SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
Ze is op zoek naar een man, dan mag jij gewoon voor zeker aannemen dat ze op mannen valt totdat ze er zelf wat anders over zegt.quote:Op maandag 20 november 2023 18:48 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Moet niet, het is gewoon een optie die kan worden beschouwd ipv voor zeker aan te nemen dat ze hetero is
Wat een gezeik op bernice hier, terwijl 99% van de mannelijke boeren 10 keer autistischer is. Typisch weer.![]()
Eigenlijk wel ja. Ik heb Piet ook nauwelijks een paar woorden horen praten, maar omdat die een paar kakelende kippen rond had lopen viel dat niet op. En nu commandeert Anke hem wel rondquote:Op dinsdag 21 november 2023 02:26 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ze is op zoek naar een man, dan mag jij gewoon voor zeker aannemen dat ze op mannen valt totdat ze er zelf wat anders over zegt.
Wat een gezeik op bernice hier, terwijl 99% van de mannelijke boeren 10 keer autistischer is. Typisch weer.![]()
![]()
Fijn dat het mag van je, ik leg de lat zelf toch graag wat hogerquote:Op dinsdag 21 november 2023 02:26 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ze is op zoek naar een man, dan mag jij gewoon voor zeker aannemen dat ze op mannen valt totdat ze er zelf wat anders over zegt.![]()
Je zit achter je beeldscherm op een internetforum in een uithoek van de wereld de seksualiteit te bespreken van een jonge vrouw die meedoet aan een kneuterig programma over datende boeren en denkt je toehoorders erop te moeten wijzen dat deze volwassen vrouw een andere seksuele voorkeur heeft dat zij nota bene zelf aangeeft.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:36 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Fijn dat het mag van je, ik leg de lat zelf toch graag wat hoger
En dat noem jij de lat hoog leggen. Wat een leven.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Je weet het leuk te draaien,maar ik hoop dat mensen er niet in trappen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je zit achter je beeldscherm op een internetforum in een uithoek van de wereld de seksualiteit te bespreken van een jonge vrouw die meedoet aan een kneuterig programma over datende boeren en denkt je toehoorders erop te moeten wijzen dat deze volwassen vrouw een andere seksuele voorkeur heeft dat zij nota bene zelf aangeeft.
En dat noem jij de lat hoog leggen. Wat een leven.
Ik vind het alleen beter om zoveel mogelijk opties te beschouwen ipv aannames te doen (laat staan een aanname die in gaat tegen de keuze van Bernice op zoek te gaan naar een man)
[ Bericht 4% gewijzigd door kikkerrrtje op 21-11-2023 10:54:37 ]![]()
Ik denk dat Bernice het wel redt zonder zelfbenoemde verlossers die haar wel eens even vertellen op wie ze wel en niet valt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:49 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Je weet het leuk te draaien,maar ik hoop dat mensen er niet in trappen.
Ik vind het alleen beter om zoveel mogelijk opties te beschouwen ipv aannames te doen (laat staan een aanname die in gaat tegen de keuze van Bernice op zoek te gaan naar een man)
Geldt ook voor de mensen die Haico als een wilsonbekwame kleuter zien omdat hij toevallig nooit geneukt heeft. En die hem denken te moeten vertellen dat hij iemand had moeten kiezen die hij kennelijk niet wílde kiezen. Of die vinden dat Jasmijn geen aparte kamer had mogen nemen.![]()
Mijn bek valt af en toe open hier.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Mijn post is niet gericht aan Bernicequote:Op dinsdag 21 november 2023 11:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat Bernice het wel redt zonder zelfbenoemde verlossers die haar wel eens even vertellen op wie ze wel en niet valt.
Ik word wel wat moe van je verdraaiingen, framing en poeha![]()
Waarom voel je de noodzaak om "zoveel mogelijk opties te beschouwen"? Ik snap die drang naar geroddel over mensen op tv niet zo.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:49 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Je weet het leuk te draaien,maar ik hoop dat mensen er niet in trappen.
Ik vind het alleen beter om zoveel mogelijk opties te beschouwen ipv aannames te doen (laat staan een aanname die in gaat tegen de keuze van Bernice op zoek te gaan naar een man)Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:07 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Mijn post is niet gericht aan Bernice
Ik word wel wat moe van je verdraaiingen, framing en poeha
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
quote:Op maandag 20 november 2023 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht ook even dat dat wel eens een match kon zijn
Maar Yvon is al 18 jaar getrouwd, dus dat is een no-go.! Ik zag zelf iets heel anders. Yvon knuffelt erop los, maar bij René zag het er raar en ongemakkelijk uit. De afgelopen aflevering vond ik René ook helemaal niet leuk meer. Hij stamelde maar wat, zei weinig als hij dan iets zei, en zag er ineens heul oud uit. Claudia heeft denk ik een prima keuze gemaakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Over Bernice: ik herken een en ander in haar. Als ik vele honderden brieven van geïnteresseerde mannen zou krijgen - een positie waarin ik me nooit heb bevonden - dan zou het mij waarschijnlijk ook niet lukken om er één te kiezen met wie ik een relatie zou kunnen hebben. Ik ben altijd erg kritisch geweest, alleen had ik het thuis wat minder fijn dan Bernice het lijkt te hebben. Dat maakte denk ik dat ik wat sterker een noodzaak voelde om mannelijk gezelschap op te zoeken - en dat zie ik niet als een kwaliteit van mezelf.
Bernice hoeft geen relatie met wie dan ook te krijgen en dat betekent niet dat er iets mis is met d'r. Het betekent hooguit dat ze niet zo wanhopig is. Het ziet eruit alsof ze een fijn leven heeft en een lieve familie. Daar komt ooit wel iemand bij. Of niet. Ik zou aan een hond en een zitmaaier misschien ook wel genoeg hebben.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:46 schreef Claudia_x het volgende:
Over Bernice: ik herken een en ander in haar. Als ik vele honderden brieven van geïnteresseerde mannen zou krijgen - een positie waarin ik me nooit heb bevonden - dan zou het mij waarschijnlijk ook niet lukken om er één te kiezen met wie ik een relatie zou kunnen hebben. Ik ben altijd erg kritisch geweest, alleen had ik het thuis wat minder fijn dan Bernice het lijkt te hebben. Dat maakte denk ik dat ik wat sterker een noodzaak voelde om mannelijk gezelschap op te zoeken - en dat zie ik niet als een kwaliteit van mezelf.
Bernice hoeft geen relatie met wie dan ook te krijgen en dat betekent niet dat er iets mis is met d'r. Het betekent hooguit dat ze niet zo wanhopig is. Het ziet eruit alsof ze een fijn leven heeft en een lieve familie. Daar komt ooit wel iemand bij. Of niet. Ik zou aan een hond en een zitmaaier misschien ook wel genoeg hebben.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Ze had gewoon verder geen gevoelens voor die 2 jongens ondanks dat ze hen erg lief vond. Het is niet meer dan eerlijk om daar aan toe te geven en niet net te doen alsof ze het dan maar moet proberen met een van die 2. Zeer verstandig om alleen door te gaan, waarschijnlijk is ze er gewoon nog niet aan toe. Niks mis mee. Je zag haar ook meteen opfleuren toen ze weer alleen was.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:46 schreef Claudia_x het volgende:
Bernice hoeft geen relatie met wie dan ook te krijgen en dat betekent niet dat er iets mis is met d'r. Het betekent hooguit dat ze niet zo wanhopig is. Het ziet eruit alsof ze een fijn leven heeft en een lieve familie. Daar komt ooit wel iemand bij. Of niet. Ik zou aan een hond en een zitmaaier misschien ook wel genoeg hebben.![]()
![]()
Het geklets hier is vaak in de categorie duiding. Daarbij vind ik het het best een open blik te hebben en alle mogelijkheden, naar waarschijnlijkheid, te beschouwen (en daarom deed ik die toevoeging). Gewoon voor een zo goed en compleet mogelijke duiding, niks geroddel (mocht iemand dat idee - de aanname - hebben, ik heb geen waarde-oordelen over seksuele voorkeuren, maar wel een pokkenhekel aan kort-door-de-bocht denken en handelen)quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom voel je de noodzaak om "zoveel mogelijk opties te beschouwen"? Ik snap die drang naar geroddel over mensen op tv niet zo.
[ Bericht 2% gewijzigd door kikkerrrtje op 21-11-2023 13:26:05 ]![]()
We hoeven geen duiding van jequote:Op dinsdag 21 november 2023 13:10 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Het geklets hier is vaak in de categorie duiding. Daarbij vind ik het het best een open blik te hebben en alle mogelijkheden, naar waarschijnlijkheid, te beschouwen (en daarom deed ik die toevoeging). Gewoon voor een zo goed en compleet mogelijke duiding, niks geroddel (mocht iemand dat idee - de aanname - hebben, ik heb geen waarde-oordelen over seksuele voorkeuren, maar wel een pokkenhekel aan kort-door-de-bocht denken en handelen)Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Spreek voor jezelf. Ik bepaal zelf wat ik post en geef, net als anderen hier, duiding wanneer ik wilquote:![]()
Nou moet jij eens even heel goed luisteren amigoquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:31 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik bepaal zelf wat ik post en geef, net als anderen hier, duiding wanneer ik wilIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
klopt. een tijdje daarvoor was er nog die geitenhoudster op Bonaire. Weet haar naam even niet meer. Dat liep op niks uit.quote:in de haak.![]()
Maar die was niet lesbisch.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:15 schreef trui het volgende:
[..]
klopt. een tijdje daarvoor was er nog die geitenhoudster op Bonaire. Weet haar naam even niet meer. Dat liep op niks uit.The love you take is equal to the love you make.![]()
Andrea, maar die zocht een man, geen vrouw.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:15 schreef trui het volgende:
[..]
klopt. een tijdje daarvoor was er nog die geitenhoudster op Bonaire. Weet haar naam even niet meer. Dat liep op niks uit.![]()
oh echt? was ik helemaal vergeten, haha. maar nu je het zegt.... inderdaad!quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Andrea, maar die zocht een man, geen vrouw.
in de haak.![]()
Aletta toch? Geen Andrea.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:15 schreef trui het volgende:
[..]
klopt. een tijdje daarvoor was er nog die geitenhoudster op Bonaire. Weet haar naam even niet meer. Dat liep op niks uit.Somebody that I used to know![]()
Vanavond dus laatste aflevering. Ik kan me geen seizoen herinneren wat ik zo kleurloos vond. Ga het denk ik ook niet missen volgende week, jammer.
Hopelijk volgende editie weer een NL-editie, maar dat kan denk ik best paar jaartjes duren.![]()
Eén spoiler al gezien via Boer zoekt vrouw facebook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.![]()
quote:Op zondag 26 november 2023 17:16 schreef Lienekien het volgende:
Eén spoiler al gezien via Boer zoekt vrouw facebook.Zat ook al in het voorstukje vorige week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht![]()
Ongemakkelijk. Snap eigenlijk niet waarom ze zich heeft aangemeld voor hem.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
![]()
![]()
Arme Jasmijn en HaicoOp dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht![]()
Hij had net z'n oude weggegooid, misschien kan hij het nog verhalen op haar.quote:Op zondag 26 november 2023 20:28 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Haico bestel maar alvast een xxl box tissuesAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
PaultjeOp dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht![]()
Jasmijn is van de zwarte kousenkerk zo te zien. Die dragen ook altijd van dat soort kleren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hartstikke leuk, maar ik krijg kromme tenen van dat soort verkleinkoosnaampjesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht![]()
Nee Haico, het heeft geen tijd nodig. Het gaat helemaal niets worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Laat gaan Haico. Ze wil nietOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Haico
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
Forum Opties Forumhop: Hop naar: