quote:Op zondag 19 november 2023 12:44 schreef hhh38 het volgende:
Swings gaat zo de eindsprint weer verliezen omdat ie alle gaten dicht rijdt
Dat stond er gisteren ook al ja na de finish.quote:
Bijzonder, bij de bel stond 16 of 16. Stukje verwarring.quote:Op zondag 19 november 2023 12:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat stond er gisteren ook al ja na de finish.
Dat klopt toch ook? Het is de laatste ronde dan, de 16e ronde van 16 in totaal.quote:Op zondag 19 november 2023 12:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bijzonder, bij de bel stond 16 of 16. Stukje verwarring.
Oké het was al ruim voor de bel in beeld.quote:Op zondag 19 november 2023 12:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook? Het is de laatste ronde dan, de 16e ronde van 16 in totaal.
Ah, dat is inderdaad verwarrend. Misschien een overenthousiaste Chinese stagiair aan de knoppen?quote:Op zondag 19 november 2023 12:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oké het was al ruim voor de bel in beeld.
Bosker heeft ook laten zien dat hij hier niet geschikt voor is. Een Bergsma kan na zo'n lange kopbeurt als Bosker nu had het tempo nog een keer zo optrekken dat het op een lint gaat.quote:
Ik zie het alweer gebeuren dat Beune op het NK 4e wordt en dat zelfverdiende ticket af moet staan inderdaadquote:Op zondag 19 november 2023 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon een slap excuus van Irene. Je bent al jaren topsporter en reist al hele tijd hele wereld rond. Anders had je gewoon op tijd moeten vertrekken om de jetlag te overbruggen. Nu heeft ze zichzelf in voet geschoten door niet te starten in Obihiro. In volgende wereldbeker ook nog B-groep.
Maar ja, Irene gaat gewoon een ticket van een ander afpakken.
Zie op het Sportjournaal dat interview terug en daar heeft ie 2 medailles om. Had ie die van de 1500m nou weer omgedaan voor het interview?quote:
Pics or it didn’t happenquote:Op zondag 19 november 2023 12:31 schreef heywoodu het volgende:
Regie let weer goed op, Duitse string volle bak in beeld @:de_boswachter
Ik neem aan "alleen in de B-groep starten". Volgens mij geldt dat alleen voor de vrouwelijke sprinters.quote:Op maandag 20 november 2023 13:28 schreef Slobeend het volgende:
Misschien al bekend maar in de Schaatspodcast werd gezegd dat de Noren die in de B-groep starten zelf alles moeten bekostigen achteraf. Afgelopen weekend zo'n 4.000 euro.
Stond een artikel op de NOS-site, zeer treurig voor zo'n rijk land.quote:Op maandag 20 november 2023 13:28 schreef Slobeend het volgende:
Misschien al bekend maar in de Schaatspodcast werd gezegd dat de Noren die in de B-groep starten zelf alles moeten bekostigen achteraf. Afgelopen weekend zo'n 4.000 euro.
Bij de mannen:quote:Op maandag 20 november 2023 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik neem aan "alleen in de B-groep starten". Volgens mij geldt dat alleen voor de vrouwelijke sprinters.
Alsnog heel treurig en het helpt niet voor de ontwikkeling van het schaatsen
Telt het niet dat die Kristensen de Team Sprint heeft gereden?quote:Op maandag 20 november 2023 13:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bij de mannen:
* Pål Myhren Kristensen
Bij de vrouwen:
* Martine Ripsrud
* Julie Nistad Samsonsen
Toch sneu, zijn wel flinke bedragen.
Zou de ISU daar bij helpen? Bijvoorbeeld biatlonbond IBU geeft elke bond juist startgeld voor atleten, ook in de tweede divisie, waarmee het gros van de kosten wel betaald kan worden.quote:Op maandag 20 november 2023 13:28 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |