abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211378954
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 10:56 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ow jawel, ik stem al heel wat jaren, volg dus ook al heel wat jaren de verkiezingsdag, en elke keer gebeurd hetzelfde. Het is vaker ook al geroepen, de eerste exit polls zullen veelal positiever uitvallen voor linkse partijen, wants rechtse kiezers stemmen gewoon later op de dag.

Ieder jaar komt dit wel weer terug, ze zeggen het ook vaak op tv tijdens de live uitzendingen dat rechtse partijen altijd wel stijgen naarmate de tellingen vorderen.
Je snapt het dus echt niet, maakt niet uit hoor. Een afwijking is er altijd wel, maar dat heeft vrij weinig met het tijdstip van stemmen te maken.

En dat laatste is een leugen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211378963
quote:

[..]
Ow jawel, ik stem al heel wat jaren, volg dus ook al heel wat jaren de verkiezingsdag, en elke keer gebeurd hetzelfde. Het is vaker ook al geroepen, de eerste exit polls zullen veelal positiever uitvallen voor linkse partijen, wants rechtse kiezers stemmen gewoon later op de dag.

Ieder jaar komt dit wel weer terug, ze zeggen het ook vaak op tv tijdens de live uitzendingen dat rechtse partijen altijd wel stijgen naarmate de tellingen vorderen.
Heeft er denk ik meer mee te maken dat stemmers tegen de exitpole-medewerkers niet willen zeggen dat ze FvD of PVV stemmen.
pi_211378979
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 10:58 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Heeft er denk ik meer mee te maken dat stemmers tegen de exitpole-medewerkers niet willen zeggen dat ze FvD of PVV stemmen.
Volgens mij hoeft dat niet. Ze vragen aan de mensen of ze opnieuw een stem willen uitbrengen op de uitgebrachte partij en die in de exitpoll-bak willen inleveren.
pi_211378995
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 10:58 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Dat zou ook een goeie zijn, als ze mij hadden gevraagd had ik ook PVDA/GL gezegd of misschien wel BIJ1 :P
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211379007
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 10:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Volgens mij hoeft dat niet. Ze vragen aan de mensen of ze opnieuw een stem willen uitbrengen op de uitgebrachte partij en die in de exitpoll-bak willen inleveren.
Gaat inderdaad op min of meer dezelfde manier, niet mondeling.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211379087
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 10:50 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Ik ga NIET.
Laf
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 22 november 2023 @ 11:38:14 #57
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_211379391
Gestemd *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_211379410
Gestemd. Er zat een jongen op het stembureau achter de tafel die daar echt niet wilde zijn en geen moeite deed dat te verbergen. Sterkte gewenst aan de anderen die daar de hele dag mee op moeten trekken.
pi_211379420
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:40 schreef Dutchguy het volgende:
Gestemd. Er zat een jongen op het stembureau achter de tafel die daar echt niet wilde zijn en geen moeite deed dat te verbergen. Sterkte gewenst aan de anderen die daar de hele dag mee op moeten trekken.
Toch raar gezien het vrijwillig is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211379423
quote:
10s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:42 schreef Caland het volgende:

[..]
en betaald ;)
pi_211379431
quote:
10s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:42 schreef Caland het volgende:

[..]
Vond ik ook.
pi_211379484
quote:

[..]

Klopt. Linkse mensen stemmen vroeg voordat ze gaan werken. Rechtse mensen slapen eerst uit.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 22 november 2023 @ 11:49:55 #63
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_211379494
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:48 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Klopt. Linkse mensen stemmen vroeg voordat ze gaan werken. Rechtse mensen slapen eerst uit.
Links werken lol
Ambtenarenbaantje voor de gemeente is niet werken maat
pi_211379499
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Laf
Typische D66 reactie.
pi_211379536
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:49 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Links werken lol
Ambtenarenbaantje voor de gemeente is niet werken maat
Werken moet natuurlijk wel in je aard liggen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_211379549
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:50 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Typische D66 reactie.
pi_211379562
Lang getwijfeld tussen PvdA/GL en D66, maar ben uiteindelijk voor de laatste gegaan. Jetten heeft mij positief verrast. Hoorde hem gisterochtend op Radio2 en kwam hij opnieuw goed voor de dag met een duidelijk verhaal.

Bovendien kenmerkt D66 zich door een pragmatisme dat toch een beetje lijkt te ontbreken bij PvdA/GL. Zie bijvoorbeeld het D66-standpunt over kernenergie. De partij is daar ideologisch gezien wellicht geen groot voorstander van, maar gaat toch overstag omdat dit een van de maatregelen kan zijn die bijdragen aan een oplossing voor het energie- en klimaatprobleem.

Verder sta ik qua standpunten sowieso net iets dichter bij D66 dan PvdA/GL.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 22 november 2023 @ 11:59:21 #68
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_211379579
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:54 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Werken moet natuurlijk wel in je aard liggen.
Wie niet steelt of erft werkt tot ie sterft
pi_211379593
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:48 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Veel kortzinniger dan dit worden ze niet.
pi_211379627
Toch maar D66 aangekruist. Ligt toch het beste bij waar ik voor sta. Al kost het me wel geld dat beleid en niet overal mee eens.

Maar niet op Jetten, willekeurig iets ingekleurd.
  woensdag 22 november 2023 @ 12:09:51 #71
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_211379682
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 12:01 schreef Xylos het volgende:

[..]
Veel kortzinniger dan dit worden ze niet.
Linkse mensen zijn vaak hoogopgeleid en hebben banen waarin ze flexibel zijn en bijvoorbeeld kunnen thuiswerken en daardoor makkelijk even overdag kunnen gaan stemmen. Rechtse mensen werken allemaal aan de lopende band en kunnen pas naar huis als om 18:00 de bel gaat.
pi_211379733
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
Lang getwijfeld tussen PvdA/GL en D66, maar ben uiteindelijk voor de laatste gegaan. Jetten heeft mij positief verrast. Hoorde hem gisterochtend op Radio2 en kwam hij opnieuw goed voor de dag met een duidelijk verhaal.

Bovendien kenmerkt D66 zich door een pragmatisme dat toch een beetje lijkt te ontbreken bij PvdA/GL. Zie bijvoorbeeld het D66-standpunt over kernenergie. De partij is daar ideologisch gezien wellicht geen groot voorstander van, maar gaat toch overstag omdat dit een van de maatregelen kan zijn die bijdragen aan een oplossing voor het energie- en klimaatprobleem.

Verder sta ik qua standpunten sowieso net iets dichter bij D66 dan PvdA/GL.
Jetten doet het goed en komt op mij persoonlijk sympathiek en intelligent over. Ik verwacht dat hij zich nog meer gaat ontwikkelen als hij politiek actief blijft.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_211379836
Zojuist mijn stem uitgebracht in poppodium Doornroosje, ik was de enige.

Aangezien dat in Nijmegen is stond alleen PvdA/GL op het stembiljet, dus dat is lekker makkelijk. Het is Luc Stultiens geworden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 22 november 2023 @ 12:24:28 #74
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_211379873
Zo ben ook weer geweest en mijn stem laten gelden
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_211379884
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 12:21 schreef Caland het volgende:
Zojuist mijn stem uitgebracht in poppodium Doornroosje, ik was de enige.

Aangezien dat in Nijmegen is stond alleen PvdA/GL op het stembiljet, dus dat is lekker makkelijk. Het is Luc Stultiens geworden.
Mazzelaar, ik moest met een stembiljet van 60 pagina's of zo werken :P

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 3 / 11
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')