter op geworden sinds die neo nazi het heeft opgekocht
Ze reageerde dus helemaal niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zit daar prima op je plek, hordes mensen die zo reageren
Heerlijk, beetje rellen op Twitter (geen X-onzin, gewoon Twitter)quote:Op woensdag 22 november 2023 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom kom ik niet veel op X : Tokkies daar
Moet je 'ns in dat smoelwerk kijken.quote:
slap gedoe dus , beetje losgaan op een vaak anoniem accountquote:Op woensdag 22 november 2023 12:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heerlijk, beetje rellen op Twitter (geen X-onzin, gewoon Twitter)
Anoniempjes zijn laf. Reageer ik ook nooit op.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
slap gedoe dus , beetje losgaan op een vaak anoniem account
Niet mijn ding
Maar dat is dus wel het punt: de meeste mensen reageren of posten anoniemquote:Op woensdag 22 november 2023 12:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Anoniempjes zijn laf. Reageer ik ook nooit op.
Hier ookquote:Op woensdag 22 november 2023 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is dus wel het punt: de meeste mensen reageren of posten anoniem
De meeste zou ik niet zeggen, maar wel veel. Meestal de aandacht niet waard. Blokken doe ik nooit, maar negeren kan ik goed.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is dus wel het punt: de meeste mensen reageren of posten anoniem
Ik doelde vooral op het schelden , mensen afzeiken etc.quote:
Blokken doe ik ook nooit.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De meeste zou ik niet zeggen, maar wel veel. Meestal de aandacht niet waard. Blokken doe ik nooit, maar negeren kan ik goed.
Op Twitter is dat echt asociaalquote:Op woensdag 22 november 2023 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op het schelden , mensen afzeiken etc.
Ja het is niet mijn ding, daarom kom ik er ook niet veel meer opquote:
Ik heb er een heleboel ontvolgt in corona tijd. Mijn hele tijdlijn zat op een gegeven moment vol met wappiesquote:Op woensdag 22 november 2023 13:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja het is niet mijn ding, daarom kom ik er ook niet veel meer op
quote:Op woensdag 22 november 2023 13:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb er een heleboel ontvolgt in corona tijd. Mijn hele tijdlijn zat op een gegeven moment vol met wappies
Met machtigingen?quote:Op woensdag 22 november 2023 14:09 schreef pullup het volgende:
Ik heb lekker op 3 verschillende mensen en partijen gestemd
quote:Op woensdag 22 november 2023 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb er een kleurplaat van gemaakt
Ja ook voor zusje en haar man. Die moesten zo nodig lekker in Rome zittenquote:
Heb je gewoon 3 keer op thierie kunnen stemmenquote:Op woensdag 22 november 2023 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ook voor zusje en haar man. Die moesten zo nodig lekker in Rome zitten
En dat heb ik mooi 3 x niet gedaanquote:Op woensdag 22 november 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je gewoon 3 keer op thierie kunnen stemmen
Soms lijk je net verstandigquote:Op woensdag 22 november 2023 14:17 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat heb ik mooi 3 x niet gedaan
Neenquote:Op woensdag 22 november 2023 14:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms lijk je net verstandig
En als je zusje nou had gezegd stem met mijn machtiging op hem, had je het dan voor haar gedaan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |