Probeer de verde pinsa oesterzwam van AH merk eens, die zijn echt enorm lekkerquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:05 schreef Karzai het volgende:
Pizza tonijn straks, moeders had een grote pan erwtensoep gemaakt die eet ik morgen en twee bakjes vries ik in. Later in de week nog een keer pizza
[ afbeelding ]
Er had wat meer energie in de OP gestoken kunnen worden.quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 22 november 2023 01:27 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Er had wat meer energie in de OP gestoken kunnen worden.
Gegeten aardappels met jus, doperwtjes/worteltjes, gehaktbal.
Nee joh. Maak er eens een soep of puree van om het goed te proeven.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké pastinaak is een overrated groente. Smaakt als wortels, alleen veel duurder. Wel lekker, maar te duur met een goedkoop alternatief
Jaja barbaar
Moeilijk- doen- groentequote:Op woensdag 22 november 2023 13:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee joh. Maak er eens een soep of puree van om het goed te proeven.
Jammer dat je het niet jouw ding is, maar nu weet je dat!quote:Op woensdag 22 november 2023 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moeilijk- doen- groente
Puree vind ik echt naar eten. De textuur ervan vind ik niks
Soep kan, maar eigenlijk vind ik die groente te duur voor.
Het is gewoon niet mijn groente. Ben een simpele barbaar.
Ach, boerenkool is ook niet mijn dingquote:Op woensdag 22 november 2023 14:33 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet jouw ding is, maar nu weet je dat!
Ik vind pastinaak wel lekker, in combinatie met andere knolgroente zoals aardappelen, zoete aardappel of knolselderij. Liefst geroosterd in de oven
Lekker roosteren in de oven met kruiden/specerijen naar eigen smaak.
Rabarber vind ik dus echt niet lekkerquote:Op woensdag 22 november 2023 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, boerenkool is ook niet mijn ding
en het is niet vies, ik vind alleen de prijs-smaakverhouding niet goed.
Het is leuk om soms iets te proberen wat je niet kent. Op die manier heb ik bijvoorbeeld ook rabarber leren kennen en dat vind ik heerlijk. Gewoon groentes die ik van huis uit niet ken en dan een receptje opzoeken. Alleen maar leuk. Of nieuwe recepten met bekende groentes.
En eerlijk is eerlijk: ik kook voor mijn vrienden echt lekker en goed. Alleen voor mezelf gewoon erg saai (vaak geen eens kruiden) Daarom ook in dit topic. Inspiratie!
Geen flauw idee eigenlijkquote:Op woensdag 22 november 2023 14:41 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Rabarber vind ik dus echt niet lekker![]()
En waarom zou je voor jezelf geen lekkere kruiden gebruiken? Gewoon doen, je leeft maar 1 x en eten moet je toch.
Ja, dit topic vind ik ook vaak fijn voor de inspiratie
Lekker bezig!quote:Op woensdag 22 november 2023 14:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk
Dit weekend eens die kruidenkast uitzoeken, want ik heb echt heel erg veelTwee kookboeken met goedkope, gemakkelijke, vegetarische recepten. Die zijn best lekker, er ook eens bij pakken
Morgen eens een weekmenu maken en a.d.h.v dat boodschappen doen
Wat fijn, weer samen thuis!quote:Op woensdag 22 november 2023 18:15 schreef Blues het volgende:
Voor @:golfer (die weer thuis is) en mezelf een kip-groente-rijst soep in elkaar gedraaid, lekker met brood om te soppen
![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat hij weer thuis is !quote:Op woensdag 22 november 2023 18:15 schreef Blues het volgende:
Voor @:golfer (die weer thuis is) en mezelf een kip-groente-rijst soep in elkaar gedraaid, lekker met brood om te soppen
![]()
[ afbeelding ]
Was het geslaagd? Recept ziet er lekker uit.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:30 schreef Kanaroe het volgende:
Vanavond zuurkool volgens dit recept:
https://deliciousmagazine(...)ool-met-rookworst-2/
Het was lekker, maar de zuurkool was niet meer zo zuur als ik gewend ben.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was het geslaagd? Recept ziet er lekker uit.
quote:Op donderdag 23 november 2023 11:07 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Er stond bijna fazant op het menu
De hond was net te langzaam
Welkom thuis...(denk ik), succes met kokkerellen en eet smakelijk met wat het maar geworden isquote:Op donderdag 23 november 2023 08:47 schreef anndb het volgende:
Ham kaas croissant. Handje blauwe bessen.
Vanavond word nog behelpen, morgen worden boodschappen pas geleverd en uit eten zit er vanavond niet in. Denk spaghetti met tonijn/tomatensaus (arrabiata) of iemand een ander lekker idee met spullen die iedereen wel op voorraad heeft?
Welkom thuis!quote:Op donderdag 23 november 2023 08:47 schreef anndb het volgende:
Ham kaas croissant. Handje blauwe bessen.
Vanavond word nog behelpen, morgen worden boodschappen pas geleverd en uit eten zit er vanavond niet in. Denk spaghetti met tonijn/tomatensaus (arrabiata) of iemand een ander lekker idee met spullen die iedereen wel op voorraad heeft?
Vind je het (al) leuk om te doen?quote:Op donderdag 23 november 2023 18:46 schreef Blues het volgende:
Ik had weer gekookt![]()
Moet niet gekker worre![]()
Geen foto!
Gebakken aardappelschijfjes met p/z gerookte paprikapoeder en wat fijngesneden sjalot meegebakken, gebakken kipfilet in een cornflakesjasje en appelmoes met stukjes appel erbij.
Wasen @:golfer at bord leeg
![]()
![]()
Ik ben benieuwd naar de variant wurst/patate maar ik denk ook dat ik em niet zo leuk ga vindenquote:Op donderdag 23 november 2023 19:04 schreef borisz het volgende:
Hele dag gewerkt en nog wat energie over.
[ afbeelding ]
Wel te lui om te koken. Dus het werd bovenstaand.
Weekend is begonnen.
Ja hoor, best leuk, als t niet te lang duurt/ingewikkeld is ivm lang staan dat ik niet meer kan.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind je het (al) leuk om te doen?
Goed hoor, zelf de kip gepaneerd i.p.v. een kipkrokant schnitzel opwarmen
Ah ik dacht het omdat je gebakken kipfilet in cornflakes jasje zei ipv kipkrokant schnitzel.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja hoor, best leuk, als t niet te lang duurt/ingewikkeld is ivm lang staan dat ik niet meer kan.
Hoe kom je er bij dat ik dat zelf heb gepaneerd?😁
Deze versie vinden we goed te doen, zolang het geen geperst vlees is maar eckt een dikke filet is. Er is nogal veel verschil in die dingen.
Ik had ook gado gado maar dan van zo’n verspakket van de ah, was best lekker.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:19 schreef Molo het volgende:
Gado gado en sateh van biefstuk met ketjapsaus en satehsaus erbij
Laat dinertje na wat borrelhapjes vanavond (kaastengels waar je inmiddels overal mee doodgegooid wordt)
quote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 21:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, ff opzoeken wat t is.
quote:
Hij was erg lekkerquote:Op donderdag 23 november 2023 23:31 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
De Gouden Carolus ken ik als een smakelijk bier, deze ziet er spannender uit. Proost!
Dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:42 schreef Karzai het volgende:
Bordje bami met zuur, gemaakt door een SUrinaamse collega die gister met pensioen ging
[ afbeelding ]
Is dat een burger gemaakt van Old Amsterdam, of met een plak Old Amsterdam erop?quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:39 schreef golfer het volgende:
Blues had al dagen visioenen van McDonalds burgers en aangezien die niet bij ons bezorgen is ze nu zelf naar de McDrive gereden om daar voor mij een single big tasty burger en voor haarzelf een homestyle crispy old Amsterdam burger te halen. En daarbij voor ons samen een grote portie Franse friet met fritessaus.
Dat laatste! Het is een crispy Chicken.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:01 schreef Molo het volgende:
Is dat een burger gemaakt van Old Amsterdam, of met een plak Old Amsterdam erop?
Ah! Zal het eens proberen als ik weer eens veel te laat van werk naar huis scheurquote:Op vrijdag 24 november 2023 18:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat laatste! Het is een crispy Chicken.
Vond die lekker, ook de saus
Die burger spreekt me ook al een tijdje aan.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat laatste! Het is een crispy Chicken.
Vond die lekker, ook de saus
Is ook veel te duur. 9.10 voor die burger... maar ja zo eens in het half jaar wel lekkerquote:Op vrijdag 24 november 2023 18:27 schreef Sarabi het volgende:
Die burger spreekt me ook al een tijdje aan.
Normaal hou ik niet van McDonald's en is het te duur voor wat het is, maar deze klinkt wel goed
Ja die prijzen zijn debiel wel hequote:Op vrijdag 24 november 2023 18:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die burger spreekt me ook al een tijdje aan.
Normaal hou ik niet van McDonald's en is het te duur voor wat het is, maar deze klinkt wel goed
quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:25 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik had ook gado gado maar dan van zo’n verspakket van de ah, was best lekker.
Vanavond ga ik dit proberen
https://deliciousmagazine(...)sto-gehaktballetjes/
¤9.10 voor een burger van de Mac Donaldsquote:Op vrijdag 24 november 2023 18:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Is ook veel te duur. 9.10 voor die burger... maar ja zo eens in het half jaar wel lekker
Ohhh zijn die een beetje oké?quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:20 schreef Molo het volgende:
Zo dat ziet er goed uit!
Hier net rotirollen gehaald bij de Kippie, lekker makkelijk
Bizar toch?!quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:56 schreef mascara-klodder het volgende:
¤9.10 voor een burger van de Mac Donalds![]()
Die ken ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Bizar toch?!
Die van de sparerib express zijn helemaal gek geworre.
https://www.spareribexpress.com/menu/#angus-beef-burger
Wat een prijzen zeg, bouw mijn eigen burgertje welquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Bizar toch?!
Die van de sparerib express zijn helemaal gek geworre.
https://www.spareribexpress.com/menu/#angus-beef-burger
Komen die niet gewoon van de groothandel?quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:47 schreef littlemindy het volgende:
Ik ben verslaafd aan de krabpootjes van de visboer![]()
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk echt geen Surinaamse roti, maar wel lekker jaquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh zijn die een beetje oké?
De loempia van Kippie is
Zou kunnen, maar ze smaken er niet minder omquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Komen die niet gewoon van de groothandel?
Is ook zo, voor je portemonnee kun je ze ook in een doos bij de Amazing Oriental kopen en zelf even door de frituurpan slaanquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:30 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ze smaken er niet minder om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |