En toch premier wordenquote:Op maandag 20 november 2023 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Prachtig fragment. Meisje Yesulgusz kan er echt geen kloten van.
Ik kwam onderstaande tegen in een ander topic.quote:Op maandag 20 november 2023 23:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hier thuis overwegen mensen PVV te stemmen en ik weet even niet wat ik ermee aan moet.
Mijn ouders zaten eerst op Omtzigt maar willen nu Wilders stemmenquote:Op maandag 20 november 2023 23:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hier thuis overwegen mensen PVV te stemmen en ik weet even niet wat ik ermee aan moet.
De kerstgedachte.quote:Op maandag 20 november 2023 23:36 schreef Szura het volgende:
Zoek het simpelste argument dat jullie hebben om ze richting Frans te sturen
Als ze op hem gaan zitten kunnen ze na een tijd natuurlijk niet meer op hem stemmen, inderdaad.quote:Op maandag 20 november 2023 23:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn ouders zaten eerst op Omtzigt maar willen nu Wilders stemmen
Nee, dan het welluidende en verkwikkende stemgeluid van Pieter Ombesichtquote:Op maandag 20 november 2023 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Die reclamespotjes met haar hoge piepstemmetje ook, ik kan er niet meer tegen. Waardeloos gedrocht.
Derhalve +3 zetels.
Die komen nu terug. Maar waarschijnlijk bij NSCquote:Op dinsdag 21 november 2023 00:47 schreef eentwee het volgende:
Ik begrijp trouwens ook niet waar al die D66-kiezers gebleven zijn. Wie zijn die mensen?
quote:Op maandag 20 november 2023 23:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maak een lijstje van alle bizarre uitspraken van Wilders van de afgelopen jaren en laat ze dat zien. Als ze dan nog steeds PVV stemmen dan weet je dat je een keer uit huis moet.quote:Op maandag 20 november 2023 23:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2023 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Die reclamespotjes met haar hoge piepstemmetje ook, ik kan er niet meer tegen. Waardeloos gedrocht.
Derhalve +3 zetels.
Een paar dagen voor de verkiezingen erachter komen dat je een enorme strategische fout hebt gemaaktquote:Op dinsdag 21 november 2023 11:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Ze zijn bij de VVD echt heel erg wanhopig
Op naar het 2 partijen stelselquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:11 schreef Pistolero het volgende:
Allemaal leuk en aardig dit, maar het gaat natuurlijk volstrekt onmogelijk worden om een functioneel meerderheidskabinet te formeren straks. Nederland is een totaal onbestuurbaar land geworden.
Benieuwd wanneer we weer opnieuw naar de stembus mogen.
VVD + 20 zetelsquote:Op dinsdag 21 november 2023 11:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Ze zijn bij de VVD echt heel erg wanhopig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |