Er zijn net 31 couveusekinderen -die afgelopen week dankzij de IDF allemaal dood zijn gegaan- weer tot leven gewekt en geëvacueerd. Als dat bij andere Palestijnen ook zo gaat schiet de genocide op die lui niet op.quote:Op zondag 19 november 2023 15:59 schreef Black_Baron het volgende:
Hoe gaat het met de genocide..zijn er nog Palestijnen over?
This genocide you’re talking about, is it in the room with us right now?quote:Op zondag 19 november 2023 15:59 schreef Black_Baron het volgende:
Hoe gaat het met de genocide..zijn er nog Palestijnen over?
Dat is wel een hele matige, hoor.quote:Op zondag 19 november 2023 17:02 schreef Slayage het volgende:
Israelis be like:
KHAMAS ASFALT
[ twitter ]
Zou dat die explosieve gel zijn die ze ergens uit een truck een tunnel ingang in pompen en dat laten ontploffen? Ze houden blijkbaar als ze zoiets doen ook heel goed uit de lucht in de gaten waar er nog meer stofpluimen uit de grond of gebouwen komen.quote:
Ik denk dat dit een voorraad van Hamas zelf is.quote:Op zondag 19 november 2023 17:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zou dat die explosieve gel zijn die ze ergens uit een truck een tunnel ingang in pompen en dat laten ontploffen? Ze houden blijkbaar als ze zoiets doen ook heel goed uit de lucht in de gaten waar er nog meer stofpluimen uit de grond of gebouwen komen.
Kaak ontwricht van het gapen.quote:
quote:Op zondag 19 november 2023 17:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
This genocide you’re talking about, is it in the room with us right now?
Die arme moslims, na hun imaginaire vriendje in de lucht, nu ook al een imaginaire genocide..
Mooie nette betogingquote:
Ah, je bent er weer.quote:
Antwoord zou netjes zijn.quote:Op zondag 19 november 2023 15:58 schreef Cuendillar het volgende:
Onschuldige Palestijnse burgers be like:
Survey finds majority in the West Bank support the Oct 7 massacre
https://www.i24news.tv/en(...)y-the-oct-7-massacre
Ik begin steeds meer een hekel aan dat volk te krijgen.
En natuurlijk vraag ik me af: hoe hoog is het percentage van moslims in onze maatschappij die de slachting van 7 oktober goedkeuren? @:Slayage, ik weet niet of jij die gebeurtenissen had afgekeurd of niet, maar hoe denk je er nu over?
Ondertussen aan de andere kant van het spectrum in Rotterdamquote:Op zondag 19 november 2023 17:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooie nette betoging
En dan komt er dit als reactie
[ twitter ]
Simpele amoebes
Werkelijk bizarquote:Op zondag 19 november 2023 17:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ondertussen aan de andere kant van het spectrum in Rotterdam
[ twitter ]
Blijkbaar is overlast veroorzaken prima als je het een demonstratie noemt en er een vlag bij sleept
Wie is toch de foute kant?! Ik weet het na 8363432 van dit soort voorbeelden nog steeds nietquote:Op zondag 19 november 2023 17:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[ twitter ]
Blijkbaar is overlast veroorzaken prima als je het een demonstratie noemt en er een vlag bij sleept
Denk eerder gewoon hetzelfde als altijdquote:Op zondag 19 november 2023 16:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon een palywood moment. Wapenstilstand, leegt een hamas rat gewoon z'n magazijn op wat burgers -> israel heeft het staakt het vuren gebroken!
En in de chaos van het moment gaat niemand het zeker weten, dus dat wordt dan weer voer voor tientallen topics met verontwaardiging.
Allemaal islamofobie en moslimhaat hoorde ik van Femke.quote:Op zondag 19 november 2023 17:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het is een beetje hetzelfde als toen met die vuurregen in Scheveningen. Als ik hier in de speeltuin een brandstapel aan ga leggen met het argument dat ik anders ga rellen, dan word ik binnen een half uur weggehaald door de politie. Als ik met gezichtsbedekking op met de vlag van Mongolië donuts ga trekken op de parkeerplaats mag ik ook mee.quote:Op zondag 19 november 2023 17:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie is toch de foute kant?! Ik weet het na 8363432 van dit soort voorbeelden nog steeds niet.
Hier zet ik ook op in. Glas plas was en doorrrrquote:Op zondag 19 november 2023 17:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Denk eerder gewoon hetzelfde als altijd
Beide partijen noemen het een groot succes, Israël pakt wat kilometers 'buffer' en als de wereld dan denkt dat het vrede is begonmem begint Hamas weer te bewapenen en te recruteren, bouwt Israël nog wat settlements en op een gegeven moment (vrij vlot) beginnen ze elkaar weer te vermoorden op kleine schaal
Geef het een jaar of tien en dan ontploft het weer en gaat Israël weer reageren en hebben we het hier weer naar ons zin
All of this has happened before
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |