abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211438160
quote:
2s.gif Op zondag 26 november 2023 21:39 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Ha, gevonden :P
[..]

Kun jij voor @Pierre_Ranja een leuke date bedenken?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 26 november 2023 @ 21:48:31 #202
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_211438231
Ellen heeft het hem ook niet een beeetje lastig gemaakt hè, gewoon hup verder gaan waar je gebleven was.
Richard en Robin geloof ik niet zo.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_211438513
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2023 21:48 schreef Revanches het volgende:
Ellen heeft het hem ook niet een beeetje lastig gemaakt hè, gewoon hup verder gaan waar je gebleven was.
Richard en Robin geloof ik niet zo.
Ellen is denk ik enkel en alleen voor hem in Duitsland gaan werken. Dat is wel heel desperate hoor. :')
pi_211438530
Ik dacht even dat Robin al zwanger was trouwens, die is echt dik geworden.

Verder voelde ik de chemie totaal niet meer tussen die 2. Volgens mij wordt het niks.
pi_211438573
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Verschillend. Klinkt dit alsof het straks misloopt of gaat het juist vanzelf wel blenden?
Met drammende mensen (Richard, je stoot echt teveel stikstof uit met die boerderij van je!!) wordt het sowieso zelden wat.

Robin kwam over als een typisch links grachtengordel-meisje dat overal over twijfelt. Matig.
pi_211438692
Ik sluit me bij @Postbus100 aan, wat een lieve aflevering. O+ Ik vind het geweldig dat Haico naar de uitzendingen keek en ineens zag wat wij zagen, namelijk dat hij met Ellen een bijzondere band heeft. Ik kan daar niet zo zuur over doen als sommigen hier, die zeggen dat Ellen wanhopig is en te makkelijk. Ik vind haar lief en sterk.

Het gesprek tussen Piet, Anke en Yvon was ontroerend en gaf weer een wending aan het programma. De beste aflevering van het seizoen wat mij betreft! En Yvon was deze keer niet zo irritant.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_211438704
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2023 21:05 schreef Stepperoller het volgende:
Echt supervervelend :D :D
Bernice is het meisje dat vroeger in de klas altijd met de auto werd gebracht door haar moeder en nooit meedeed aan gym.
  zondag 26 november 2023 @ 22:47:20 #208
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211438820
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2023 22:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik sluit me bij @:postbus100 aan, wat een lieve aflevering. O+ Ik vind het geweldig dat Haico naar de uitzendingen keek en ineens zag wat wij zagen, namelijk dat hij met Ellen een bijzondere band heeft. Ik kan daar niet zo zuur over doen als sommigen hier, die zeggen dat Ellen wanhopig is en te makkelijk. Ik vind haar lief en sterk.

Het gesprek tussen Piet, Anke en Yvon was ontroerend en gaf weer een wending aan het programma. De beste aflevering van het seizoen wat mij betreft! En Yvon was deze keer niet zo irritant.
Helemaal mee eens. En ja, wat veel zurige reacties joh. Mooi toch dat ze elkaar alsnog gevonden lijken te hebben?
in de haak.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 november 2023 @ 23:05:55 #209
862 Arcee
Look closer
pi_211438948
Claudia en Paul *O*

En fijn dat Haico ook zag wat wij al lang zagen. Ellen, leuk. :s)

Robin en Richard: die willen wel graag, maar gaat uiteindelijk niet werken, vrees ik.

Al met al een goed seizoen. Niet het beste ooit, maar zeker niet het slechtste. Ik vond andere buitenlandse versies minder dan deze. Misschien vond ik dit wel het meest boeiende buitenlandse seizoen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 26 november 2023 @ 23:27:06 #210
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211439139
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 23:05 schreef Arcee het volgende:
Claudia en Paul *O*

En fijn dat Haico ook zag wat wij al lang zagen. Ellen, leuk. :s)

Robin en Richard: die willen wel graag, maar gaat uiteindelijk niet werken, vrees ik.

Al met al een goed seizoen. Niet het beste ooit, maar zeker niet het slechtste. Ik vond andere buitenlandse versies minder dan deze. Misschien vond ik dit wel het meest boeiende buitenlandse seizoen.
heb je ook de Vlaamse internationale versie gezien? Vond ik ook wel goed.
in de haak.
pi_211439843
Erg leuk voor Haico en Ellen. Ergens had ik het wel verwacht. :D Maar weet nog steeds niet of Haico haar net zo leuk vindt als zij hem.
Mja
pi_211439926
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 21:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Vechten tegen borstkanker en een beginnende relatie is geen goede combi, misschien als ze genezen is.

Edit: geeft ze zelf ook een beetje aan
Waarom zou dat geen goede combi zijn? Ze kan toch prima steun bij 'm vinden.
Zonder dat het aangetoond wordt/is, geloof ik ook dat levensvreugde positief werkt op herstel.
pi_211439986
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 04:46 schreef Inbox het volgende:

[..]
Zonder dat het aangetoond wordt/is, geloof ik ook dat levensvreugde positief werkt op herstel.
Ben het wel met je eens, ik vind het ook een beetje vreemd. Hoewel ik me wel kan voorstellen dat het allemaal nog pril is met Piet en dat ze nu liever tijd met familie e.d. doorbrengt.
Mja
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 november 2023 @ 07:57:10 #214
862 Arcee
Look closer
pi_211440397
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 27 november 2023 @ 08:04:31 #215
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211440432
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 03:05 schreef TAmaru het volgende:
Erg leuk voor Haico en Ellen. Ergens had ik het wel verwacht. :D Maar weet nog steeds niet of Haico haar net zo leuk vindt als zij hem.
Ze is van de reservebank gehaald.
  maandag 27 november 2023 @ 08:12:36 #216
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_211440471
Haico is natuurlijk wel desperate dat hij meteen achter Ellen is aangegaan, zijn beste kans om ontmaagd te worden.
Ik geloof niet dat als Jasmijn wel vol voor hem was gegaan dat hij dan achteraf toch naar Ellen was gegaan ‘vanwege hun bijzondere band’.
Sue Me
pi_211440846
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 08:12 schreef Staaf het volgende:
Haico is natuurlijk wel desperate dat hij meteen achter Ellen is aangegaan, zijn beste kans om ontmaagd te worden.
Ik geloof niet dat als Jasmijn wel vol voor hem was gegaan dat hij dan achteraf toch naar Ellen was gegaan ‘vanwege hun bijzondere band’.
Heel wat fokkers hebben een behoorlijke fascinatie voor de maagdenstatus van Haico. Alsof die knakker meedoet aan BZV om zn zak eindelijk eens een keer te kunnen leggen in een kutje?

Had dat belangrijk voor 'm geweest had ie vast wel gewoon een hoer geneukt, denk je ook niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Inbox op 27-11-2023 18:44:07 ]
pi_211440883
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een buik, die Piet
zwanger?
  maandag 27 november 2023 @ 09:09:30 #219
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211440939
quote:
de situatie zou dan ook heel anders geweest zijn, toch?
in de haak.
pi_211440972
quote:

Nee. Dat weet Ellen toch zelf ook?

Ze is tweede keuze en heeft daar geen moeite mee.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_211441186
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 03:05 schreef TAmaru het volgende:
Leek meer op de klassieke 'als ik het lekkere chickie niet kan krijgen dan toch maar de kortpittige, beter dan niets'.

Is erg berekenend te werk gegaan, achja neem het hem eens kwalijk als je al zo lang droog staat.
pi_211441258
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 09:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Leek meer op de klassieke 'als ik het lekkere chickie niet kan krijgen dan toch maar de kortpittige, beter dan niets'.

Is erg berekenend te werk gegaan, achja neem het hem eens kwalijk als je al zo lang droog staat.
Wat een onzin. Het is echt een lastige situatie zo'n logeerweekend. Je krijgt maar weinig tijd met de dames afzonderlijk en moet dan heel snel een keuze maken. Dan lopen je hart en je hoofd wel eens over. Ik kan me voorstellen dat hij meer tijd nodig had met beide dames. Later heeft hij blijkbaar 7 uur lang privé met Ellen gepraat en dat is waarschijnlijk 6 uur meer dan daarvoor.
Mja
pi_211441300
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 09:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Wat een onzin. Het is echt een lastige situatie zo'n logeerweekend. Je krijgt maar weinig tijd met de dames afzonderlijk en moet dan heel snel een keuze maken. Dan lopen je hart en je hoofd wel eens over. Ik kan me voorstellen dat hij meer tijd nodig had met beide dames. Later heeft hij blijkbaar 7 uur lang privé met Ellen gepraat en dat is waarschijnlijk 6 uur meer dan daarvoor.
Dat is de mooie uitleg van het verhaal ja, geloof daar niet zo in. Maar uiteindelijk telt vooral de uitkomst natuurlijk.
pi_211441394
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 04:46 schreef Inbox het volgende:

[..]
Omdat wat jij zegt wel een erg egocentrische gedachte is, de andere gedachte is of je dit je nieuwe liefde zou moeten aandoen en voor veel mensen is dat antwoord (terecht) nee. Voor zijn levensvreugde is een liefde met kanker een heel stuk minder.
pi_211441521
Overigens zei Haico dat hij met alle drie nog contact had. :D Zou me niets verbazen als Jasmijn hem nog bestookt met toxische appjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')