abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211969254
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 06:17 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je gaat voortdurend off topic
Open een Rabiës topic.
Trol
Je bent gewoon boos omdat je je eigen argumentatie om zeep hebt geholpen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 9 januari 2024 @ 06:20:47 #227
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_211969255
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 06:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je bent gewoon boos omdat je je eigen argumentatie om zeep hebt geholpen.
Daar valt ie wel in herhaling mee...
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_211969256
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 06:18 schreef Monomeism het volgende:

[..]
En dat is het ook. Trol
En vervolgens ook weer niet.

En dat is het punt.

Je noemt het spike eiwit 100% toxisch.

Maar als ik benoem welke consequenties dat heeft, dan opeens is het toch niet zo gevaarlijk...
  dinsdag 9 januari 2024 @ 06:27:23 #229
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_211969273
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 22:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Men heeft ook veel meer aandacht voor Long-Covid in Duitsland. Daar hebben ze speciale klinieken, die goede resultaten laten zien. Hier zegt Kuipers: Er is niet genoeg data, er moet meer onderzoek gedaan worden, en ik ga daar geen geld insteken, dat moeten de ziekenhuizen zelf maar doen. Waarom niet meer leren van andere landen? Dat blijft toch wel een issue.
Maar dat is toch ook wel een beetje Nederlands. Als ik kijk wat ze in Duitsland en België doen voor iemand die net Tinnitus heeft vs hier.. al begint het iets beter te worden maar toch.

Onze huisartsen staan over het algemeen niet voor niets bekend als: "kijk maar even aan" of "het is stress".
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_211969300
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 06:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
En vervolgens ook weer niet.

En dat is het punt.

Je noemt het spike eiwit 100% toxisch.

Maar als ik benoem welke consequenties dat heeft, dan opeens is het toch niet zo gevaarlijk...
En weer leg je mij woorden in de mond. Zo bedoel ik het niet te zeggen Het is 100% zeker dat het spike eiwit SARS COV toxisch is ja. Zo is het door mij bedoeld. En al helemaal als het uit een LAB komt (ontsnapt mijn hoela) moet je tegen deze situatie heel anders aan gaan kijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 09-01-2024 07:03:43 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_211969409
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 17:26 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja spike proteïne is 100% toxisch. En ze verklonteren je celwanden (door de grote hoeveelheden mrna). Moet ik dat ook al allemaal voor je gaan opzoeken? ;) Dit is dus wat ik bedoel met waarom ik al meldde verder geen discussie te willen. Je kunt wel blijven zoeken en van alles hier neer smijten om vervolgens een biased voorgekauwde reactie te krijgen. Het was te verwachten.Ondertussen gaat de oversterfte sky high.
[..]
En jij bent?

Zeker is mijn kennis ontoereikend maar ruim voldoende voor mij om te begrijpen dat je deze faal-injecties beter niet kunt nemen. Velen met kEnNiS vielen al snel voor de frikandel van Hugo. Of voor de vakantie. Dansen met Janssen. Of zelfs om de Mc Donalds te kunnen bezoeken. Hadden zij voldoende kennis om die injecties dan wel te nemen?
[..]
Dus geen kennis nodig om de injectie te nemen, maar wel kennis nodig om het niet te doen? :')
[..]
Dat is alleen maar jouw mening. Niet jouw expertise.

Jij hebt je prikjes genomen in goed vertrouwen. Dat is alles. Keuzes dus. En omdat velen hem namen.
Meer niet. Jouw experts zijn stuk voor stuk allemaal terug te leiden naar WHO,Big Pharma Fauci, Gates, Schwab. etc. De rest is verbannen naar alt media. Dat zegt mij voldoende. Ondertussen vroeg jij mij naar bronnen om ze vervolgens af te wijzen naar 'eigen inzichten'.
Zo gaat het altijd.

[ afbeelding ]

Die sources heb ik je gegeven tegen beter weten in. En zelfs een berg peer reviews publicaties waar je 0 op te zeggen hebt. Maar het is nooit genoeg.

^O^

Dat was te verwachten.

Dat is jouw goed recht. Je reageert trouwens wel erg snel. Je kunt onmogelijk alles hebben gelezen. Al helemaal de peer reviews niet. Maar ik begrijp dat het moeilijk is met het soort van cognitieve dissonantie wanneer je keuzes hebt gemaakt die je verhinderen om ooit nog op andere gedachten te kunnen komen. Je doet aan zelf-censuur. De ergste van alle censuur.

Keuzes. Meer is het niet.
Het staat er toch echt: het spike eiwit is 100% toxisch.
pi_211969443
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 07:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het staat er toch echt: het spike eiwit is 100% toxisch.
En ik heb dus een document plus een video geplaatst waarin dat dus wordt besproken. 👌
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_211969450
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 07:24 schreef Monomeism het volgende:

[..]
En ik heb dus een document en video geplaatst waarin dat dus wordt besproken. 👌
Yup, en kennelijk blijkt daaruit dat je conclusie onjuist is.
Het spike eiwit is niet 100% toxisch.

Verder beweer je dat het spike eiwit cellen laat samenklonteren door de grote hoeveelheden mRNA.

Dat is ook een vreemde conclusie.
Het spike eiwit bevat geen mRNA.
pi_211969453
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 06:38 schreef Monomeism het volgende:

[..]
En weer leg je mij woorden in de mond. Zo bedoel ik het niet te zeggen Het is 100% zeker dat het spike eiwit SARS COV toxisch is ja. Zo is het door mij bedoeld. En al helemaal als het uit een LAB komt (ontsnapt mijn hoela) moet je tegen deze situatie heel anders aan gaan kijken.
Nog maar een keer dan hè?
― Thomas Sowell
pi_211969469
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 07:26 schreef Wantie het volgende:

[..]

Verder beweer je dat het spike eiwit cellen laat samenklonteren door de grote hoeveelheden mRNA.

Dat is ook een vreemde conclusie.
Het spike eiwit bevat geen mRNA.
Nee het spike eiwit bevat geen mrna. Klopt. Maar de nano’s zorgen dat dat in heel je lichaam langdurig wordt geproduceerd. Lekker man👍
― Thomas Sowell
pi_211969545
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 07:30 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Nee het spike eiwit bevat geen mrna. Klopt. Maar de nano’s zorgen dat dat in heel je lichaam langdurig wordt geproduceerd. Lekker man👍
Het schiet alle kanten op.
Welke nano's doen dat?
pi_211969549
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 07:27 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Nog maar een keer dan hè?
Ik leg je niets in de mond, ik citeer je letterlijk.
Dat jij daar op terug komt kan ik niet helpen.

In ieder geval zijn we het dan nu eens, het spike eiwit is niet 100% toxisch.
pi_211969577
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 07:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het schiet alle kanten op.
Welke nano's doen dat?
Jij schiet hier zelf alle kanten op en leest selectief en verdraait mijn woorden.
― Thomas Sowell
pi_211969615
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 07:56 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Jij schiet hier zelf alle kanten op en leest selectief en verdraait mijn woorden.
Maar de nano’s zorgen dat dat in heel je lichaam langdurig wordt geproduceerd.

Jij schrijft dat
Mijn vraag: welke nano's?
pi_211969674
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 08:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar de nano’s zorgen dat dat in heel je lichaam langdurig wordt geproduceerd.

Jij schrijft dat
Mijn vraag: welke nano's?
Die in de mrna based spuitjes zitten.
Voor de goede orde. Ik ben aan het werk nu. Later! 🌹
― Thomas Sowell
pi_211969709
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 08:14 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Die in de mrna based spuitjes zitten.
Voor de goede orde. Ik ben aan het werk nu. Later! 🌹
Je weet het dus niet.

Anyway, fijne werkdag.
pi_211969738
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 08:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je weet het dus niet.

Anyway, fijne werkdag.
Nee jij weet dit niet vanwege de koker waar je doorheen kijkt. Met je “dus” 🤡
― Thomas Sowell
pi_211969785
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 08:27 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Als ik naar het vaccin kijk, dan zitten daar nano vetbolletjes in, elk vetbolletje bevat een mRNA streng.
Dat vetbolletje zorgt ervoor dat het immuunsysteem het mRNA niet ziet, zodat de mRNA kan worden opgenomen in een cel voordat het wordt opgeruimd.
In de cel geeft de mRNA de opdracht spike eiwitten te produceren.
De cel doet dat en presenteert die eiwitten via vensters in de celwand aan het immuunsysteem. Die herkent het als lichaamsvreemd, beveelt de cel om zich te vernietigen en maakt antistoffen aan tegen het eiwit...

Vertel, wat voor nanodeeltjes verhinderen dit proces, waardoor het lichaam heel lang eiwitten blijft aanmaken.
  dinsdag 9 januari 2024 @ 08:51:05 #244
545 dop
:copyright: dop
pi_211969872
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 08:27 schreef Monomeism het volgende:

[..]
nou leg het dan ook op zijn minst eens duidelijk uit, want ik kom met jou hele verhaal niet veel verder dan paniek gevaar ik snap het niet, ja maar en dus.

Nano's? Welke nano's wat precies?
Of heb je enkel de zogenaamde schuldige gevonden, zonder te weten wat of wie je nu bedoeld?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_211970400
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 08:51 schreef dop het volgende:

[..]
nou leg het dan ook op zijn minst eens duidelijk uit, want ik kom met jou hele verhaal niet veel verder dan paniek gevaar ik snap het niet, ja maar en dus.

Nano's? Welke nano's wat precies?
Of heb je enkel de zogenaamde schuldige gevonden, zonder te weten wat of wie je nu bedoeld?
Hier had ik het twee jaar geleden al over. Toen ben ik maar weer gestaakt. Het nano particle met de mrna (N1-methyl-Pseudouridine (N1-methyl-Ψ) --- is het stukje code dat er in is geplaatst. Het gevolg is dat mrna zo langdurig spike kan produceren vanuit jouw cellen maar moeilijk kan worden afgebroken. Voor de rest zit die zooi niet alleen maar in je arm spier maar door een reactie van het complementsysteem gaan je vaten wijd open staan en komen miljarden nano's in je bloedstroom. Van top tot teen en breken door de bloed barrière Van je balzak tot je kruin. Mankeren jullie allemaal wat aan je muisarm ofzo. Doe eens een beetje googelen en breek door de censuur heen.Fauci fans.
Jullie lijden aan massavorming syndroom. Zelfs al zou dit niet kloppen. Weet dan in ieder geval wat er speelt bij de enorme berg aan experts en immunologen die er het zwijgen worden opgelegd. Maar we komen er niet uit met de reeds genomen spuit. Dan blijf je hangen in koker visie en blijven we maar om "papers" vragen. Ga zelf lekker op zoek.
― Thomas Sowell
  dinsdag 9 januari 2024 @ 09:58:30 #246
545 dop
pi_211970464
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 09:51 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Hier had ik het twee jaar geleden al over. Toen ben ik maar weer gestaakt. Het nano particle met de mrna (N1-methyl-Pseudouridine (N1-methyl-Ψ) --- is het stukje code dat er in is geplaatst. Het gevolg is dat mrna zo langdurig spike kan produceren vanuit jouw cellen maar moeilijk kan worden afgebroken. Voor de rest zit die zooi niet alleen maar in je arm spier maar door een reactie van het complementsysteem gaan je vaten wijd open staan en komen miljarden nano's in je bloedstroom. Van top tot teen en breken door de bloed barrière Van je balzak tot je kruin. Mankeren jullie allemaal wat aan je muisarm ofzo. Doe eens een beetje googelen en breek door de censuur heen.Fauci fans.
Jullie lijden aan massavorming syndroom. Zelfs al zou dit niet kloppen. Weet dan in ieder geval wat er speelt bij de enorme berg aan experts en immunologen die er het zwijgen worden opgelegd. Maar we komen er niet uit met de reeds genomen spuit. Dan blijf je hangen in koker visie en blijven we maar om "papers" vragen. Ga zelf lekker op zoek.
Welke nano's?

Nano betekent niet veel meer dan heel klein deeltje, welk deeltje waar heb je het over?
Die vraag heeft niets met koker visie te maken leuk geprobeerd maar blijkbaar weet je het gewoon zelf niet.
Ook niet erg maar zeg dat dan gewoon.

Even voor jouw begrip, het is niet bijzonder dat virussen de bloed-breinbarrière kunnen doorbreken. Ze zijn niet voor niks heel klein.
De meeste mensen gebruiken dagelijks voedingsstoffen die door de Bloed-breinbarrière kunnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door dop op 09-01-2024 10:11:29 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_211970634
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 09:58 schreef dop het volgende:

[..]
Even voor jouw begrip, het is niet bijzonder dat virussen de bloed-breinbarrière kunnen doorbreken. Ze zijn niet voor niks heel klein.

Virussen kunnen dat dus niet. Het is dus wel heel bijzonder. Virussen zijn te groot om daar doorheen te kunnen.
Die worden daar buiten overigens flink aangepakt door je imuunsysteem. De nano’s niet. Die gaan je cellen in. De nano’s met daarin de mrna verpakt die kunnen dat dus wel. Zelfs tot in de kleinste haarvaten waar spike dat wordt gevormd grote schade aanricht en verstoppingen/afsluitingen. En tot in de placenta e.d. Mijn pauze is weer om en ga weer aan mijn werk. Tip. Ga eens zelf wat opzoeken

[ Bericht 2% gewijzigd door Monomeism op 09-01-2024 10:41:04 ]
― Thomas Sowell
pi_211970809
Thuis weer verder lol
― Thomas Sowell
  dinsdag 9 januari 2024 @ 10:41:25 #249
545 dop
pi_211970872
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 10:14 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Virussen kunnen dat dus niet. Het is dus wel heel bijzonder. Virussen zijn te groot om daar doorheen te kunnen.
hoe kom je daar bij? dit is onzin een virus is juist wel klein genoeg. als je zulke simpele kennis niet eens hebt, wat maakt dat je dan denkt de rest te snappen. (je lijkt virussen en bacterieen door elkaar te halen)
verder de Mrna zorgt voor de aanmaak van spike eiwitten, niet voor het aanmaken van nano's
pi_211971282
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 10:41 schreef dop het volgende:

[..]
Mrna zorgt voor de aanmaak van spike eiwitten, niet voor het aanmaken van nano's
. Ja dat klopt. Ik zeg ook niet anders. Lees terug. En de nano’s gaan door de bloedbarriere en versmelten zich daar met je cellen. En vormen DAAR spike. In de haarvaten van je hersenen dus ook. Ik ben makkelijk te pakken dat geef ik toe. Maar ik weet dat de nano’s met mrna overal en nergens in je lichaam zitten en niet in je armspier blijven zitten, maar overal tot in de allerkleinste haarvaten waar ze dus ook vrolijk Spike eiwitten gaan vormen. Een mega probleem dus. En dat dan zeer langdurig. In tegenstelling tot de natuurlijke vorming bij een normale besmetting.Die rna blijft slechts maximaal een kleine 20 minuten werkzaam. Maar door pseudo uridine in de spuit ipv uridine zeer veel langer. Maanden langer zelfs. Nou succes daarmee als dat aan de gang gaat in je kleinste haarvaten

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 09-01-2024 13:53:51 ]
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')