abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 november 2023 @ 16:01:40 #76
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_211358776
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 15:59 schreef mascara-klodder het volgende:
De andere kant is wanneer ik vraag of een foto onder een spoiler gezet kan worden ik aangevallen wordt en dat ik de realiteit onder ogen moet zien.
Plaatjes ben ik helemaal met je eens.

quote:
Ook heb ik blijkbaar niet genoeg gegamed.
Dat was een garp. ;(
  maandag 20 november 2023 @ 16:02:51 #77
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211358790
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 15:59 schreef mascara-klodder het volgende:

Als het beschreven wordt, prima, de foto's en filmpjes heb ik gezien, maar wel uit eigen keuze!
Het ging hier dan ook om beschrijvingen. Je kunt er prima voor kiezen om die niet te lezen. Zeker als je in eerste instantie al vrijwillig kiest om een oorlogstopic aan te klikken.

Ik bedoel, wat de neuk verwacht je anders?
  Forum Admin maandag 20 november 2023 @ 16:05:48 #78
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211358802
Is er nu discussie over het feit dat zaken al dan niet in een spoiler staan? :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211358805
quote:
3s.gif Op maandag 20 november 2023 15:14 schreef Vallon het volgende:
Eindelijk... was een tijdje graven in de brei van verbrandde aarde .... dus wel tunnels..... zoals CNN onder begeleiding van IDF laat zien met (drone)video's.
[..]
Zwart/Wit tunnel kijkers zullen zeggen er is geen netwerk noch een StarWars commando centrum... dus het is gelogen.
Nog meer ontkenners die hun bewijs willen zien of is dit allemaal een complot om die arme Hamas te blameren ?
Punt is dat de aanwezigheid van tunnels en een commandocentrum het handelen van Israël niet verrechtvaardigd. Waarom het pro-Israël kamp zo geobsedeerd is om dat te bewijzen is mij een raadsel. Het is één grote stropopredenering.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_211358807
quote:
7s.gif Op maandag 20 november 2023 15:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hoezo? Ik heb het gelezen, en ik ben ervan op de hoogte. Ik hoef het alleen niet telkens en telkens opnieuw te lezen. En tekst is lastiger dan filmpjes en twitterlinkjes te vermijden.
Wacht even, je wilt dus in een topic over een oorlog, niet meer hoeven te lezen over bepaalde wreedheden van één van de twee partijen in die oorlog? Dat gaat lastig denk ik aangezien er nog altijd nieuwe details of bewijsmaterialen naar buiten blijven komen. Wat ook niet helpt is dat een deel van die gruwelijkheden soms zijn ontkend of in twijfel getrokken, dat zet mensen er natuurlijk toe om het met momenten te blijven bespreken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 20 november 2023 @ 16:07:32 #81
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211358819
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 16:02 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
Het ging hier dan ook om beschrijvingen. Je kunt er prima voor kiezen om die niet te lezen. Zeker als je in eerste instantie al vrijwillig kiest om een oorlogstopic aan te klikken.

Ik bedoel, wat de neuk verwacht je anders?
Ik had het even over gisteren. Dat moest ik even kwijt.
pi_211358823
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 16:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Punt is dat de aanwezigheid van tunnels en een commandocentrum het handelen van Israël niet verrechtvaardigd. Waarom het pro-Israël kamp zo geobsedeerd is om dat te bewijzen is mij een raadsel. Het is één grote stropopredenering.
Waarom rust de veiligheid van Palestijnen op de schouders van Israel, en niet op die ze expres in gevaar brengen? En wat moet Israel anders doen om Hamas uit te roeien dan?
pi_211358841
quote:

[..]
Als plekken worden gebruikt voor militaire doeleinden zijn het legitieme targets voor de tegenpartij. Dit is inmiddels al tientallen keren uitgelegd, en mensen blijven maar herhalen dat ook al zit Hamas ergens, dat rechtvaardigt het handelen van Israël niet, nou, dat doet het dus wel.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 20 november 2023 @ 16:10:35 #85
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211358842
quote:

[..]
Die zogenaamde bewijsdrang komt waarschijnlijk doordat het pro-Hamas kamp de misdaden tegen de menselijkheid van Hamas schijnbaar zo eenvoudig bagatelliseren.
  maandag 20 november 2023 @ 16:11:57 #86
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211358854
quote:

[..]
Wat zou jij doen op gegijzelden te bevrijden, daders op te pakken en terreur te doen stoppen na de aanslag van 7/10 ?

De obsessie van bewijs is vooral omdat het Hamas kamp, de aanwezigheid van terreur locaties structureel van top-down ontkende en daarom de acties van IDF disproportioneel noemt.... want ziekenhuis.... voel je hem ?
Wel vermakelijk hoe een Hamas "stropopredenering" opnieuw niets anders is dan dan rechtvaardigen van pure terreur. Het bekende drogredeneren, je niets hoeven aantrekken van andermans rechten wanneer die niet uitkomen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_211358861
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 16:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Is er nu discussie over het feit dat zaken al dan niet in een spoiler staan? :')
Er wordt over je heen geluld :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2023 16:12:45 ]
  maandag 20 november 2023 @ 16:12:49 #88
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_211358863
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 16:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit is de nieuwe president van Argentinie en vriend van Israel, hmmm... 🤔
[ afbeelding ]
Ja, maar hij is ook: voor het recht om je eigen gender te bepalen, en voor het legaliseren van drugs.

Kapsel van die dude vind ik fascinerend, btw.
pi_211358878
Noem me maar cynisch maar mensen die krijzen dat Israel het anders moet aanpakken / niet goed doet, komen nooit met een oplossing hoe Hamas dan wel verslagen moet worden en daarom heb ik het idee dat ze het wel best vinden dat Hamas in het zadel zit en blijft.
pi_211358898
quote:

[..]
Punt is dat de aanwezigheid van tunnels en een commandocentrum het handelen van Israël niet verrechtvaardigd.
_O- Gelachen.
Intolerant voor intolerantie
  maandag 20 november 2023 @ 16:17:40 #91
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211358901
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 16:08 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik had het even over gisteren. Dat moest ik even kwijt.
Lucht het op? Ben je relaxed? Kopje thee erbij?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211358905
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 16:14 schreef TheJanitor het volgende:
Noem me maar cynisch maar mensen die krijzen dat Israel het anders moet aanpakken / niet goed doet, komen nooit met een oplossing hoe Hamas dan wel verslagen moet worden en daarom heb ik het idee dat ze het wel best vinden dat Hamas in het zadel zit en blijft.
Je bedoelt 95 procent van de niet-westerse landen, evenals landen zoals Frankrijk en Spanje, die oproepen tot een wapenstilstand?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_211358916
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 16:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je bedoelt 95 procent van de niet-westerse landen, evenals landen zoals Frankrijk en Spanje, die oproepen tot een wapenstilstand?
Veel van die niet-Westerse landen zeker ja.
pi_211358976
quote:
12s.gif Op maandag 20 november 2023 16:17 schreef nixxx het volgende:

[..]
Lucht het op? Ben je relaxed? Kopje thee erbij?
:*
pi_211358978
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 15:54 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ilians_at_7_october/
Israeli helicopter shot civilians at 7 October rave, police find
Deze aantijging komt uit de Israelische krant “haaretz”. Bron:
quote:
לדברי גורם במשטרה, מתחקיר של האירוע עולה גם כי מסוק קרב של צה"ל שהגיע למקום מבסיס רמת דוד ירה לעבר המחבלים וככל הנראה פגע גם בכמה מהחוגגים ששהו במקום.
https://www.haaretz.co.il(...)68-a3ef-f5ff4d070000
Grofweg vertaling: volgens een bron binnen de politie kwam er een gevechtshelikopters (bij het feest), schoot op terroristen en raakte daarbij ook een aantal feestgangers.

Een dag later zegt de politie tegen de media:
quote:
המשטרה הבהירה: "לא נמסרה כל אינדיקציה לפגיעה אווירית באזרחים"
https://www.ynet.co.il/news/article/h1azejpnp
Grofweg vertaling: politie: er is geen indicatie dat burgers zijn geraakt.

Geloof wat je wilt.

Maar wat een walgelijke website is dat waar je artikel naar linkt, ik klikte door op een paar linkjes en claims en ze verdraaien en liegen er op los. En dit is de conclusie die ze trekken:
quote:
Ever since 7 October, there has been a growing body of evidence that a significant number of Israelis were killed by their own forces, both from the ground and the air.

Hamas has not denied that Israeli civilians were killed on 7 October, but it has denied that its fighters set out to kill civilians.

Determining who was responsible for the deaths would require a thorough, independent investigation which neither Israel’s international backers, nor the United Nations, has called for.
pi_211359003
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 16:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ja.

Lekker oproepen tot een wapenstilstand voordat er een oplossing gevonden is voor Hamas. Simpel te doen als jij het niet bent die aangevallen is en als je geen oplossing hebt. Waar zijn deze oproepen voor in Yemen waar veel meer mensen doodgaan en ze veel minder steriel te werk gaan dan Israel?
pi_211359005
Borrel is in ieder geval eerlijk over zijn hypocrisie

🇪🇺🇵🇸🇮🇱 In an interview with Al Jazeera Arabic, the EU's Foreign Policy Chief, Josep Borrell, was asked:

"Is what Israel doing considered war crime?"

He answered: "I'm not a lawyer; that falls within the jurisdiction of the international Criminal Court."

A minute later, he was asked: "Are the actions of Hamas on October 7th considered war crimes?"

He answered: "Yes."

The interviewer responded: "Just now, when I asked you about Israel, you said you are not a lawyer... and then wonder why the West is being accused of double standards!"

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211359009
quote:

[..]
Ja
Fucking
Wel

Onder internationaal recht is het ziekenhuis een militair doel. Als je al wil bl@ten, get your fucking facts straight first.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211359015
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 16:29 schreef Slayage het volgende:

🇪🇺🇵🇸🇮🇱 In an interview with Al Jazeera Arabic, the EU's Foreign Policy Chief, Josep Borrell, was asked:

He answered: "I'm not a lawyer; that falls within the jurisdiction of the international Criminal Court."

A minute later, he was asked: "Are the actions of Hamas on October 7th considered war crimes?"

The interviewer responded: "Just now, when I asked you about Israel, you said you are not a lawyer... and then wonder why the West is being accused of double standards!"

[ twitter ]
Hey man, Cuendillar en ik wachten nog op een antwoord van je

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
@:Slayage

Vergoelijk dit eens dan.

Kan er ook nog wel bij:

1: Je mening over Turkse nederzettingen in Koerdisch gebied
2: het ontvoeren van een 4 jarig meisje door hamas, probeer het eens goed te praten
3: De manier van bizarre moord- en verkrachtingspartij op nova festival (speciaal voor miss_sly in spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211359024
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 16:29 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Is niet hypocriet. Bombarderen van een ziekenhuis dat gebruikt wordt is een war crime. En dat is iets wat het ICC maar moet bepalen. Of het ziekenhuis gebruikt werd als HQ.

Maar mensen onthoofden, verkrachten, baby's onthoofden en in ovens stoppen, mensen ontvoeren, van deur tot deur gaan en mensen afslachten lijken me wel war crimes waar je niet naar ICC voor hoeft te stappen.

Dat een radicale moslim als jij het verschil niet kan inzien snap ik dan weer wel. Net zoals mohammed het deed! De perfecte man! Waarom is dat een war crime?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')