OK, jij postte dit artikel met de claim dat het spike protein 100% toxisch is: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC10452662/quote:
1= https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7471641/quote:Key problem areas appear to be (1) the toxicity of the spike protein—both from the virus and also when produced by gene codes in the novel COVID-19 mRNA and adenovectorDNA vaccines [1,2]
8 = https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7142689/quote:the problem of human cells producing a foreign protein in our ribosomes that can engender autoimmunity [8,9].
Dat is inderdaad gebeurd bij iig een van de SARS of MERS vaccins in ontwikkeling. Maar dat gebeurde dus niet bij de SARS-CoV-2 vaccins, en dat is ook niet waargenomen. Anders zouden we inmiddels honderden miljoenen mensen met ernstige autoimmune problemen zien, en die zijn er gewoon niet.quote:Failure of SARS and MERS vaccines in animal trials involved pathogenesis consistent with an immunological priming that could involve autoimmunity in lung tissues due to previous exposure to the SARS and MERS spike protein. Exposure pathogenesis to SARS-CoV-2 in COVID-19 likely will lead to similar outcomes.
Iets verder in de paper die jij postte staat het volgende:quote:Very recently, human monoclonal antibodies were approved for use on patients with COVID-19. The human monoclonal antibodies used in this study are almost identical with these approved antibodies. Thus, our results can establish the potential risk for autoimmunity and multi-system disorders with COVID-19 that may come from cross-reactivity between our own human tissues and this dreaded virus, and thus ensure that the badly-needed vaccines and treatments being developed for it are truly safe to use against this disease.
Maar er worden geen referenties gegeven voor die nieuwe data. Dat kan dus niet. Je kunt niet zeggen 'nieuwe data heeft dit bewezen', maar dan geen referenties geven om die claim te onderbouwen. Dat had mijns inziens nooit langs de peer-review mogen komen.quote:It has been widely claimed that these vaccines have saved millions of lives. Sincere hopes have been held for this narrative. But this belief is largely founded on early Infection Fatality Rate (IFR) modelling estimates and Pfizer, Moderna, AstraZeneca and Janssen claims of efficacy, which have been undermined by new data.
Als er controversy dan verwacht je referenties die verschillende conclusies hebben, en/of referenties die over die controversiteit gaan, maar er worden weer geen referenties gegeven.quote:Controversy has surrounded the use of the gene-based vaccines and this article explores the reason for this.
Elke dag sterven er mensen, ook gezonde mensen. Ook elke dag gaan mensen zich ziek voelen. Ook mensen die ernstig ziek zijn, is er een eerste dag dat ze zich niet goed voelen. Als je veel mensen vaccineert, dan gaat het dus best wel eens gebeuren dat iemand ziek wordt of omvalt in de weken na een vaccinatie. Vaccineer je honderden miljoenen mensen, dan lijkt het alsof dat best wel vaak gebeurt. Je moet dus de hoeveelheid verwachte gevallen zien te onderscheiden van de gevallen als gevolg van vaccinatie. Dat is gewoon lastig. Ik ken er zelf een die een ernstige reactie had van een vaccinatie. Kreeg dezelfde middag last van haar hart en heeft weken op de IC gelegen (was al hartpatient en morbidly obese).quote:Op zondag 7 januari 2024 21:49 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Maar daar doe je ook niets mee en verwijt mij dan dat "het ergens anders over gaat". Hoe knetter is dat? Wel dat is niet het geval en laat zien dat je maar wat loopt te mompelen hier.
Doe je werk dan ook.Voor jezelf. Je gaat er niet eens inhoudelijk op in.
En slaat jezelf bovendien nog op je borst vanwege je 'werk'. Ab Osterhaus doet ook zijn 'werk'. Bill Gates ook. En killer Fauci ook. En de rest van de goed betaalde meelopers die er achteraan hobbelen. Het zegt me dus helemaal niets wat jij vind of denkt. Daar heb ik andere bronnen voor.
Mensen die sterven aan de gevolgen van die zogenaamde "safe and effective" spuitjes die zeggen mij veel meer dan een of andere dokter Oetker op FOK. Je hoeft mij verder echt niet serieus te nemen hoor. Ik heb namelijk niet uit eigen 'expertise' een keuze gemaakt maar vanwege de expertise van experts die jij afwijst. En dat zijn niet de minsten. Ik heb al gezegd, slechts voor de goede orde en gespreks respect, dat het mogelijk is dat ik misleid ben. Maar ik denk van niet. De papers die worden besproken door de mainstream media gecensureerde experts en de vele doden zeggen mij des te meer. Het feit dat jij die spuitjes genomen hebt betekend dat je je keuze al gemaakt hebt. Dan kun je mijns inziens niet anders meer dan het met jezelf eens zijn en blijven. (Met uitzondering van de helden die vaccinatie schade hebben opgelopen en het aandurven dat eerlijk toe te geven) Ik kan theoretisch nog alle kanten op. Maar ik kijk wel uit gezien wat er allemaal al boven het vieze gore water is gekomen. En maar blijft komen. Allemaal ernstige zaken die jij vast en zeker zult blijven negeren, De onverklaarde oversterfte blijft. Je kop in het zand steken is wat jij hiermee doet. Ik ben wel klaar want ik blijf niet naar papers zoeken om daarna afgebrand te worden. Het is voorspelbare pure onwil. Want je hebt al een keuze gemaakt. Het maakt dus per definitie niet uit wat ik voor jou opzoek. En daarom wilde ik niet in discussie. Het is tijdrovend en scheef als maar kan zijn. Ieder is voor zichzelf verantwoordelijk uit te zoeken wat er gebeurd in je lichaam met deze mrna die (zeker na een prik of zes (!) overal en nergens in je lichaam zit, door de bloed barrière heen past en daardoor onvoorstelbare en onherstelbare schade aanricht. Ik ben dus wel klaar. Niet door onwil van mijn kant maar doordat ik merk dat er kennelijk geen gesprek (meer) mogelijk is. Je kunt het innerlijk gesprek met jezelf waarschijnlijk niet eens aan. Iedere expert die ik maar zou aanvoeren, daar is in jouw ogen automatisch een of andere charlatan aan het woord. Dat doe ik dus ook maar niet meer.![]()
Ik ben wel klaar met mijn tijd verdoen.
Gebruik je nu "het narratief" om het narratief van de niet-mainstream denkers te duiden?quote:Op maandag 8 januari 2024 12:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Wat compleet genegeerd wordt door mensen die de narratief pushen dat er een causaal verband is tussen oversterfte en vaccineren is dat virussen schade aanrichten in het lichaam. Een virus gebruikt de cellen van de host om zich voort te planten. Daarbij gebruikt het dus energie van die cellen, en die cellen gaan er vaak aan kapot. Virussen kunnen zich in allerlei cellen nestelen, en daarom kan het ziektebeeld ook zo divers zijn, zeker op de lange duur, aangezien schade aangericht kan worden aan verschillende organen. Dat soort schade kan verouderingsprocessen versnellen, aanwezige aandoeningen verergeren, of aandoeningen triggeren. Die dingen lijden tot een verhoogd risico op overlijden, voor langere tijd na een infectie. Verschillende studies vinden dan ook zo'n verhoogd risico, en dat kan een flink deel van de 'onverklaarde' oversterfte verklaren.
Men timed vaccinatierondes met verwachtte toename van een virus, dus het is niet zo gek dat een correlatie is tussen oversterfte en vaccinaties, ook weer iets wat genegeerd wordt, want het past niet in het narratief.
Heb je nu echt niet door dat jezelf in paniek bent?? Je komt met papers etc die jezelf niet eens gelezen hebt; zie namelijk het commentaar op die conclusies die jij (of eigenlijk de "wetenschapper" die wel jouw verhaal volgt) trekt gewoon totale onzin zijn.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:42 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Haha precies. Het is dat ik nu aan het werk ben. Anders was dit bericht nog wat langer geweest. En Wantie krijgt de paniek- groeten uit 2020. 🤣
? Kun die laatste zin nog eens wat beter uitleggen?quote:Op maandag 8 januari 2024 12:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gebruik je nu "het narratief" om het narratief van de niet-mainstream denkers te duiden?
Grote vriend die dit statistisch onderzoekt zag - naar wat ik begreep - de timing de vaccinatierondes volgen, de vaccinatie rondes waren niet gelijktijdig per leeftijdscategorie...
Er werd per leeftijdscategorie geprikt, en per leeftijdscategorie was er een statistische afwijking + 2 weken.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:28 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
? Kun die laatste zin nog eens wat beter uitleggen?
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/38112944/quote:This study, in agreement with other published investigations, demonstrates that both natural and vaccine spike protein may still be present in long-COVID patients, thus supporting the existence of a possible mechanism that causes the persistence of spike protein in the human body for much longer than predicted by early studies. According to these results, all patients with long-COVID syndrome should be analyzed for the presence of vaccinal and viral spike protein.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8757925/quote:SARS-CoV-2 infects cells via its spike protein binding to its surface receptor on target cells and results in acute symptoms involving especially the lungs known as COVID-19. However, increasing evidence indicates that many patients develop a chronic condition characterized by fatigue and neuropsychiatric symptoms, termed long-COVID. Most of the vaccines produced so far for COVID-19 direct mammalian cells via either mRNA or an adenovirus vector to express the spike protein, or administer recombinant spike protein, which is recognized by the immune system leading to the production of neutralizing antibodies. Recent publications provide new findings that may help decipher the pathogenesis of long-COVID. One paper reported perivascular inflammation in brains of deceased patients with COVID-19, while others showed that the spike protein could damage the endothelium in an animal model, that it could disrupt an in vitro model of the blood-brain barrier (BBB), and that it can cross the BBB resulting in perivascular inflammation. Moreover, the spike protein appears to share antigenic epitopes with human molecular chaperons resulting in autoimmunity and can activate toll-like receptors (TLRs), leading to release of inflammatory cytokines. Moreover, some antibodies produced against the spike protein may not be neutralizing, but may change its conformation rendering it more likely to bind to its receptor. As a result, one wonders whether the spike protein entering the brain or being expressed by brain cells could activate microglia, alone or together with inflammatory cytokines, since protective antibodies could not cross the BBB, leading to neuro-inflammation and contributing to long-COVID. Hence, there is urgent need to better understand the neurotoxic effects of the spike protein and to consider possible interventions to mitigate spike protein-related detrimental effects to the brain, possibly via use of small natural molecules, especially the flavonoids luteolin and quercetin.
https://www.nature.com/articles/s41375-021-01332-zquote:Mounting evidence accumulates that hematopoietic stem/progenitor cells (HSPCs) and endothelial progenitor cells (EPCs) are damaged during severe SARS-Cov-2/COVID-19 infection [1, 2]. It has been reported that patient infected with COVID-19 are frequently presented with anemia, lymphopenia, and thrombocytopenia [1,2,3]. This negative effect of the virus on human hematopoiesis and endothelium has been reported in infected patients and demonstrated in vitro after exposure of cells to SARS-Cov-2/COVID-19 spike protein (SP) [1, 3, 4]. It is known that virus may enter cells and, directly in case of productive infection, lead to their irreversible damage.
Wat zou daar het voordeel van zijn?quote:Op maandag 8 januari 2024 11:09 schreef BertV het volgende:
[..]
Laten we het spike-eiwit dan maar meerdere keren injecteren, omhuld in nanovet, zodat de natuurlijke afweer wordt omzeild!
Volgens mij legt pfizer dat zelf prima uit.quote:
Maar al die maatregelen zijn gebaseerd op de aanname dat Covid individueel gezien geen gevaarlijk virus is, maar in de grote aantallen wel voor schade kan zorgen.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Water is ook levensgevaarlijk, dat betekent nog niet dat je dood gaat als je naar buiten gaat als het regent.
[..]
The fuck?
[..]
Ja, veel te drastisch en ineffectief.
[..]
Dat isoleren was effectief toen het écht nog niet onder de mensen was. De besmettingen liepen toen nog via andere kanalen dan letterlijk via elk contact-kanaal. (primair vanuit Brabant / Limburg i.p.v. gewoon familieleden).
Verder lukt het zelfs China met de meest extreme dictatuur niet om zo een virus volledig in te dammen, je moet echt uit je hoofd halen dat dat een fantastisch idee zou zijn.
mRNA?quote:Op maandag 8 januari 2024 16:37 schreef BertV het volgende:
[..]
Volgens mij legt pfizer dat zelf prima uit.
https://www.pfizer.nl/nieuws/2020-jaar-van-mrnavaccin
Mrna breek heel snel af als je het onbeschermd in je bloedbaan spuit.
Dat nano-vet zorgt er voor dat het IN de cellen komt.
Iets dat een gezond afweersysteem normaal nooit zomaar zou toelaten.
De tijd tussen prikken piek oversterfte verschilt bij verschillende prikrondes, de hoogte van de golven correleren ook. Als er een causaal verband is zou je verwachten dat meer prikken tot meer oversterfte zouden leiden, en dat is niet zo. Het effect zou minder kunnen worden met iedere prikronde en dan zou je dus een kleinere golf tov de prikgolf verwachten, maar ook dat is niet zo.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er werd per leeftijdscategorie geprikt, en per leeftijdscategorie was er een statistische afwijking + 2 weken.
Anyhow, jij ziet de periodiciteit qua correlatie met hoogtijdagen virus als aanjager voor hogere sterfte, maar die is blijbkaar minder sterk dan de het zetten van de prik.
Allemaal leuk en aardig verder, het zou me niks verbazen áls er een verband zou zijn, maakt nog niet dat het onverstandig is om te prikken (wel aannemelijker dat het iets is wat afgewogen moet worden).
Ik heb nog weinig gehoord over long-covid achtige klachten als gevolg van een vaccinatie. Meestal vallen mensen plotseling dood neer schijnbaar.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:18 schreef BufferOverflow het volgende:
De hypothese dat long-covid wordt veroorzaakt door het spike-eiwit begint steeds waarschijnlijker te worden
[..]
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/38112944/
In 2022 werd dit ook al gesuggereerd:
[..]
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8757925/
Bij toeval kwam ik erachter dat dit al in 2001 bekend was:
[..]
https://www.nature.com/articles/s41375-021-01332-z
Vraag me serieus af hoe men nog steeds vaccines kan promoten die gebaseerd zijn op de aanmaak van spike-eiwitten, terwijl er op z'n minst sterke aanwijzingen zijn dit serieuze risico's met zich meebrengt.
Geen paniek. Behalve de "safe & effective" spuitjes bestaat er in jouw lichaam een heel belangrijk onderdeel van jouw natuurlijke afweer dat zich in miljoenen jaren perfect en vergevorderd heeft ontwikkeld. En dat is het complement systeem dat bestaat uit 40 soorten eiwitten die in enorme grote hoeveelheden (15.000.000.000.000.000.000) in ons menselijk lichaam aanwezig zijn, het immuunsysteem per direct activeert en enorm effectief zijn om bacteriën, virussen en allerlei pathogenen perfect op te ruimen. Jouw dendritische cellen controleren je lichaam voortdurend op de aanwezigheid van pathogenen en zijn de reactie van jouw lichaam op allerlei lichaamsvreemde stoffen en ziekteverwekkers. Als een dendritische cel een pathogeen tegenkomt zal hij geactiveerd worden om cytokinen en chemokinen te maken om zodoende dus deze pathogenen onschadelijk te gaan maken. Dendritische cellen nemen ook zelf pathogenen op om antigenen aan de buitenkant van hun celmembraan te presenteren. Zodra ze dat hebben gedaan gaan ze via de lymfevaten (een soort buizenpost) naar de lymfeklieren waar zij de antigenen presenteren aan CD4 T-cellen en CD8 T-cellen waarna deze T-helper cellen vormen. En zo gaat de hele fabriek lopen.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het spike eiwit blijkt levensgevaarlijk te zijn. Het virus produceert miljoenen, of misschien wel miljarden, van dat eiwit in je lichaam.
98% van alle mensen in de wereld die Corona kregen werden gewoon weer beter. Een klein deel daarvan die werden opgenomen konden daarna gewoon weer naar huis. Een klein deel daarvan kwam helaas op de IC terecht, en een klein deel daarvan overleed hieraan. Gommers verveelde zich dood vertelde hij nog. (*geparfraseert)quote:Dan kun je enkel concluderen dat de lockdowns niet zwaar genoeg zijn geweest om zo'n gevaarlijk virus in te dammen.
Nee hoor. Dat zou achteraf de beste manier zijn geweest. En opschalen. Maar dat was een groot dilemmaquote:Het hele beleid om de verspreiding van het virus af te zwakken totdat voldoende immuniteit was opgebouwd is zeer onverantwoordelijk geweest.
Dit lijkt wel een nooit overgaande meta-mantra-discussie afgespeeld in een een eindeloze “loop” uit 2021. Hou toch op man. Het virus is uitgedoofd omdat zo goed als iedereen inmiddels Covid heeft opgelopen in min of meerdere mate en sommigen daar ernstig ziek van zijn geworden en sommigen stierven en het inmiddels is uitgewaaierd, afgezwakt en verwaterd in een nietszeggend verkoudheids virus. Iedereen heeft inmiddels natuurlijke antistoffen ontwikkeld.quote:Vanaf het begin hadden alle grenzen op slot gemoeten, en mensen in besmette gebieden in volledige thuisolatie, totdat het virus is uitgedoofd.
Dit virus blijft. Net als Influenza. Corona is net als Influenza niet uit te roeien. Het bestaat al eeuwen lang en werd in 1967 ontdekt. Sars Cov 2 is een LAB knoei virus. Extra besmettelijk, Toxic, en langdurig. Dat Toxic gedeelte kom ik later deze week op terug want George zou zelf eens kunnen onderzoeken wat PRRA precies inhoud. En ik heb voor de rest van deze avond geen tijd om netjes op zijn lange bericht te reageren (waar hij voor een deel ook gelijk had aangaande het natuurlijk spike pathogeen en het document is idd voor mijn claim niet voldoende geweest) en heb een heel drukke dag gehad op mijn werk. Dit bedoel ik dus met "tijdrovend". Je gaat dan ook (te) snel dingen willen opzoeken en dan kom ik met onvoldoende zaken aanzetten. Ik moet ook even rust nemen soms he? PRRA is key hier. Dus als je zin hebt om te googelen ga gerust je gang George. Ja SarsCov is toxic. Het produceert letterlijk een chemische toxische reactie vanwege het LAB geknoei met dit spike eiwit.quote:En dit had minimaal 3 moeten duren, totdat er een klassiek vaccin was ontwikkeld die niet op een virusdeeltje is gebaseerd.
dat klopt niet geheel, enkel moet je dan naar serieuze onderzoeken luisteren en niet naar bepalde overdrijvende extremistische roepertjes...quote:Op maandag 8 januari 2024 17:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik heb nog weinig gehoord over long-covid achtige klachten als gevolg van een vaccinatie. Meestal vallen mensen plotseling dood neer schijnbaar.
verder ook:quote:Sie berichten häufig über ständige Kopfschmerzen und fühlen sich erschöpft. Das sind ganz ähnliche Symptome wie bei Long- oder Post-Covid nach einer Infektion.Aber ihre Symptome sind nach einer Corona-Impfung aufgetreten. Fachleute sprechen vom Post-Vac-Syndrom (engl. vaccination = Impfung). Die Universitätsklinik Marburg ist neben der Charité Berlin eine der zentralen Anlaufstellen für Patienten mit dem Post-Vac-Syndrom.
Symptome wie bei Long Covid
"Es sind eigentlich identische Symptome, wie wir sie auch von Post-Covid-Patienten nach einer Infektion kennen", sagt Professor Bernhard Schieffer, der die Spezialambulanz in Marburg leitet. Konzentrationsschwierigkeiten, Blutdruckschwankungen, plötzliches Herzrasen, Sehstörungen, lang anhaltende Kopfschmerzen und chronische Müdigkeit sind die häufigsten Symptome, wie auch bei Post-Covid-Patienten nach einer Infektion.
Het is onmogelijk te bepalen of de long-covid-klachten veroorzaakt zijn door covid of het vaccin als men zowel covid als een vaccin gehad heeft (waarschijnlijk alleen met zekerheid te zeggen na een biopsie/autopsie). De symptomen zijn hetzelfde.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig gehoord over long-covid achtige klachten als gevolg van een vaccinatie. Meestal vallen mensen plotseling dood neer schijnbaar.
Er is weinig kans dat dit serieus wordt uitgezocht. In Europa worden toezichthouders voor 89% gefinancierd door de farmaceutische industrie, zelfs journalisten worden onder druk gezet feiten achter te houden over het vaccin, bijvoorbeeld:quote:Volgende stap zou inderdaad zijn om te kijken of de spike-eiwitten aanwezig zijn bij mensen met long-covid, en of er een relatie is tot de klachten (de long-covid klachten varieren zelf ook nogal), en wat de bron van de spike-eiwitten is (vaccine, natuurlijk, mix).
https://archive.ph/ccdjT#selection-3815.0-3831.131quote:In March 2021, The Telegraph was one of the first newspapers to imply a causal link between the jab and blood clots after Norwegian scientists suggested a possible mechanism.
On the day we published the story we received a threatening phone call from a senior official at the MHRA warning that The Telegraph would be banned from future briefings and press notices if we did not soften the news.
Another well-known Cambridge academic got in touch to complain about our “disgraceful fear-mongering headline” on the story, claiming that it would discourage vaccine uptake and cost lives.
We politely pointed out that hiding the facts from people was not helpful and could also cost lives. The academic did not respond.
Individueel gezien was het ook geen groot risico / is het geen groot risico.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar al die maatregelen zijn gebaseerd op de aanname dat Covid individueel gezien geen gevaarlijk virus is, maar in de grote aantallen wel voor schade kan zorgen.
Nu blijkt het spike eiwit 100% toxis en levensgevaarlijk te zijn.
Dus vanuit die hoek bekeken had het veel strenger gemoeten.
Zou kunnen en op nummertje 2, als dat minder goed verklaard filtert het statistische programma dat er uit (mits je de variabelen erin hangt).quote:Op maandag 8 januari 2024 17:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
De tijd tussen prikken piek oversterfte verschilt bij verschillende prikrondes, de hoogte van de golven correleren ook.
Zou ik ook verwachten in dat geval ja, geen idee of dat zo is.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Als er een causaal verband is zou je verwachten dat meer prikken tot meer oversterfte zouden leiden, en dat is niet zo. Het effect zou minder kunnen worden met iedere prikronde en dan zou je dus een kleinere golf tov de prikgolf verwachten, maar ook dat is niet zo.
Maar schijnbaar maakt dat allemaal niet uit, dat zit het narratief dat er een causaal verband is in de weg, en wordt dus maar genegeerd.
Zo zo toe maar. Bloed aan onze handen nog wel. Gaat 'ie lekker in je bubbel?quote:Op maandag 8 januari 2024 18:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
@:Monomeism je hebt gewoon geen tegen antwoord. Je weet dat je fout zit.
En ja ik heb een groot probleem met lui zoals jou die medische onzin verkopen. Wat mij betreft zouden jullie geen podium op Fok! mogen hebben. Er kleeft bloed aan jullie handen.
Hahaha, behalve lui zoals Mono natuurlijk want hielp toch niksquote:Op maandag 8 januari 2024 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nonsens, we hebben toch allemaal onze handen stuk gewassen?
Ik heb het toch maar even zelf opgezocht na die beschuldigende en polariserende reactie van @MatthijsDJ die het ononderbouwd heeft over "medische onzin" “geen weerwoord” en zelfs "bloed aan handen" roept. En hier het liefst censuur over ziet.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:00 schreef Monomeism het volgende:
[..]
PRRA is key hier. Dus als je zin hebt om te googelen ga gerust je gang George. Ja SarsCov is toxic. Het produceert letterlijk een chemische toxische reactie vanwege het LAB geknoei met dit spike eiwit.
Allemaal heel leuk verzonnen.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:00 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Geen paniek. Behalve de "safe & effective" spuitjes bestaat er in jouw lichaam een heel belangrijk onderdeel van jouw natuurlijke afweer dat zich in miljoenen jaren perfect en vergevorderd heeft ontwikkeld. En dat is het complement systeem dat bestaat uit 40 soorten eiwitten die in enorme grote hoeveelheden (15.000.000.000.000.000.000) in ons menselijk lichaam aanwezig zijn, het immuunsysteem per direct activeert en enorm effectief zijn om bacteriën, virussen en allerlei pathogenen perfect op te ruimen. Jouw dendritische cellen controleren je lichaam voortdurend op de aanwezigheid van pathogenen en zijn de reactie van jouw lichaam op allerlei lichaamsvreemde stoffen en ziekteverwekkers. Als een dendritische cel een pathogeen tegenkomt zal hij geactiveerd worden om cytokinen en chemokinen te maken om zodoende dus deze pathogenen onschadelijk te gaan maken. Dendritische cellen nemen ook zelf pathogenen op om antigenen aan de buitenkant van hun celmembraan te presenteren. Zodra ze dat hebben gedaan gaan ze via de lymfevaten (een soort buizenpost) naar de lymfeklieren waar zij de antigenen presenteren aan CD4 T-cellen en CD8 T-cellen waarna deze T-helper cellen vormen. En zo gaat de hele fabriek lopen.
[..]
Ook leuk verzonnen, maar ondertussen moest de IC capaciteit worden opgeschaald, hebben tienduizenden zorgverleners long covid, en raakte de maatschappij ontwicht door het aantal zieke mensen.quote:98% van alle mensen in de wereld die Corona kregen werden gewoon weer beter. Een klein deel daarvan die werden opgenomen konden daarna gewoon weer naar huis. Een klein deel daarvan kwam helaas op de IC terecht, en een klein deel daarvan overleed hieraan. Gommers verveelde zich dood vertelde hij nog. (*geparfraseert)
Tja, ik beweer niet dat het spike eiwit 100% toxisch is, dat beweer jij.quote:[..]
Nee hoor. Dat zou achteraf de beste manier zijn geweest. En opschalen. Maar dat was een groot dilemma
[..]
Dit lijkt wel een nooit overgaande meta-mantra-discussie afgespeeld in een een eindeloze “loop” uit 2021. Hou toch op man. Het virus is uitgedoofd omdat zo goed als iedereen inmiddels Covid heeft opgelopen in min of meerdere mate en sommigen daar ernstig ziek van zijn geworden en sommigen stierven en het inmiddels is uitgewaaierd, afgezwakt en verwaterd in een nietszeggend verkoudheids virus. Iedereen heeft inmiddels natuurlijke antistoffen ontwikkeld.
[..]
Kijk, en zo spreek je jezelf tegen.quote:Dit virus blijft. Net als Influenza. Corona is net als Influenza niet uit te roeien. Het bestaat al eeuwen lang en werd in 1967 ontdekt. Sars Cov 2 is een LAB knoei virus. Extra besmettelijk, Toxic, en langdurig. Dat Toxic gedeelte kom ik later deze week op terug want George zou zelf eens kunnen onderzoeken wat PRRA precies inhoud. En ik heb voor de rest van deze avond geen tijd om netjes op zijn lange bericht te reageren (waar hij voor een deel ook gelijk had aangaande het natuurlijk spike pathogeen en het document is idd voor mijn claim niet voldoende geweest) en heb een heel drukke dag gehad op mijn werk. Dit bedoel ik dus met "tijdrovend". Je gaat dan ook (te) snel dingen willen opzoeken en dan kom ik met onvoldoende zaken aanzetten. Ik moet ook even rust nemen soms he? PRRA is key hier. Dus als je zin hebt om te googelen ga gerust je gang George. Ja SarsCov is toxic. Het produceert letterlijk een chemische toxische reactie vanwege het LAB geknoei met dit spike eiwit.
Matthijs DJ. Jij bent veel te boos altijd haha. Fijne avond he?
Tot bloedens aan toe.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nonsens, we hebben toch allemaal onze handen stuk gewassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |