Kun jij voor @Pierre_Ranja een leuke date bedenken?quote:
Ellen is denk ik enkel en alleen voor hem in Duitsland gaan werken. Dat is wel heel desperate hoor.quote:Op zondag 26 november 2023 21:48 schreef Revanches het volgende:
Ellen heeft het hem ook niet een beeetje lastig gemaakt hè, gewoon hup verder gaan waar je gebleven was.
Richard en Robin geloof ik niet zo.
Met drammende mensen (Richard, je stoot echt teveel stikstof uit met die boerderij van je!!) wordt het sowieso zelden wat.quote:Op zondag 26 november 2023 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Verschillend. Klinkt dit alsof het straks misloopt of gaat het juist vanzelf wel blenden?
Bernice is het meisje dat vroeger in de klas altijd met de auto werd gebracht door haar moeder en nooit meedeed aan gym.quote:
Helemaal mee eens. En ja, wat veel zurige reacties joh. Mooi toch dat ze elkaar alsnog gevonden lijken te hebben?quote:Op zondag 26 november 2023 22:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik sluit me bij @:postbus100 aan, wat een lieve aflevering.Ik vind het geweldig dat Haico naar de uitzendingen keek en ineens zag wat wij zagen, namelijk dat hij met Ellen een bijzondere band heeft. Ik kan daar niet zo zuur over doen als sommigen hier, die zeggen dat Ellen wanhopig is en te makkelijk. Ik vind haar lief en sterk.
Het gesprek tussen Piet, Anke en Yvon was ontroerend en gaf weer een wending aan het programma. De beste aflevering van het seizoen wat mij betreft! En Yvon was deze keer niet zo irritant.
heb je ook de Vlaamse internationale versie gezien? Vond ik ook wel goed.quote:Op zondag 26 november 2023 23:05 schreef Arcee het volgende:
Claudia en Paul
En fijn dat Haico ook zag wat wij al lang zagen. Ellen, leuk.
Robin en Richard: die willen wel graag, maar gaat uiteindelijk niet werken, vrees ik.
Al met al een goed seizoen. Niet het beste ooit, maar zeker niet het slechtste. Ik vond andere buitenlandse versies minder dan deze. Misschien vond ik dit wel het meest boeiende buitenlandse seizoen.
Waarom zou dat geen goede combi zijn? Ze kan toch prima steun bij 'm vinden.quote:Op zondag 26 november 2023 21:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vechten tegen borstkanker en een beginnende relatie is geen goede combi, misschien als ze genezen is.
Edit: geeft ze zelf ook een beetje aan
Ben het wel met je eens, ik vind het ook een beetje vreemd. Hoewel ik me wel kan voorstellen dat het allemaal nog pril is met Piet en dat ze nu liever tijd met familie e.d. doorbrengt.quote:Op maandag 27 november 2023 04:46 schreef Inbox het volgende:
[..]
Waarom zou dat geen goede combi zijn? Ze kan toch prima steun bij 'm vinden.
Zonder dat het aangetoond wordt/is, geloof ik ook dat levensvreugde positief werkt op herstel.
Ze is van de reservebank gehaald.quote:Op maandag 27 november 2023 03:05 schreef TAmaru het volgende:
Erg leuk voor Haico en Ellen. Ergens had ik het wel verwacht.Maar weet nog steeds niet of Haico haar net zo leuk vindt als zij hem.
Heel wat fokkers hebben een behoorlijke fascinatie voor de maagdenstatus van Haico. Alsof die knakker meedoet aan BZV om zn zak eindelijk eens een keer te kunnen leggen in een kutje?quote:Op maandag 27 november 2023 08:12 schreef Staaf het volgende:
Haico is natuurlijk wel desperate dat hij meteen achter Ellen is aangegaan, zijn beste kans om ontmaagd te worden.
Ik geloof niet dat als Jasmijn wel vol voor hem was gegaan dat hij dan achteraf toch naar Ellen was gegaan ‘vanwege hun bijzondere band’.
de situatie zou dan ook heel anders geweest zijn, toch?quote:Op maandag 27 november 2023 08:12 schreef Staaf het volgende:
Haico is natuurlijk wel desperate dat hij meteen achter Ellen is aangegaan, zijn beste kans om ontmaagd te worden.
Ik geloof niet dat als Jasmijn wel vol voor hem was gegaan dat hij dan achteraf toch naar Ellen was gegaan ‘vanwege hun bijzondere band’.
Nee. Dat weet Ellen toch zelf ook?quote:Op maandag 27 november 2023 08:12 schreef Staaf het volgende:
Leek meer op de klassieke 'als ik het lekkere chickie niet kan krijgen dan toch maar de kortpittige, beter dan niets'.quote:Op maandag 27 november 2023 03:05 schreef TAmaru het volgende:
Erg leuk voor Haico en Ellen. Ergens had ik het wel verwacht.Maar weet nog steeds niet of Haico haar net zo leuk vindt als zij hem.
Wat een onzin. Het is echt een lastige situatie zo'n logeerweekend. Je krijgt maar weinig tijd met de dames afzonderlijk en moet dan heel snel een keuze maken. Dan lopen je hart en je hoofd wel eens over. Ik kan me voorstellen dat hij meer tijd nodig had met beide dames. Later heeft hij blijkbaar 7 uur lang privé met Ellen gepraat en dat is waarschijnlijk 6 uur meer dan daarvoor.quote:Op maandag 27 november 2023 09:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leek meer op de klassieke 'als ik het lekkere chickie niet kan krijgen dan toch maar de kortpittige, beter dan niets'.
Is erg berekenend te werk gegaan, achja neem het hem eens kwalijk als je al zo lang droog staat.
Dat is de mooie uitleg van het verhaal ja, geloof daar niet zo in. Maar uiteindelijk telt vooral de uitkomst natuurlijk.quote:Op maandag 27 november 2023 09:38 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is echt een lastige situatie zo'n logeerweekend. Je krijgt maar weinig tijd met de dames afzonderlijk en moet dan heel snel een keuze maken. Dan lopen je hart en je hoofd wel eens over. Ik kan me voorstellen dat hij meer tijd nodig had met beide dames. Later heeft hij blijkbaar 7 uur lang privé met Ellen gepraat en dat is waarschijnlijk 6 uur meer dan daarvoor.
Omdat wat jij zegt wel een erg egocentrische gedachte is, de andere gedachte is of je dit je nieuwe liefde zou moeten aandoen en voor veel mensen is dat antwoord (terecht) nee. Voor zijn levensvreugde is een liefde met kanker een heel stuk minder.quote:Op maandag 27 november 2023 04:46 schreef Inbox het volgende:
[..]
Waarom zou dat geen goede combi zijn? Ze kan toch prima steun bij 'm vinden.
Zonder dat het aangetoond wordt/is, geloof ik ook dat levensvreugde positief werkt op herstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |