Ik wil best Tesla coils hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef monkyyy het volgende:
Wat kan mij het klimaat nou boeien. Ik wil energieonafhankelijkheid van het midden-oosten en Putin
Nou ja, wel fijn als Nederland in de zomer niet in een woestijn verandert en in de winter niet aan alle kanten aangevallen wordt door water.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef monkyyy het volgende:
Wat kan mij het klimaat nou boeien. Ik wil energieonafhankelijkheid van het midden-oosten en Putin
Wilders de lachende derde.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Wilders krijgt allemaal gratis reclame.
De Kogel kwam toen ook van links(rip Pim)quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:20 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
PAS OP VOOR WILDERS zei die hier
Rtquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef monkyyy het volgende:
Een bakkie troost zou passend zijn.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef halfway het volgende:
[..]
De Kogel kwam toen ook van links(rip Pim)
Weet je wel hoeveel zij met kolencentrales doenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
China doet veel meer dan wij. Zoek eens op hoe China met elektrisch rijden bezig is. Of hoeveel solar ze produceren.
Prima, punt blijft dat zo'n klein kutlandje als wij weinig invloed heeft.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
China doet veel meer dan wij. Zoek eens op hoe China met elektrisch rijden bezig is. Of hoeveel solar ze produceren.
🧐quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel voor de uitslagenavond.
Tussen zijn vetrollen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef Harvest89 het volgende:
Jetten is een onderkruipsel zeg. Fransie even in de rug steken.
Dit soort dingen moet je dan ook nog meer Europees regelen, maar daar is ook weer iedereen op tegen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Prima, punt blijft dat zo'n klein kutlandje als wij weinig invloed heeft.
Iig niet zoveel als die dikke meent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |