abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 januari 2024 @ 20:52:04 #201
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211966633
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 20:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tot bloedens aan toe.
neeeh, dat nie....
Lach met een schone bips
  maandag 8 januari 2024 @ 20:53:45 #202
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211966671
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 20:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tot bloedens aan toe.
Wil geen bloed aan mijn handen :+
Lach met een schone bips
pi_211967221
[quote]1s.gif Op maandag 8 januari 2024 20:48 schreef Wantie het volgende:

quote:
Kijk, en zo spreek je jezelf tegen.
Ene kant is Covid onschuldig, andere kant een levensgevaarlijk virus waarmee geknoeid is.
Haha. Je weet dat ik geen immunoloog ben. Verre van dat. Ik kan mezelf hier zonder enige schaamte permitteren iets niet helemaal te begrijpen. Ik heb zelfs meerdere malen gezegd dat ik MISLEID KAN zijn. Dat zeg ik steeds weer opnieuw. Wat ik wel begrijp is dat wij allebei zelf dienen uit te zoeken naar ons beider beste kunnen het enigszins te leren begrijpen. Ik heb hier geen verantwoording af te leggen voor mijn onkunde. Daartoe probeer ik hier slechts te stimuleren aan allen elders te zoeken naar de echt perfecte antwoorden en niet bij mij. Kun jij dat ook van jezelf hier toegeven of vind jij hier jezelf de expert? ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Monomeism op 09-01-2024 06:43:51 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  maandag 8 januari 2024 @ 21:33:51 #204
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211967426
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 20:48 schreef Wantie het volgende:
Allemaal heel leuk verzonnen.
En dan krijg je Rabiës en dan ga je gewoon dood.

Dan heb je geen fuck aan die miljoenen jaren ervaring die het immuunsysteem heeft opgebouwd.

En dan helpt een vaccin, dat met 1 prik je afweersysteem leert welke antistoffen nodig zijn.
Ja leuk en al, maar al ben je gevaccineerd tegen Rabiës moet je na een beet nog steeds vervolgprikken halen. Net als dat je na een beet je binnen 24 uur ook prikken kan halen met vervolg prikken en je nog steeds niet dood gaat.

Al is dit nog steeds een prik die niet op mRNA basis gegeven is. En qua schade hoor je na jaren dat ze deze prik gebruikt hebben ook niks. Dus die vergelijking gaat een beetje mank op de discussie toch?
Lach met een schone bips
pi_211967934
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 21:24 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja men kan moeilijk nee zeggen tegen iets wat rond waard in de samenleving he? Uit een LAB. :O
Rabiës komt niet uit een lab

quote:
Je kan het alleen maar ondergaan en gelukkig viel het allemaal mee voor 98% van de wereldbevolking en hoest iedereen weer in elkaars gezicht. Jij wil een eeuwige lockdown ofzo? :')
Dat is de consequentie van jouw bewering over het virus.

quote:
[..]
Zeker wel. En anders sterven we lekker uit.
Vertel, hoe beschermt jouw superieure immuunsysteem je tegen Rabiës?

quote:
[..]
Ze werken niet. Je krijgt Corona nooit meer weg. Ook niet met je prikjes. Je blijft besmetten en je raakt besmet.
Of je nu wilt of niet. Dit is inmiddels gemeengoed. Het was er ook altijd al.
[..]
Jij bent degene die beweert dat het virus levensgevaarlijk is en uit een lab komt.

quote:
Wil je echt die langspeelplaat blijven opvoeren? Die discussie is van 2021
[..]
Jij blijft de discussie voeren.

quote:
Ik beweer helemaal niets. Ik lees het een en ander. En probeer te begrijpen hoe het allemaal werkt als leek.
Je moet ook niet bij mij zijn he? Op FOK! Maar hier moet je bijvoorbeeld zijn. Bij de experts
[..]
Nee, bij jou.
Jij komt er mee aan zetten.

quote:
Haha. Je weet dat ik geen immunoloog ben. Verre van dat. Ik kan mezelf hier zonder enige schaamte permitteren iets niet helemaal te begrijpen. Ik heb zelfs meerdere malen gezegd dat ik MISLEID KAN zijn. Dat zeg ik steeds weer opnieuw. Wat ik wel begrijp is dat wij allebei zelf dienen uit te zoeken naar ons beider beste kunnen het enigszins te leren begrijpen. Ik heb hier geen verantwoording af te leggen voor mijn onkunde. Daartoe probeer ik hier slechts te stimuleren aan allen elders te zoeken naar de echt perfecte antwoorden en niet bij mij. Kun jij dat ook van jezelf hier toegeven of vind jij hier jezelf de expert? ;)
Eerst probeer je indruk te maken met een bele uiteenzetting over de werking van ons immuunsysteem, en nu zeg je dat je er geen verstand van hebt.

Tja, daarover zijn er net met elkaar eens.

Ik heb je gewezen op wat de gevolgen zijn van je beweringen over het virus en het vaccin.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_211967982
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja leuk en al, maar al ben je gevaccineerd tegen Rabiës moet je na een beet nog steeds vervolgprikken halen. Net als dat je na een beet je binnen 24 uur ook prikken kan halen met vervolg prikken en je nog steeds niet dood gaat.

Al is dit nog steeds een prik die niet op mRNA basis gegeven is. En qua schade hoor je na jaren dat ze deze prik gebruikt hebben ook niks. Dus die vergelijking gaat een beetje mank op de discussie toch?
Nee, er wordt beweerd dat onze superieure miljoenen jaren immuunsysteem voldoende is om ons tegen alles te beschermen.

Maar dat is niet zo.
Rabiës is 100% dodelijk.
Er is geen enkele behandeling voor.

En als je het vaccin niet goed genoeg vindt, prima, dan neem je die niet na een beet door een hondsdolle hond.
  maandag 8 januari 2024 @ 22:10:22 #207
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211968018
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 22:06 schreef Wantie het volgende:
En als je het vaccin niet goed genoeg vindt, prima, dan neem je die niet na een beet door een hondsdolle hond.
Uhhm waar zeg ik dat? Ik weerleg alleen jouw claim dat je zonder Rabiës vaccinatie dood gaat. Dat is pertinent niet waar. Dus dat kun je ook niet unclaimen :)
Lach met een schone bips
pi_211968047
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Uhhm waar zeg ik dat? Ik weerleg alleen jouw claim dat je zonder Rabiës vaccinatie dood gaat. Dat is pertinent niet waar. Dus dat kun je ook niet unclaimen :)
Dus je kunt zonder vaccinatie een Rabiës besmetting overleven?

Is dat werkelijk wat je beweert?
pi_211968198
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 22:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Rabiës komt niet uit een lab
[..]
Dat is de consequentie van jouw bewering over het virus.
[..]
Vertel, hoe beschermt jouw superieure immuunsysteem je tegen Rabiës?
[..]
Jij bent degene die beweert dat het virus levensgevaarlijk is en uit een lab komt.
[..]
Jij blijft de discussie voeren.
[..]
Nee, bij jou.
Jij komt er mee aan zetten.
[..]
Eerst probeer je indruk te maken met een bele uiteenzetting over de werking van ons immuunsysteem, en nu zeg je dat je er geen verstand van hebt.

Tja, daarover zijn er net met elkaar eens.

Ik heb je gewezen op wat de gevolgen zijn van je beweringen over het virus en het vaccin.
Ik heb al het bovenstaande over "levensgevaarlijk" of "onschuldig"e.d. helemaal nergens beweerd. Ben je nu echt zo ver gezonken? Ik beweer werkelijk helemaal niets. Dat leg ik je net uit. Ik lees het een en ander, heb daar een mening over en daar verwijs ik naar. Dat ik dat onvolledig breng in mijn eigen woorden dat geef ik ook nog steeds toe. Ik geef aan dat er meerdere kanten aan deze onfrisse medaille zijn. Ik verwijs dus telkens naar elders. Dat zeg ik in mijn vorige bericht, en in ook al in de berichten daarvoor. Je begint nu echt te reageren als een valse nicht. En legt steeds betekenissen en woorden in mijn mond die je semantisch uit elkaar trekt die ik helemaal niet heb uitgesproken of zo bedoel.

Waar heb ik het in godsnaam over "levensgevaarlijk" of "Covid is maar onschuldig". Dat het voor 98% van de patiënten achteraf gelukkig met een sisser is afgelopen is gewoon een algemeen feit. In die zin alleen was het "onschuldig". Maar potentieel is het gevaarlijk om in een LAB een virus toxisch te maken. In die zin zijn er dus schuldig(en) waar jij je beklag moet gaan doen. Dit zijn geen beweringen maar feiten.
Kun jij wel begrijpend lezen? Of doe je het expres?
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  maandag 8 januari 2024 @ 22:33:49 #210
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211968309
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 22:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus je kunt zonder vaccinatie een Rabiës besmetting overleven?

Is dat werkelijk wat je beweert?
Wat ik beweer is dat jij zonder vaccinatie rustig naar een land kan gaan waar Rabiës onder dieren rondgaat, je moet alleen wel zorgen na een beet snel die prikken te gaan halen. Dus zonder prik kun je er prima heen, of het verstandig is dat is een 2e. Maar ook al ben je gevaccineerd tegen Rabiës moet je na een beet nog steeds vervolgprikken halen. Al zijn dat er minder en heb je meer tijd tussen de beet dan wanneer niet gevaccineerd. Dus ja je kunt het overleven. Als je gebeten bent zonder vaccinatie is het erna een behandeling waar je snel bij moet zijn. Geen vaccinatie.
Lach met een schone bips
pi_211968405
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wat ik beweer is dat jij zonder vaccinatie rustig naar een land kan gaan waar Rabiës onder dieren rondgaat,
Klopt.

quote:
je moet alleen wel zorgen na een beet snel die prikken te gaan halen.
Waarom?

quote:
Dus zonder prik kun je er prima heen, of het verstandig is dat is een 2e. Maar ook al ben je gevaccineerd tegen Rabiës moet je na een beet nog steeds vervolgprikken halen.
Nogmaals, waarom?

quote:
Al zijn dat er minder en heb je meer tijd tussen de beet dan wanneer niet gevaccineerd. Dus ja je kunt het overleven. Als je gebeten bent zonder vaccinatie is het erna een behandeling waar je snel bij moet zijn. Geen vaccinatie.
En opnieuw, waarom?

Het punt is: er wordt beweerd dat ons immuunsysteem dankzij miljoenen jaren evolutie superieur is en alle ziektes kan overwinnen.
Je hebt geen vaccinatie nodig.

Je lichaam kan alles aan.

Dus ook Rabiës.

Dus hoezo moet je na een beet door een hondsdolle hond een prik halen?

Dat hoeft dan niet.
Je immuunsysteem redt zich wel zonder.

De praktijk is anders.
Rabiës is 100% dodelijk.
En daar is geen behandeling tegen mogelijk.

Je overleeft het niet zonder vaccin.

Dat je achteraf gevaccineerd kunt worden komt doordat het dagen, weken, zelfs langer dan een jaar kan duren voordat het Lyssa virus je hersenen heeft bereikt.
Tot die tijd heb je geen Rabiës en kun je nog gevaccineerd worden.

Dat jij er problemen mee hebt dat het een vaccinatie is staat daar verder los van.
pi_211968414
En ik heb het ook al niet over Rabiës gehad. :')

Hooguit over LAB geknoei

Ik moet echt gaan slapen nu. Mijn baas verwacht mij morgen graag fris en fruitig. :)
― Thomas Sowell
  maandag 8 januari 2024 @ 22:44:09 #213
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211968419
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 22:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt.
[..]
Waarom?
[..]
Nogmaals, waarom?
[..]
En opnieuw, waarom?

Het punt is: er wordt beweerd dat ons immuunsysteem dankzij miljoenen jaren evolutie superieur is en alle ziektes kan overwinnen.
Je hebt geen vaccinatie nodig.

Je lichaam kan alles aan.

Dus ook Rabiës.

Dus hoezo moet je na een beet door een hondsdolle hond een prik halen?

Dat hoeft dan niet.
Je immuunsysteem redt zich wel zonder.

De praktijk is anders.
Rabiës is 100% dodelijk.
En daar is geen behandeling tegen mogelijk.

Je overleeft het niet zonder vaccin.

Dat je achteraf gevaccineerd kunt worden komt doordat het dagen, weken, zelfs langer dan een jaar kan duren voordat het Lyssa virus je hersenen heeft bereikt.
Tot die tijd heb je geen Rabiës en kun je nog gevaccineerd worden.

Dat jij er problemen mee hebt dat het een vaccinatie is staat daar verder los van.
Nogmaals, waar zeg ik dat? Achteraf gezien is het een behandeling, en je moet er veel sneller bij zijn. Dus anders dan een vaccinatie :) Het is niet zo moeilijk.
Lach met een schone bips
pi_211968435
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 22:26 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik heb al het bovenstaande over "levensgevaarlijk" of "onschuldig"e.d. helemaal nergens beweerd. Ben je nu echt zo ver gezonken? Ik beweer werkelijk helemaal niets. Dat leg ik je net uit. Ik lees het een en ander, heb daar een mening over en daar verwijs ik naar. Dat ik dat onvolledig breng in mijn eigen woorden dat geef ik ook nog steeds toe. Ik geef aan dat er meerdere kanten aan deze onfrisse medaille zijn. Ik verwijs dus telkens naar elders. Dat zeg ik in mijn vorige bericht, en in ook al in de berichten daarvoor. Je begint nu echt te reageren als een valse nicht. En legt steeds betekenissen en woorden in mijn mond die je semantisch uit elkaar trekt die ik helemaal niet heb uitgesproken of zo bedoel.

Waar heb ik het in godsnaam over "levensgevaarlijk" of "Covid is maar onschuldig". Dat het voor 98% van de patiënten achteraf gelukkig met een sisser is afgelopen is gewoon een algemeen feit. In die zin alleen was het "onschuldig". Maar potentieel is het gevaarlijk om in een LAB een virus toxisch te maken. In die zin zijn er dus schuldig(en) waar jij je beklag moet gaan doen. Dit zijn geen beweringen maar feiten.
Kun jij wel begrijpend lezen? Of doe je het expres?
Dus in feite is alles wat je gepost hebt nietszeggend.

Helder!
pi_211968451
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nogmaals, waar zeg ik dat? Achteraf gezien is het een behandeling, en je moet er veel sneller bij zijn. Dus anders dan een vaccinatie :) Het is niet zo moeilijk.
Kennelijk is het wel moeilijk.

Laat ik het nog simpeler maken.

Kun je genezen van Rabiës, zondar dat je het vaccin hebt gekregen, ongeacht wanneer dat was?

Want dat is het punt.

Dat jij het een andere naam wilt geven niet.
pi_211968473
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 18:12 schreef RM-rf het volgende:

[..]
dat klopt niet geheel, enkel moet je dan naar serieuze onderzoeken luisteren en niet naar bepalde overdrijvende extremistische roepertjes...

Post-Vac-Syndrom is in duitsland iets dat al verder onderzocht wordt en ook daar is al langer gemeld dat de kenmerken daarvan inderdaad zeer veel overeenkomsten lijken te hebben met Long-Covid

https://www.tagesschau.de(...)ona-impfung-101.html
[..]
verder ook:
https://www.imd-berlin.de(...)id-/post-vac-syndrom

Overigens is er geen reden te stelen dat dit vaker voorkomt na vaccinatie, dan na een covid-infectie..
integendeel, de cijfers uit duitsland lijken er juist eerder op te duiden dat Long-Covid vele, zeer vele malen vaker voorkomt,
een factor 500 tot 100 maal vaker
https://www.swr.de/wissen(...)ach-impfung-102.html
Men heeft ook veel meer aandacht voor Long-Covid in Duitsland. Daar hebben ze speciale klinieken, die goede resultaten laten zien. Hier zegt Kuipers: Er is niet genoeg data, er moet meer onderzoek gedaan worden, en ik ga daar geen geld insteken, dat moeten de ziekenhuizen zelf maar doen. Waarom niet meer leren van andere landen? Dat blijft toch wel een issue.
  maandag 8 januari 2024 @ 22:55:01 #217
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211968542
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 22:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kennelijk is het wel moeilijk.

Laat ik het nog simpeler maken.

Kun je genezen van Rabiës, zondar dat je het vaccin hebt gekregen, ongeacht wanneer dat was?

Want dat is het punt.

Dat jij het een andere naam wilt geven niet.
Neen, een vaccinatie beschermt je vooraf. Erna heet het een behandeling.
Lach met een schone bips
pi_211968560
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 18:19 schreef BufferOverflow het volgende:

[..]
Het is onmogelijk te bepalen of de long-covid-klachten veroorzaakt zijn door covid of het vaccin als men zowel covid als een vaccin gehad heeft (waarschijnlijk alleen met zekerheid te zeggen na een biopsie/autopsie). De symptomen zijn hetzelfde.
[..]
Er is weinig kans dat dit serieus wordt uitgezocht. In Europa worden toezichthouders voor 89% gefinancierd door de farmaceutische industrie, zelfs journalisten worden onder druk gezet feiten achter te houden over het vaccin, bijvoorbeeld:
[..]
https://archive.ph/ccdjT#selection-3815.0-3831.131
Er is nog wel een verschil tussen een 'fear mongering headline' (iets waar vanuit meerdere hoeken regelmatig over geklaagd wordt), en 'hiding the truth'.
Wat betreft funding, dat is een veelgehoorde klacht. Het geld moet ergens vandaan komen. En degene die betaald zal altijd een beschuldigende vinger toegewezen krijgen. Zijn het niet grote bedrijven, dan is het wel de overheid. Farma heeft in het verleden veel verdiend aan de resultaten van onderzoek, en geld donoren voor nieuw onderzoek is in feite ook een investering. Ze kunnen het binnenshuis houden (en dat doen ze ook genoeg), maar ook geld voor publiek onderzoek beschikbaar stellen. Dat wordt dan in principe afgeschermd van invloed, maar dat is nooit waterdicht te krijgen.
pi_211968664
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 18:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zou kunnen en op nummertje 2, als dat minder goed verklaard filtert het statistische programma dat er uit (mits je de variabelen erin hangt).
[..]
Zou ik ook verwachten in dat geval ja, geen idee of dat zo is.

Waarom zou het effect minder moeten worden?
Het zou minder kunnen worden vanwege bestaande immuniteit tegen meer en meer varianten, en omdat de meesten die eraan onderdoor zouden gaan inmiddels al wel dood zijn.

quote:
Mja, als je hypothese is dat er een causaal verband is moet je dat natuurlijk ontkrachten. Dat doe je door het zo goed mogelijk aan te tonen dat het écht het beste verklaard wordt met prikken. En dan zoek je dus expliciet naar zaken die dat verhaal onderuit halen.
Ontkrachten doe je niet door aant te tonen dat het echt het beste verklaard wordt met prikken. Je moet OF aantonen dat iets anders het beter verklaard en dus een aannemelijkere theorie is, OF je moet aantonen dat de huidige theorie niet kan kloppen.
Dat de correlatie tussen prikken en oversterfte niet constant is, en ook geen gelijke trend vertoond is een voorbeeld van het laatste, schijnbaar klopt de theorie niet.
De studies die een verhoogde kans op overlijden gedurende lange tijd aantonen vormen de basis voor een alternatieve theorie.

Zolang een theorie niet ontkracht kan worden blijft hij staan. Ik heb nog geen ontkrachting gezien voor theorie over de langdurig verhoogde kans op overijden als gevolg van een infectie, maar wel voor de correlatie tussen prikken en oversterfte.

Maar maakt niet uit het zal allemaal niet erg significant zijn, ik vermoed dat het gros van de oversterfte gewoon van de algehele inbreuk in ons leven komt, cq, door Covid-beleid.
[/quote]
pi_211968689
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 22:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus in feite is alles wat je gepost hebt nietszeggend.

Helder!
Niets helder. Je bent hier nu dus gewoon aan het trollen. (?) Ik doe gewoon mijn best er wat van te maken. Geef steeds antwoord per zinsdeel. Probeer normale antwoorden te geven door te quoten. Leg uit dat ik eventueel fout kan zijn. Geef toe dat ik niet alle expertise die ik tegenkom perfect kan doorvertalen. Geef toe en houdt open dat ik misleid kan zijn. Verwijs dan naar meer legitieme bronnen. Jij bent in geen geval serieus bezig. Qote een heel bericht en geeft vervolgens een onzin antwoord dat niets met het bericht te maken heeft Trolt dus om het trollen.
En je neemt hier nu overduidelijk een loopje met me met opnieuw een dergelijk 'antwoord'.
Gaat hier voortdurend bewust off-topic.
Dit is voor mij dan weer helder. Trol.

[ Bericht 3% gewijzigd door Monomeism op 09-01-2024 06:15:58 ]
― Thomas Sowell
pi_211968735
@George_of_the_Jungle

Heb je 'm nu gemist? En een linkje naar de "papers"
Of Documenten voor de eventuele Nederlanders hier. ;)

[ Bericht 76% gewijzigd door Monomeism op 09-01-2024 06:11:01 ]
― Thomas Sowell
pi_211969235
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Neen, een vaccinatie beschermt je vooraf. Erna heet het een behandeling.
Nee, een vaccin leert het immuunsysteem omgaan met de pathogeen.
Dat is ook wat gebeurt bij Rabiës.

Verder helpt het vaccin niet op het moment dat je Rabiës hebt.

Als iemand de diagnose Rabiës krijgt, is hij ten dode opgeschreven.

En weer terug naar het punt:
Het punt is dat je immuunsysteem je niet tegen elke ziekte beschermt.
Er zijn zelfs ziektes waaraan je gegarandeerd dood gaat, ondanks dat fantastisch mooie miljoenen jaren oude immuunsysteem.

En daar ging het om.
pi_211969244
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 23:11 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Niets helder. Je bent hier nu dus gewoon aan het trollen. (?) Ik doe gewoon mijn best er wat van te maken. Geef steeds antwoord per zinsdeel. Probeer normale antwoorden te geven door te quoten. Leg uit waar ik eventueel fout kan zijn. Geef toe dat ik niet alle expertise die ik tegenkom perfect kan doorvertalen. Geef toe en houdt open dat ik misleid kan zijn. Verwijs dan naar meer legitieme bronnen. Jij bent in geen geval serieus bezig. Trolt om het trollen. En je neemt hier nu overduidelijk een loopje met me met een dergelijk 'antwoord'. Dat is voor mij dan weer helder. Trol.
Het is altijd de trol die als eerste anderen beschuldigt van trollen.

Jij komt met een verhaal over hoe gevaarlijk het spike eiwit is, over ppra en hoe het virus in een lab in een lab in elkaar is geknoeid, en als ik dan wijs op de consequenties van die beweringen zeg jij dat je niets beweert...
pi_211969246
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 06:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, een vaccin leert het immuunsysteem omgaan met de pathogeen.
Dat is ook wat gebeurt bij Rabiës.

Verder helpt het vaccin niet op het moment dat je Rabiës hebt.

Als iemand de diagnose Rabiës krijgt, is hij ten dode opgeschreven.

En weer terug naar het punt:
Het punt is dat je immuunsysteem je niet tegen elke ziekte beschermt.
Er zijn zelfs ziektes waaraan je gegarandeerd dood gaat, ondanks dat fantastisch mooie miljoenen jaren oude immuunsysteem.

En daar ging het om.
Je gaat voortdurend off topic
Open een Rabiës topic.
Trol
― Thomas Sowell
pi_211969252
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 06:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is altijd de trol die als eerste anderen beschuldigt van trollen.

Jij komt met een verhaal over hoe gevaarlijk het spike eiwit is, over ppra en hoe het virus in een lab in een lab in elkaar is geknoeid, .
En dat is het ook. Trol
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')