abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211371477
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Plottwist: De Alkmaarse anti-Zwarte piet club heeft voor donderdag een evenement gepland voor 'Palestina'.
Station Alkmaar zal worden bezet door activisten die graag heel Israel van de kaart geveegd willen hebben.
Hoe meer mensen het idee dat de oorspronkelijke bevolking bazige nieuwkomers eruit mag zetten komen bepleiten hoe beter.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_211371515
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 13:57 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik geloof het wel. Want ik heb hier een vijfjarige thuiszitten en de beleving bij de intocht van de week in de stad is maximaal, dat zie ik ook bij de leeftijdsgenootjes.

Voor de kinderen maakt het niets uit.
Dat weet je niet zonder rechtstreekse vergelijking. Ik vind het in ieder geval maar lafjes, als het anders moet dan moet je daar echt wat van proberen te maken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_211397605
Ik mag lijen dat de verkiezingsuitslag ook de ommekeer wordt voor Zwarte Piet. ;)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_211397619
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:39 schreef Montagui het volgende:
Ik mag lijen dat de verkiezingsuitslag ook de ommekeer wordt voor Zwarte Piet. ;)
Staat wel in zijn programma.
  donderdag 23 november 2023 @ 20:39:01 #230
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_211403412
quote:
Laat ik het zo zeggen: ik durf wel te stellen dat de Zwarte Pieten-kwestie een veel belangrijker verkiezingsonderwerp was dan klimaatverandering.
pi_211403468
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 20:39 schreef beantherio het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen: ik durf wel te stellen dat de Zwarte Pieten-kwestie een veel belangrijker verkiezingsonderwerp was dan klimaatverandering.
Ja, dat is algemeen bekend.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_211403471
quote:
Dit moet toch wel dé quote zijn om het faillissement van je land in te luiden :') wat een droevigheid.
Dit, dus.
pi_211403490
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 20:44 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dit moet toch wel dé quote zijn om het faillissement van je land in te luiden :') wat een droevigheid.
Nee, dat is dit al:
NWS / Donderdagavond demonstraties tegen verkiezingsuitslag
pi_211403514
quote:
Ja, ook dikke prima. Alhoewel ik daarbij nog het idee heb dat het om iets inhoudelijks gaat als een verkiezingsuitslag, in plaats van je dikke oom met schminck op z’n bakkes.
Dit, dus.
pi_211403581
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 20:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ja, ook dikke prima. Alhoewel ik daarbij nog het idee heb dat het om iets inhoudelijks gaat als een verkiezingsuitslag, in plaats van je dikke oom met schminck op z’n bakkes.
Mijn oom met schmink op is een stuk minder zielig dan tegen een verkiezingsuitslag demonstreren. Dat is namelijk hoe de demonstratie heet en dat is ook wat het is.

Als ze zouden demonstreren tegen een politiek plan of voorstel van de PVV dan zou jij gelijk hebben, maar deze mensen zijn vanavond aan het schreeuwen puur uit woede dat zoveel Nederlanders op de PVV hebben gestemd.
Geen idee dus wat ze precies willen: afschaffen van onze democratie?
pi_211403594
quote:
Maar Iedereen heeft nu de spullen waar Zwarte Piet op staat weggegooid. Boeken en zo. Alles
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 23 november 2023 @ 21:01:12 #237
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211403680
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Mijn oom met schmink op is een stuk minder zielig dan tegen een verkiezingsuitslag demonstreren. Dat is namelijk hoe de demonstratie heet en dat is ook wat het is.

Als ze zouden demonstreren tegen een politiek plan of voorstel van de PVV dan zou jij gelijk hebben, maar deze mensen zijn vanavond aan het schreeuwen puur uit woede dat zoveel Nederlanders op de PVV hebben gestemd.
Viesmad zijn ze, die ongewassen proleten _O_
  donderdag 23 november 2023 @ 21:29:38 #238
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_211404024
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 20:44 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Het daar op aan laten komen is droefheid. Ik geloof oprecht dat dit soort onderwerpen meespelen bij de sfeer waarin mensen hun stem uitbrengen en hoe de keuze daarbij gestuurd wordt. En dan vind ik een verkiezingsoverwinning van de PVV toch wel een erg hoge prijs voor het feit dat je de kriebels krijgt bij de kleur van een kinderheld en daar iets tegen wilt doen.
pi_211404179
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ze tonen hun ongenoegen over het feit dat de enige ondemocratische partij in NL de democratische verkiezingen hebben gewonnen. Je moet er maar zin in hebben, mij niet bellen, maar ze gaan hun goddelijke gang maar.

Je dikke oom met schmink op z’n bek is en blijft met afstand een treuriger fenomeen.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 november 2023 @ 21:53:25 #240
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_211404284
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 21:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ze tonen hun ongenoegen over het feit dat de enige ondemocratische partij in NL de democratische verkiezingen hebben gewonnen. Je moet er maar zin in hebben, mij niet bellen, maar ze gaan hun goddelijke gang maar.

Je dikke oom met schmink op z’n bek is en blijft met afstand een treuriger fenomeen.

Wat vriendelijk :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_211406069
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 20:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]
je dikke oom met schminck op z’n bakkes.
Dat is dus precies de bedoeling waarom Pieten gitzwart moeten zijn en geen optocht van blanke deugkneuzen. Zonder zwarte schminck herkennen kinderen gelijk dat het om ome Harry of de gymleraar gaat.

En Surinamers die graag voor ZP spelen - die zijn er echt - mogen dan ook weer een Pietenpakje aan in plaats van buitengesloten te worden door een inmiddels roomblank Pietengilde.
In de randstad is het feest nog nooit zo racistisch geweest als nu. Als je die Pieten voorbij ziet lopen het lijkt bijna een klu klux clan optocht zo blank.
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 04:51:37 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211406071
Kom je wel eens in de randstad?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211406306
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 04:51 schreef sp3c het volgende:
Kom je wel eens in de randstad?
Ik wel en herken bovenstaande. Hoezo?
pi_211406399
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 04:44 schreef Spraypaint het volgende:

[..]
Dat is dus precies de bedoeling waarom Pieten gitzwart moeten zijn en geen optocht van blanke deugkneuzen. Zonder zwarte schminck herkennen kinderen gelijk dat het om ome Harry of de gymleraar gaat.

En Surinamers die graag voor ZP spelen - die zijn er echt - mogen dan ook weer een Pietenpakje aan in plaats van buitengesloten te worden door een inmiddels roomblank Pietengilde.
In de randstad is het feest nog nooit zo racistisch geweest als nu. Als je die Pieten voorbij ziet lopen het lijkt bijna een klu klux clan optocht zo blank.
Ik neem aan dat ze daar ook geen Zwarte Piet meer heten maar vieze vegen Piet? Of ongewassen Piet? Of smeerkees Piet? Want die vegen, het ziet er niet uit.

En uiteraard is het nu een racistisch en niet inclusief feest omdat al enkele jaren de donkerhuidige medemens wordt uitgesloten van het spelen van Zwarte Piet, want 'te donker'.

Echt, al die meelopers met dat KOZP gejank moet zich schamen!
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 08:24:14 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211406472
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 07:44 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Ik wel en herken bovenstaande. Hoezo?
Omdat het complete onzin is
pi_211406501
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 08:15 schreef Montagui het volgende:

[..]
Ik neem aan dat ze daar ook geen Zwarte Piet meer heten maar vieze vegen Piet? Of ongewassen Piet? Of smeerkees Piet? Want die vegen, het ziet er niet uit.

En uiteraard is het nu een racistisch en niet inclusief feest omdat al enkele jaren de donkerhuidige medemens wordt uitgesloten van het spelen van Zwarte Piet, want 'te donker'.

Echt, al die meelopers met dat KOZP gejank moet zich schamen!
Geloof je nou echt in de onzin die je schrijft?
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 08:28:48 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211406522
De randstad is meer dan alleen de ultrahipster grachtengordel van Amsterdam he?

Niet iedereen lijkt dit te weten
pi_211406583
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 08:28 schreef sp3c het volgende:
De randstad is meer dan alleen de ultrahipster grachtengordel van Amsterdam he?

Niet iedereen lijkt dit te weten
Je moet niet alles zo letterlijk opvatten. De rest van Nederland bedoeld met de randstad dus precies jou omschreven deel die zo lekker woke is
pi_211406867
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 08:26 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Geloof je nou echt in de onzin die je schrijft?
Typisch.
pi_211406884
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 09:11 schreef Montagui het volgende:

[..]
Typisch.
Ja, echt heh. De fantasie bij sommigen hier slaat echt op hol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: