De boeren zelf staan centraal bij de reünie, dus daar zijn de kamers voor en eventueel nog een +1quote:Op zondag 26 november 2023 20:37 schreef Groepfunder het volgende:
Vijf kamers? Jasmijn heeft dit keer geen eigen kamer? Of nee, die zal niet komen (vermoed ik).
“Geen vlinders, geen vonk.”quote:Op zondag 26 november 2023 20:40 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Het was tot op zekere hoogte een goede match, maar ze werd steeds betuttelender en dominanter
Bernice huilde bij het eerste gesprek met Yvon al. Ik snap die aanmelding echt niet.quote:Op zondag 26 november 2023 20:44 schreef JanGroen het volgende:
Geen succesvol seizoen. 2 Van de 5 hebben een match en Bernice wilde niet eens naar de terugblik / reünie komen. Tenminste, dat idee kreeg ik direct toen Yvon zei dat ze ziek was.
Zelfs dat niet, was geen bijna bij.quote:Op zondag 26 november 2023 20:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Haico toch bijna de hele week geneukt. Bijna op maandag, bijna op dinsdag, bijna op woensdag..
Waarom?quote:
Eh. Oke.quote:Op zondag 26 november 2023 20:50 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Omdat 'ie durft terug te komen op een besluit.
Woont waarschijnlijk ook ergens 10-hoog in een flatje dus verhuizen naar een boerderij is wel een verbetering. Dan neem je die boer maar op de koop toe,quote:Op zondag 26 november 2023 20:49 schreef Remco het volgende:
Ellen maakt het niet uit dat ze 2e keus is die bespong hem in Denemarken al bijna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |