Uh, hoe bedoel je?quote:Op zondag 19 november 2023 19:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zou het iets met "jeugdjournaal" te maken hebben misschien?
Zou de israelische TV ook zo'n item over de NOS hebben denk je?quote:Op zondag 19 november 2023 20:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ah, de NOS weer met een itempie of de Israelische televisie wel objectief genoeg is.
Klopt.quote:Op zondag 19 november 2023 19:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker makkelijk scoren bij koters, welk kind zou nou niet willen dat er gestopt wordt met bombarderen.
Ik neem aan dat ze niet hebben uitgelegd waarom en wat ze bombarderen?.
Je kent het spreekwoord: 'een kind dat niet tegen bombarderen is heeft geen ziel, een volwassenen die niet graag kinderlijkjes ziet door bombardementen heeft geen verstand'.quote:Op zondag 19 november 2023 19:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker makkelijk scoren bij koters, welk kind zou nou niet willen dat er gestopt wordt met bombarderen.
Ik neem aan dat ze niet hebben uitgelegd waarom en wat ze bombarderen?.
Sja, de discussie over objectief in de media, voornamelijk NOS/NPO is niet van vandaag of gisterenquote:Op zondag 19 november 2023 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt.
Kind van zeven hier kreeg sowieso nogal nachtmerries laatste tijd van Jeugdjournaal en door de lekker binaire uitleg die ze rond dit soort complexe discussies geven heb ik haar maar even verboden te kijken.
Gelukkig leidt Sinterklaasjournaal momenteel wel even af
Doet me wel redelijk denken aan Stichting KiKa die hier kwam collecteren aan de deur met de leus 'oh maar u vindt het dus niet erg dat er kinderen aan kanker dood gaan?'quote:Op zondag 19 november 2023 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, de discussie over objectief in de media, voornamelijk NOS/NPO is niet van vandaag of gisteren.
Als je dat soort dingen uberhaupt bespreekt moet je ook vertellen dat het niet is om arme gazamensjes dood te maken, maar om de mensen die joodse kindjes dood hebben gemaakt weg te halen bij de arme gazamensjes.
Over de BBC wel in ieder geval.quote:Op zondag 19 november 2023 20:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou de israelische TV ook zo'n item over de NOS hebben denk je?.
Veel zonnepanelen, eigenlijk overalquote:Op zondag 19 november 2023 20:21 schreef theunderdog het volgende:
Heeft Gaza windmolens en zonne-energie eigenlijk?
Zo nee, zouden de bombardementen niet stiekem een conflict van D66 kunnen zijn?
#durftevragen.
Schitterend !quote:Op zondag 19 november 2023 20:20 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Kortom, een legitiem militair doel.
Klopt, gefractioneerd inmiddelsquote:
Wtfquote:Op zondag 19 november 2023 20:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ah, de NOS weer met een itempie of de Israelische televisie wel objectief genoeg is.
Dat trek ik ook slecht ja, dat inspelen op je schuldgevoel.quote:Op zondag 19 november 2023 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet me wel redelijk denken aan Stichting KiKa die hier kwam collecteren aan de deur met de leus 'oh maar u vindt het dus niet erg dat er kinderen aan kanker dood gaan?'
![]()
![]()
![]()
Nogmaals, heerlijk als je zo dom en simpel in het leven kunt staan. Helaas ben ik niet zo eenvoudig geloof ik, zou een hoop dingen een stuk relaxter maken
Live? Hoe kan ik dat item ergens terugkijken?quote:Op zondag 19 november 2023 20:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De NOS kan zich beter druk gaan maken over hun eigen schrijnende gebrek aan objectiviteit. Men heeft deze hele oorlog al vaak genoeg gefunctioneerd als doorgeefluik van Hamas-propaganda.quote:Op zondag 19 november 2023 20:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Vanaf 12 minuten zo ongeveer: https://npo.nl/start/seri(...)rnaal_90337/afspelenquote:Op zondag 19 november 2023 20:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wtf![]()
Welk item is dat? Ik krijg 't niet gevonden
Als je niet objectief bent, dan ga je je daar niet druk om maken he.quote:Op zondag 19 november 2023 20:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De NOS kan zich beter druk gaan maken over hun eigen schrijnende gebrek aan objectiviteit. Men heeft deze hele oorlog al vaak genoeg gefunctioneerd als doorgeefluik van Hamas-propaganda.
Wat was er toen ook alweer?quote:Op zondag 19 november 2023 20:27 schreef theunderdog het volgende:
Maar even. 7 oktober was best wel erg he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |